Dat kan niet. Als je bier wilt plengen, moet je het over de grond uitgieten. Doe dat in de naam van een Romeinse god en je hebt een plengoffer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik zal dadelijk nog wat biertjes naar binnen 'plengen'
O edele Baviaan, maak dat wij ons kunnen verheugen en schenk ons enkele van uw beminde woorden!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En daarnaast ken ik zó veel mooie woorden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Weer je, ik zou gaarne (mooi woord) vele mooie woorden willen delen met mijn metgezellen (mooi woord). Woorden die ik koester (mooi woord) en bemin (mooi woord). Edoch (mooi woord), iedere keuze impliceert (semi-mooi woord) dat een ander woord niet verkozen wordt, hetgeen (mooi woord) een gotspe (heel mooi woord) is daar dit andere woord zeer de moeite waard kan zijn maar niet de aandacht krijgt die het verdient.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
O edele Baviaan, maak dat wij ons kunnen verheugen en schenk ons enkele van uw beminde woorden!
Ja, dan zie ik een paard voor me (of beter nog: ik voel hem onder me) dat niet kan wachten om ervandoor te galopperen!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:00 schreef Falco het volgende:
Ja ik sta te trappelen van ongeduld (<- mooie uitdrukking!)
Ik ben u immense dank verschuldigd voor deze grandioze uiteenzetting met daarin vele bewonderenswaardige woorden. Vooral 'gotspe' doet mij deugd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weer je, ik zou gaarne (mooi woord) vele mooie woorden willen delen met mijn metgezellen (mooi woord). Woorden die ik koester (mooi woord) en bemin (mooi woord). Edoch (mooi woord), iedere keuze impliceert (semi-mooi woord) dat een ander woord niet verkozen wordt, hetgeen (mooi woord) een gotspe (heel mooi woord) is daar dit andere woord zeer de moeite waard kan zijn maar niet de aandacht krijgt die het verdient.
Derhalve zal ik geen mooie woorden suggereren, hoe graag ik dat ook zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |