Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou het geen light zijn?
Huub is hier weer echt grappigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
Ik heb hetzelfde. Ga dan toch maar dat filmpje bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.
Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
Ik wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft me![]()
In grote hoeveelheden inderdaad ook heel slechtquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval datquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.
(Ik heb gisteravond niet gezien )
Mooi ! klasse gozer je bewijst weer een goede dienst !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
Ik zou niet kijken, ik kon er gewoon niet van slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval dat![]()
![]()
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.
Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |