quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Jaap niet meer zien sinds gisteravond zonder kotsneigingen te krijgen.
Stream 3 en 4 nu maar uitgezet dus
Dat nieuwe jongentje overdenkt zijn zonden..... gulzigheid, gemakzucht, hoogmoed, lust.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bufferen mijn streams of zit het nieuwe jongetje erg stil en sip te wezen?
Helemaal mee eens. zijn gedrag was heel eruggggggggggggggquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.
Ik mag toch hopen dat DGK-REDACTIE zich momenteel flink achter de oren aan het krabben is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik heb zooooon medelijden met die gozer. Het is echt zielig. Die jongen heeft psychisch zo'n groot probleem. Hij heeft echte hulp nodig en moet niet in die gouden kooi gaan zitten! Schande dat ze hem erin geplaatst hebben.
Ja en ik denk ook dat hij zich door zijn hele verschijning erg eenzaam voelt. Hij is 2 meter en 200 kilo dik en dan val je toch overal op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef RSie het volgende:
Gisteren wilde ik een brievenactie starten om Jaap een hart onder de riem te steken (hij heeft geen makkelijk leven gehad en wilde hier blijkbaar oprecht aan gaan werken) het is gewoon overduidelijk dat die jongen ondanks dat ie het graag wilt niet de motivatie heeft om zijn doelen ook echt na te leven!
maar na zijn uitvallen van gisteravond heb ik nu zoiets van,... zak maar in de stront!
alleen ben ik er wel van overtuigd dat zijn uitbarstingen van gisteren juist komen door zijn emotionele problemen en hij in de Kern echt geen kwaaie gast is. hij heeft alleen in zijn hele leven al ondervonden dat de aanval de beste verdediging is, hij sluit zichzelf liever buiten dan dat hij echt zichzelf bloot stelt aan andere mensen waarmee hij zijn zwaktes blootlegt, zodra hij dat doet is hij een makkelijkere prooi voor iedereen die hem niet mag.
Het zet mij ook aan het denken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
zou dat wezenlijk verschil maken hoe mensen dan over je praten? Hoe zouden dikke mensen naar Jaap kijken; is dat een soort van spiegel of is hij echt zo extreem. Het boeit me gewoon. Ik baal er zelf wel een beetje van dat ik hem vies vind af en toe, maar na gisteravond ook niet gek.
het ging niet over zijn gedrag, ik denk niet dat er mensen zijn die dat niet respectloos, en walgelijk vonden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Villalux het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. zijn gedrag was heel erugggggggggggggg
Me too, en dan te bedenken dat ik hem ook een beetje zielig vond, maar dat gedrag van die gast gisteravond dat kan echt niet door de beugel en dat heeft ie allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Jaap niet meer zien sinds gisteravond zonder kotsneigingen te krijgen.
Stream 3 en 4 nu maar uitgezet dus
Ik mag toch hopen dat ze hem er uit halen, want dit kan echt niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat DGK-REDACTIE zich momenteel flink achter de oren aan het krabben is.
Maar hij was toch dronken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef 2live het volgende:
[..]
het ging niet over zijn gedrag, ik denk niet dat er mensen zijn die dat niet respectloos, en walgelijk vonden.![]()
ik hoop ook dat we dat noooiiit meer hoeven te zien.
Hij heeft inderdaad elke steek die Huub hem nog gaat geven zelf verdiend met dat gebral van gisterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Me too, en dan te bedenken dat ik hem ook een beetje zielig vond, maar dat gedrag van die gast gisteravond dat kan echt niet door de beugel en dat heeft ie allemaal aan zichzelf te danken.![]()
Zou dat weblog drukbezocht worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |