Die discussie is wetenschappelijk nog niet afgerondquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
Moet je zeker doen, heb ik in ieder geval meteen 'n stuk minder medelijden met hem. Hij ziet zichzelf echt als superieurquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ga dan toch maar dat filmpje bekijken
Hij heeft bij mij elke krediet verloren met zijn sexistische, denigrerende, gore praat tegen en over vrouwen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.
(Ik heb gisteravond niet gezien )
Precies. Ik vind het ook wat te ver gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
het is wel leerzaam; ik zou nooit hebben bedacht dat er zo extreem op dikke mensen gereageerd wordt. Zelfs zo heftig dat mensen vies zijn van eten dat hij heeft klaargemaakt. Of zelfs niet eten omdat hun eetlust weg is. Dat is toch wel dieptriest. Als je te dik bent wordt je gewoon als stront behandeld lijkt wel. Zijn gedrag van gisteravond was idioot, ik vind hem labiel [net als de meeste] maar iemand zo afkraken omdat hij te dik is.Als mensen altijd zo op hem reageren verklaart dat wel een helboel. Het zou zo maar kunnen dat de helft van de fokkers ook wat kilo's te zwaar is, die moeten dat toch ook moeilijk vinden om dat te horen.
Ow alsjeblieft die Sonja Bakkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Je hebt Sonja Bakker's methode goed bestudeerd
Ik hoop overigens niet dat Sonja Bakker zo gek is zich te laten uitnodigen in de villa om die walrus te helpen af te vallen. Vooral niet omdat het geen enkele zin heeft, meneer is namelijk totaal niet gemotiveerd er ook maar enige moeite voor te doen.
Dank je., kan ik dit wel doen terwijl ik aan het eten ben?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, heb ik in ieder geval meteen 'n stuk minder medelijden met hem. Hij ziet zichzelf echt als superieur![]()
http://www.youtube.com/watch?v=x5-MVLSXlVk
Cold turkey dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Deze gast moeten ze opsluiten en op water en brood zetten. Dat is volgens mij de enige manier.
Het is stuitend, maar hij heeft hier zijn kleren nog aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je., kan ik dit wel doen terwijl ik aan het eten ben?![]()
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
het is wel leerzaam; ik zou nooit hebben bedacht dat er zo extreem op dikke mensen gereageerd wordt. Zelfs zo heftig dat mensen vies zijn van eten dat hij heeft klaargemaakt. Of zelfs niet eten omdat hun eetlust weg is. Dat is toch wel dieptriest. Als je te dik bent wordt je gewoon als stront behandeld lijkt wel. Zijn gedrag van gisteravond was idioot, ik vind hem labiel [net als de meeste] maar iemand zo afkraken omdat hij te dik is.Als mensen altijd zo op hem reageren verklaart dat wel een helboel. Het zou zo maar kunnen dat de helft van de fokkers ook wat kilo's te zwaar is, die moeten dat toch ook moeilijk vinden om dat te horen.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.
Huub moet om die reden ook uitkijken met zijn pestrijen. Dat heeft die jongen niet nodig. Het afpakken van riemen/bretels of over hem heenpissen maakt Huub niet populairder maar Jaap wel zielig.
Huub zou op die manier zelfs een soort evenwicht aanbrengen, terwijl Jaap rap genoeg uitgekotst wordt als Huub nix doet.
TYquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mooi ! klasse gozer je bewijst weer een goede dienst !!!![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je., kan ik dit wel doen terwijl ik aan het eten ben?![]()
Mensen die medelijden met hem krijgen maken hem alleen maar vetter. Aan medelijden heeft die gast totaal niks aan, dan heeft hij weer een excuus om zich nog boller te vreten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.
(Ik heb gisteravond niet gezien )
Doen ze heel vaak, niks mee mis toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef havefun het volgende:
Die huub staat gewoon met die reetridder onder de douche.
Straks valt het zeepje en Huub moet het oprapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef havefun het volgende:
Die huub staat gewoon met die reetridder onder de douche.
Ja ik had het al over ander programma...Exp.Robinson...water en rijst en met een beetje mazzel af en toe wat visquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Deze gast moeten ze opsluiten en op water en brood zetten. Dat is volgens mij de enige manier.
pesies, dat zij ik vanmorgen ook al, zal het vanavond ff uitknippen en joetjoeben, kan echt niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze een aanklacht in moet dienen tegen Jaap, omdat hij in haar tiet heeft geknepen
dit gaat zich tegen huub keren, vond hem de laatste tijd sowieso last hebben van grootheidswaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Huub wil over Jaap heen pissen vannacht.
Hij gaat het navragen of het mag.
eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.
Huub moet om die reden ook uitkijken met zijn pestrijen. Dat heeft die jongen niet nodig. Het afpakken van riemen/bretels of over hem heenpissen maakt Huub niet populairder maar Jaap wel zielig.
Huub zou op die manier zelfs een soort evenwicht aanbrengen, terwijl Jaap rap genoeg uitgekotst wordt als Huub nix doet.
Dat het in het dagelijks leven bijna elke dag gebeurd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
pesies, dat zij ik vanmorgen ook al, zal het vanavond ff uitknippen en joetjoeben, kan echt niet.
Wat was haar antwoord naar huub toe overigens?
Moet ie die vis wel eerst zelf vangen, dus of hij gaat enorm afvallen, of hij maakt een heel goed werkend visnetquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja ik had het al over ander programma...Exp.Robinson...water en rijst en met een beetje mazzel af en toe wat vis
quote:
zou dat wezenlijk verschil maken hoe mensen dan over je praten? Hoe zouden dikke mensen naar Jaap kijken; is dat een soort van spiegel of is hij echt zo extreem. Het boeit me gewoon. Ik baal er zelf wel een beetje van dat ik hem vies vind af en toe, maar na gisteravond ook niet gek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bufferen mijn streams of zit het nieuwe jongetje erg stil en sip te wezen?
Ik geloofde Eric gisteren wel met zijn verhaal dat hij Huub blijft steuen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Huub gaat eruit.
Ik heb zooooon medelijden met die gozer. Het is echt zielig. Die jongen heeft psychisch zo'n groot probleem. Hij heeft echte hulp nodig en moet niet in die gouden kooi gaan zitten! Schande dat ze hem erin geplaatst hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lunchtime ..... klein hapje en een kleintje cola
[afbeelding]
En juist huub moet dit toch weten, toen hij zijn huiswerk zo goed gedaan had tijdens zijn weekje "vakantie"quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit gaat zich tegen huub keren, vond hem de laatste tijd sowieso last hebben van grootheidswaan
wou ik net schrijven : lijkt wel een kind, zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Jaap niet meer zien sinds gisteravond zonder kotsneigingen te krijgen.
Stream 3 en 4 nu maar uitgezet dus
Dat nieuwe jongentje overdenkt zijn zonden..... gulzigheid, gemakzucht, hoogmoed, lust.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Helemaal mee eens. zijn gedrag was heel eruggggggggggggggquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.
Ik mag toch hopen dat DGK-REDACTIE zich momenteel flink achter de oren aan het krabben is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik heb zooooon medelijden met die gozer. Het is echt zielig. Die jongen heeft psychisch zo'n groot probleem. Hij heeft echte hulp nodig en moet niet in die gouden kooi gaan zitten! Schande dat ze hem erin geplaatst hebben.
Ja en ik denk ook dat hij zich door zijn hele verschijning erg eenzaam voelt. Hij is 2 meter en 200 kilo dik en dan val je toch overal op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef RSie het volgende:
Gisteren wilde ik een brievenactie starten om Jaap een hart onder de riem te steken (hij heeft geen makkelijk leven gehad en wilde hier blijkbaar oprecht aan gaan werken) het is gewoon overduidelijk dat die jongen ondanks dat ie het graag wilt niet de motivatie heeft om zijn doelen ook echt na te leven!
maar na zijn uitvallen van gisteravond heb ik nu zoiets van,... zak maar in de stront!
alleen ben ik er wel van overtuigd dat zijn uitbarstingen van gisteren juist komen door zijn emotionele problemen en hij in de Kern echt geen kwaaie gast is. hij heeft alleen in zijn hele leven al ondervonden dat de aanval de beste verdediging is, hij sluit zichzelf liever buiten dan dat hij echt zichzelf bloot stelt aan andere mensen waarmee hij zijn zwaktes blootlegt, zodra hij dat doet is hij een makkelijkere prooi voor iedereen die hem niet mag.
Het zet mij ook aan het denken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
zou dat wezenlijk verschil maken hoe mensen dan over je praten? Hoe zouden dikke mensen naar Jaap kijken; is dat een soort van spiegel of is hij echt zo extreem. Het boeit me gewoon. Ik baal er zelf wel een beetje van dat ik hem vies vind af en toe, maar na gisteravond ook niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |