Ja, dat valt mij ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
Heeft ie nog geen alcoholverbod???
Ja daar kan ik me wel in vinden, maar Huub is wel erg grof de laatste tijd. Maar ik denk dat Huub geen pester is in het normale dagelijkse leven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub wel heel 'eerlijk'. Niet echt tactisch dat gesprekje tijdens het ontbijt, maar Huub is tenminste niet bang om er uit gestemd te worden of om z'n eigen glazen in te gooien, ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op geslijm om zichzelf te redden. Mocht Huub er uit gaan, dan is ie wat mij betreft moreel wel de winnaar. Niet degene die ik het het meest gun, maar wel degene die het spel het meest begrijpt en die het programma gevoed heeft.
Hoorde ik dat toch goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze een aanklacht in moet dienen tegen Jaap, omdat hij in haar tiet heeft geknepen
Ja, maar dat is moeilijk te voorkomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten ze er allemaal uit, want vannacht zaten ze allemaal aan Jaap![]()
Zover komt het niet hoor dat gaat hij niet redden zonder strenge medische begeleidingquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Natasia was trouwens geregeld niet te genieten tijdens haar dieet, maar ik durf niet eens te denken aan hoe Japio gaat reageren in de eerste "cold turkey" dagen.![]()
Ik zie Japio er wel voor aan om zichzelf op mensen te gooien als hij er ruzie mee heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Natasia was trouwens geregeld niet te genieten tijdens haar dieet, maar ik durf niet eens te denken aan hoe Japio gaat reageren in de eerste "cold turkey" dagen.![]()
Precies. Hij schijnt zich nog meer misdragen te hebben dan huub, maar hij mag dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook een beetje tegen.
Zo kun je zien hoe DGK eigenlijk te werk gaat.
De manier waarop hij met Amanda praat is heel anders dan met Huub en Sylvia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Kleintje colaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lunchtime ..... klein hapje en een kleintje cola
[afbeelding]
Zou het geen light zijn?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef havefun het volgende:
Jezus hij drinkt veel cola man! Liters per dag, volgens mij wordt die gast daar zo dik van!
Bah, straks gaat ie weer boeren en kotsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lunchtime ..... klein hapje en een kleintje cola
[afbeelding]
Je hebt Sonja Bakker's methode goed bestudeerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Llewella het volgende:
6 keer per dag eten is juist goed, alleen geen 6000 kalorien uiteraard!
(..)
Juist om ervoor te zorgen dat je niet gaat snacken/snaaien is het juist goed om een tussendoortje te nemen als een appel, sultana, plakje ontbijtkoek ofzow, om de 2 uur wat nemen is gewoon gezond.
Dat zet ook weinig zoden aan de dijk. Water, vruchtensappen, dat moet die knaap drinken als ie echt wat aan zijn gewicht wil doen.quote:
Waarschijnlijk wel maar als je echt wilt afvallen dan lijkt water me een betere optie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het geen light zijn?
Met acetonquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef havefun het volgende:
Hoe hebben ze die markering van zijn gezicht gekregen? Dat is toch watervaste stift?
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou het geen light zijn?
Huub is hier weer echt grappigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
Ik heb hetzelfde. Ga dan toch maar dat filmpje bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.
Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
Ik wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft me![]()
In grote hoeveelheden inderdaad ook heel slechtquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval datquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.
(Ik heb gisteravond niet gezien )
Mooi ! klasse gozer je bewijst weer een goede dienst !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
Ik zou niet kijken, ik kon er gewoon niet van slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval dat![]()
![]()
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.
Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |