het ging niet over zijn gedrag, ik denk niet dat er mensen zijn die dat niet respectloos, en walgelijk vonden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Villalux het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. zijn gedrag was heel erugggggggggggggg
Me too, en dan te bedenken dat ik hem ook een beetje zielig vond, maar dat gedrag van die gast gisteravond dat kan echt niet door de beugel en dat heeft ie allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Jaap niet meer zien sinds gisteravond zonder kotsneigingen te krijgen.
Stream 3 en 4 nu maar uitgezet dus
Ik mag toch hopen dat ze hem er uit halen, want dit kan echt niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat DGK-REDACTIE zich momenteel flink achter de oren aan het krabben is.
Maar hij was toch dronken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef 2live het volgende:
[..]
het ging niet over zijn gedrag, ik denk niet dat er mensen zijn die dat niet respectloos, en walgelijk vonden.![]()
ik hoop ook dat we dat noooiiit meer hoeven te zien.
Hij heeft inderdaad elke steek die Huub hem nog gaat geven zelf verdiend met dat gebral van gisterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Me too, en dan te bedenken dat ik hem ook een beetje zielig vond, maar dat gedrag van die gast gisteravond dat kan echt niet door de beugel en dat heeft ie allemaal aan zichzelf te danken.![]()
Zou dat weblog drukbezocht worden?quote:
Op die manier kan je elke bewoner zijn/haar gedrag goed praten. Het punt is dat er veel meer mensen in zo'n zelfde situatie zitten als Jaap met een zelfde verleden die niet zo reageren. Hij heeft het aan zichzelf te danken en hij is niet van plan om te veranderen. Alleen hijzelf kan dat en niemand anders, maar hij wil niet. Zijn keuze dus totaal geen medelijden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef RSie het volgende:
alleen ben ik er wel van overtuigd dat zijn uitbarstingen van gisteren juist komen door zijn emotionele problemen en hij in de Kern echt geen kwaaie gast is. hij heeft alleen in zijn hele leven al ondervonden dat de aanval de beste verdediging is, hij sluit zichzelf liever buiten dan dat hij echt zichzelf bloot stelt aan andere mensen waarmee hij zijn zwaktes blootlegt, zodra hij dat doet is hij een makkelijkere prooi voor iedereen die hem niet mag.
Het beroerde is dat hij al lang weer mag drinken voordat de stemronde er is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En ik lees hier Huub moet ophouden? Welnee, hij gaat geen zieltjes winnen door plots aardig te zijn.. Hij speelt het spel, en naturrlijk baalt hij van di en knijpt hij hem een betje, maar hij gaat gewoon door met Non Stop Rocking... en zolang hij niet STOMdronken wordt.. gaat dat goed!
oh, jij denkt dat dat arrogante en sexistische gedrag niet in hem zit?quote:
Ze zijn de hele dag al behoorlijk ANTI HUUB, als je rest leestquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef PokerJoker het volgende:
Villa Vandaag:
Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!
Bron Tien.tv
Weer lekker subjectief, en wat zijn onterende uitspraken? Zit er een Telegraaf stagiar op de redactie?
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat weblog drukbezocht worden?![]()
![]()
![]()
Filmpje van Huub bij het ontbijt al gezien?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef BONG4002 het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen!
Ben benieuwd wat de dag vandaag verder gaat brengen
Nee nog niet, bewaar ik nog ffquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Filmpje van Huub bij het ontbijt al gezien?![]()
Misschien dat ze per direct een exit kunnen bewerkstelligen voor Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef waldorfsalad het volgende:
Waarschijnlijk zit Jaap nu zijn zonde (maaltijd van daarnet) te overdenken. Hij realiseert zich nu dat als er niets verandert hij niet zal afvallen. Maar zodra zijn maag zich weer begint te roeren is de verleiding groter dan zijn berouw nu. Die gozer heeft echt professionele begeleiding nodig, anders wordt dat vele eten zijn dood.
Wat een walgelijk stukje zeg. Ze gaan die opmerkingen wel weer lekker op TV brengen, want dat scoort en trekt kijkers.... en dan op het internet die zelfde opmerkingen afzeikenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef PokerJoker het volgende:
Villa Vandaag:
Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!
Bron Tien.tv
Weer lekker subjectief, en wat zijn onterende uitspraken? Zit er een Telegraaf stagiar op de redactie?
maandag met die Amanda gedoe ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de hele dag al behoorlijk ANTI HUUB, als je rest leest![]()
![]()
![]()
De eerste verstandige uitspraak van vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat Snollie haar haar moet wassen![]()
For a rainy day? Dan is het NU het goeie momentquote:
Tering dat lijkt wel een grafiekje van het broeikaseffec, na 28 dagen opeens een stijging van 400% ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572
400 tot nu toe![]()
Niet alleen haar haar, de rest kan ook wel een wasbeurt gebruiken volgens mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat Snollie haar haar moet wassen![]()
Die bolle is gister toch nog in bad geweest,quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Niet alleen haar haar, de rest kan ook wel een wasbeurt gebruiken volgens mij.![]()
Hier niet hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef Suikeroom het volgende:
HidiHO je streams bufferen..
Inderdaad. En dan heeft de redactie het gore lef om Huub te betichten van irritante opmerkingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Haroula het volgende:
Ik heb tot nu toe gelachen om alle 'ranzigheid' die er afgelopen weken/maanden te zien was. Alles was toch zo'n beetje op het randje. Maar na gisteravond ben ik er goed beroerd van en is mijn lust tot kijken voorlopig wel ontgaan. In mijn ogen een grote misser redactie. Bleghh!!
Ja, tussen zijn eigen kotsbrokkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Die bolle is gister toch nog in bad geweest,
maar hoe denk je dat het komt dat er zoveel mensen zelfmoord plegen? dat zijn voor een groot deel mensen die nooit de kans hebben gekregen om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Op die manier kan je elke bewoner zijn/haar gedrag goed praten. Het punt is dat er veel meer mensen in zo'n zelfde situatie zitten als Jaap met een zelfde verleden die niet zo reageren. Hij heeft het aan zichzelf te danken en hij is niet van plan om te veranderen. Alleen hijzelf kan dat en niemand anders, maar hij wil niet. Zijn keuze dus totaal geen medelijden.
EENSCHquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan heeft de redactie het gore lef om Huub te betichten van irritante opmerkingen. Laten ze de fout eens bij zichzelf zoeken en toegeven dat ze een walgelijk labiel en ranzige nieuwe bewoner in de villa hebben gezet. Dat is vele malen erger dan de zogenaamd irritante opmerkingen van Huub.
Dit ging over Snollie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja, tussen zijn eigen kotsbrokken![]()
Ik vind nog steeds dat de redactie niet had kunnen voorzien dat Jaap naakt over zichzelf heen ging kotsen, want dat is toch wel hetgeen waarvan we zo ondersteboven zijn geraakt vanacht. Dat is natuurlijk niet van te voren aangegeven "ik ben Jaap en ik ben 'n aanwinst voor 't huis want ik kots vanavond nog over mezelf heen, beloofd"..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan heeft de redactie het gore lef om Huub te betichten van irritante opmerkingen. Laten ze de fout eens bij zichzelf zoeken en toegeven dat ze een walgelijk labiel en ranzige nieuwe bewoner in de villa hebben gezet. Dat is vele malen erger dan de zogenaamd irritante opmerkingen van Huub.
Ik kijk ook de streams van HiDiHoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |