Ja dat kennen we.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik had net een leuke TT bedacht, maar die bewaar ik wel voor de volgende keer
Heus wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
WTF IK KLIKTE, IK BEN GEEN HOMO!
Helaas, dit is de schandvlek in je topichistory.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Pijp een modje, misschien wil hij je posts dan wel verwijderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef RickoKun het volgende:
.......................nee...................NEEEEE......NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
*zakt op knieën*
*uitgezoomed tot melkwegstelsel*
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAaaarrghhhh.......
Nee, over een uurtje pas. Ofzo.quote:
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Niet uitstellen en dan afstellen he?
't wordt vast leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.
Tering, ik ben zenuwachtig
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.
Tering, ik ben zenuwachtig
Ik zou bijna denken dat het op een coming out gaat.quote:
Oh, met een speciaal iemand?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee, het is "alleen" maar een meet.
Met je schoonouders?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie je verder nog tegenkomt...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mensjes uit [Lesbeau].
En stroekie ook.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah tuinbroekenfeest.
dat zijn vaak de ergste, zij die het ontkennenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mensjes uit [Lesbeau].
En stroekie ook.
En het is je geluktquote:
Jij denkt wat ik denk?quote:
Oh.. fotoboek, goed idee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zijn vaak de ergste, zij die het ontkennen
daarbij komt je bent te mooi om hetero te zijn
Jaloers?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat zoetsappige exen.
Ik ken jouw ex (gelukkig) niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou het beangstigen als mijn ex zo zou doen.
En jullie ook.
nee ik denk, ik ga ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt wat ik denk?
Als Stroekie heelhuids aan kan komen....
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal S nu verplicht met D liggen te N?
Over MEET's gesproken,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeausquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik denk, ik ga ook
![]()
ik wilde eerst niet gaan, maar ga nu toch
Erik heeft me geheel onbewust over gehaald om te gaan
Nee maar hij gaat als tante Ria en dan mag het wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeaus
ik ga gewoon alleen maar naar het Frisofeestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeaus
Dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van dat gepraat over lesbo's krijg ik spontaan trek in herbal tea.
je mag wel een keer langs komen, dan ben je het welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
rits time ?quote:
Ik heb sinds kort weer een spijkerbroek met een rits, na, hm, twee jaar of zo alleen maar knopen te hebben gehad. Wel weer even wennen, hehehquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind een buttonfly maar onpractisch.
Straks ja, kom je ook?quote:
They do nót.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef Adelante het volgende:
buttons rule!
misschien even kijken of R nog zin heeft. Als je een hele mooie jongen en ik ziet dan zijn we erquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straks ja, kom je ook?
[..]
They do nót.
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
misschien even kijken of R nog zin heeft. Als je een hele mooie jongen en ik ziet dan zijn we er![]()
Final Countdownquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.
Noem 's wat 80's muziek, om alvast in de stemming te komen?
aaah Wham of zo, culture club, weet ik veelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.
Noem 's wat 80's muziek, om alvast in de stemming te komen?
Oh.. nummer 2..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
*schaamteloos een 2004-fotootje op gay.nl gooi*
Zien ze toch niet.
Gewoon op de dansvloer?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Nuno_G het volgende:
ok nog even douchen en n......n en opmaken en zo en dan gaan we. Zie je daar wel DM. En ik heb beloofd dat ik geen sex in de toilet zal hebben vanavond
Ik dacht, laat ik dat nou niet zeggen...quote:
Met DM ?quote:
Van wie niet? En.. je vind het erg dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met DM ?Nee helemaal niet dus , ik mag niet vreemd gaan
![]()
Van R misschien, hij is nogal bezitterig ... en nee erg vind ik het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van wie niet? En.. je vind het erg dat dat niet mag?
Heel gek..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van R misschien, hij is nogal bezitterig ... en nee erg vind ik het nietkom niks tekort dus, maar hij was nogal upset van dat kusje in de toilet de laatste keer met een niet nader te noemen persoon dus ook die lol gaat niet meer door
![]()
ja he vind ik ook, en nu ga ik douchen en zoquote:
Spannend !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik zag vandaag (hai trouwens) iemand met van die lenzen in zonder sterkte...Dus je zag geen pupil en iris, maar ipv dat, een zwart plusje...
En ze ginguh nahr Rottuhrdahm (alles goed??), hij dus met se matuh, en hij vroeg hoe lang het raiduh was... en toen zei ik 1,5 a 2 uur, maar ik heb geen idee of dat klopt...quote:
Jij gewoon heel casual, quasi nonchalant proberen iets boeiends te vertellen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ze ginguh nahr Rottuhrdahm (alles goed??), hij dus met se matuh, en hij vroeg hoe lang het raiduh was... en toen zei ik 1,5 a 2 uur, maar ik heb geen idee of dat klopt...Maar ik kan echt niet normaal communiceren met zo iemand zeg, pfff... het was trouwens ook zo'n xtc-type, dus helemaal niet spannend
gelukkig zat er glas tussen!
En toch is dat wel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
De eerste dag met de nieuwe auto, afscheid van de oude auto, uit eten met de ex, wat drinken met TMM en dingen uitpraten en zometeen naar Friso en waarschijnlijk Dave confronteren.
Een avond vol afsluitingen en nieuwe beginnen.
Enorm wennenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toch is dat wel goed.
Bevalt je autotje?
Whehehe. Wow. X factor eat your hart outquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
blehrt speciaal voor Step het geweldig zinnetje uit alalalalalaladin
A WHOLE NEW WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
veul plezier!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe. Wow. X factor eat your hart out
Ik ben naar friso
veel plezier met de lesbeausquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe. Wow. X factor eat your hart out
Ik ben naar friso
Ik zei heel chill en quasi nonchalant dat hij gewoon richting Utrecht moest rijden door gewoon de A28 te blijven volgen en dta dan vanzelf Rotterdam wel staat aangegeven...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gewoon heel casual, quasi nonchalant proberen iets boeiends te vertellen?
Didn't see you.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:50 schreef Nuno_G het volgende:
een quickie onder de douche is leuk, nu uit gaan mmm, wat zal ik tegen DM zeggen ?
Het is nooit te laat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is te laat
Het is tijd voor nieuwe kleding.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:25 schreef Vlarp het volgende:
Het is tijd voor de kapper.. nou ja, nu nog niet, straks wel..
Homo..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is tijd voor nieuwe kleding.
hoe weet je dat ? ken je mij danquote:
Wil je goedkope kleding of goedkoop advies?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:00 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die mijn van goedkoop kledingadvies wil voorzien.
Voor beiden volstaat de Wibra of Zeeman..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je goedkope kleding of goedkoop advies?![]()
Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jaloers dat je eens niet de enige bent?
maar goed we waren er ook niet, we gingen even om de hoek wat drinken en 5 uur later kwamen we onze local uitquote:
goed advies waar ik goedkope kleding (studentenbudget) kan vinden die er nog wel leuk uitzietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je goedkope kleding of goedkoop advies?![]()
advies: zorg voor goede basics (jeans, t-shirts, overhemden) in neutrale kleuren (zwart/blauw) die niet heel erg modegevoelig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
goed advies waar ik goedkope kleding (studentenbudget) kan vinden die er nog wel leuk uitziet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:40 schreef Adelante het volgende:
moet goed zitten (niet op de groei kopen)
Da's inderdaad heerlijk, want als je van zulke dingen een probleem kan maken wil dat zeggen dat er niets ergers aan de hand is. Problemen zijn relatief qua groottequote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat heerlijk als je problemen heb die letterlijk in een schoenendoos passen.
Hahaha. Nee hoor. Hij zei dat ik hem even moest aanspreken op Friso omdat ie zelf een debiel is met gezichten, dus dat had ik gedaan. Hebben ff staan kletsen. Aardige jongen. Mooi ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je nam mijn "Pak 'm!" letterlijk?.
Hey jijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nooit te laat.
Nou ja, sommige dingen zijn op een gegeven moment wel te laat.
Hoe lang zat jij eigenlijk al aan die tafel daar bij Taste ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey jijHeb je je vermaakt gister?
Volgens mij al een drankje en een voorgerechtje lang en waren we met het hoofdgerecht bezigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe lang zat jij eigenlijk al aan die tafel daar bij Taste ?
Volgens mij was jij gewoon daar naartoe gestuurd en zat je daar helemaal niet vrijwilligquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij al een drankje en een voorgerechtje lang en waren we met het hoofdgerecht bezig
Haha, jawel hoor. Wist niet dat jullie er gingen eten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was jij gewoon daar naartoe gestuurd en zat je daar helemaal niet vrijwillig![]()
![]()
Ja daarom zat ik er dus met de (DE!) ex. Omdat het de vorige keer erg goed was bevallen daar.quote:Maar ja had de tip wel onthouden van je toen je er de vorige week geweest was![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
advies: zorg voor goede basics (jeans, t-shirts, overhemden) in neutrale kleuren (zwart/blauw) die niet heel erg modegevoelig zijn.
winkels: esprit, open32, we, sting
leuk uitzien: schone/verzorgde kleding, moet goed zitten (niet op de groei kopen) en geen witte sokken
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha. Nee hoor. Hij zei dat ik hem even moest aanspreken op Friso omdat ie zelf een debiel is met gezichten, dus dat had ik gedaan. Hebben ff staan kletsen. Aardige jongen. Mooi ook.
ja perfecte gelegenheid om zo'n avond te startenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, jawel hoor. Wist niet dat jullie er gingen eten.
[..]
Ja daarom zat ik er dus met de (DE!) ex. Omdat het de vorige keer erg goed was bevallen daar.
Hoe vond je't zelf?
Ligt er aan waar je zit vind ik. Achteraan op dat verhoginkje zijn barkrukken en vooraan zijn echt stoelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja perfecte gelegenheid om zo'n avond te starten
leuk ingericht
muziek niet te hard zodat je toch een tafelgesprek kan volgen
wel lastig zittende stoelen
Ja daar hadden ze voor ons dus gereserveerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je zit vind ik. Achteraan op dat verhoginkje zijn barkrukken en vooraan zijn echt stoelen.
Ja! Het viel me allemaal enorm meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey jijHeb je je vermaakt gister?
Mooi zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Het viel me allemaal enorm mee.
Zelfs met al dat irritante winkelende publiek?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, in je ééntje winkelen heeft als voordeel dat je binnen een half uur klaar kan zijn.
Je hebt een paar sokken gekocht!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, in je ééntje winkelen heeft als voordeel dat je binnen een half uur klaar kan zijn.
Dus vast nog wel eens voor herhaling vatbaar ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Het viel me allemaal enorm mee.
Wellicht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus vast nog wel eens voor herhaling vatbaar ?
Als je voor 1 uur gaat is er geen hond.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zelfs met al dat irritante winkelende publiek?
Alles behalve dat zelfs.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt een paar sokken gekocht!.
Dus nu moet je weer terug voor sokken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alles behalve dat zelfs.
Tip 1: Niet gaan als het in de kleine zaal wordt gehouden.quote:
* Tha_Erik opschrijft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip 1: Niet gaan als het in de kleine zaal wordt gehouden.
Ik teer nog steeds uit m'n voorraad uit m'n studententijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus nu moet je weer terug voor sokken?
* d aangeef *quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik teer nog steeds uit m'n voorraat uit m'n studententijd.
Mja, als je een goeie winkel weet waar je ineens kunt slagen, en je hebt een goeie confectiemaat en een gevulde portemonnee, dan kan 't prima inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Vlarp het volgende:
*fles cola aan de mond zet*
Kent ze je maten niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:00 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava laat altijd zijn moeder standaard mao-achtige kleding kopen, en geeft enkel de maten door, en maakt geld over.
Zou jij niet eens een keer een klinker kopen?quote:
Ja, op een anders lichaamsdeel zou raar overkomen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Vlarp het volgende:
*fles cola aan de mond zet*
Dank u, ik heb hem er tussen gefrut.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
* d aangeef *
Hoeveel gaten zitten daar intussen in, eigenlijk?
Ik hou niet van klinkersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou jij niet eens een keer een klinker kopen?
*r aangeeft*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe vind ik mijn kaaten niet lief. Ik hou er niet van als ze zeggen dat er wreedheid, perversiteit, barbaarsheid, trouweloosheid en kwade bedoelingen in mijn toekomst liggen......
Ik wil ze de kost niet geven die zo bij de EHBO aankomenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, op een anders lichaamsdeel zou raar overkomen.
Ik gooi 'm ertussenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*r aangeeft*
*d afpakt*
Bedoelen ze niet dat je gewoon volgende week weer eens GTST gaat kijken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe vind ik mijn kaaten niet lief. Ik hou er niet van als ze zeggen dat er wreedheid, perversiteit, barbaarsheid, trouweloosheid en kwade bedoelingen in mijn toekomst liggen......
Tja, sexuele ongelukjes gebeuren nou éénmaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ze de kost niet geven die zo bij de EHBO aankomen
Dat kijk ik nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat je gewoon volgende week weer eens GTST gaat kijken?
*positief bekijk*
"Ik viel voorover en daar lag een colafles en toen FLOEP"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, sexuele ongelukjes gebeuren nou éénmaal.
Ik heb er al een stempel opgezet...niet gezien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gooi 'm ertussen
maar van die D blijf je af!!!
Ok, je mag er 6 hebben, maar van die 7e afblijven.
En intussen niet schudden met de cola!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ze de kost niet geven die zo bij de EHBO aankomen
Floep wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik viel voorover en daar lag een colafles en toen FLOEP"
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er al een stempel opgezet...niet gezien?
VAN MIJ! VAN MIJ! VAN MIJ!
ONM mag ook. Desnoods Eastenders...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Dat kijk ik nooitMijn leven is al GayTST
Ik heb ooit zo'n EHBO boek gelezen met bizarre verhalen.quote:
Rearenders?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
ONM mag ook. Desnoods Eastenders...
Da's het vervolg op Dante's Cove?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Rearenders?
Right..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n EHBO boek gelezen met bizarre verhalen.
Daar kwamen mensen met hun lul in een colafles aan, vacuum gezogen.
"Ja ik viel e rop en toen FLOEP, zat ie d'rin"
Dat past toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n EHBO boek gelezen met bizarre verhalen.
Daar kwamen mensen met hun lul in een colafles aan, vacuum gezogen.
"Ja ik viel e rop en toen FLOEP, zat ie d'rin"
Waarschijnlijk een bloedlul..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom is het zo beschamend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met een ei lukt het welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je sms't.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ik nu die 17 jarige sms, is dat dan net zoiets als hoop geven?
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
van mezelfmaar heb niks in huis.. ga zo lekker naar de italiaan
Oh.. mag ik mee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
boodschappen doen
ik ga voor de lasagnequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar je gaat ontbijten met spaghetti?
Het regent. NU wil ik nog minder!!quote:
Sluttywagonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Kut.......... er schiet me ineens weer wat te binnen: Ik heb gister met een vrouw gezoendwoops.
ter herinnering ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Over MEET's gesproken,
ik vind dat wij er ook weer eens een moeten hebben,
en aangezien ik voorgesteld heb het te organiseren stel ik bij deze voor 28 april in Eindhoven, met de optie om 27 april ook naar het frisofeest te gaan, nu alleen nog een restaurant vinden en een invulling overdag, als iedereen dan wil en kan
mijn agenda is dan nog maagdelijk leeg, dus wellicht ben ik er welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ter herinnering ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
*fluister*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo Windows maar eens opnieuw installeren..
Is al weer dik een jaar geleden..
je laat je kinderen huilen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef Sunjammer het volgende:
*Buren terroriseer*
hmmm, wat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dat doen andere buren juist weer...
Dan hebben de buren ook wat te lachen. Dus nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmm, wat dan?
je gaat je omkleden met de gordijnen open?
*gaap*quote:
O jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ter herinnering ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ja, wat jij zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie weet nog wat leuks te doen vanavond? geen zin in GP veel te ver rijden..
Ik heb er ook geen zin in, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee maar jij hebt nooit zinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin in, dat scheelt
De keuze in Eindhoven voor vanavond:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
niet zoveel.. wat kroegjes en een bepaald persoonquote:
Wel waar aarshoolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee maar jij hebt nooit zin
En ze praten veelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Beiden zijn toch vrij bont en fel en vederig, dus zoveel zit er niet tussen
Omdat het in ONZ is begonnen ooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef Cahir het volgende:
ff een vraag, wrm zit dit topic in ONZ
Was het niet begonnen in het SC forum?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat het in ONZ is begonnen ooit.
Maar ikzelf vind het meer 'Algemeen Geklets', GC dus.
bestaat dat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was het niet begonnen in het SC forum?
Het Centrale Homo Topic.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
Was het niet begonnen in het SC forum?
Ik heb 'm maar bij m'n bookmarks staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Centrale Homo Topic.
You're right. SlowChat.
wat een leuke datumquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Centrale Homo Topic.
You're right. SlowChat.
quote:
Nu nog 50 postings de tijd om iemand een fraaie OP te laten maken en het 5 jarige jubileumfeest te organiseren en de uitnodigingen te regelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik dacht al, waar blijft de hint!
Waxxer heeft nummer 1500 heel fraai gedaan,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, en deze wil ik dus ook niet he?
Daar komt het toch ook vandaan? Net als "doorspekt"... de witte strepen vet in vlees.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Larderen klinkt als: besmeren met reuzel.
Als je 1 hand had uitgestoken naar D dan had ik 'm afgeknaagd tot aan je elleboogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had mezelf uit moeten nodigen bij je vanavond
Ik hoef geen Dquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 1 hand had uitgestoken naar D dan had ik 'm afgeknaagd tot aan je elleboog
Jammer, had er nog een aantal in de aanbieding. Je vond Dave toch schattig?quote:
Ergens is vast wel een letter in het alfabet waar hij interesse in heeftquote:
Jajaja, alsof je de heren zo van een Chinese restaurantkaart plukt, is 't niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens is vast wel een letter in het alfabet waar hij interesse in heeft
Dave is enorm knuffelbaar enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer, had er nog een aantal in de aanbieding. Je vond Dave toch schattig?
Leek me wel leuk die op jou te zetten als je hier bent
Kloptquote:
Je zet een handeltje op in D's ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptEn heeft een goed lijf.
Zullen we die doen? *pakt in* Anders nog iets meneer?
Zou dat lucratief zijn? D-pimpen?quote:
Mja naja, niet te veel he, want als het te heet is kun je amper nog communicerenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptEn heeft een goed lijf.
Zullen we die doen? *pakt in* Anders nog iets meneer?
Waxx: Sambal bij?
Haajquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef liefie_ het volgende:
is het hier nog gezellig?
of is het echt alleen maar voor echte homo's?
nu voel ik me heel kansloos met mn piama en slaapzakje op de bankquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zwart blousje aan (overhemd angel, overhemd .. ajuu), zwarte stropdas om, sneakers aan... ready to party
Moet je nu nog eerst langs de copyrette, of hebben ze die flyers al bij je afgeleverd ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zwart blousje aan (overhemd angel, overhemd .. ajuu), zwarte stropdas om, sneakers aan... ready to party
maar jij hoeft dan ook straks de deur vast niet meer uit ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu voel ik me heel kansloos met mn piama en slaapzakje op de bank
Die zou hij meenemenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je nu nog eerst langs de copyrette, of hebben ze die flyers al bij je afgeleverd ?
nee maar daardoor voel ik me alles behalve minder kansloosquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hoeft dan ook straks de deur vast niet meer uit ?
Nou en, wie weet hang jij in plaats van op zaterdag al op donderdag de beest uit in de stadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar daardoor voel ik me alles behalve minder kansloos
het is zaterdag avond he
Ik zit vanavond ook gewoon op de bank hoor. Of in bed. Of op de keukentafel. Of zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar daardoor voel ik me alles behalve minder kansloos
het is zaterdag avond he
helaas ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou en, wie weet hang jij in plaats van op zaterdag al op donderdag de beest uit in de stad![]()
nu krijg ik direct weer een ontzettende foute flodder grap door als ik dit zo leesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit vanavond ook gewoon op de bank hoor. Of in bed. Of op de keukentafel. Of zo.
en je was vorige week nog volop carnaval wezen vieren in je weekend stek,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helaas ook niet
ik zat me vandaag nog af te vragen waarom we zo weinig gaan stappen de laatste tijd...
ik word saai!!!!
nee ik ben toevallig in maastricht beland!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je was vorige week nog volop carnaval wezen vieren in je weekend stek,
dat ook nog in je studiestad voortgezet?
Feitjes? Hmmz... Van de [homo]'s:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxxer heeft nummer 1500 heel fraai gedaan,
maar ook 1 van de mensen die er vanaf de start bijzijn kan zich hierin uitleven
Wellicht kan L_G_E een en ander fraai larderen met een aantal feitjes of een poll![]()
keurigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Feitjes? Hmmz...
Van de [homo]'s:woont 27% in Brabant en 20% in Limburg (poll) vond 71% het een goed idee om te gaan meeten ter gelegenheid van het 4-jarig bestaan van het [homo]-topic (poll) is 40% een lurker (poll en nog een poll) heeft 43% zich al eens op HIV laten testen (poll) heeft 63% een grotere dan gemiddeld (poll)
heeft 71% een streepje (polll) vond 78% een Bossche Bollen meet in 's-Hertogenbosch een goed idee, hoewel dit er nooit van is gekomen (poll) draagt 29% alleen een boxer als nachtkleding en 36% helemaal niets (poll) kan 22% zich niet meer herinneren of-ie gisterenavond seks heeft gehad (poll) is 41% bottom (poll) heeft 71% een hekel aan voetbal (poll) is 32% tussen de 1,81 en 1,85 meter lang (poll)
Zoiets?.
Ajuu.... Waar is ajuu toch gebleven...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was de laatste keer dat Ajuu hier was die keer dat ik hem toen naar jouw tekeningen verwezen had die hij zo preppy vondquote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ajuu.... Waar is ajuu toch gebleven....
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Feitjes? Hmmz... Van de [homo]'s:woont 27% in Brabant en 20% in Limburg (poll) vond 71% het een goed idee om te gaan meeten ter gelegenheid van het 4-jarig bestaan(poll) is 40% een lurker (poll en nog een poll) heeft 43% zich al eens op HIV laten testen (poll) heeft 63% een grotere dan gemiddeld (poll)
heeft 71% een streepje (polll) vond 78% een Bossche Bollen meet in 's-Hertogenbosch een goed idee (poll) draagt 29% alleen een boxer als nachtkleding en 36% helemaal niets (poll) kan 22% zich niet meer herinneren of-ie gisterenavond seks heeft gehad (poll) is 41% bottom (poll) heeft 71% een hekel aan voetbal (poll) is 32% tussen de 1,81 en 1,85 meter lang (poll)
Zoiets?.
Neej, Bootz Poll Creater heeft een optie-tje om te laten zien in welke posts je allemaal hebt gestemd.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Schudt je die polls zo ineens uit de losse pols?
Pfew, ja, zoiets...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste keer dat Ajuu hier was die keer dat ik hem toen naar jouw tekeningen verwezen had die hij zo preppy vond
en da's volgens mij toch al een maand of 6 geleden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |