ik ga voor de lasagnequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar je gaat ontbijten met spaghetti?
Het regent. NU wil ik nog minder!!quote:
Sluttywagonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Kut.......... er schiet me ineens weer wat te binnen: Ik heb gister met een vrouw gezoendwoops.
ter herinnering ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Over MEET's gesproken,
ik vind dat wij er ook weer eens een moeten hebben,
en aangezien ik voorgesteld heb het te organiseren stel ik bij deze voor 28 april in Eindhoven, met de optie om 27 april ook naar het frisofeest te gaan, nu alleen nog een restaurant vinden en een invulling overdag, als iedereen dan wil en kan
mijn agenda is dan nog maagdelijk leeg, dus wellicht ben ik er welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ter herinnering ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
*fluister*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo Windows maar eens opnieuw installeren..
Is al weer dik een jaar geleden..
je laat je kinderen huilen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef Sunjammer het volgende:
*Buren terroriseer*
hmmm, wat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dat doen andere buren juist weer...
Dan hebben de buren ook wat te lachen. Dus nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmm, wat dan?
je gaat je omkleden met de gordijnen open?
*gaap*quote:
O jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ter herinnering ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ja, wat jij zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie weet nog wat leuks te doen vanavond? geen zin in GP veel te ver rijden..
Ik heb er ook geen zin in, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee maar jij hebt nooit zinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin in, dat scheelt
De keuze in Eindhoven voor vanavond:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
niet zoveel.. wat kroegjes en een bepaald persoonquote:
Wel waar aarshoolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee maar jij hebt nooit zin
En ze praten veelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Beiden zijn toch vrij bont en fel en vederig, dus zoveel zit er niet tussen
Omdat het in ONZ is begonnen ooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef Cahir het volgende:
ff een vraag, wrm zit dit topic in ONZ
Was het niet begonnen in het SC forum?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat het in ONZ is begonnen ooit.
Maar ikzelf vind het meer 'Algemeen Geklets', GC dus.
bestaat dat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was het niet begonnen in het SC forum?
Het Centrale Homo Topic.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
Was het niet begonnen in het SC forum?
Ik heb 'm maar bij m'n bookmarks staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Centrale Homo Topic.
You're right. SlowChat.
wat een leuke datumquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Centrale Homo Topic.
You're right. SlowChat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |