Hallo Kinga.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Kinga het volgende:
Heeft die idioot al een alcoholverbod gekregen?
Jaap staat onder de douchequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
Klopt, maar dat geeft toch nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Dat gesprekje tussen Huub en Jaap duurt wel langer dan 10 minuten !
Eh... denk het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld, en daar moet ie toch knap zijn best voor doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
bevalt me nu al goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld.![]()
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld.![]()
Beter voor mijn eetlust ookquote:
"De snackbar" wordt dat toch ook wel genoemd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......
Dit hele gedoe zet je niet recht met een ''bijlesje''quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......
Ik zet de 1e 10 min er wel op en het complete gesprek zet ik in megauploadquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Pavement het volgende:
ik wacht met smart op dat filmpie HiDiHo
Nee, dat zal zeker niet in 1 lesje lukken. Ik heb het vermoeden dat Jaap niet veel huiswerk heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit hele gedoe zet je niet recht met een ''bijlesje''![]()
Wrs is dat een reden, eigenlijk denk ik dat ie totaal wil breken. omdat ie met veel bombarie dat hok binnenkwam en om en om bij Billie op audientie moesten komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom heeft Huub zo'n hekel aan Jaap, komt dat omdat hij immuniteit aan Syl heeft gegeven
Voor de kijkcijfers hoeft het niet direct een gevolg te hebben. Een groter probleem is de hoeveelheid TV beelden die Huub opleverd. Bij vrijwel elke ruzie, elke grap of tactische zet is Huub betrokken. Als Huub weg is raakt het programma in eerste instantie misschien 5000 kijkers kwijt, maar dat is natuurlijk niet heel erg veel op 350.000 kijkers. De grote vraag is echter wat er op lange termijn gaat gebeuren als Huub er niet is. In de 5 dagen dat Huub weg was is er niets gebeurt, het "hoogtepunt" van die 5 dagen was het maken van een sneeuwpop!quote:als huub eruit gaat kelderen de kijkcijfers. huub maakt tv de rest slap
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet de 1e 10 min er wel op en het complete gesprek zet ik in megaupload
Denk wel dat dat de reden is want door hem is zijn positie in de villa nu heel wankelquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom heeft Huub zo'n hekel aan Jaap, komt dat omdat hij immuniteit aan Syl heeft gegeven
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:01 schreef wendy4ever het volgende:
Sorry misschien heeft het hier al gestaan maar wanneer is de stemming??
Ik lees al een hele tijd mee maar post nu pas voor het eerst!
Je spreekt jezelf iets te vaak tegen, jammer, het VERHAAL was op zich goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers hoeft het niet direct een gevolg te hebben. Een groter probleem is de hoeveelheid TV beelden die Huub opleverd. Bij vrijwel elke ruzie, elke grap of tactische zet is Huub betrokken.
Kortom... Het vertrek van Huub hoeft niet direct invloed te hebben op de kijkcijfers, maar op de lange termijn zal je toch echt wel kijkers kwijtraken omdat de huidige bewoners geen spraakmakende TV Beelden opleveren. En met spraakmakend bedoel ik geen baby van 200 kilo die zichzelf onderkotst...
Het is iedere 2 weken. De vorige was een week geleden, dus volgende week donderdag komt er weer een stemming.quote:
tuurlijk, en geloof me huub is wel wraakzuchtig,quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk wel dat dat de reden is want door hem is zijn positie in de villa nu heel wankel
Kan me voorstellen dat hij hem dat betaald wil zetten
Het lijkt me logisch dat Jaap nu een probleem voor Huub heeft gecreeerd, want Huub is nu voor 100% van Eric afhangkelijk. Bovendien heeft Jaap het pact met Huub geschonden, ze hebben tot 4 uur 's nachts gepraat en allerlei plannen gemaakt. Nu blijkt dus dat Jaap gewoon een onbetrouwbare leugenaar is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gelukkig net gemist, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Bah, Jaap in beeld
Dat geldt ook voor die 200 kilo vet om zijn lijfquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat Jaap nu een probleem voor Huub heeft gecreeerd, want Huub is nu voor 100% van Eric afhangkelijk. Bovendien heeft Jaap het pact met Huub geschonden, ze hebben tot 4 uur 's nachts gepraat en allerlei plannen gemaakt. Nu blijkt dus dat Jaap gewoon een onbetrouwbare leugenaar is.
Bovendien was de actie van gisteren door Jaap zelf veroorzaakt... Hij werd zelf dronken zonder Huub's hulp en begon allerlei uitspraken te doen, inclusief beledigingen richting Sylvia. Pas daarna begon Huub alcohol en voedsel aan Jaap te voeren. Kortom, Jaap heeft dit allemaal aan zichzelf te danken.
Dit keer had ie gelukkig wel wat vodden om zijn lijfquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig net gemist, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef 2live het volgende:
tilly vindt Huub echt wel grappig.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
Syl zegt tegen Huub dat naar achter moet.
Even later zoekt Jaap haar . Huub zegt; syl zit beneden op haar bed, en als ze daar niet is boven in de fitnesszaal bij de muziek.
tilly zachtjes; ze moest toch naar achter. Huub; ja weet ik.
Tilly; wat ben je toch een boef.
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????![]()
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?![]()
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Bait00 het volgende:
groot gelijk ook, als ik in een huis zat en alles wat ik lekker vind kon bestellen ging ik me ook rond vreten. maarjah. ik ben dan ook 70 en geen 200 kilo
Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.
Hij liegt over zijn doel, Natasia de tweede, hij komt om te winnen en wil Huub verslaan zei hij toen hij dronken was. Dat zal dan wel de waarheid zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef waldorfsalad het volgende:
Het zal Jaap nooit en te nimmer lukken om af te vallen. Hij zou vandaag beginnen met afvallen, en hij schijnt dus nu al twee kipfilets te bakken, als tussendoortje. Over een week komt ie erachter dat hij een kilo of 5 is aangekomen. Is met Natasia hetzelfde verhaal, van haar afvallen komt ook geen ruk terecht.
Denk aan je hart. Kijk uit voor je bloeddruk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef Adothehague het volgende:
Gatveredamme die gozer vreet echt alles op hij denkt echt dat hij goed bezig is maar die gozer is binnekort toch dood kan niet anders met zon vet lelijk en ongezond lichaam. Ik denk dat die gozer maximaal 30 word en dan dood gaat aan al het eten wat hij doet.
Dus als ik het goed begrijp gaat eric huub eruit stemmen? En zit hij huub op dit moment te fucken met al die beloftes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Lieve het volgende:
Die Eric is ook een vals loeder zeg. Hoe hij meegaat met Amanda? En zoooo vreselijk dom. Hij is nu al het slaafje van Brian. Net als Nastasia en Amanda. Hij heeft het niet eens door. Loopt hij Huub te fukken. Met zijn zogenaamde lol.
Ach, als hij Huub eruit stemt zijn de kijkers weg (ik wel, niet als dreigement, maar omdat ik iets positiefs overhou na het kijken naar Huub. Pijn in mijn buik van het lachen. Hij komt gemeen over, maar is nooit ECHT gemeen) En ik weet 100% zeker ( ook uit alle verhalen tussen de rest) dat de vo9lgende Sylvia of Eric is en dat ze in die volgorde eruit gaan. Dan zal Jaap wel aan de beurt zijn en de laatste nieuwe bewoners.
Dus.... als Eric zo dom is om Huub eruit te stemmen weet hij 100% zeker..... dat hij zijn schooljaar thuis af kan maken. Welzo fijn toch? ( alleen zo jammer dat hij dan meteen de kijkcijfers heeft laten floppen. Dat kost hem vast zijn goeie toekomstbaan)
Zie je ook dat hij de linten achter op z'n rug nog net kan knopen. Anderen slaan die linten om hun rug en knopen aan de voorkant.quote:
Als je de hele dag door sport misschien nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........
Ik probeer het positief te bekijken... Als Huub weg is, is m`n DGK-verslaving voorbij. En aangezien de streams van BB-belgie niet gratis zijn dit jaar kan ik me weer op m`n leven gaan richtenquote:
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Precies. Alle hatelijke dingen die het personeel over Huub zei daar hoorde je ze nooit over.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
Op de tien site staat nu dat Tilly niet objectief zou zijn.
Ze proberen er echt de Gouden Tokkies Show van te maken zeg.
Hoe zit het met Herma, Patricia, Erwin etc ?
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
OMGquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Samen met jou ben ik nu boos op DGK_REDACTIE!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Alle hatelijke dingen die het personeel over Huub zei daar hoorde je ze nooit over.![]()
Het is opvallend hoe negatief ze nu opeens over huub schrijven.
Een tijdje waren er wel positieve berichten.
lees net dit weer
12:45 - Wie hoort zichzelf graag praten?
Huub heeft weer eens een plannetje bedacht. Als hij bij Tilly zijn nagels laat doen, licht hij haar in. “Ik gooi gewoon zijn riemen in de vijver!”, vertelt de Oldenzaler trots. “Voor zo’n dik iemand haal je niet zomaar een nieuwe!”, voegt hij daar lachend aan toe. “Oh, pestkopje!”, is de reactie van Eric daarop! Tilly kan er ook wel om lachen. En dat voedt Huub dan weer om over nog een aantal van zijn kwajongensstreken te vertellen. Wat vindt Huub zichzelf toch leuk…
Tilly moet erg lachen om de dingen die Huub met de dronken Miljonair deed. Is het niet de bedoeling dat de werknemers objectief blijven?
En uitgerekend Huub was degene die zonet aan de ontbijttafel Jaap aanviel op zijn drankgebruik en zijn disrespect voor vrouwen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet…
“Je lacht met je grote bek, nu heb je nog geen alcoholverbod, ik zou er maar gebruik van maken”, wil Huub er nog even aan toe voegen. Nu weten we wat Huub dwars zit
en dat is alleen maar villa vandaag. Nieuws is net zo erg![]()
![]()
Ik ga er toch nog steeds vanuit, dat Eric niet tegen Huub gaat stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat de redaktie na zondag genoeg heeft van Huub en hij van hun mag vertrekken. Misschien dat ze daarom met die immuniteits-regel zijn gekomen want Sylvia "dwingen" om tegen Huub te stemmen lukt niet. We zien wel over 8 dagen...
Zo een idee heb ik ook al.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat de redaktie na zondag genoeg heeft van Huub en hij van hun mag vertrekken. Misschien dat ze daarom met die immuniteits-regel zijn gekomen want Sylvia "dwingen" om tegen Huub te stemmen lukt niet. We zien wel over 8 dagen...
Die kans zit er idd in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Huub moet deze week idd een goeie lobby neerzetten om de boel te redden, ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
dat zie je verkeerd! wat mij betreftquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef havefun het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
Ik denk dat het echt zo isquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd! wat mij betreft
Is toch een gok.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga er toch nog steeds vanuit, dat Eric niet tegen Huub gaat stemmen.
Ja waarschijnlijk de zelfmoord van Japio, maar die kan ook morgen of overmorgen zijn...weet niet precies wanneer maar wel zeer binnenkortquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er is vanavond toch ook iets?
wedden dat de redaktie gaat overwegen om deze uitspraak op tv uit te zenden, huub en GK-redaktie zit momenteel niet echt goed geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
Huub; ik steek liever de villa in de brand als dat die fucking lowlifes hier overblijven
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans zit er idd in.
En daarmee heeft Jaap dus ook weer gelijk met zijn opmerking "op internet is het ieder half uur anders"
Huub heeft zich afgelopen weekend verschrikkelijk gedragen en is daarmee een enorm risico geworden, het zou heel goed kunnen dat de redactie deze "regeling" daarom in t leven geroepen heeft.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat ie dat vreten allemaal alleen op eten
Ik ben benieuwd welke wijze hij gaat kiezen: dubbel verzuipen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja waarschijnlijk de zelfmoord van Japio, maar die kan ook morgen of overmorgen zijn...weet niet precies wanneer maar wel zeer binnenkort
Ik zou ook hebben durven zweren dat het een acteur was, hij is te erg, het is te genant allemaal en te destructief maar de meningen zijn hier toch voornamelijk dat het echt is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef havefun het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
Hij heeft ze iig genoeg ammunitie gegeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wedden dat de redaktie gaat overwegen om deze uitspraak op tv uit te zenden, huub en GK-redaktie zit momenteel niet echt goed geloof ik
klopt, dit is gewoon het plan waar ze ongeveer een week geleden mee zijn begonnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Tijdens het telefoongesprek tussen N en Wilgo was er ook opeens een andere toon, Wilgo ging er al vanuit dat Natas zou winnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De pommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
We zullen nu ook wel wat anti Huub tv uitzendingen krijgen.
Niet dat Huub het niet daar een beetje naar gemaakt heeft, maar ze blijven hem afbranden.
![]()
dat was ik al .ze moeten zich DIEP SCHAMEN om zo een Japio er in te zetten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Samen met jou ben ik nu boos op DGK_REDACTIE!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij gaat paaldansen en dat het dak op hem valt zodra hij in de paal hangtquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke wijze hij gaat kiezen: dubbel verzuipen??
Rondom dronken het zwembad inlopen?
Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft mequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij heeft DGK al voor zondag besloten dat ze Huub er niet meer in wilden hebben hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft ze iig genoeg ammunitie gegeven.
Billie wil eigenlijk dat anderen voor hem gaan afvallen............anderen moeten hem helpen......anderen moeten zorgen dat "hij" geen chippies meer kan eten.....anderen moeten rekening houden met zijn dieet........anderen moeten zorgen dat "hij" gaat sporten....anderen, anderen, anderen en anderen...............En wat moet bollie ???quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dus
Dat risico liep hij en dat wist hij ook, ik denk alleen niet dat de redactie ingeschat had dat degene die Huub eruit moest werken ivm overmatig drankgebruik daar zelf nog een schepje bovenop zou doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
Niet dat Huub het niet daar een beetje naar gemaakt heeft, maar ze blijven hem afbranden.
![]()
Ja hoop dat zijn broertje hem hier voor waarschuwt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef 2live het volgende:
huub en co moeten wel oppasen met wat ze allemaal over Jaap zeggen, het is echt grof.
Voor je het weet is Jaap the underdog en jullie weten wat daar mee gebeurt.
Ik hoop dat een aantal kijkers dat oneerlijk zullen vinden en expres veel sms-jes voor Huub gaan sturenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
![]()
Hij begint gewoon net zo laag gedrag te tonen als Brian en Natasia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Huub wil over Jaap heen pissen vannacht.
Hij gaat het navragen of het mag.
Dit is 1 van 6 maaltijden per dag hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whow, Jaap schept een bordje eten op. Man, daar kan ik 3x van eten !
Eigenlijk is dit fysiek geweld en moet hij binnen het uur de villa verlaten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze een aanklacht in moet dienen tegen Jaap, omdat hij in haar tiet heeft geknepen
Als Jaap weer zoveel zuipt als afgelopen nacht, doet hij het zelf wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Met de nadruk op WERKTE:quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Jullie kunnen schrijven over Natasia wat je wil, maar die werkte immers wel zelf aan haar lichaam.
6 keer per dag eten is juist goed, alleen geen 6000 kalorien uiteraard!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DGK al voor zondag besloten dat ze Huub er niet meer in wilden hebben hoor.
De items waren ook voor zondag al aan de negatieve kant.
Dat vind ik smerigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Dan moeten ze er allemaal uit, want vannacht zaten ze allemaal aan Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit fysiek geweld en moet hij binnen het uur de villa verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |