Ja, wat jij zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie weet nog wat leuks te doen vanavond? geen zin in GP veel te ver rijden..
Ik heb er ook geen zin in, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee maar jij hebt nooit zinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin in, dat scheelt
De keuze in Eindhoven voor vanavond:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
niet zoveel.. wat kroegjes en een bepaald persoonquote:
Wel waar aarshoolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee maar jij hebt nooit zin
En ze praten veelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Beiden zijn toch vrij bont en fel en vederig, dus zoveel zit er niet tussen
Omdat het in ONZ is begonnen ooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef Cahir het volgende:
ff een vraag, wrm zit dit topic in ONZ
Was het niet begonnen in het SC forum?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat het in ONZ is begonnen ooit.
Maar ikzelf vind het meer 'Algemeen Geklets', GC dus.
bestaat dat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was het niet begonnen in het SC forum?
Het Centrale Homo Topic.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
Was het niet begonnen in het SC forum?
Ik heb 'm maar bij m'n bookmarks staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Centrale Homo Topic.
You're right. SlowChat.
wat een leuke datumquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Centrale Homo Topic.
You're right. SlowChat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |