In autoCAD is het hatched, maar ik ben vast te laatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Mark_V het volgende:
Het probleem met hatching is dat een docent het waarhscijnlijk net zo goed niet weet als de hele AKQ. Daarom kies ik misschien maar gewoon voor "striped", het is fout maar iedereen begrijpt het.
Ik moet zeggen: "de gearceerde blokjes ..... "
Goed dat je het zegt. Zou zo naar bed gaan zonder in m'n agenda te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroeg voor jouw doen
Morgen iets belangrijks?
Ah, niet slecht!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net het aangifteprogramma gedownload van de belastingdienst, en volgens een eerste invulling krijg ik ruim 300 euro terug
Morgen nog maar es kijken of ik alles goed heb ingevuld, zou wel prettig zijn
Ben je het bedrag al aan het sparen/ uitgeven in gedachten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net het aangifteprogramma gedownload van de belastingdienst, en volgens een eerste invulling krijg ik ruim 300 euro terug
Morgen nog maar es kijken of ik alles goed heb ingevuld, zou wel prettig zijn
quote:Kees Torn schreef:
Een moedergoudvis schold eens op haar gup:
Ik kan haast niks verstaan van jouw geblub
Maar dat is op zichzelf beschouwd niets nieuws
Je vader blubde ook zo binnenskieuws
Lijffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand een woord dat rijmt op andijvie?
Ik ga het zo proberen, en ben er vrij zeker van dat het wel gaat lukkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef Plasterk het volgende:
ik kan niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |