zo gaat ie beterquote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo gaat ie goed
Dat dacht ik tot 26 feb 2007, 22.18 nog ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Neleos het volgende:
Dachten jullie vroeger ook altijd dat Bambi een meisje was?
Weer een illusie armer.....quote:Op maandag 26 februari 2007 22:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot 26 feb 2007, 22.18 nog ja.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot 26 feb 2007, 22.18 nog ja.
quote:
Nee, want hij kreeg een enorm gewei net als zijn vader en had een vriendinnetje.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Neleos het volgende:
Dachten jullie vroeger ook altijd dat Bambi een meisje was?
Ik ben wel benieuwd naar Maaikes tweede post.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:25 schreef Plasterk het volgende:
en toen was het stil...
Ja, precies. Ik was ook best wel shocked toen ik er achter kwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat beest had ook zon vrouwenstemmetje, of ik heb me altijd ernstig vergist.
I'm still in shockquote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik was ook best wel shocked toen ik er achter kwam.![]()
nee, draaide bij de eerste al iets kapot door een onhandigheidje, en voor ik zelf dan de brokstukken in mn cilinders laat vallen ga ik liever ff langs de expertsquote:Op maandag 26 februari 2007 22:47 schreef Nesle het volgende:
Bougies niet gelukt?
ik wist hetquote:
ik heb de dubbel dvdquote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef Neleos het volgende:
Ik wel, vooral The Lion King, die heb ik vroeger wel 4 keer gezien.![]()
jeuhquote:
wiequote:
Bedoel je die muizen? Of de goede toverfee?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Nesle het volgende:
Assepoesterdie elfjes of wat het ook maar mogen wezen met hun wonderstof. Ze waren zo dik en grappig
lolquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaaa vroeger droomde ik altijd over hem!![]()
Aah wat liefquote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:m'n buurmeisje van 5 vroeg wat ik wilde worden later, daarna vroeg ik hetzelfde aan haar en toen was haar antwoord: 'zeemeermin'
![]()
En ze vond prins Erik ook
Sebastiaan!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nog nooit de kleine zeemeermin gezien. Die rode kreeft weet ik wel
quote:
Je bedoelt Sebastiaan de krab?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nog nooit de kleine zeemeermin gezien. Die rode kreeft weet ik wel
Krab kreeft, peteto petatoquote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bedoelt Sebastiaan de krab?
Oh!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
ik had de kleine zeemeermin op video, maar die band doet het niet meer![]()
tofquote:
quote:
Oh oohquote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef Etcetera het volgende:
ik ben iets kwijtalle digitale foto's zijn foetsie
ik hoop dat ze nog op de laptop staan van m'n vriend.... anders heb ik een probleempje
ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh oohWat heb je uitgespookt dan?
Al wakker of nog steeds wakker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:36 schreef Soempie het volgende:
en nu, ga ik m'n vergadering voorbereiden![]()
![]()
Ik zie nu al uit naar morgenavond 7/8/ 9 uur![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nou kan ik dus niet meer slapen
![]()
Nog steeds.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Al wakker of nog steeds wakker?
Ook niet door tegen Tinuviel aan te kruipen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nou kan ik dus niet meer slapen
![]()
Heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook niet door tegen Tinuviel aan te kruipen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dus zit ik maar achter de computer, gezellig.
Hee, het is hier heus wel gezellig! Alleen kan ik niet slapen, en anders hou ik m'n meissie wakker...quote:
okequote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee, het is hier heus wel gezellig! Alleen kan ik niet slapen, en anders hou ik m'n meissie wakker...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
oke
Hoe laat moet je morgen werken dan?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 06:22 schreef Soempie het volgende:
Doe hem de groetjesDoe je ook mee met die pubquiz?
En, werk ze!
Hoe lang bestaat jullie team al?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zit al in het team sinds het jaar na de oprichting!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jaartje of 7 geloof ik... kom ook een keer!
Lowlands, hands down.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:28 schreef Soempie het volgende:
Oke, dilemma: een vriend heeft gevraagd of ik mee ga naar Rock Werchter én Lowlands. Helaas heb ik geen geld voor beide, dus ik moet kiezen...
Nem? Hoe is Werchter? Is Lowlands leuker?
Damien Rice - Werchter![]()
+2 scherpquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef Plasterk het volgende:
Beide, hij vraagt jou toch mee?
Dat laatste dacht ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands, hands down.
Rock Werchter heeft een goed programma en is overdag erg leuk maar 's buiten de bands om is er weinig te doen. Terrein gaan 's nachts dicht.
Lowlands is beter georganiseerd, heeft meer te doen, 24 uur per dag vermaak maar bovenal: de sfeer! Er is een 24uurs tent met muziek, de camping bruist...het is gewoon veel gezelliger.
Eigenlijk vind ik dat jammer want Rock Werchter zou ik graag heenwillen voor de bands..
Het voordeel van Lowlands is dat je het naar je zin hebt ook al komen er niet de grote namenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ookMaar dan zal het waarschijnlijk toch eerder Lowlands worden.
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het voordeel van Lowlands is dat je het naar je zin hebt ook al komen er niet de grote namen
gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
foto's teruggevonden
Zo werkt het helaas niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef Plasterk het volgende:
Beide, hij vraagt jou toch mee?
Als je kaartjes voor Mei (dacht ik) haalt zijn ze een tientje goedkoperquote:
Dat weet jij, dat weten wij. Maar weet hķj dat ook?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet.![]()
Tot vanmiddag![]()
![]()
Ja, ik had het gelezenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je kaartjes voor Mei (dacht ik) haalt zijn ze een tientje goedkoper
Ja op het allerlaatst nog. Ik geloof dat het slechts 1 of 2 jaar niet uitverkocht is geweest...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezenWas het vorig jaar niet uitverkocht?
Ik ben als klein kind nog geweestquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Vroeger gingen we altijd naar Torhout, dat was echt geweldig, vrijdag aanrijden, tent opzetten en in het dorpje de kroeg in. Eten bij de plaatselijke pizzaboer en 's nachts bij de bakker luxe broodjes eten. Zaterdags de hele dag concert en doorzakken, zondag ontbijten en half brak weer terug naar Nederland. Dat waren nog eens tijden.![]()
ownedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:10 schreef iamredleader het volgende:
f*cking telefoon om kwart voor vier, iemand op zoek naar Thomas. Nee, die woont hier niet. Ja, maar ik heb dit nummer al heel lang? Nou, lijkt me stug, ik heb dit nummer sinds vorig jaar
![]()
![]()
![]()
Als 'ie nog een keer belt, doe ik aangifte![]()
hoi en doei tegelijk dus!
Je haar gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef DiviFilius het volgende:
Pffff, ikke me vanochtend verslapen. Gehaast mn ontbijt naar binnen gewerkt, snel m'n haren gedaan. Ben vervolgens op de fiets gesprongen en door de regen keihard naar het station gefietst ( 12 km ), kom ik daar net optijd aan, rijd de trein niet, kan ik weer door de regen terug naar huis![]()
![]()
Wat verlept!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef DiviFilius het volgende:
Pffff, ikke me vanochtend verslapen. Gehaast mn ontbijt naar binnen gewerkt, snel m'n haren gedaan. Ben vervolgens op de fiets gesprongen en door de regen keihard naar het station gefietst ( 12 km ), kom ik daar net optijd aan, rijd de trein niet, kan ik weer door de regen terug naar huis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je haar gedaanWat doe je met haar
![]()
quote:
Koffie houdt je op den beenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, lach maar...
![]()
Ach, nu ben ik de rest van de dag loom en moe... tenminste een excuus om niet te hard te werken![]()
Kun je z'n nummer nog zien? Dan moet je vannacht terugbellenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, lach maar...
![]()
Ach, nu ben ik de rest van de dag loom en moe... tenminste een excuus om niet te hard te werken![]()
Of even hier neerzetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je z'n nummer nog zien? Dan moet je vannacht terugbellen
in verschillende dienstenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Of even hier neerzetten!![]()
Er zijn vast wel mensen die willen bellen midden in den nacht!![]()
Thomas, o peep, heb ik jou gebeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, lach maar...
![]()
Ik heb mijn voorkeuren ook onderstreeptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef erkel het volgende:
Dat is inderdaad geen slecht rijtje te noemen. Voor mij persoonlijk zou er elke dag wel wat leuks tussen.
Dat zag ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorkeuren ook onderstreept
Ozark is eh..apart. Heeft een paar geleden wel een bekend hitje gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat zag ik, al ken ik Ozark Henry en de Gogo Bordello niet...
gewoon de rand van de monitor volplakken met vertalings post-it'squote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Etcetera het volgende:
staat hier xp pro op.... in het engels
willen m'n ouders weer nederlands
hoe moeilijk kan het nou zijn
diepe zucht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gewoon de rand van de monitor volplakken met vertalings post-it's
ze weten zo langzamerhand dat overal aan te komen isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Als ze dat graag willen, stuur ze dan naar de winkel voor een XP-NL versie. Daar willen ze vast niet zoveel voor betalen, dus 't is kiezen of delen
En dan ook zoveel mogelijk opschrijven hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gewoon de rand van de monitor volplakken met vertalings post-it's
en de belangrijkste, paint=paintquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan ook zoveel mogelijk opschrijven he
Start = Start
Help = Help
nee dan wordt het echt te verwarrendquote:
leuk woor voor Scrabbel/ galgjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn profielwerkstukpresentatie bijna af
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit een scheikunde verslag ingeleverd met als bijlage 2 of 3 pagina's vol roze olifanten. Had helemaal niets met het verslag te maken
Was de bedoeling, extra moeite gestoken in het vinden van leuke roze olifantenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]Was wel de bedoeling? Of was het een printerfout?
geeneens tandpasta met 3 verschillende kleurtjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Kijk mij professioneel bezig zijn:
[afbeelding]
![]()
Jawel dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeneens tandpasta met 3 verschillende kleurtjes?![]()
dat laatste lijkt me wel tofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
Over tandaandoeningen en het effect van tandpasta en ook zelf maken enzo
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was de bedoeling, extra moeite gestoken in het vinden van leuke roze olifanten
Achsoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was de bedoeling, extra moeite gestoken in het vinden van leuke roze olifanten
Was inderdaad best leuk, maar was zo klaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me wel tof
[..]
Dat wel, maar geen bonuspuntenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn profielwerkstuk ging over heteluchtbalonnen, we hadden allen de berekeningen niet helemaal juist. Resultaat was dat de lucht in de ballon die we gemaakt hadden zo heet moest worden dat de ballon begon te smelten
Toen hebben we de presentatie maar afgeblazen en hebben we er een theoretisch pw van gemaakt. We kregen uiteindelijk toch maar een 6- voor de moeite.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]En toen?
Dat wilden wij trouwens als 2e keus doen.
same here, wij waren de eerste lichting van de 2e fase en er werd vrij makkelijk gedaan met alle dingen die 'nieuw' waren. Voor CKV heb ik ook heel weinig moeten doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had mijn PW 4 maanden te laat ingeleverd, en het was nog lang niet af. Maar omdat ze me niet daarop wilden laten zakken (denk ik) toch een voldoende gekregen
vroeger was alles beterquote:
haha, ik ook niet hoor, zo oud ben ik nog niet.....toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroegāh
Toen was ik er nog helemaal niet![]()
Ouder dan ik. Wel 5 jaar. Ouwe zakquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haha, ik ook niet hoor, zo oud ben ik nog niet.....toch?
Highlighten oid toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Mark_V het volgende:
Wie weet er wat "gearceerd" is in het Engels.
Ik kom niet verder dan "striped" maar das wel ERG karig.
Scriptie is bijna af:D:D
To shade?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Mark_V het volgende:
Wie weet er wat "gearceerd" is in het Engels.
Ik kom niet verder dan "striped" maar das wel ERG karig.
Scriptie is bijna af:D:D
'je bent zo jong als je je voelt'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ouder dan ik. Wel 5 jaar. Ouwe zak![]()
![]()
met de bedoeling hem in je kamer te zetten ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou het erg moeilijk zijn om een beetje aardig frame onder een oude autostoel te monteren?
Ja, of ergens anders. Wel in huisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met de bedoeling hem in je kamer te zetten ofzo?
dat zeggen alleen oude mensenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
'je bent zo jong als je je voelt'
tering, wat is dat een akelige zin zeg
lijkt me dat je wel een soort onderstel kunt bevestigen aan de punten waarmee je de stoel normaal gesproken aan je auto vastmaakt, dus een stalen onderstelletjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, of ergens anders. Wel in huis
Had ook interglotquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Mark_V het volgende:
ja interglot zei ook shaded, maar dat komt me persoonlijk totaal niet bekend voor......
is er iemand die het niet heeft opgezocht en weet dat het shaded is?
Kun je niet gewoon: 'De gekleurde blokjes'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Mark_V het volgende:
Het probleem met hatching is dat een docent het waarhscijnlijk net zo goed niet weet als de hele AKQ. Daarom kies ik misschien maar gewoon voor "striped", het is fout maar iedereen begrijpt het.
Ik moet zeggen: "de gearceerde blokjes ..... "
In autoCAD is het hatched, maar ik ben vast te laatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Mark_V het volgende:
Het probleem met hatching is dat een docent het waarhscijnlijk net zo goed niet weet als de hele AKQ. Daarom kies ik misschien maar gewoon voor "striped", het is fout maar iedereen begrijpt het.
Ik moet zeggen: "de gearceerde blokjes ..... "
Goed dat je het zegt. Zou zo naar bed gaan zonder in m'n agenda te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroeg voor jouw doen
Morgen iets belangrijks?
Ah, niet slecht!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net het aangifteprogramma gedownload van de belastingdienst, en volgens een eerste invulling krijg ik ruim 300 euro terug
Morgen nog maar es kijken of ik alles goed heb ingevuld, zou wel prettig zijn
Ben je het bedrag al aan het sparen/ uitgeven in gedachten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net het aangifteprogramma gedownload van de belastingdienst, en volgens een eerste invulling krijg ik ruim 300 euro terug
Morgen nog maar es kijken of ik alles goed heb ingevuld, zou wel prettig zijn
quote:Kees Torn schreef:
Een moedergoudvis schold eens op haar gup:
Ik kan haast niks verstaan van jouw geblub
Maar dat is op zichzelf beschouwd niets nieuws
Je vader blubde ook zo binnenskieuws
Lijffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand een woord dat rijmt op andijvie?
Ik ga het zo proberen, en ben er vrij zeker van dat het wel gaat lukkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef Plasterk het volgende:
ik kan niet slapen
Je bent inderdaad een paar uurtjes over je doel heenquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze meldde aan mij om kwart over tien ofzo dat ze ging slapen(of dat ook écht gelukt is, is de vraag, maar ik kan het me goed voorstellen
)
Mijn doel was voor middernacht, maar het moge duidelijk zijn dat ik dat niet gehaald heb
Nu een paar uurtjes lekker slapen, morgen weer vroeg op en 'n lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |