Nu nog 50 postings de tijd om iemand een fraaie OP te laten maken en het 5 jarige jubileumfeest te organiseren en de uitnodigingen te regelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik dacht al, waar blijft de hint!
Waxxer heeft nummer 1500 heel fraai gedaan,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, en deze wil ik dus ook niet he?
Daar komt het toch ook vandaan? Net als "doorspekt"... de witte strepen vet in vlees.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Larderen klinkt als: besmeren met reuzel.
Als je 1 hand had uitgestoken naar D dan had ik 'm afgeknaagd tot aan je elleboogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had mezelf uit moeten nodigen bij je vanavond
Ik hoef geen Dquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 1 hand had uitgestoken naar D dan had ik 'm afgeknaagd tot aan je elleboog
Jammer, had er nog een aantal in de aanbieding. Je vond Dave toch schattig?quote:
Ergens is vast wel een letter in het alfabet waar hij interesse in heeftquote:
Jajaja, alsof je de heren zo van een Chinese restaurantkaart plukt, is 't niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens is vast wel een letter in het alfabet waar hij interesse in heeft
Dave is enorm knuffelbaar enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer, had er nog een aantal in de aanbieding. Je vond Dave toch schattig?
Leek me wel leuk die op jou te zetten als je hier bent
Kloptquote:
Je zet een handeltje op in D's ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptEn heeft een goed lijf.
Zullen we die doen? *pakt in* Anders nog iets meneer?
Zou dat lucratief zijn? D-pimpen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |