Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ik wil eigenlijk wel de beste vertaalsites/dictonary's op een rijtje hebben, ik heb er al een aantal maar misschien zijn er nog goede die ik niet weet. Uiteraard is er nooit 1 site die echt alles kan vertalen vandaar.
p.s. We zoeken nog mensen die een taal goed genoeg beheersen om eens mee te kijken in de database op zoek naar foute vertalingen. Het project is volledig open source namelijk.
ik gebruik altijd Interglot dictionary Snel en compleet, echter de vervoegingen zijn niet altijd correct. De andere sites werken vaak omslachtig om 'even snel' iets te vertalen. Als je er voor gaat zitten dan is die site van de europese unie ook erg goed.
Als je de betekenis van een woord wil weten kan je het in wikipedia opzoeken of define: en dan het woord in Google zetten. Zoals: define: archaeopteryx