* d aangeef *quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik teer nog steeds uit m'n voorraat uit m'n studententijd.
Mja, als je een goeie winkel weet waar je ineens kunt slagen, en je hebt een goeie confectiemaat en een gevulde portemonnee, dan kan 't prima inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Vlarp het volgende:
*fles cola aan de mond zet*
Kent ze je maten niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:00 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava laat altijd zijn moeder standaard mao-achtige kleding kopen, en geeft enkel de maten door, en maakt geld over.
Zou jij niet eens een keer een klinker kopen?quote:
Ja, op een anders lichaamsdeel zou raar overkomen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Vlarp het volgende:
*fles cola aan de mond zet*
Dank u, ik heb hem er tussen gefrut.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
* d aangeef *
Hoeveel gaten zitten daar intussen in, eigenlijk?
Ik hou niet van klinkersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou jij niet eens een keer een klinker kopen?
*r aangeeft*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe vind ik mijn kaaten niet lief. Ik hou er niet van als ze zeggen dat er wreedheid, perversiteit, barbaarsheid, trouweloosheid en kwade bedoelingen in mijn toekomst liggen......
Ik wil ze de kost niet geven die zo bij de EHBO aankomenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, op een anders lichaamsdeel zou raar overkomen.
Ik gooi 'm ertussenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*r aangeeft*
*d afpakt*
Bedoelen ze niet dat je gewoon volgende week weer eens GTST gaat kijken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe vind ik mijn kaaten niet lief. Ik hou er niet van als ze zeggen dat er wreedheid, perversiteit, barbaarsheid, trouweloosheid en kwade bedoelingen in mijn toekomst liggen......
Tja, sexuele ongelukjes gebeuren nou éénmaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ze de kost niet geven die zo bij de EHBO aankomen
Dat kijk ik nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat je gewoon volgende week weer eens GTST gaat kijken?
*positief bekijk*
"Ik viel voorover en daar lag een colafles en toen FLOEP"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, sexuele ongelukjes gebeuren nou éénmaal.
Ik heb er al een stempel opgezet...niet gezien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gooi 'm ertussen
maar van die D blijf je af!!!
Ok, je mag er 6 hebben, maar van die 7e afblijven.
En intussen niet schudden met de cola!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ze de kost niet geven die zo bij de EHBO aankomen
Floep wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik viel voorover en daar lag een colafles en toen FLOEP"
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er al een stempel opgezet...niet gezien?
VAN MIJ! VAN MIJ! VAN MIJ!
ONM mag ook. Desnoods Eastenders...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Dat kijk ik nooitMijn leven is al GayTST
Ik heb ooit zo'n EHBO boek gelezen met bizarre verhalen.quote:
Rearenders?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
ONM mag ook. Desnoods Eastenders...
Da's het vervolg op Dante's Cove?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Rearenders?
Right..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n EHBO boek gelezen met bizarre verhalen.
Daar kwamen mensen met hun lul in een colafles aan, vacuum gezogen.
"Ja ik viel e rop en toen FLOEP, zat ie d'rin"
Dat past toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n EHBO boek gelezen met bizarre verhalen.
Daar kwamen mensen met hun lul in een colafles aan, vacuum gezogen.
"Ja ik viel e rop en toen FLOEP, zat ie d'rin"
Waarschijnlijk een bloedlul..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom is het zo beschamend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met een ei lukt het welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je sms't.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ik nu die 17 jarige sms, is dat dan net zoiets als hoop geven?
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
van mezelfmaar heb niks in huis.. ga zo lekker naar de italiaan
Oh.. mag ik mee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |