quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit een scheikunde verslag ingeleverd met als bijlage 2 of 3 pagina's vol roze olifanten. Had helemaal niets met het verslag te maken
Was de bedoeling, extra moeite gestoken in het vinden van leuke roze olifantenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]Was wel de bedoeling? Of was het een printerfout?
geeneens tandpasta met 3 verschillende kleurtjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Kijk mij professioneel bezig zijn:
[afbeelding]
![]()
Jawel dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeneens tandpasta met 3 verschillende kleurtjes?![]()
dat laatste lijkt me wel tofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
Over tandaandoeningen en het effect van tandpasta en ook zelf maken enzo
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was de bedoeling, extra moeite gestoken in het vinden van leuke roze olifanten
Achsoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was de bedoeling, extra moeite gestoken in het vinden van leuke roze olifanten
Was inderdaad best leuk, maar was zo klaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me wel tof
[..]
Dat wel, maar geen bonuspuntenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn profielwerkstuk ging over heteluchtbalonnen, we hadden allen de berekeningen niet helemaal juist. Resultaat was dat de lucht in de ballon die we gemaakt hadden zo heet moest worden dat de ballon begon te smelten
Toen hebben we de presentatie maar afgeblazen en hebben we er een theoretisch pw van gemaakt. We kregen uiteindelijk toch maar een 6- voor de moeite.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]En toen?
Dat wilden wij trouwens als 2e keus doen.
same here, wij waren de eerste lichting van de 2e fase en er werd vrij makkelijk gedaan met alle dingen die 'nieuw' waren. Voor CKV heb ik ook heel weinig moeten doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had mijn PW 4 maanden te laat ingeleverd, en het was nog lang niet af. Maar omdat ze me niet daarop wilden laten zakken (denk ik) toch een voldoende gekregen
vroeger was alles beterquote:
haha, ik ook niet hoor, zo oud ben ik nog niet.....toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroegāh
Toen was ik er nog helemaal niet![]()
Ouder dan ik. Wel 5 jaar. Ouwe zakquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haha, ik ook niet hoor, zo oud ben ik nog niet.....toch?
Highlighten oid toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Mark_V het volgende:
Wie weet er wat "gearceerd" is in het Engels.
Ik kom niet verder dan "striped" maar das wel ERG karig.
Scriptie is bijna af:D:D
To shade?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Mark_V het volgende:
Wie weet er wat "gearceerd" is in het Engels.
Ik kom niet verder dan "striped" maar das wel ERG karig.
Scriptie is bijna af:D:D
'je bent zo jong als je je voelt'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ouder dan ik. Wel 5 jaar. Ouwe zak![]()
![]()
met de bedoeling hem in je kamer te zetten ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou het erg moeilijk zijn om een beetje aardig frame onder een oude autostoel te monteren?
Ja, of ergens anders. Wel in huisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met de bedoeling hem in je kamer te zetten ofzo?
dat zeggen alleen oude mensenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
'je bent zo jong als je je voelt'
tering, wat is dat een akelige zin zeg
lijkt me dat je wel een soort onderstel kunt bevestigen aan de punten waarmee je de stoel normaal gesproken aan je auto vastmaakt, dus een stalen onderstelletjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, of ergens anders. Wel in huis
Had ook interglotquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Mark_V het volgende:
ja interglot zei ook shaded, maar dat komt me persoonlijk totaal niet bekend voor......
is er iemand die het niet heeft opgezocht en weet dat het shaded is?
Kun je niet gewoon: 'De gekleurde blokjes'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Mark_V het volgende:
Het probleem met hatching is dat een docent het waarhscijnlijk net zo goed niet weet als de hele AKQ. Daarom kies ik misschien maar gewoon voor "striped", het is fout maar iedereen begrijpt het.
Ik moet zeggen: "de gearceerde blokjes ..... "
In autoCAD is het hatched, maar ik ben vast te laatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Mark_V het volgende:
Het probleem met hatching is dat een docent het waarhscijnlijk net zo goed niet weet als de hele AKQ. Daarom kies ik misschien maar gewoon voor "striped", het is fout maar iedereen begrijpt het.
Ik moet zeggen: "de gearceerde blokjes ..... "
Goed dat je het zegt. Zou zo naar bed gaan zonder in m'n agenda te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroeg voor jouw doen
Morgen iets belangrijks?
Ah, niet slecht!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net het aangifteprogramma gedownload van de belastingdienst, en volgens een eerste invulling krijg ik ruim 300 euro terug
Morgen nog maar es kijken of ik alles goed heb ingevuld, zou wel prettig zijn
Ben je het bedrag al aan het sparen/ uitgeven in gedachten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net het aangifteprogramma gedownload van de belastingdienst, en volgens een eerste invulling krijg ik ruim 300 euro terug
Morgen nog maar es kijken of ik alles goed heb ingevuld, zou wel prettig zijn
quote:Kees Torn schreef:
Een moedergoudvis schold eens op haar gup:
Ik kan haast niks verstaan van jouw geblub
Maar dat is op zichzelf beschouwd niets nieuws
Je vader blubde ook zo binnenskieuws
Lijffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand een woord dat rijmt op andijvie?
Ik ga het zo proberen, en ben er vrij zeker van dat het wel gaat lukkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef Plasterk het volgende:
ik kan niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |