Mja naja, niet te veel he, want als het te heet is kun je amper nog communicerenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptEn heeft een goed lijf.
Zullen we die doen? *pakt in* Anders nog iets meneer?
Waxx: Sambal bij?
Haajquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef liefie_ het volgende:
is het hier nog gezellig?
of is het echt alleen maar voor echte homo's?
nu voel ik me heel kansloos met mn piama en slaapzakje op de bankquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zwart blousje aan (overhemd angel, overhemd .. ajuu), zwarte stropdas om, sneakers aan... ready to party
Moet je nu nog eerst langs de copyrette, of hebben ze die flyers al bij je afgeleverd ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zwart blousje aan (overhemd angel, overhemd .. ajuu), zwarte stropdas om, sneakers aan... ready to party
maar jij hoeft dan ook straks de deur vast niet meer uit ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu voel ik me heel kansloos met mn piama en slaapzakje op de bank
Die zou hij meenemenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je nu nog eerst langs de copyrette, of hebben ze die flyers al bij je afgeleverd ?
nee maar daardoor voel ik me alles behalve minder kansloosquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hoeft dan ook straks de deur vast niet meer uit ?
Nou en, wie weet hang jij in plaats van op zaterdag al op donderdag de beest uit in de stadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar daardoor voel ik me alles behalve minder kansloos
het is zaterdag avond he
Ik zit vanavond ook gewoon op de bank hoor. Of in bed. Of op de keukentafel. Of zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar daardoor voel ik me alles behalve minder kansloos
het is zaterdag avond he
helaas ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou en, wie weet hang jij in plaats van op zaterdag al op donderdag de beest uit in de stad![]()
nu krijg ik direct weer een ontzettende foute flodder grap door als ik dit zo leesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit vanavond ook gewoon op de bank hoor. Of in bed. Of op de keukentafel. Of zo.
en je was vorige week nog volop carnaval wezen vieren in je weekend stek,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helaas ook niet
ik zat me vandaag nog af te vragen waarom we zo weinig gaan stappen de laatste tijd...
ik word saai!!!!
nee ik ben toevallig in maastricht beland!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je was vorige week nog volop carnaval wezen vieren in je weekend stek,
dat ook nog in je studiestad voortgezet?
Feitjes? Hmmz... Van de [homo]'s:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxxer heeft nummer 1500 heel fraai gedaan,
maar ook 1 van de mensen die er vanaf de start bijzijn kan zich hierin uitleven
Wellicht kan L_G_E een en ander fraai larderen met een aantal feitjes of een poll![]()
keurigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Feitjes? Hmmz...
Van de [homo]'s:woont 27% in Brabant en 20% in Limburg (poll) vond 71% het een goed idee om te gaan meeten ter gelegenheid van het 4-jarig bestaan van het [homo]-topic (poll) is 40% een lurker (poll en nog een poll) heeft 43% zich al eens op HIV laten testen (poll) heeft 63% een grotere dan gemiddeld (poll)
heeft 71% een streepje (polll) vond 78% een Bossche Bollen meet in 's-Hertogenbosch een goed idee, hoewel dit er nooit van is gekomen (poll) draagt 29% alleen een boxer als nachtkleding en 36% helemaal niets (poll) kan 22% zich niet meer herinneren of-ie gisterenavond seks heeft gehad (poll) is 41% bottom (poll) heeft 71% een hekel aan voetbal (poll) is 32% tussen de 1,81 en 1,85 meter lang (poll)
Zoiets?.
Ajuu.... Waar is ajuu toch gebleven...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was de laatste keer dat Ajuu hier was die keer dat ik hem toen naar jouw tekeningen verwezen had die hij zo preppy vondquote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ajuu.... Waar is ajuu toch gebleven....
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Feitjes? Hmmz... Van de [homo]'s:woont 27% in Brabant en 20% in Limburg (poll) vond 71% het een goed idee om te gaan meeten ter gelegenheid van het 4-jarig bestaan(poll) is 40% een lurker (poll en nog een poll) heeft 43% zich al eens op HIV laten testen (poll) heeft 63% een grotere dan gemiddeld (poll)
heeft 71% een streepje (polll) vond 78% een Bossche Bollen meet in 's-Hertogenbosch een goed idee (poll) draagt 29% alleen een boxer als nachtkleding en 36% helemaal niets (poll) kan 22% zich niet meer herinneren of-ie gisterenavond seks heeft gehad (poll) is 41% bottom (poll) heeft 71% een hekel aan voetbal (poll) is 32% tussen de 1,81 en 1,85 meter lang (poll)
Zoiets?.
Neej, Bootz Poll Creater heeft een optie-tje om te laten zien in welke posts je allemaal hebt gestemd.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Schudt je die polls zo ineens uit de losse pols?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |