abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46770189
Mes en vork is er bij Jaap ook niet bij, gewoon alles met een grote lepel naar binnen spitten !
Keep the Sunny Side Up
pi_46770198
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.

(Ik heb gisteravond niet gezien )
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:49:10 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_46770226
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Zou het geen light zijn?
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46770232
quote:
Huub is hier weer echt grappig
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_46770235
Hij kijkt er ook zo onapetetlijk bij. Echt alsof het maar weer moet.
En hij vreet inderdaad hij eet niet.
pi_46770247
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.

Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
Ik heb hetzelfde. Ga dan toch maar dat filmpje bekijken
pi_46770267
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft me
Ik wel.
pi_46770282
er is nog over jaap , zonde om weg te gooien
hoe meer je weet , hoe minder je begrijpt !
pi_46770292
zzzzzzooooooooo klaar met eten nu begint het zweten, boeren en winden. bbbrrrrrrrr wat een ongeloofelijk onfris tiepje is die Jaap.
pi_46770298
Huub en Eric onder de douche
Working in a factory eight days a week.
pi_46770299
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
In grote hoeveelheden inderdaad ook heel slecht
pi_46770303
hij kijkt steeds boos als ie een slok cola neemt , moet je es op letten
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:51:17 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_46770305
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.

(Ik heb gisteravond niet gezien )
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval dat
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46770318
het is wel leerzaam; ik zou nooit hebben bedacht dat er zo extreem op dikke mensen gereageerd wordt. Zelfs zo heftig dat mensen vies zijn van eten dat hij heeft klaargemaakt. Of zelfs niet eten omdat hun eetlust weg is. Dat is toch wel dieptriest. Als je te dik bent wordt je gewoon als stront behandeld lijkt wel. Zijn gedrag van gisteravond was idioot, ik vind hem labiel [net als de meeste] maar iemand zo afkraken omdat hij te dik is.Als mensen altijd zo op hem reageren verklaart dat wel een helboel. Het zou zo maar kunnen dat de helft van de fokkers ook wat kilo's te zwaar is, die moeten dat toch ook moeilijk vinden om dat te horen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46770338
Als een stelletje kleine kinderen staan Miljonairs Huub, Eric, Sylvia en Amanda in de kapsalon elkaar op te hitsen met opmerkingen over Jaap. “Het kan echt niet dat hij me gister in m’n tiet kneep!”, roept Amanda. Dat er al meerder mensen vaker in haar tieten hebben geknepen wordt hier voor het gemak even vergeten. Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!

Bron 10
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:52:01 #196
166852 waldorfsalad
Casual Observer
pi_46770341

pi_46770356
Als huub door blijft gaan om Jaap zo te bashen, over zijn dikte dan gaat hij zeker heel erg in populariteit verliezen bij het gewone kijkvolk

GVD Komt die kut talpa weer storen.
was net interessant
pi_46770369
quote:
Mooi ! klasse gozer je bewijst weer een goede dienst !!!
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_46770373
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval dat
Ik zou niet kijken, ik kon er gewoon niet van slapen
Working in a factory eight days a week.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:52:57 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46770379
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.

Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.

Huub moet om die reden ook uitkijken met zijn pestrijen. Dat heeft die jongen niet nodig. Het afpakken van riemen/bretels of over hem heenpissen maakt Huub niet populairder maar Jaap wel zielig.

Huub zou op die manier zelfs een soort evenwicht aanbrengen, terwijl Jaap rap genoeg uitgekotst wordt als Huub nix doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')