abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46504253
Vervolg van zwangerschap en geboorte deel 280
As papa's en mama's :

13 februari 2007: Bibikuif22
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
26 maart 2007: Gabberhead
02 april 2007: Ellesje
22 april 2007: laika
05 mei 2007: Memmel
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
18 mei 2007: erikh (papa )
03 juni 2007: Marit1978
13 juni 2007: Beaker
17 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
20 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje
23 juli 2007: desiredbard
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
31 juli 2007: Stiemie
02 augustus 2007: Deepfreeze en _Flash_
09 augustus 2007: marlieske
13 augustus 2007: Iksje
15 augustus 2007: B4CO (papa)
25 agustus 2007: Razor21
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 5% gewijzigd door E.T. op 26-02-2007 09:42:04 ]
pi_46504357
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik moest even komen melden dat Appelsapje naar het ziekenhuis onderweg is en daar een ruggenprik gaat krijgen!

Ik ga er nu zelf ook heen dus ik zal niet meer reageren.

Ik moest het even komen melden van Appelsap.
pi_46504379
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Oe succes!!!!! Er komt een beebie aan!!!!
pi_46504406
kan 1 van de modjes de naampjes weer blauw maken?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:15:23 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46504492
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:16:56 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46504555
en alle banners staan ook weer in de OP
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46504605
verse baby in aantocht! Wat fijn dat ze een ruggeprik krijgt!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46504716
Beebjes in aantocht

Appelsap, succes in het ziekenhuis, hoop dat je een beetje bij kunt slapen en dat je snel bevalt

Bibi, succes en ik hoop dat je dochter snel beter is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:30:12 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46505214
Bibi, beterschap met Alyssa!
En rust zelf ook nog lekker uit, nu het nog kan natuurlijk, je hebt je krachten hard nodig!

Appelsappie !
Zettum op hoor.. Ik hoop dat jullie snel van jullie mannetje kunnen gaan genieten!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:33:27 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46505378
Oe, een ruggenprik, hopelijk verlichting voor Appelsap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46505511
Succes Appelsappie~!
Bibikuif, hoe is het met jou?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46506509
goh Bibikuif weer in huis....dat had ik niet gedacht, dacht dat je wel met beeb het zkh zou gaan verlaten....nou ja. hopelijk knapt Alyssa wel snel weer op...

En Appelsap, een ruggenprik, om de pijn van de weeen te bestrijden? En dan lekker kunnen slapen? Of is de bevalling nu wel echt begonnen? Omdat ze het steeds hadden over voorweeen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46506539
O ja Kleintje, echo gehad! Leuk he!
Heb je nog een leuk plaatje voor ons???
pi_46508048
Bedankt voor jullie lieve felicitaties Hier gaat alles goed, ben heerlijk aan het bijkomen en met z'n allen genieten we van Sifra.
Ben toch ingeleid want de weeen van die nacht hadden echt helemaal nix gedaan. Ook heb ik dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod om een ruggeprik te krijgen. En dat is heerlijk relaxed bevallen kan ik jullie zeggen. Het persen ging super, ik was niet moe en ik heb Sifra zelf op de wereld gezet.
Ik zal het uitgebreide verhaal wel een keer in het bevallingsverhalen topic zetten.

Appelsap, succes Ik hoop voor je dat de ruggeprik voor jou ook als prettig wordt ervaren
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:28:21 #15
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_46508230
Ik ben benieuwd Ka-stone! Je klinkt in ieder geval hartstikke goed!

Nou hier zijn we net terug van de HAPost met Alyssa, ze werd steeds rotter, zat op een gegeven moment op de wc met waterdunne diarree en tussen haar benen door te spugen (wel hartstikke knap van haar!) Had bijna 40 graden koorts en gaf geen antwoord, lag alleen maar te slapen en liggen.

Ze wilden haar al wel opnemen als wij dat zouden willen maar een infuus zouden ze nog niet doen, wij willen haar gewoon eerst zelf aan het drinken krijgen en de ORS dus heeft ze hooguit 2 dagen gekregen om weer wat op te knappen, is het dan niet beter moet ze opgenomen worden.

Ik wil nu echt niet zonder mijn meisje dus ik hoop echt zo dat ze snel beter wordt! Ik zou het zoveel liever 10x erger zelf willen hebben dan dit moedeloze gevoel...
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 22:32:27 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46508495
Appelsap wat fijn dat je een ruggeprik krijgt. Heel veel succes voor jou en Sandertje

Ka-stone ga maar lekker genieten van jullie Sifra. Wat fijn dat je een ruggeprik hebt gekregen en dat de bevalling zo goed ging. Toen de anesthesist bij mij de ruggeprik kwam zetten vertelde hij erbij dat ik de rolls royce onder de bevallingen kreeg en dat ik er niet teveel over op mocht scheppen anders zou hij het veel te druk krijgen

Kleintje wat vervelend dat je nog een keertje terug moet voor de echo Wilde jij wel het geslacht weten en je vriend niet?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46508540
A gossie Bibi, wat sneu voor Alyssa. Hoop dat ze snel weer wat gaat drinken.
Wij moesten Amber destijds steeds vocht geven via een spuitje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46508638
Appelsap, zet 'm op
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 22:34:43 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46508641
Bibikuif wat erg dat het alleen maar slechter is gegaan met Alyssa in plaats van beter. Wat kan dat snel gaan zeg Ik kan me voorstellen dat je je meisje het liefst heeeel dicht bij je houdt nu, maar jullie ukkie is natuurlijk ook al onderweg. Hoe gaat het verder met jou dan?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:35:12 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46508674
Sterkte appelsap!
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:41:01 #21
103793 kozakken
Living the life
pi_46509011
sterkte appelsap!
pi_46510490
Ka-Stone, welkom thuis! Ga maar lekker genieten!!!
En Bibi, wat ontzettend sneu voor Alyssa. En ook erg naar voor jou en je man lijkt me. Sterkte ermee.

En dan nu toch echt voor Appelsapje en Sandertje:
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef Mibos het volgende:
We hebben een A,
we hebben een P,
we hebben een P,
we hebben een E,
we hebben een L,
we hebben een S,
we hebben een A,
we hebben een N,
we hebben een D,
we hebben een E,
we hebben een R,
we hebben een T,
we hebben een J,
we hebben een E... En nu met zijn allen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46511857
Zo, iets meer tijd.
Appelsappie in het ziekenhuis... lekker slapen meissie. Maar.... een ruggeprik betekent misschien dat er niet veel geslapen wordt. Wie weet lig je nu gigantisch te bevallen.

Bibikuif, wat een tegenvaller, terug uit het ziekenhuis. Misschien maar goed ook, even bij je zieke meisje zijn.

Ka-stone, wat klink je heerlijk... geniet lekker van je meisje! Hoop dat we snel een foto te zien krijgen!

LIef dat er zoveel mensen aan me hebben gedacht vanmiddag.
Ik was op en top zenuwachtig. Mijn moeder was vanuit Braboland helemaal hierheen gekomen, we zouden het babykamertje opknappen. Maar ik wilde niet meer. Ik wilde eerst de echo hebben, was zo bang dat het niet goed zat. En dan zit je met een babykamertje...
Dus we zijn de stad in geweest en hebben in de uitverkoop bij zeeman en hans textiel wat leuke kleertjes gekocht. Bij de babywinkel heeft mijn ma een slabbertje gekocht waarop 'papa's kanjer' staat. Die heeft Jerry cadeau gekregen.

Jerry wilde inderdaad niet weten wat het was, ik wel. Ik lag op de tafel en uk lag heerlijk in een stuitligging. En diep in slaap, dus het was onmogelijk om alles goed te zien. Ik typte vanmiddag dat het lipje en het stuitje nog bekeken moest worden, maar dit is niet waar. Het is het stuitje (kijken of de ruggegraat goed gesloten is) en het maagje. Daar kon nu niet goed naar gekeken worden.
Ze heeft alles goed uitgelegd en op een gegeven moment zag ik iets...
De monitor waarop zij kijkt stond voor mijn gezicht, tussen mij, mijn moeder en jerry in. Dus ik zei zonder geluid 'het is een .... !'
Waarop deze verloskundige begon te lachen en zei 'goed opgemerkt, het klopt'.

Totaal tegen mijn verwachtingen in. Maar het maakt me echt niets uit. Ik vind het geweldig.

5 maart mag ik weer, om 18.15 uur. Dan gaan we kijken of de kleine er beter voorligt zodat we het maagje en het onderste deel van het ruggetje beter kunnen bekijken.
Wat een straf, nog een keer kijken.

Ik heb echo foto's meegekregen. Ik moet ze nog scannen. Maar morgen gaan we eerst het kamertje behangen. Daarna scan ik ze in.

Ik ga nu niet gericht shoppen ondanks dat ik weet wat het is. Jerry wil het niet weten dus ik wil op die manier ook niets verklappen. Dat kan later ook nog. Mocht ie het wel willen weten dan hoor ik het vanzelf wel. Maar my lips are sealed (zo lang ik dat kan).
Zet het dus niet open en bloot hier neer i.v.m. de meelezers, maar indien je het echt wil weten dan stuur je maar een berichtje

Trusten en ik hoop dat er morgen mooie baby's bij zijn!!!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:57:31 #24
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46512103
Kleintje, tegen jouw verwachtingen in? Dan weet ik het, want jij had eens aangegeven dat je een xxx verwachtte. Leuk toch!
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:05:21 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46512346
OMFG!! Bel Hart van Nederland, beleg een persconferentie: Duderinnetje in OUD!

Ja jongens, ik ben namelijk zwanger

O nee, toch niet

Bericht van het appelsap en Sandertje: Het kan nog wel een paar uur duren nu. Om 23 uur had appelsapje 3 cm ontsluiting, maar haar vliezen waren al wel gebroken.

Einde bericht.

OUD in mijn AT, hoe leg ik dit mijn vrienden uit
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:18:38 #26
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46512736
Zow... maar kan snel gaan met een prik. Alles ontspant.
Ik reken erop dat om een uurtje of 5 er een kleintje bij is.
pi_46515719
Wauw Kleintje! Dat klinkt als een gezellige en drukke dag zo voor jullie! En morgen (vandaag) behangen, wat gaat het dan eenmaal snel he. EN dan maar weer op naar 5 maart! Echt snel al dat jullie je Uk weer mogen bekijken! Ik ben heel benieuwd of het een jongetje of meisje is! Gek is dat he, als je al zelf een idee hebt gemaakt wat het geslacht is en het het tegenovergestelde blijkt te zijn, ik heb daar ook niet zo'n goede intuitie voor en zat er ook al 2x naast Maar oh zo super om te weten wat het nou écht is! Knap van jullie dat Jerry het niet wilt weten en jij het weet Danny wilde het ook niet weten dus heb ik hem maar omgepraat omdat ik het vast zou verklappen

En dan Appelsap! Daar zou toch over niet al te lange tijd heel goed nieuws van moeten komen! Ik hoop dat alles goed met haar gaat en dat er misschien al wel een klein Appelsandertje is! Zo spannend!!

Hier gaat het even niet zo nu, ik zit erdoorheen en ik kan wel huilen. Niets aan de hand in het buikje behalve zo'n heel erg zenuwen gevoel. Alyssa is al een paar keer wakker geworden maar wil gewoon niets drinken. Dit is zo frustrerend, waarom nou he? Ik hoop gewoon zo dat ze morgenochtend wakker wordt en alle lust weer terug heeft. Beeb moet gewoon komen maar op deze manier wil ik dat helemaal nog niet..
pi_46516961
Hoe zijn de hoogzwangere de nacht doorgekomen? Hoe is het met Alyssa???

Ik heb heel onrustig geslapen. Was heel de tijd over pinda aan het nadenken. Aan het genieten nu ik weet wat het wordt!
pi_46517042
Zou er al een klein appelsandertje zijn???

Kleintje lekker blijven genieten hoor, maar misschien kan je dat beter overdag doen en 's nachts lekker slapen .

Bibikuif wat naar dat Alyssa zo ziek is. Ik hoop dat ze wel weer wat gaat drinken en dat ze niet naar t ziekenhuis hoeft.

Vanmorgen na het douchen nog maar even teruggekropen in bed, voelde me helemaal niet lekker, maar ik geloof dat ik heel hard toe was aan een ontbijtje, want inmiddels voelt t beter .
Fake it till you make it...
pi_46517498
hoe is het nu met alyssa ??

kleintje, leuk dat je het toch weet nu!
een beetje wakkere meelezer weet het nu ook wel hoor denk ik
*jajaja, wat ben ik wakker!*

ik geniet deze week van een heerlijke niet-geplande vrije week,
blijken geen spreekuren ingepland te staan! Lekker genieten dus, wat inhoudt dat ik rond 22:00 zwaar diep in slaap ben en rond 08:00 thee op bed krijg, half uurtje lees .. lekker ontbijtje met verse jus nuttig...daarna lekekr ga douchen/badderen en met dit weer even met de hond naar buiten.
Gun mezelf daarna een aflevering van GreysAnatomy (lang leve het downloaden)
en tegen die tijd kan ik wat huishoudelijke akties ondernemen.
Héérlijk!
Begin me nu te beseffen dat het toch wel fijn is dat ik nu zulke relaxte dagen MAG hebben!
(moet misschien...gezien nogsteeds erg lage bloeddruk en vorige week 2x een bijna-flauwval-ervaring op het werk)

vandaag komt er bij: duimen voor appelsapje dat het kindje er gewoon snel is nu
en duimen voor bibikuif dat kleintje nog even binnen blijft tot Alyssa wat is opgeknapt!
pi_46517575
Appelsandertje nu toch echt onderweg en Bibikuif wat vervelend dat Alyssa zo ziek is juist als haar brusje er aan zit te komen. Hoop voor je dat ze snel weer aan het drinken gaat en je mag best even een potje huilen hier hoor. Bied je zo'n grote boerenzakdoek aan...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46517865
Appelsappie......eindelijk,de baby komt eraan Waarom kreeg je de ruggenprik?Je hoort het nogal veel hier tegenwoordig en ik moet er dus niet aan denken Ik hoop dat jullie je wondertje al in handen hebben en anders nog een paar

Bibikuif......wat een gedoe met de zieke dame.Hopen dat ze snel opknapt,anders misschien toch 1 nachtje zh?Misschien kan jij dan ook gewoon blijven,heb je dat gevraagd?Al met al wel een gedoe ,je begint nu niet rustig aan de bevalling,je houd het eerder tegen zo.Sterkte

Hier een goede nacht gehad,om 6 uur wakker en toen wat tv.gekeken.Beep bleef stil.......en dat ik er vanmorgen uit was ook... Ben toen even gaan schudden...nog niks......en toen ging die gekke dochter stofzuigen en ja hoor.....hij werd wakker
Nu ga ik even op de bank zitten/hangen,want heb een zere trekkende buik.

Groetjes,Minoes
pi_46518123
Gefeliciteerd Kleintje, wat een leuk nieuws! Kan me voorstellen dat je in de wolken bent

Zou het dan eindelijk gaan gebeuren / gebeurd zijn voor Appelsandertje?!

Bibi, beterschap voor Alyssa - lijkt me vreselijk om je eigen kind zo ziek te zien, zeker nu je zelf wss ook niet helemaal fit bent en straks nog een topprestatie moet leveren tijdens de bevalling
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46518996
Zou er al een klein appelsandertje zijn???

Bibi, hopelijk voelt Alyssa zich snel beter, en kun jij "rustig" bevallen...

Vanochtend naar de VK geweest. Alles was goed. Bloeddruk nog iets gezakt naar 120/65. Hartje klopte lekker door, en de baby groeit goed. En beweegt lekker.
Alleen mijn suiker moet nog geprikt worden, maar de VK deed liever een dagcurve, ipv een eenmalige prik. Dus ergens volgende week een dag 3 keer naar het ziekenhuis. Dan weet ik zeker op het ok is.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:28:28 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46519014
O wat leuk, vandaag is dan eindelijk
AppelSandertjedag
Zou ze deze nog nodig hebben?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46519192
Deepfreeze, ik moet ook voor suiker. Omdat het bij ons in de familie vaker is voorgekomen, zwangerschapssuiker.
Maar ik hoef pas rond week 24.
Fijn dat alles oke is verder.

Ben ook benieuwd hoe het met Appeltje is!
pi_46519379
Appelsap Ik hoop dat je ondertussen je kleintje al in je armen hebt!

Kleintje, fijn dat alles goed was en wat moeilijk om je mond te moeten houden voor je vriend. En wat vervelend dat je nou toch nog een keer voor een echo moet ! Je hebt er al best wel wat gehad he? Ik ondertussen 3 en dit was het wel totdat ik met week 34 weer naar de gyn overgedragen wordt denk ik.

Hier gaat alles zijn gangetje. Kindje groeit goed, mijn buik nog beter en het is zo leuk het verschil tussen wakker en slaap te voelen. Ook aan de buitenkant is het nu goed voelbaar. Heel erg leuk.
pi_46519564
Heee Karin
Fijn dat het zo goed gaat bij jullie. En de uk al aan de buitenkant voelen. Heerlijk hoor! Dat heb ik nog niet. Ga het wel steeds beter binnenin voelen.

Ja, qua echo's wordt ik echt verwend.
13 november een vruchtzakje, 24 november een piepklein beebje, 8 december een beebje, 8 januari een nog groter beebje. Nu dan de 20 weken echo en die moet nog een keer over!!!
En dan te bedenken dat we ook een pretecho hadden geregeld omdat we 20 weken zonder echo zo lang vonden..
pi_46519790
Ik vind het zo spannend, steeds weer nieuwe babietjes!!!
pi_46520244
mijn f5 knop begint te slijten
pi_46520248
He Kleintje, normaal had ik pas rond de 30 weken gehoeven (standaard). Maar omdat ik zoveel dorst heb, wilde ik het graag laten controleren. Oma heeft ook suiker, en er zijn meer in de familie. En mijn gewicht is ook nog een risicofactor. De VK wilde het dan ook gelijk maar goed doen. Dus nu in de 17 week. En dan met 30 weken nog een keer.

Zonet ook een afspraak gemaakt voor de screeningsecho. Mag op 26 maart langskomen (de 21e week). Eens kijken of hij/zij in compleet is, en of hij/zij wil prijsgeven of ik blauwe of roze verf moet kopen..
pi_46520263
succes Appelsap en Sandertje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46520501
Leuk Deepfreeze. Ik vond het echt geweldig om zo lang naar pinda te kijken. En ik vind het ook zooooo rot dat ik nog een keer moet.
26 maart heb ik de pretecho!
Willen jullie het geslacht echt weten? En ga je het ook met iedereen delen?
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:44:27 #44
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46520874
En er is een appelsandertje
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_46520901
Dit wordt onze tweede echo pas. En daarna zal ik wel moeten wachten tot 40 weken (of 42,5 weken net zoals mijn mama ) totdat we de kleine weer zien.
We willen het geslacht wel weten. Maar niemand krijgt het te horen. Dat blijft ons geheimpje.
Inmiddels leven de aanstaande grootouders/ooms/tantes al helemaal mee. En dat is natuurlijk leuk, maar het is ook fijn om nog iets voor jezelf te hebben. Leuke namen verzinnen, en roze/blauwe kleertjes kopen. Hopelijk kunnen we ons zolang stilhouden.
pi_46520989
jaah, een appelsandertje, Gefeliciteerd appelsap en Sandertje!!!

kan ik eindelijk mijn f5 knop met rust laten
pi_46520994
Gefeliciteerd en van harte welkom Appelsandertje... Ben zo benieuwd hoe hij heet en hoe het met Appelsappie gaat
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:49:11 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46521031
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef Mibos het volgende:
Gefeliciteerd en van harte welkom Appelsandertje... Ben zo benieuwd hoe hij heet en hoe het met Appelsappie gaat
Ik weet niet wat ik wel en niet mag vertellen, dus gewoon maar even wachten op de trotse vader
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:49:50 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46521053
appelsapje en sander wees trots op jezelf en elkaar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46521103
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
joepie!
nou moet wil ik dus wel blijven f5-en....
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 11:52:41 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46521148
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja? Ja!
pi_46521207
Jaaaaaaaaaaaaaaa
EINDELIJK!
Een appelsandertje!!!
Appeltje, Sandertje... van harte met jullie wondertje!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:56:23 #53
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46521260
Eindelijk! Gefeliciteerd
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46521284
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Feli!
pi_46521309
gefeliciteerd Appelsap en Sandertje!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_46521350
Gefeliciteerd Appelsap en Sandertje
Eindelijk is het wachten beloont !
Hopelijk is alles goed met jullie alle drie
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:00:43 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46521393
Hèhè, nou dat werd ook wel eens tijd!

F5
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46521479
Jaaaaa eindelijk!!! Gefeliciteerd en nu wachten op de details.
pi_46521489
Ow een Appelsandertje, dat mocht onderhand ook wel
pi_46522037
Na de post vannacht om 3.04 van Bibikuif is er ook niets meer van haar vernomen dus misschien toch een datumtweeling?
pi_46522276
jippiee er os een beebje geboren

En hoe is het met Bibi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:38:26 #62
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46522527
Hè hè, dat werd tijd Appelsappie! Gefeliciteerd!!! En Sander natuurlijk ook. Ik hoop dat alles goed is gegaan. En natuurlijk F5-en wij vrolijk door tot er uitgebreid verslag én foto's zijn.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:03:04 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46523250
Zow eindelijk een babietje voor Appelsap en Sandertje Van harte gefeliciteerd verse ouders
Make love, not war ☮
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:25:40 #64
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46524016
Gefeliciteerd Appelsap & Sandertje!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:28:36 #65
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_46524097
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_46524120
oh gelukkig zeg!!! Een appelsandertje geboren!!!

Ben ook heel benieuwd naar naam enz
Toch nog best snel gegaan, aangezien ze eigenlijk alleen een nachtje ging bijslapen in het ziekenhuis!
Mooi hoor!!

Gefeliciteerd!!!
pi_46524609
Joepie!!!!

Eindelijk is hij daar!! Ik hoop dat het een beetje mee is gevallen voor jullie. Ik ben zo blij dat je nu lekker van elkaar kunt genieten. Kom maar op met de info (foto's!!!!!)

GEFELICITEERD!!!!
pi_46524754
Hier nog niets hoor. Ik heb tot heeeel vroeg wakker gelegen tot om 6.30 uur Alyssa bij ons kwam liggen toen hebben we nog lekker geslapen tot 10.30 uur! Ze heeft vandaag wel weer wat praatjes maar wil nog amper drinken, laat staan eten. Koorts is ook gezakt dus dat is wel weer positief. Ik ben alleen zo ongerust over het niet eten/drinken. Maar met een beetje geluk als alles in deze lijn doorgaat komt dat ook wel weer goed. Ik hoop het zo.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:13:18 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46525475
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd! Het was een zware weg, maar daar is de beeb dan toch! Ben heel benieuwd.

Kleintje: ik ben gisteren ook bloed wezen prikken voor een suiker check. Komt in de familie niet voor, maar ivm mijn gewicht wilden ze het wel checken. En aangezien de vk dacht dat het kindje iets groter was dan verwacht met 26 weken. Ik hoop dat alles in orde is.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_46525732
Gefeliciteerd Appelsap en Sandertje
Ben heel benieuwd hoe het allemaal nou is verlopen, van een nachtje slapen in het ziekenhuis naar een ruggeprik en een baby, klinkt niet slecht

Bibikuif fijn te horen dat Alyssa toch iets vooruit is gegaan. Hopelijk blijft de lijn stijgen en ben jij zelf daarna snel aan de beurt.
pi_46525766
Jaa finally, daar is jullie baby'tje dan appelsap en sandertje!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46525789
YES !!!
er is een appelsandertje !!!!
ontzettend gefeliciteerd jullie

en bibikuif...fijn te horen dat het een stijgende lijn lijkt nu
lekker aan blijven modderen met contstant kleine beetjes ORS
evt. meloen oid ?
pi_46525895
Hoera!! Appelsapje heeft het dan toch eindelijk voor elkaar gekregen!! Van harte Appel & Sandertje!
Red de zeehond!
pi_46526495
quote:
[b]Op woensdag 21 februari 2007 14:22 schreef marit1978 het volgende:[b]

en bibikuif...fijn te horen dat het een stijgende lijn lijkt nu
lekker aan blijven modderen met contstant kleine beetjes ORS
evt. meloen oid ?
of waterijsjes? dan krijgt ze in ieder geval vocht binnen
pi_46527008
Krijgen we nu ook appeltaart?
pi_46527851
waterijsjes inderdaad
of geraspte ijsklontjes met een lepeltje?

of..een washandje om op te zuigen
(nat uiteraard)
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:45:24 #77
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46528130
Een appelsandertje, gaaf!
En wat is het geworden?
pi_46528288
Appelsap en Sandertje, van harte met jullie kleine.... !!! Kindje is er!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46529557
Joepie! AppelSandertje is er !

Vertel vertel...!
♥ Love is Love ♥
pi_46530033
wat een doodvermoeiend topic is dit toch...iedere keer die spanning, afwachting,blijdschap

En nu een klein appelsappie geboren. Hopelijk alles ok met moeders en baby. Ben heel benieuwd! !
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:44:02 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46532075
Hoeraaaa! Gefeliciteerd Appelsap en Sandertje!
pi_46532793
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wat een doodvermoeiend topic is dit toch...iedere keer die spanning, afwachting,blijdschap

En nu een klein appelsappie geboren. Hopelijk alles ok met moeders en baby. Ben heel benieuwd! !
pi_46532976
niet verkeerd opvatten ajb
pi_46533342
Appelsap en Sander proficiat
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:33:18 #85
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46533654
Ja, gelukkig heeft Appelsap ook haar babietje!!!! Appelsap en Sander, van harte gefeliciteerd
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:39:41 #86
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46533815
Appelsandertje welkom op de wereld
ik ben erg benieuwd!

Appelsap en sandertje: gefeliciteerd
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:40:26 #87
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46533838
Appelsandertje is geboren!!
Appelsappie en Sander.. Van harte met jullie eerste wonder!
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:38:47 #88
94046 PM-girl
pi_46535792
Appelsap en Sander, gefeliciteerd met jullie kindje! Ben benieuwd!
*
pi_46537474
Joepie! Appelsandertje gefeliciteerd!

Bibikuif, gelukkig maar dat het beter gaat met je meisje. Nu idd duimen dat ze zich weer tiptop voelt, wanneer de baby komt.

Minoes, hoe voel je je?
pi_46537529
Appelsap en Sandertje, van harte gefeliciteerd
Ik ben supernieuwgierig naar het resultaat!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:30:33 #91
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46537801
Appelsap en Sander eindelijk is jullie geduld beloond Ik ben erg nieuwsgierig naar de details!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator woensdag 21 februari 2007 @ 21:08:42 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46539182
een appelsandertje Gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46539417
ik vat het niet verkeerd op hoor kap.pannekoek !
vond het erg leuk en gevat omschreven

net mijn eerste yogo-les gehad!
apart, maar ik denk zeker wel nuttige dingen er uit te kunnen filteren...
pi_46539450
Gefeliciteerd Appelsap en Sander!
Een jongetje toch hè?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:22:46 #95
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46541972
Zo, bij deze het grote verhaal!

Vanmorgen om 8 uur bleek dat er gedurende de nacht nog geen 2cm aan ontsluiting bij was gekomen, dus moest er naar een andere oplossing gezocht worden.

Om half 9 werd er besloten tot een keizersnee, en toen ging even alles heel erg snel en werd om 9:17 Damian met keizersnee ter wereld gebracht!

Samantha ligt nu in het ziekenhuis bij te komen, ze zal er een dag of 5 nog moeten blijven denken ze.

s' nachts kan ik er helaas niet bij zijn, maar ik ben zelf overdag natuurlijk ook present!
.
..
...
....
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:26:04 #96
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46542090
Appelsap en Sander van harte gefeliciteerd met de geboorte van Damian
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 22:30:03 #97
81992 Githa
pi_46542240
Appelsap en Sandertje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje

Damian welkom in de wereld!
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:32:11 #98
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46542321
Appelsap en Sander gefeliciteerd met Damian

hoe spreek je het uit, Demie-en, of echt Damjan (net zoals Damian van Rafael en Sylvia vd vaart)??
pi_46542333
Appelsap en Sander van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Wat jammer dat de ontsluiting niet op wou schieten en het toch een keizersnee werd. Appelsap laat je lekker vertroetelen in het ziekenhuis.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:33:28 #100
94046 PM-girl
pi_46542367
Een zoon, leuk! geniet ervan!
*
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:40:12 #101
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46542661
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Martineke het volgende:
Appelsap en Sander gefeliciteerd met Damian

hoe spreek je het uit, Demie-en, of echt Damjan (net zoals Damian van Rafael en Sylvia vd vaart)??
Dat eerste!
.
..
...
....
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:40:13 #102
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46542663
Een zoon Damian, gefeliciteerd!
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:41:42 #103
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46542722
goeie keus gefeli
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:52:29 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46543208
Jaaaah!
Appelsandertje blijkt Damian te heten!
Van harte allebei! Veel sterkte met je herstel Appelsap en Sandertje, sterkte met je gezin achter moeten laten in het zkh.... Dat lijkt me zó rot als nieuwbakken vader...
pi_46543410
Weer een vers beebje! (Dat lijkt me idd rot, Moonah! Maar hij loopt vast op roze - pardon, blauwe - wolkjes ).
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:06:53 #106
103793 kozakken
Living the life
pi_46543778
Gefeliciteerd met Damian
pi_46543972
Appelsap en Sandertje, van harte met jullie zoon. En nu gaan genieten...

Morgen komt de foto van Sifra.
pi_46544160
jaa een kerel!!! gefeliciteerd met jullie Damian!!
pi_46549880
Gefeliciteerd met Damian! Geniet ervan, het is zoooo leuk!
pi_46549896
Appeltje en Sander... GEFELICITEERD met Damian!!!!
Leuke naam voor een appelsandertje
Balen dat het toch met een ks moest. Flinke tegenvaller na al die slapeloze nachten en pijnlijke weeën.
Sterkte met het herstel!
pi_46549897
heel hartelijk gefeliciteerd appelsap & sandertje!
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:56:23 #112
105888 renzell
pi_46550044
Appelsap en Sandertje; gefeliciteerd met jullie Damian!
Heel veel geluk samen!
pi_46550049
Appelsappie en Sandertje,van harte gefeliciteerd met jullie Zoon Damian
Kom lekker bij en ga lekker genieten.

Met mij alles goed,alweer 38 weken vandaag.Redelijk geslapen,maar 1x wakker en geen tv.deze keer
Gisteravond keek ik naar mijn voeten,omdat ze ineens zo zeer deden..... olifantenpootjes.......... Voeten omhoog en maar wrijven,maar helpt geen klap.Het is door de nacht iets minder geworden,maar nog niet echt.Ga zo meteen m'n laarzen maar aandoen,anders gaat dat niet meer als ik straks boodschappen wil doen
Dinsdag bij de vlos geweest,bloeddruk 125/80 en bijna 1,5 kilo erbij (dat waren de 2 zakken toffees)
Hartje leek eerst goed te gaan toen ze links luisterde,totdat hij ging draaien en ze rechts ging luisteren en toen hoorde je de interval weer om de 3 a 4 slagen en werd het helemaal onregelmatig.Je zou bijna denken dat het eraan ligt,hoe hij ligt in mijn buik Nou ja,volgende week weer,als t nog nodig is,we wachten af.
(Waar ik wel de kriebels van krijg.....wat zijn er toch veel ks de laatste tijd......... )
Groetjes,Minoes
pi_46550163
Ka-stone en partner gefeliciteerd met Sifra.

En Appelsappie en Sandertje van harte met Damian.

Hier alles even op een laag pitje, moet me tussen week 20 en 24 gaan melden bij de gyn ipv de vk.
Benieuwd wat er dan gaat gebeuren en wat een gyn voor me kan betekenen.
Vandaag een gesprekje op het werk met de baas en pz, of ze vervanging gaan regelen voor me want zoals het er nu uitziet kan ik niet werken tot aan week 34.
De fysio kan me niet helpen, en ik krijg van de week alleen nog een lesje in zitten,staan, bukken draaien in bed enz, puur houding en oplossingen bedenken voor als mijn buik (nog) dikker word.
Einde oefening dus, ik moet met deze pijn door tot aan het einde en het word waarschijnlijk niet minder (de pijn).
Ik wist van te voren al dat ik klachten zou gaan krijgen en mijn baas is al weken op de hoogte maar zo reageert die niet, getver gedoe allemaal. Ik wil lekker gaan werken voor zover dat gaat, alleen het gezeik over de uren dat ik er dan weer niet ben breken me een beetje op.
Als je je best doet is dat tegenwoordig niet meer genoeg, en als je eerlijk bent dan geeft een ander je wel het gevoel alsof je glashard staat te liegen (lees overdrijven).
Denk er nu al over na ontslag te nemen na mijn verof zo gezellig doen mijn collega's/baas.
Mama van Isa en Ties
pi_46550216
Appelsap en Sandertje van harte gefeliciteerd met Damian!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:19:32 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_46550287
sandertje en appelsap van harte gefeliciteerd met Damian
stormy waters...
sailin'
pi_46550288
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met jullie zoon!!

Welkom op deze wereld lieve kleine Damian
pi_46550870
Damian is er ! Van harte !

Marlieske, ik ben gewoon naar de ARBO arts gegaan. Aan mijn baas telefoon nummer gevraagd en zelf initiatief genomen. Die ARBO arts heeft een mooi briefje naar mijn baas geschreven en de boel was geregeld ! En precies hoe ik het wou !

Kleintje, hoe was je eerste yogo les ? Haha typefoutje, maar wel een leuke ! Ik ga over een week beginnen, volgens mij pas ik niet 1 trainingsbroek meer....
pi_46550917
denk dat je last hebt van zwangerschapsdementie
Ik ga niet op zwangerschapsyoga, ik ga mensendieck doen en ik ben nog niet begonnen. Ik wacht nog op het bericht wanneer ik mag beginnen.
pi_46551003
oh, dan is dat van iemand anders....ga ff kijken...yogo les, ik moest er even om lachen..

En je kamer ziet er leuk uit, of ben jij dat ook niet met al dat leuke lime groen en bloemenbehang ?
pi_46551025
hihi... ja... dat ben ik wel!
Tnx for the compliments.

Ben benieuwd hoe het met bibikuif is. En met haar dochtertje!
pi_46551026
Oh, pfffffff het was Marit....mijn hemel...en het is pas 10 uur
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:37:41 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46551796
Gefeliciteerd met de geboorte van Damian! Gelukkig is alles goed gegaan. Je hoort idd de laatste tijd veel ks-en.

Ik ben gisteren ook voor het eerst naar 'zwangerschapsgym' geweest. Na een stukje theorie een paar kleine oefeningen gedaan. Ik dacht nog: pfff, stelt niets voor. Maar toen ik thuis was voelde ik toch wel dat ik al een heeeeeele tijd niets meer had gedaan (en mijn meisje ging gewoon nog even lekker door met de oefeningen! )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:45:39 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46552026
Damian, daar heb ik nou fijne associaties bij! Die sexy Damian Grimaldi uit ATWT *zucht* Appelsap, sterkte met herstellen van de keizersnee en veel geluk met z'n drietjes.
pi_46552069
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Damian, daar heb ik nou fijne associaties bij! Die sexy Damian Grimaldi uit ATWT *zucht*
(zie mijn nick...)

Appelsap, van harte met jullie zoontje
pi_46552092
Toch nog gelukt. Gefeliciteerd met Damian
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46552421
Juuj!! Gefeliciteerd met Damian, Appel & Sandertje! Het duurde even, maar dan heb je ook wat
Red de zeehond!
pi_46552489
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met jullie zoon
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:03:40 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46552559
Van harte met Damian
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 11:39:50 #130
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46553622
Appelsap en Sandertje van harte gefeliciteerd met Damian!! Hier helaas precies dezelfde ervaring met een keizersnee door niet vorderende ontsluiting. Het is niet wat je vantevoren in je hoofd had, maar het is het beste voor jullie zoontje. Appelsap heel veel sterkte met het herstellen, maar vooral heel veel genieten. En jij natuurlijk ook Sandertje Zijn er ook al foto's van jullie mannetje?
pi_46554706
Van harte met de geboordte van Damian
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:45:43 #132
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46555502
Gefeliciteerd met de geboorte van Damian!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_46556428
Wat heeft Appelsandertje een mooie naam !

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!
♥ Love is Love ♥
pi_46556526
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Damian!
Geniet ervan!
pi_46556534
Hartelijk gefeliciteerd met DAMIAN!! Wat gaaf zeg, eindelijk is 'ie er...
Jammer dat het een keizersnee moest worden, wat heb je getobt meis... sterkte met het herstellen! En Sandertje, jammer dat je je vriendin en zoon moet achterlaten...jij ook sterkte!
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:00:55 #136
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46557641
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmis ik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 14:09:59 #137
43556 miss_dynastie
pi_46557891
Gefeliciteerd met Damian!
pi_46558305
Gefeliciteerd met Damian!

Kleintje, wat lees ik nu, heeft je baby als werktitel Pinda? Dacht dat ie wel Caro zou heten ofzo
Bedoel.. Britt en Romée heetten ook Ed en Eef
Leuk dat het zo goed gaat!

Andere dames ook succes met de zwangerschappen, t valt niet mee zo af en toe!
Screw them.
We're going home.
pi_46558473
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef CarOnline het volgende:
Kleintje, wat lees ik nu, heeft je baby als werktitel Pinda? Dacht dat ie wel Caro zou heten ofzo
Bedoel.. Britt en Romée heetten ook Ed en Eef
Leuk dat het zo goed gaat!
Nou, ik zat te denken... Edwin is een leuke naam voor een jongetje
Whoehahaha (kleur)

Op het moment heeft Pinda een andere werktitel gekregen van mij. Dozo.
Dochter/zoon
Sja... ik weet wat het is... Jerry niet!

Wie weet krijgt hij of zij wel jouw naam als echte naam
You never know!
pi_46558570
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Nou, ik zat te denken... Edwin is een leuke naam voor een jongetje
Whoehahaha (kleur)
Ja psies, daar dacht ik net ook nog aan!
quote:
Op het moment heeft Pinda een andere werktitel gekregen van mij. Dozo.
Dochter/zoon
Sja... ik weet wat het is... Jerry niet!

Wie weet krijgt hij of zij wel jouw naam als echte naam
You never know!
Nou, ik zou me zéér gevleid voelen, maar doe dat maar alleen bij een meisje oké!
Screw them.
We're going home.
pi_46561280
had ik het over yogoles ??
nouja, het was een yogA-les uiteraard
erg ontspannend, en ik denk ook wel dat er oefeningen langs gaan komen die ik voor de bevalling in mijn achterhoofd ga houden.
Ik ben alleen nogal nuchter, dus kon nog niet helemaal meegaan in het zweverige
maar wietweet ontdek ik nog iets in mezelf !

realiseerde me gisteren wel dat ik sinds ik deze week vrij ben
geen enkele harde buik meer gehad heb!
Toch de bevestiging dat ik wat rustiger aan zou moeten gaan doen dus.
Hoe ?
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:02:26 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46561555
Apelsap en Sandertje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, eindelijk is ie er dan!
Heel veel geluk samen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:45:05 #143
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46563036
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmis ik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
Het is inderdaad weer tijd dat de volgende uitrekendatum bekend gemaakt wordt! Suzanna!

Appelsappel en Sandertje van harte proficiat met jullie zoon.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46563079
Leuk Sandertje, dat je even verslag uit komt uitbrengen! Damian, leuke naam!

Vandaag weer naar de gyn geweest, bloeddruk bijna gelijk, onderdruk nu 96....spoortje eiwit in de urine en mijn hb ligt ook op het randje
Lekker dan, maar ik mocht wel weer naar huis gelukkig.
Maandag weer komen (of van het weekend gaan bevallen! )

Zit er in appelsap ook veel ijzer? Ik heb al een broodje appelstroop op. Mag geen thee/melk meer bij het eten, want dat breekt ijzer af..... Maar appelsap vind ik wel lekker de laatste tijd.
Nog andere ijzerhoudende tips? En raad me nou geen heras hekwerk aan he, dat kauwt zo lastig.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:52:34 #145
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46563356
Spinazie! En brocolli en andere groene groente.
Appelsap is lekker En appelstroop is ook heel erg goed.
Iedere golf van de zee,
pi_46563654
Veel vlees eten is geloof ik het effectiefst om je ijzerpeil omhoog te krijgen. In groene groente zit inderdaad veel ijzer, maar daar wordt veel minder van opgenomen (heb ik ooit van de dietiste gehoord iig).

edit - toch even gegoogled voor de zekerheid

IJzer komt in de voeding voor in 2 vormen. Heem-ijzer vind je vooral in vlees en vis en wordt goed door je lichaam opgenomen. Niet-heem-ijzer dat aanwezig is in groenten, fruit, brood, graanproducten en aardappelen wordt in het algemeen minder efficiënt opgenomen. Plantaardige voedingsmiddelen bevatten bovendien vaak oxalaten, fytaten en polyfenolen. Deze natuurlijke stoffen gaan in de darm een verbinding aan met ijzer waardoor het ijzer niet meer kan worden opgenomen en het lichaam als dusdanig weer verlaat. Dit verklaart onder andere het misverstand dat spinazie een goede ijzerbron is. Als je er een voedingsmiddelentabel op naslaat, zal je merken dat spinazie inderdaad relatief veel ijzer bevat. Vanwege het hoge gehalte aan oxalaten wordt er echter maar zeer weinig effectief van opgenomen.
Red de zeehond!
pi_46563737
Ik dacht dat vitamine C de opname van ijzer bevorderde. Dus sinaasappelsap bij het brood schijnt goed te zijn.. En veel spinazie eten
En anders misschien roosvicee ferro kopen. Het is smerig spul, maar het scheelt misschien toch wel..

als jellyrose edit kan ik het ook (zelfde bron denk ik):
- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:13:11 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_46564144
floradix, das een ijzerhoudend drankje, te koop bij de drogist. mengen met sinaasappelsap en het is goed te doen en het werkt ook erg goed

info
stormy waters...
sailin'
pi_46564260
spinazie is prima bron inderdaad... maar beter niet meer dan 1x/week eten ivm de nitraten !

augurken bevatten ook veel ijzer
vandaar dat 'de zwangere' daar naar zou grijpen misschien ?
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:10:01 #150
19529 Fendy
True Spirit
pi_46570195
Zo, ben effe druk in de luiers en er komen babietjes bij

Gefeliciteerd met Damian

Foto's?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_46572252
Spinazie bevat niet zoveel ijzer als vroeger beweerd werd hoor, is een komma-foutje geweest.
nog steeds en bron van ijzer, maar niet meer dan bijv. broccoli
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:05:56 #152
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46572634
Haaa, AppelsappieSanderBeeb is geboren!
Gefeliciteerd met Damian!!
pi_46574029
xxxKarinxxx,er zit veel ijzer in groene groenten en roosvisee ferro,daar drink ik iedere dag een beker van .Niet echt lekker maar gewoon achter elkaar wegklokken.En als je dan die groente eet,dan moet je een half uur wachten voordat je melkprodukten neemt.Anders gaat de ijzeropname weer verloren.
Appelstroop scheen goed te zijn,maar dat is ook alweer achterhaald.Maar voor de zekerheid neem ik toch maar iedere dag een broodje ermee
Mijn hb zat vorige keer ook op het randje,maar toen hadden ze een te kleine druppel bloed genomen.De keer erna had ik weer 6,5 dat was weer goed.En je mag in de laatste periode op de 6,3 zitten.Hoe hoog zit je nu met je hb?En wat was je bloeddruk?.En wat gaan ze maandag doen?Inleiden of nog afwachten?

Groetjes,Minoes
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:37:36 #154
3011 E.T.
pi_46574244
AppelSandertje heet Damian! Gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46582876
Bibikuif, ik hoop dat je je kindje ondertussen in je armen hebt!

Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met Damian!
pi_46585657
Damian van harte gefeliciteerd appelsap en sander! lekker genieten!!!

ik heb na de geweldige dinsdag (met het ) een prachtige woensdagavond gehad... we hebben een echo gehad... oooh wat een prachtig wonder! een klein wurmpie helemaal compleet en het beweegt, het is eigenwijs (net als moeders zegt manlief ) en wilde niet op de foto... hij/zij heeft van alles laten zien, slikken geeuwen, hikken, koppeltje duikelen, uitstrekken... oooh sorry, ik kan er nog wel uren over doorgaan... wat was dat mooi.... die twee voetjes bij elkaar, die kleine handjes bij zn hoofd... ooh sorry ik begin weer hihi ik ben verliefd

zal hier even 2 foto's neerzetten van de 6 die we gekregen hadden...

mooi he?
pi_46585888
Geweldig! Geniet er lekker van.
Hoeveel weken ben je nu???

Is er iets tegen die vreselijk smerige waterdunne afscheiding te doen?
Ik vind het me een partij ranzig.
Je stapt 's morgens uit bed, loopt naar de wc en het druppelt gewoon al langs je benen! GATVER!
pi_46586011
gwennert...fantastisch zeg !
ontzettend verbazingwekkend om zo je kleintje te zien he ?

Kleintje...hier ook hinderlijk meer afscheiding dan normaal! (hoewel..niet zo waterig als jij beschrijft gelukkig)
maar; zo min mogelijk aan doen is het beste!
laat je niet verleiden tot die vaginale zeepjes etc. want dat verstoort alleen maar!
pi_46586023
bibikuif ???
hoe staan de zaken er voor ?
pi_46586075
Nog geen nieuws van Bibi-beep ?Ik hoop dat het er al is hoor

Hier wederom een goede nacht,al 3 op een rij.Ik denk iedere keer,dat het nu wel over zal zijn.Meestal was het 1 goede nacht om 2 wakkere,maar nu niet.Misschien stilte voor de storm.
Verder links bovenin regelmatig een zeer gevoel,misschien z'n voeten Ook vaak harde buiken en sinds 2 dagen enorme olifantenpootjes Kan m'n laarzen bijna niet meer aan Dat word op m'n birckenstokkies schuiven de laatste paar dagen Schaambot doet zeer met lopen,oef...... Verder snaai ik alles op wat los en vast zit Lekkere spiegeleikoekjes(voor de paas)en chocolade-eitjes en bollino vla Kan maar beter aan de konijnenvoer,voordat ik straks plof

Groetjes,Minoes
pi_46586278
Enige wat ik inderdaad doe is het gewoon met water schoon houden, maar that's it.
Ook niet extra met washandjes etc want dan ga je het alleen maar irriteren volgens mij.
Heb het eigenlijk pas sinds kort. Het stinkt niet, het is gewoon helder wit en zeer dun...
pi_46586355
minoes...die nachten nu klinkt lekker !
die voeten minder, net als het pijnlijke schaambot
maar, die spiegeleikoekjes daarentegen !!!! Mmmmm

Kleintje, klinkt als "gewoon" de toename van afscheiding tijdens zwangerschap.
Ik vind het echter wel erg vervelend om het ook als een natte plek te gaan voelen als ik tijdens het werk ga verzitten bijvoorbeeld.
Geheel tegen het 'niets doen' in heb ik dan overdag weleens een heel dun, zo natuurlijk mogelijk inlegkruisje in ... kan ik tenminste verschonen!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:24:44 #163
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46587027
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:49 schreef marit1978 het volgende:
Geheel tegen het 'niets doen' in heb ik dan overdag weleens een heel dun, zo natuurlijk mogelijk inlegkruisje in ... kan ik tenminste verschonen!
Die gebruik is nu ook sinds een week ofzo - ik vond het toch niet helemaal fris om zonder te lopen (maar ik ben dan ook vrij panisch als het gaat om geurtjes/persoonlijke verzorging, ik kan me nu al druk maken om het feit dat ik straks aan het bevallen ben en ik had geen tijd gehad om me te scheren ofzo )
Red de zeehond!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:43:33 #164
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46587416
Wat betreft die afscheiding: hou wel in de gaten of het niet van kleur of geur verandert, want dat zou kunnen duiden op een vaginale infectie. Ik heb het zelf in het begin twee keer gehad. Heeft te maken met je hormoonspiegel (zoals alle kwaaltjes op dit moment volgens mij...)
De dokter schrijft je dan een zetpil voor en je bent er zo weer vanaf!
pi_46587695
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef minoes_ het volgende:

Mijn hb zat vorige keer ook op het randje,maar toen hadden ze een te kleine druppel bloed genomen.De keer erna had ik weer 6,5 dat was weer goed.En je mag in de laatste periode op de 6,3 zitten.Hoe hoog zit je nu met je hb?En wat was je bloeddruk?.En wat gaan ze maandag doen?Inleiden of nog afwachten?

Groetjes,Minoes
Goh de zkh zitten dus ook niet op 1 lijn, hb was 6,9! En dat vonden ze dus op het randje! Valt ook nog wel mee dus.
Nou ja, net maar weer 2 beschuitjes met appelstroop gegeten...kan in ieder geval geen kwaad.
Ik weet niet wat ze maandag gaan doen, ik verwacht niet dat ze het dan al gaan inleiden. Maar dat zal ook aan de bloeddruk liggen en de eiwitten..... Ik heb maandag wel weer mijn eigen gyn, dat scheelt.
Ik heb wel het idee dat ze er in het zkh niet al te lang meer mee wachten om me in te leiden. Beeb is er klaar voor, en mijn toestand wordt alleen maar minder dus....

Haha die eetbuien heb ik nu ook! Die kleine paaskoekjes mmmmm
Probeer me enigzins in te houden, want het is zo goed gegaan tijdens de zwangerschap, ga ik het aan het eind nog even verpesten zeker...
En daarbij komen de zuurbranden weer in alle hevigheid opzetten, ondanks de medicijnen.

Lastig die olifantenpootjes, lang leve de slippers! Ik kan gelukkig mijn laarzen enz nog aan, hou geen vocht vast.

Kleintje, die afscheiding, irri!! Hier ook hoor, maar niet alle dagen even erg.
Soms voel ik nattigheid en denk ik: "yo slijmprop!" maar nee hoor....weer niet

Ik hoop zo dat de bevalling dit weekend uit zichzelf begint!!
pi_46587824
inlegkruisjes
Ik moet er ook maar aan. Vind het vreselijk vieze kleffe dingen. Maar de hele tijd het gevoel hebben dat je in je broek pist is ook niet alles.

BIBIKUIF.... doet eens melden hoe het is!

Karin, ik hoop ook voor je dat het snel begint. Wanneer is het nachtje dat vriendje weg zou gaan???
pi_46587934
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef Kleintje het volgende:

Karin, ik hoop ook voor je dat het snel begint. Wanneer is het nachtje dat vriendje weg zou gaan???
Dat was vorige week, maar

Hij is niet gegaan!!!! haha

Donderpreek van zijn mama deed wonderen haha
Dit weekend heeft hij eigenlijk een weekend weg met de voetbal maar die skipt hij ook maar
(lijkt me toch ook wel verstandig....en hij wil ook helemaal niet meer mee nu)
pi_46587984
hihi, dat heeft zijn mama goed geregeld.
Snapte hij de bezwaren wel of bleef ie maar thuis 'omdat het moest'?
pi_46588113
Ja hij snapte het maar al te goed hoor, en toen zijn mama hem zei dat ze het echt onverantwoordelijk vond, en dat hij in de zomer ofzo maar weer die kant op moest gaan stemde hij meteen in.
Wat is dat met jongens en mama's????

Ik had hem eigenlijk zelf ook al wel zo ver dat hij niet ging, maar dat was wel met tegenzin, en alleen omdat ik het wou. Mopper mopper mopper
pi_46588704
Ow..... erg hé?Die mannen die altijd maar op stap willen/gaan Mijn moeder had ook zo'n donderpreek in gedachten,maar ik heb er wijselijk van af gebracht Ik wil alleen,dat ie niet meer drinkt,want wil niet met een dronken vent in het zh aankomen en hij heeft al een fobie voor het zh,dussseh....maar ff aan de fris.....en anders blijft ie maar thuis.En anders ga ik mijn zwangere buien maar es in de strijd gooien

Over inlegkruisjes,die gebruik ik al sinds ik 13 ben,dus ik weet niet beter Je wilt wel,dat geplak aan je slip is ook niks.En nu verschoon ik ze ook wel es 2x op een dag hoor,het is niet anders.Straks moeten we 2 van die gigantische kraamverbanden achter mekaar in een slip maat olifant douwen,dus dan is dit nog niks
Ow en ik gebruik de breathable van kotex

xxxKarinxxx,zullen we van t weekeind gaan werpen De meiden van mij gaan van vanavond t/m woe.avond naar hun vader,dus wij hebben wel even tijd Ze komen wel weer terug als t menneke is geboren hoor,maar nu hoeven we ze tenminste niet uit bed te plukken in de nacht.Zullen we......... ????

Groetjes,Minoes

[ Bericht 5% gewijzigd door minoes_ op 23-02-2007 11:45:06 ]
pi_46588735
qua inlegkruisjes: libresse invissible ultra dun ofzo... bevalt het beste omdat ik het nauwelijks merk

tja
jongens en mama's .. interessant onderwerp

ik ben helemaal enthousiast over http://kinderkamer.defotobehangsite.nl/kinderkamer.php?c=330&p=1271
(hoort hier niet..maar toch!)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:48:55 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46589074
quote:
[b]...

ik ben helemaal enthousiast over http://kinderkamer.defotobehangsite.nl/kinderkamer.php?c=330&p=1271
Hee, die kunstenaar stond op de 9 maanden beurs met allemaal van die leuke schilderijen!
Heel leuk idd!
pi_46589084
Ach, het is fijn dat ie het van iemand heeft begrepen Karin. Dat het niet meer alleen jouw schuld was, mopper mopper

gave tekening Marit!

Werp ze, Minoes en Karin!
pi_46591003
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:34 schreef minoes_ het volgende:

xxxKarinxxx,zullen we van t weekeind gaan werpen Zullen we......... ????

Groetjes,Minoes
Ja ik ben voor!!!!

Waar kan ik tekenen?
pi_46591244
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef marit1978 het volgende:

Ga je dat behang ook nemen Marit??? Ik vind het hartstikke leuk, fris en vrolijk!!

En BIBIKUIF, laat je horen!!!!!!

Enne Catootje is volgens mij van de aardbodem verdwenen......
pi_46591787
Karin en Minoes, gaan jullie dan maar gelijk ook voor een datumtweeling?

Zet em op hoor!

Bibi??? is er al een beeb?
pi_46595729
het zou dat behang best kunnen gaan worden ja .. pas precies op 'de korte' muur
de andere 3muren worden gewoon heel neutraal wit/creme
gordijntje in één van de kleuren van de tekening dan!
moet alleen nog even de prijs verwerken, is nogal wat !
Op die site staat ook het beertje-behang, wat ik eerder op het kamertjes-topic tegenkwam, dat is echter nog duurder !!!

Bibi kan niet anders dan bezig zijn... toch ???
pi_46596101
leuk marit. ik was vorige week op kraamvisite bij een collega en die had ook zo'n geweldige fotobehang-muur in de babykamer. ook op de korte muur inderdaad, stond geweldig!
pi_46608090
xxxKarinxxx,op af en toe een vervelend gevoel onderin,is er hier niks aan de hand.Maar ja,wat niet is,kan nog komen,toch Ze zeggen vaak,dat je de nacht(en) voor de bevalling goed slaapt,dus wat dat betreft...........
En de dames willen een datumtweeling,dusseh.....kom maar op

Groetjes,Minoes
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:20:56 #180
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46608282
minoes, daar klopt dan niets van. Er zijn hartstikke veel vrouwen die volkomen uitgeput een bevalling in gaan. Desondanks gun ik het niemand Succes LLM-ers!
Iedere golf van de zee,
pi_46609575
Neuk,dat hoor je ook wel vaak,maar ik ben niet gewend om dagen over een bevalling te doen,dat ken ik gelukkig niet.
Lijkt me idd.vreselijk en hoop het ook niet mee te maken.Maar je hoort ook wel,dat je de dag ervoor goed naar de wc gaat en redelijk slaapt,dus ik dacht,misschien...........
Ik ga nu trouwens plat,buik gaat weer erg zeer doen en is weer keihard.Slaap ze

Groetjes,Minoes
pi_46610384
Hoiii! Ik ben vanmiddag om 4 uur al weer thuis gekomen. Zou eigenlijk tot morgen of overmorgen moeten blijven maar ze vonden het zo goed gaan dat ik weg mocht.
Achteraf waren de verloskundige en kraamverzorgster het er niet zo mee eens maar toen was ik al thuis.

Nou even in het kort het verhaal.
Al 2 dagen voorweeën gehad voor het echt begon. Ik zou dus eigenlijk naar het ziekenhuis gaan voor een nachtje slapen maar dat is er niet meer van gekomen. In het begin van de avond begonnen de weeën toch écht door te zetten, Zullen wel weer voorweeën zijn dacht ik eerst.
Om 9 uur werd ik in het ziekenhuis verwacht. Om 8 uur nog even gaan douchen toen begon het écht door te zetten. Om de minuut kwamen ze. Ik raakte een beetje in paniek, ik was zo moe.
Verloskundige gebeld en ik bleek 3 cm ontsluiting te hebben. (half 9 's avonds.) Ze heeft mijn vliezen gebroken en ik moest naar het ziekenhuis voor een ruggeprik zodat ik een beetje kon slapen.
In het ziekenhuis ook nog aan de weeenopwekkers omdat de weeën te onregelmatig waren. Heb een uurtje of 3 kunnen slapen daarna begon ik de weeën weer te voelen en moest ik ze wegpuffen. Dat ging door tot half 9 's ochtends, op dat moment had ik tussen de 4 a 5 cm ontsluiting, dus nauwelijks iets erbij in 12 uur tijd. Toen is besloten om een keizersnee te doen. 3 kwartier later was ons kleine mannetje Damian er. Ik heb er zelf niet meer zoveel van meegekregen. Helemaal van de wereld door de moeheid.
Het was zwaar maar hij is zo lief en mooi. Hij lijkt op zijn papa. (morgen zal ik een foto plaatsen. Die heb ik hier op de laptop nog niet.)
De eerste 2 dagen is hij een beetje ziek geweest, maar nu doet hij het goed. Het is een heel rustig en tevreden mannetje. Hij wil het liefst alles meemaken en reageert al heel erg op geluid. Tilt zijn hoofdje al flink op.

Bedankt voor alle lieve reacties. Echt leuk om te lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:38:06 #183
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46611116
Appelsap, wat klink je heerlijk gelukkig verliefd!
Goed gedaan meis. Heel veel geluk gewenst voor Sandertje en jou met jullie Damian.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:44:26 #184
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46611324
Goed gedaan Appelsappie! Het klinkt als een jong tevreden gezinnetje
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:36:08 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46617175
Appelsap! Wat fijn dat je al thuis bent!
Rust maar lekker uit van deze uitputtingsslag. En ga maar heeeeeerlijk genieten van je gezinnetje....
pi_46617413
Appeltje, wat lekker dat je thuis bent.
Nogmaals gefelciiteerd.
Geniet er lekker van en rust goed uit
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 09:36:58 #187
81992 Githa
pi_46617479
Appelsap wat heerlijk, lekker thuis met je mannetje!
Nogmaals gefeliciteerd, lekker genieten nu...

Lishe, liesje, lies! hoe gaat het bij jou?
Je kruipt al aardig richting die magische 3 maanden grens, ik hoop dat hij idd zo magisch voor je zal zijn en je lekker niet meer misselijk bent!
pi_46617576
Appelsap, wat lekker zeg, je bent weer thuis!! Genietze... ik had je berichtje even over t hoofd gezien
Wat ik me afvroeg is waarom de vk zo snel je vliezen al heeft gebroken! Bij mij zijn ze twee keer pas helemaal op het einde gebroken, om het laatste deel 'te versnellen'...
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Haha... ik zie het nu pas dat je dit gepost hebt, en ik had het eigenlijk nog niet zo bekeken ... grappig!
En je mag het best over 'de volgende' hebben hoor, maar van mij mag dat wel even duren voordat ik weer zwanger ben. Ben dr effe klaar mee...
(heb dan ook respect voor zwangere dames hier... ik weet hoe rot ik me voelde vaak lichamelijk en ik weet ook dat er veel andere a.s. moeders ook niet op een roze wolk zweven qua gevoel! Veel sterkte!!)

[ Bericht 5% gewijzigd door Suzanna op 24-02-2007 10:05:35 ]
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:53:07 #189
94046 PM-girl
pi_46617598
Appelsap, je bent er al! Nogmaals gefeliciteerd en geniet van jullie mannetje!
*
pi_46617631
Appelsappie,welkom thuis,wat ben je er al vlot Doe je wel rustig aan?Lekker genieten van je mannetje en voorzichtig met je buikkie Nogmaals van harte met Damian

Groetjes,Minoes
pi_46617661
Gefeliciteerd Appelsap!
pi_46617980
@Suzanna: ik denk dat de vk haar vliezen zo vroeg heeft gebroken omdat Appelsap al zo moe was van het vele voorwerk. correct me if I'm wrong..
pi_46617992
Appelsap !
pi_46618026
Appelsappie lekker weer thuis. Doe rustig aan en geniet van Damian!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:46:48 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46618266
Appelsap, fijn dat je weer thuis bent!

Githa! Lief. Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen. Ik ga lekker vroeg naar bed.
En ja, bijna 3 maanden al! Het vliegt voorbij! Ik wil volgende week de stad in voor wat positiebroeken. Ik heb nog niet een echt buikje, maar mijn eigen broeken zitten wel te strak. ik kan niet wachten tot hij echt gaat groeien. Ik hoop op een mooie plofbuik deze keer. Bij Luuke had ik een mini. Papa heeft nesteldrang. De computerkamer wordt babykamer en nu komt er een computerscherm in de woonkamer. Die moet dus helemaal om, en hij is nu kabels aan het verleggen en de plinten af aan het maken. Ik heb zo'n zin in de heerlijk frobeldingetjes.... Behang en stofjes zoeken, verf.... Het ontwerp voor het geboortekaartje hebben we al... maar dat kan nog 100 keer veranderen! Hihi, ik zie dus vooral uit naar de leuke dingetjes die het voor Luuke ook wat echter maken. En een eerste pakje kopen.... En een knuffel.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:02:30 #196
81992 Githa
pi_46618493
Je klinkt ook al heerlijk in de zevende hemel... lekker blijven zitten daar
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:25:38 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46618872
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:46 schreef Lishe het volgende:

Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen.
Wat fijn dat je minder misselijk bent. Lijkt me zo'n lastige allesoverheersende zwangerschapskwaal...
pi_46627660
appelsapje..welkom thuis weer !
wat zal dat lekker zijn zeg !

bibikuif..ik ben zó benieuwd naar hoe het bij jullie verlopen is de afgelopen dagen!

hier vandaag 'zware' dag gehad, jemig
maar; we hebben behang besteld hoor!
wat een getwijfel, dat wat ik eerst zelf aanwees als "Dät is het!"
lag nog geen 2min. later op de stapel: nee...zeker niet
maargoed. we zijn er uit. denk ik.
pi_46630347
Hallo allemaal

Was ik weer om me te melden

Leuk dat je even komt posten Appelsap, lekker rustig aan doen en genieten van je kleine man!
Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Marit, is het dat behang geworden dat je ons gister showde?

Hier is alles rustig, soms denk ik even dat het begint, maar na een tijdje is het weer voorbij. Alleen nog maar voorwerk dus. We moesten vandaag nog ff naar verjaardag van oma en kregen vanmi iemand voor de belastingpapieren, dus ik heb het wel gehad voor vandaag. Ben echt moe!
Dus ik ga zo eventjes liggen , anders mis ik de finale van XFactor nog vanavond haha

Maandag moet ik weer naar de gyn, en de kans dat ze me daar houden wordt ook alleen maar groter, dus kan zijn dat ik vanaf dan niet meer kan posten .....maar ik heb mijn moeder geleerd hoe ze een berichtje moet plaatsen, compleet met handleiding, dus dan zal zij onder mijn naam jullie op de hoogte houden. Maar voor hetzelfde geld mag ik wel weer mee naar huis maandag....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:30:14 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46630374
Appelsapje en Sander, veel geluk met Damian! Dank jullie wel voor het prachtige kaartje

Als nou de eerste drukte een beetje voorbij is, komen we de nieuwe aanwinst een keer bewonderen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_46631286
xxxkarinxxx, dat is ook spannend allemaal. Lijkt me zo'n rare gedachte dat je naar het ziekenhuis gaat en thuis komt met een baby. Of wil je liever thuis bevallen ?
pi_46638234
Nou ik heb geen keus....met die bloeddruk van mij sta ik al een tijd onder controle van de gyn in het zkh, en moet ik in het zkh bevallen. Ik zal ook een nachtje moeten blijven.
Vind het inmiddels ook prima hoor, weet dit al vanaf week 28.
Het is een beetje onzeker allemaal, maandag kan het zijn dat ze me houden om het te gaan inleiden, maar kan ook zijn dat ze me weer naar huis sturen.....
Aan de ene kant denk ik, laat ze het maar gaan inleiden. De baby is er nu wel klaar voor, heeft een goed gewicht enz, en we zijn er zelf inmiddels ook wel aan toe....
Maar aan de andere kant....je hoort dat inleiden ook niet echt fijn is, weeenstormen enz. Ik zou het liefst willen dat het uit zichzelf begint. Maar ik zit me nu ook alleen maar op te fokken.....met die hoge bloeddruk en eiwitten in de urine zit ik niet meer zo lekker thuis.....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:19:52 #203
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46638705
hoe gaat het met bibikuif en Catootje????
pi_46647489
Jeetje karin, dat lijkt me idd niet prettig thuiszitten.
Hopelijk begint het vandaag nog vanzelf, of hoor je morgen in het ziekenhuis goed nieuws.

Hier gaat alles prima, druk de boel aan het verbouwen.
Had me vanochtend voorgenomen eens heerlijk uit te slapen en de hele ochtend op bed te blijven liggen.
Alleen daar dacht mini anders over .... ik werd om half 9 gewoon wakker getrapt hihi. Net zolang totdat ik mijn bed uitging (ok wel nog eerst een kwartiertje van dat getrappel genoten ) ... toen werd mini weer rustig.

Zo maar een poging tot bankhangen doen. Wie weet mag dat wel van mini.
pi_46647817
xxxKarinxxx,alvast heel veel sterkte voor morgen en ik ben benieuwd of je mag/moet blijven.Het kindje gaat voor,moet je maar denken en het heeft nu vast een mooi maatje dus nu kan ie wel komen

Groetjes,Minoes
  zondag 25 februari 2007 @ 10:09:54 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46647846
Appelsap en Sandertje, gefeliciteerd met jullie Damian!
Ben wel heel benieuwd naar een foto'tje hoor!
pi_46648548
Appelsap wat heerlijk dat je zo snel naar huis mocht! Heb je al een beetje kunnen bijslapen nu of houdt Damian je wakker? Geniet ervan nu je thuis bent en laat je lekker verwennen!

Karin wat spannend dat je morgen naar de gyn gaat en misschien wel gelijk ingeleid kan gaan worden! Heel veel succes alvast!

Minous het lijkt wel alsof ik een verhaal van mezelf zit te lezen met wat je allemaal tikt. Sinds ik zo'n last heb van m'n rug slaap ik ook zo slecht, al kwam ik er later achter dat dat nieteens zozeer door m'n rug kwam, maar doordat ik steeds werd gewekt door harde buiken 's nachts. Op een gegeven moment dan kon ik niet meer liggen en ging ik maar eruit. Maar ook ik heb vorige week weer een paar goede nachten gehad
Ook dat vocht vasthouden is de laatste week hier een drama, eerst had ik een dik rechterbeen/enkel vanwege een beknelde ader maar m'n linkerbeen/enkel is helemaal vreselijk nu door het vocht. M'n laarzen ga ik nieteens meer proberen (die kon ik al niet meer aan), maar of ik m'n schoenen nog pas.... geen idee.
Enne, paaseitjes e.d. Die heb ik ook al heel veel op

Ow, vandaag 37 weken, hoera
pi_46649557
Lishe, wat klink je verliefd op je ukkie. Fijn dat de misselijkheid een stuk is weggetrokken.

Spannend morgen Karin. Ben benieuwd of ze je gelijk houden in het z'huis.

Sidn3y, ook al 37 weken. Dus klaar om je iedere dag te melden! Hopelijk beval je snel zodat je niet teveel last hebt van al dat vocht!

Wij zijn gisteren het land doorgecrosst. Gingen naar Veenendaal, Babymax en babydump en daarna naar de broer van Jerry. Wat vielen die winkels tegen zeg. Als je eenmaal je kamertje en kinderwagen hebt besteld vind ik er weinig 'speciaals' meer aan. Overal hetzelfde, alleen de prijzen verschillen en hoe overzichtelijk de winkel is. Wel bijzonder wat voor prijzen ze rekenen. 6 hydrofiele luiers voor 13,95!!!! Bij de Hema zijn er 6 voor 6,95!!! Vind dat een enorm verschil!
Hebben ook maar weinig gekocht!
pi_46650824
ik meld me weer eens
Geen nieuws.....

Nog steeds geen bericht van Bibi???? Hmmmm dat duurt nu ook wel lang zeg, die hebben hun beebje allang mag ik toch hopen

Ja die prijsverschillen zijn soms enorm, maar ook de manier waarop ze je helpen! Tjonge bij babydump is het me erg tegengevallen. Willen ze niet even laten zien hoe je een inklapbare box inklapt enz....
Bij een andere winkel wou ze me perse een of andere nieuwe fles aanpraten, maar ik heb al Avent in huis, dus ik hoefde die andere fles niet. Nou dan wist ze zeker dat ons kindje wel zou stikken in de voeding....nou moe! Doe toch normaal mens!! Ben boos weggelopen.
pi_46650882
Nahh Karin, wat een raar mens zeg.. Waar gaat dat over..

BIj de Zeeman heb je ook hydrofiele luiers, niet duur en net zo goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46651053
Bij Babydump vroegen ze waarmee ze konden helpen.
'we kijken even rond'
Ow, hier zijn onze garantiebepalingen... blabla.
Dus wij zeggen dat we al een kamertje hebben, een box en een kinderwagen.
Ow, het gaat dus om de kleine dingen, de aankleding. Dat heeft geen haast hoor, zo te zien heeft u nog heel erg lang de tijd.
Met andere woorden 'wat doet u hier, waarom verspilt u mijn tijd'.

Maar dat van jou 'stikken in de voeding' dat vind ik wel erg schandalig om te zeggen!
pi_46651251
Jeetje Karin, dat iemand dat durft te zeggen zo

Tsja kleintje als je alle "grote" dingen al hebt, dan ben je blijkbaar niet meer lucratief genoeg.

Hier vorige week een half uur minstens kunnen wachten in de prenatal voor we een kinderwagen konden bestellen... Er was van de meer dan 10 medewerksters in de grote prenatal hier er maar 1!!! die dat mocht doen... de rest had er blijkbaar geen verstand van.

Dat bleek ook wel, want gedurende dat half uur wachten hebben we menige klant de verkeerde richting uitgestuurd zien worden door het overige personeel....

"ik zoek een mee rij plankje voor achter de kinderwagen"
"dan moet u even daar en daar kijken, die blauwe dozen"
(dat waren dus de buggy ophang systemen voor aan de fiets) enz...
pi_46651962
Voor de liefhebbers hier http://www.ouders.nl/mpro2007-epino.htm
pi_46652507
Jeetje wat een gekke dingen hebben jullie meegemaakt in de babyzaken zeg. Bij ons geen gekke dingen gelukkig. Wel dat ze ons bij het kamertje gelijk een hele uitzet wilden aansmeren (matrasje, lakentjes, hemeltje etc, maar dat vonden we veel te duur daar) en bij de kinderwagen een voetenzak en lakensetje enzo (ook te duur, en die voetenzak kan makkelijk nog even wachten die heb ik in de zomer toch niet nodig). Die hydrofiele luiers, die heb ik bij de Hema gekocht met nog eens 50% extra kassakorting dus iets van 3,50 voor 6 stuks. Waarschijnlijk hebben we nog heel veel dingen nodig, maar daar komen we hopelijk snel genoeg achter (matrasje voor ledikant hebben we trouwens nogsteeds niet, maar we hebben eerst een wiegje dus dat matrasje heeft geen haast).
pi_46652847
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef poemojn het volgende:
Voor de liefhebbers hier http://www.ouders.nl/mpro2007-epino.htm
Wat ik me nou afvraag...dit is om je bekkenbodemspieren aan te sterken... is er ook zoiets om die spieren te leren ontspannen?
Na jarenlang paardrijden worden die spieren erg sterk en stug en is het moeilijker om ze te ontspannen...
pi_46654889
Bij de yoga heb ik leren ontspannen Kleintje. Jij ging toch ook nog een cursus volgen? Daar komt dat vast te sprake.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_46654965
ja, heb me opgegeven voor mensendieck, die doen het meest aan de ontspanning van de bekkenbodemspieren, tenminste, dat begreep ik hier van de thuiszorg.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:44:50 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46658369
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:19 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met bibikuif en Catootje????
Dat wil ik ook wel weten!
Ik heb vooral over Catootje al een poosje niets anders gehoord dan dat ze zich niet meer meldde...
pi_46658872
Nou weet ik niet of ik dat al had gedaan, maar Appelsap en Sandertje van harte met jullie zoon

Volgende week ga ik naar de sauna, lekker zo'n arrangement maar nou lees ik in het ene boekje dat je wel mag terwijl je ergens anders weer leest dat het verstandig is juist niet naar de sauna te gaan
Wie heeft er ervaring?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 25 februari 2007 @ 16:01:10 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46658970
Over rare uitspraken in babyzaker e.d. heb ik ook een mooie. Was ik in de Prenatal in Alphen en zag een jurk bij de positiekleding hangen ( ik was nog zwanger ). De verkoopster vond dat hij me helemaal te gek stond, maar ik was niet zeker van de kleur en het motief enzo. Uiteindelijk besloot ik hem niet te kopen.
Zegt ze: 'wilt U er in de laatste weken dan niet tóch nog even mooi uit zien?'
pi_46659152
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Over rare uitspraken in babyzaker e.d. heb ik ook een mooie. Was ik in de Prenatal in Alphen en zag een jurk bij de positiekleding hangen ( ik was nog zwanger ). De verkoopster vond dat hij me helemaal te gek stond, maar ik was niet zeker van de kleur en het motief enzo. Uiteindelijk besloot ik hem niet te kopen.
Zegt ze: 'wilt U er in de laatste weken dan niet tóch nog even mooi uit zien?'
!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_46661096
Karin succes morgen in het ziekenhuis!

Ik had jullie nog een foto beloofd.

Mijn vliezen zijn inderdaad gebroken door de VK omdat ik zo moe was.

Lief met duimpje in zijn mond.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:59:56 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46661253
Damian wat een mooi mannete
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46661349
Mooi mannetje appelsap
pi_46661590
aaaaah wat een schatje!!!! Lief lief lief lief
  zondag 25 februari 2007 @ 17:18:00 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46661971
Hij lijkt op Sander!

Echt!

Hou er eens een biertje naast?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 17:29:12 #227
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46662465
Wat een mooi mannetje, Appelsap en Sandertje. Echt heel lief!
pi_46662469
Je mag op zich wel naar de sauna beaker, zeker als je het gewend bent. Het is wel verstandig korter en minder heet te gaan dan normaal. En extra rustig aan doen.

Mooi ongekreukeld.
*OUD heilige*
  zondag 25 februari 2007 @ 17:33:11 #229
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46662604
Wat een schatje! Damian! Die handjes!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
pi_46662887
Wow... wat een prachtkerel!!!
Super mooi mannetje appelsap! Die ziet er zo mooi ongekreukeld uit. Helemaal af...
pi_46662953
Agossie wat een schatje
  zondag 25 februari 2007 @ 17:51:25 #232
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46663332
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij lijkt op Sander!

Echt!

Daar gaat zn pa dan mee aan de haal....
.
..
...
....
  zondag 25 februari 2007 @ 17:55:16 #233
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46663492
Wat een schatje! Jullie zijn zeker wel trots!
Karin, succes morgen in ziekenhuis!
  zondag 25 februari 2007 @ 17:56:11 #234
94046 PM-girl
pi_46663526
Wat een mooi knap kereltje!
*
  zondag 25 februari 2007 @ 18:01:28 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46663750
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Daar gaat zn pa dan mee aan de haal....

Ben je gelukkig Sandertje?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_46664040
wat is ie leuk

ik ga vaker naar de sauna, dus ik ga ervan uit dat het nu ook wel goed gaat en anders ga ik wat meer zwemmen en in het bubbelbad zitten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_46664047
Awww wat een poeppie Appelsap
En heel schattig dat duimpje
  zondag 25 februari 2007 @ 18:14:12 #238
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46664225
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben je gelukkig Sandertje?
Jaaaaa!!!

Zeker nu ik na vannacht weet dat hij ook heel rustig een nacht door kan slapen
.
..
...
....
  zondag 25 februari 2007 @ 18:14:15 #239
105888 renzell
pi_46664230
Wat is Damian lief!!!
  zondag 25 februari 2007 @ 18:28:20 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46664764
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Jaaaaa!!!

Zeker nu ik na vannacht weet dat hij ook heel rustig een nacht door kan slapen
Mooi zo beeb

Volgens mij ben jij zo'n hele leuke, ongecompliceerde vader waar dat joch een boel aan gaat hebben. En appelsap heb ik helemaal torenhoog zitten, dus ik voorzie een pracht van een jeugd voor Damian

Daarna gaat hij aan het bier en achter de vrouwen aan, maar dat duurt nog heul lang
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 18:52:38 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46665670
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij lijkt op Sander!

Echt!
Ja he! Dat was ook het eerste dat ik dacht!
Wat een heerlijk binkie zeg!
quote:
En dan ook nog een wit lijntje erom heen zeker?
  zondag 25 februari 2007 @ 18:54:47 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46665761
Ik zie een mooi appelig kindje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46665899
Lief ventje, appelsap!
pi_46666014
Appelsappie,wat kijkt ie al wijs de wereld in Tjee,wat een mooi jongetje zeg Gaat alles goed met je?Rustig aan doen hé?

Hier veel harde buiken en zere plekken.Soms ook even iets krampachtig gevoel,maar dat is meer door het wroeten met z'n hoofd beneden denk ik Van mij mag t vannacht wel beginnen,ik ben er klaar voor

Groetjes,Minoes
  zondag 25 februari 2007 @ 19:06:15 #245
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46666248
Ik duim voor je Minoes!
  zondag 25 februari 2007 @ 19:20:44 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46666824
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja he! Dat was ook het eerste dat ik dacht!
Wat een heerlijk binkie zeg!
[..]

En dan ook nog een wit lijntje erom heen zeker?
Ik plaats De Foto niet!

Let op! Ik plaats 'm niet!

Dat vereist welhaast bovenmenselijke zelfbeheersing
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 19:27:59 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46667071
Same here, ik zei een paar weken geleden al 'alleen met toestemming van papa' in de hoop dat Sander gelijk zou zeggen 'Och, maakt niet uit hoor', maar helaas...
  zondag 25 februari 2007 @ 19:34:35 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46667331
Damian is echt een heel mooi jongetje!! Appelsap en sandertje, nogmaals van harte!
  zondag 25 februari 2007 @ 19:36:57 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46667415
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, ik zei een paar weken geleden al 'alleen met toestemming van papa' in de hoop dat Sander gelijk zou zeggen 'Och, maakt niet uit hoor', maar helaas...
Hier word ik echt helemáál niet nieuwsgierig van, hoor...
pi_46669854
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Leef je maar uit hoor, mijn reputatie valt toch niet meer te redden!
  zondag 25 februari 2007 @ 20:33:51 #251
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46669901
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef appelsap het volgende:

[..]

Appelsap stond dus nog ingelogd.
.
..
...
....
  zondag 25 februari 2007 @ 20:53:02 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46670649
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:33 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Appelsap stond dus nog ingelogd.
Over 14 jaar post Damian per ongeluk onder jouw naam: 'Hé Dana, lekker ding, doe je webcam eens aan!'

Dan heb je veel meer uit te leggen
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 21:24:50 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46672227
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef appelsap het volgende:

[..]

Jaaaaaa!!!!

http://img.photobucket.co(...)es/Sandertjedood.jpg

De trotse vader zo'n 2,5 jaar geleden, wat een voorbeeld he!

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 25-02-2007 22:22:58 ]
  zondag 25 februari 2007 @ 22:22:31 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46675358
Maar kleine jongetjes worden groot en zijn vast heeeeeeeeeele goeie papa's!
  zondag 25 februari 2007 @ 22:25:02 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46675454
!!! sandertje toch
hangt dr nou iemand boven m met een hangplant?
  zondag 25 februari 2007 @ 22:27:54 #256
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46675571
der ligt der een op de keukenvloer... K.O. van de alcolol?

wel een mooi stukje baby geproduceerd zeg! gefeliciteerd!
Iedere golf van de zee,
  maandag 26 februari 2007 @ 01:22:40 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46682344
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef pinquit het volgende:
!!! sandertje toch
hangt dr nou iemand boven m met een hangplant?
Ja dat is een hangplant hoor!

Klopt!

Goed gezien!

Uhuh

* Diverse reputaties redt nu *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_46684426
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef Sidn3y het volgende:
Waarschijnlijk hebben we nog heel veel dingen nodig, maar daar komen we hopelijk snel genoeg achter
Even een berichtje van mij, het "mannetje" dat bij Sidn3y hoort....
We zijn er nog niet achter wat we nodig hebben, maar daar komen we vanaf vandaag vanzelf achter...
We zijn namelijk sinds 4 uurtjes papa en mama..

Ons meisje heeft de naam Elise Laetitia gekregen, is 48 cm lang en weegt 3695 (of was het 3685, staat ergens opgeschreven) gram.
Moeder en dochter mogen een nachtje in het ziekenhuis slapen, dus Sidn3y zal op zn vroegst morgen zelf wat achterlaten hier...
  maandag 26 februari 2007 @ 06:18:51 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46685156
Van harte gefeliciteerd Watje5!
Iedere golf van de zee,
pi_46685225
Sidn3y en Watje5
Zeg....wat maken jullie me nou ff voorkruipen hé?
Geweldig dat alles goed is met de kleine Elise,heerlijk zo'n klein hummeltje en een prachtig gewicht hoor
Gefeliciteerd en hopenlijk mag ze straks weer mee naar huis,ga lekker genieten

Groetjes,Minoes
pi_46685235
Ik zat vanmorgen om 02:16u op het randje van m'n bed en had zoiets:Meteen maar doorstormen naar de wc
Ik had een pijn in mijn rug en er flitste meteen door mij heen:Ow nee,niet weer van die afschuwelijke rugweeën Meteen doorgestormd naar de wc,waar ik dus echt even wat weg heb zitten blazen Het zakte gelukkig meteen af,maar mén,dat was even schrikken
Ik was meteen klaarwakker en had zoiets van:Oh ja,dát was het gevoel dus in mijn rug,buikweeën heb ik bij de meiden bijna niet gehad.
Gek hoor,je word in 1 seconde meteen 13 jaar terug geslingerd in je herinneringen.Nou ja,weet ik meteen weer wat het is,voor als het later echt door gaat zetten........vannacht leek me wel een goed idee

xxxKarinxxx,ben je al weg?Anders nog snel even succes en een Ik ben benieuwd,of je vandaag je beep gaat zien,of dat ze je nog even laten lopen.Sterkte en laat snel wat van je horen

Groetjes,Minoes
pi_46685312
quote:
Op maandag 26 februari 2007 03:23 schreef Watje5 het volgende:

[..]

Even een berichtje van mij, het "mannetje" dat bij Sidn3y hoort....
We zijn er nog niet achter wat we nodig hebben, maar daar komen we vanaf vandaag vanzelf achter...
We zijn namelijk sinds 4 uurtjes papa en mama..

Ons meisje heeft de naam Elise Laetitia gekregen, is 48 cm lang en weegt 3695 (of was het 3685, staat ergens opgeschreven) gram.
Moeder en dochter mogen een nachtje in het ziekenhuis slapen, dus Sidn3y zal op zn vroegst morgen zelf wat achterlaten hier...
Dat is vlot gedaan dan
Van harte gefeliciteerd met jullie meidje

Karin succes in het ziekenhuis vandaag!
  maandag 26 februari 2007 @ 09:05:04 #263
103793 kozakken
Living the life
pi_46685915
Sidn3y en Watje5 gefeliciteerd met Elise
Wat spannend en leuk!!
pi_46686060
Watje5 en Sidn3y , gefeliciteerd met Elise.
Jemig, dat is vlot gegaan!!!!

Minoes, fijn zo'n heftige generale! Alles nu weggezakt???

KarinXXX, succes vandaag, ben benieuwd of je nog in huidige vorm thuiskomt of dat je in 2'en gesplitst bent

Nog geen nieuws van bibikuif??? Ik ga er gewoon vanuit dat die allang mama is, kan niet anders. Die postte daarvoor ook niet met regelmaat, dus ik denk dat die het gewoon te druk heeft met bijkomen en genieten van haar beebje.

Ben wel vreselijk benieuwd hoe het met Catoot is. Is er niemand die nog op een andere manier dan het forum contact met haar heeft???
pi_46686302
Sidn3y en Watje5, van harte gefeliciteerd met Elise !

KarinXXX succes vandaag in t ziekenhuis!

Minoes, dat voorkruipen laat je toch niet zomaar gebeuren he . Kom op actie .
pi_46686309
Wow Sidn3y en Watje5 gefeliciteerd met jullie dochter
  maandag 26 februari 2007 @ 09:37:37 #267
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46686370
Sidney en Watje gefeliciteerd met jullie dochter Elise
  maandag 26 februari 2007 @ 09:41:38 #268
3011 E.T.
pi_46686454
Sidney en Watje5 gefelilciteerd met Elise!
pi_46686515
Wat een prachtig ventje, Appelsap ! Hij ziet er onwijs tevreden uit.

En Sidney en Watje natuurlijk ook van harte met jullie dochter !

En Minoes.....ga eens even wat nuttigs doen....ff een baby op de wereld zetten, kom op....het is maandag..begin van de week, moet kunnen !
  maandag 26 februari 2007 @ 09:46:03 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46686534
Sidney en Watje! Jeumig! Gefelicteerd met jullie dochter!
pi_46686684
Appelsappie wat een mooi moppie...

Watje5 en Sidney gefeliciteerd met jullie dochter...
pi_46686861
Sidn3y, wat maak je me nou!! Nou mooi voor jullie hoor!! Een meisje! Je hebt ons gewoon even het voorbeeld gegeven....nu wij nog!
Ik wil jullie in ieder geval heel erg hartelijk feliciteren!!!!!

Allemaal bedankt voor de "succes in het zkh wensen"! Ben wel heel benieuwd of ik vanmi zelf kan posten hier of dat mijn mam dat voor me moet doen.....
Maar ik dacht gister ook ff dat het ging beginnen, maar zoals al vaker deze week....loos alarm.
Net onder de douche ook een megakramp. Maar dat is inmiddels ook weer over....

Ik wil in ieder geval weten of ons kindje het allemaal nog trekt daarbinnen, die was gister een beetje anders als anders, steeds maar bewegen, maar niet zoals ik het gewend ben.
Daarbij heb ik steeds een beetje hoofdpijn en zie ik soms weer lichtgevende vliegjes. Dus mijn bloeddruk zal wel gezellig hoog zijn.

Jullie horen het nog......
  maandag 26 februari 2007 @ 10:03:38 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46686897
Succes Karin!
pi_46686965
Karin succes in het ziekenhuis zo meteen...
  maandag 26 februari 2007 @ 10:39:18 #275
94046 PM-girl
pi_46687714
Karin succes vandaag!

Sidney en Watje, gefeliciteerd!
*
pi_46689441
Ja,het is hier echt alleen bij die ene"wee"gebleven.Of het er echt 1 was,durf ik niet eens te zeggen.Maar ik had meteen wel dat gevoel,dus denk het eigenlijk wel.Ik ga zo lekker op de fiets naar de winkels,kijken of m'n vliezen willen breken bij het kruidvat Heb net van 8 uur tot 11 nog een tukkie gedaan,dus....kom maar op met beep
Voel verder nog geen klap hoor en bij mijn meiden begon het eerst met weeën en later pas de vliezen,dus ik hoop het droog te houden in de winkel

Groetjes,Minoes
pi_46690076
Even een weekendje niet gekeken :

Appelsap, wat fijn dat je zo snel weer thuis bent, en wat hebben jij en Sander een mooie zoon!!

Karin, veel succes vandaag!

Sidn3y en Watje5 gefelicteerd met jullie dochter!!

En minoes ook al aan het oefenen...

Ik ben vanochtend al 2 keer naar het ziekenhuis geweest om mijn suiker te prikken. Dat doe ik ook nooit weer vrijwillig... Vanochtend ging het direct goed. Maar om 11 uur was het echt een gedoe. Eerst 2 keer links geprikt, niks geraakt. Vervolgens rechts, maar op de zijkant van de elleboog. En dat is dus veel gevoeliger. En daar krijgen ze amper iets uit, maar waarschijnlijk/hopelijk genoeg voor de test. Uiteindelijk zo'n 25 minuten gezellig met de priksters gekletst, terwijl zij me bijna niet meer durfden te prikken.
Ik vraag me af waar ze me om 3 uur gaan prikken. Want links is al blauwig, en rechts was ook geen succes.
En dan is er ook nog een griepje onderweg (rugpijn, koortsig, keelpijn). Heb al 2 nachten rot geslapen door mijn rug.
Maar ik ben nog steeds happy, aangezien frutsel nog lekker beweegt, en onze slaapkamer over een weekje wel klaar zal zijn
pi_46690706
Watje5 en Sidn3y, gefeliciteerd met Elise!
  maandag 26 februari 2007 @ 12:40:45 #279
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46690920
Sidn3y en Watje5, van harte met jullie dochter!

Minoes, ik hoop dat je kindje snel komt. Bij mij hielp het 'in actie blijven' wel. Daardoor veranderde de kramp in (voor)weeen. Succes!!!!
  maandag 26 februari 2007 @ 12:56:26 #280
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46691405
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben vanochtend al 2 keer naar het ziekenhuis geweest om mijn suiker te prikken. Dat doe ik ook nooit weer vrijwillig... Vanochtend ging het direct goed. Maar om 11 uur was het echt een gedoe. Eerst 2 keer links geprikt, niks geraakt. Vervolgens rechts, maar op de zijkant van de elleboog. En dat is dus veel gevoeliger. En daar krijgen ze amper iets uit, maar waarschijnlijk/hopelijk genoeg voor de test. Uiteindelijk zo'n 25 minuten gezellig met de priksters gekletst, terwijl zij me bijna niet meer durfden te prikken.
Ik vraag me af waar ze me om 3 uur gaan prikken. Want links is al blauwig, en rechts was ook geen succes.
En dan is er ook nog een griepje onderweg (rugpijn, koortsig, keelpijn). Heb al 2 nachten rot geslapen door mijn rug.
Maar ik ben nog steeds happy, aangezien frutsel nog lekker beweegt, en onze slaapkamer over een weekje wel klaar zal zijn
wat rot zeg dat je zo geprikt moet worden. ik moest bij mijn 2e zelf suiker prikken, 4 x pd zon klein vingerprikje. ietsie makkelijker als 3 x naar het zkh.
en dan de volgende dag had ik meestal een controle en moest ik dat inleveren op de prikpoli, en kreeg de uitslag de keer daarna weer.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:35:56 #281
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46692759
Watje en Sidney van harte met jullie dochter!!
Wat een aangename verrassing zo ineens !

Appelsappie en Sandert mooi mannetje zeg!
Geniet er lekker van met zijn 3tjes !
pi_46692786
Hoi allemaal, ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Sorrie voor het voordringen, maar het was niet tegen te houden...
Gisteren om 20.55 zat ik op de wc en braken de vliezen (het vlies dus eigenlijk). Grote plons, ik helemaal beduusd, was dat -het-? Ik Watje5 roepen en vertellen. Tja, en wat nu? Dat hadden ze nog niet verteld bij de verloskundige namelijk. Uiteindelijk toch maar de vk gebeld die vertelde wanneer ik weer mocht bellen en dat het nog wel een tijdje zou duren enzo. Nou, mooi niet, toen ik had opgehangen was de rugpijn begonnen en begon ik steeds meer te mekkeren dat het toch wel erg pijn ging doen en vervolgens hield het niet meer op en moest ik onwijs nodig poepen maarja ik was nog maar net begonnen dus dat kon toch nog geen persdrang zijn. Toch durfde ik ook niet ff lekker naar de wc te gaan (om te poepen dan, heb er genoeg rotzooi verder gemaakt) dus maar heeeeeel erg geprobeerd niet te persen (wat dus echt niet lukte). Op een gegeven moment toch maar weer de vk gebeld en die zou komen kijken. Toen hebben we zelf ook maar even gekeken en zagen we een koppie met zwarte haartjes. De vk was ondertussen gekomen en die wilde naar het hartje gaan luisteren, maar ik had liever dat ze even ging kijken. Nou, dat was snel bekeken, de handschoenen gingen uit de tas, we konden niet meer naar het ziekenhuis, het ging hier gebeuren. Om 22.55 uur was Elise geboren. De weeen stopten vervolgens, maar gelukkig is de placenta ook nog gekomen. Helaas toch teveel bloed verloren en de baarmoeder wilde niet krimpen, dus met ambulance naar het ziekenhuis. Elise was onderkoeld, dus die hebben ze flink ingepakt. Ik ben gehecht en gedouched en ondanks een veel te laag Hb mocht ik toch naar huis vanmorgen
Erg heftig dus allemaal, ben benieuwd hoe vreselijk de naweeen gaan zijn...

Binnenkort zal ik wel een fotootje plaatsen. Enne Appelsap, Damian ziet eruit als een stoere knul.
Nou Minous, XXXKarinXXX en Bifikuif nu jullie!
pi_46692901
Wow, wat een bevalling.
Ik ben jaloers.
pi_46692919
Wow dat is zeker heftig sydn3y! Elise wou geen seconde meer wachten dus? Blij dat het goed gegaan is. Maar te laag hb is niet fijn, word het wel goed gecontroleerd door de kraam en vlos? Geniet van je dochtr!
pi_46693047
wow sind3y, dat ging echt rap. En ook al snel weer naar huis. Hopelijk zijn de naweeen niet te erg, en kun je lekker van je dochter genieten!!

Wat een verschil tussen de bevallingen die hier voorbij komen..
Zo wordt ik wel nieuwsgierig wat mij te wachten staat.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:49:45 #286
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46693243
Gefeliciteerd Sidn3y en watje5 met Elise!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
  maandag 26 februari 2007 @ 13:52:12 #287
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46693343
Wat leuk dat je het hier al komt vertellen Sydn3y!! Van harte met Elise (ook voor watje5 natuurlijk)!
Red de zeehond!
pi_46693493
wow sidney, wat een turbo-bevalling! hopelijk valt de nasleep mee. heel hartelijk gefeliciteerd met Elise, ook voor watje natuurlijk.
pi_46693662
hallo , ja ik ben het nog zelf....

Vanmo in het ziekenhuis geweest, bloeddruk kruipt langzaam richting de 100, was nu 97 (onderdruk) en nog steeds een spoortje eiwit in de urine....
Aangezien de beeb er wel aan toe is, en ik me niet zo heel goed meer voel (hoofdpijn en sterretjes zien) vond de gyn het niet meer nodig om nog langer te gaan wachten.
Hij heeft gevoeld, en de baarmoedermond is al week, hij kon nog ietsjes weker worden, dus hij geeft het nog 1 dagje extra, en woensdag is de grote dag!!!!! Dan mogen we ons gaan melden voor het inleiden!
Ik had nu 1 vinger ontsluiting...

Heel raar idee hoor, over 2 daagjes worden we papa en mama!! Ben blij en emo en alles tegelijk.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:00:54 #290
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_46693668
Sidn3y en Watje5, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elise Wat een snelle bevalling zeg!

Karin, spannend! Hopelijk wacht beeb niet tot woensdag en komt ie vandaag of morgen nog. Succes met de allerlaatste loodjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 26 februari 2007 @ 14:12:42 #291
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46694112
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heel raar idee hoor, over 2 daagjes worden we papa en mama!! Ben blij en emo en alles tegelijk.
Spannend!! 28 Februari, mooie datum hoor
Red de zeehond!
pi_46694665
Sidn3y en Watje5 gefelicteerd met jullie dochter Elise!! *o*

KARIN, WAT SPANNEND!

Minoes, ik hoop dat het bij je doorzet en dat het niet bij die ene wee blijft.....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_46696594
echt heel spannend ja, pfff mijn emoties nemen nu even een loopje met me . Je leeft er zo lang naar toe, en nu wordt het echt.

Nou ja, dan mag je best een potje janken toch?

Wat ik wel erg grappig vind....als jullie nou niet te veel kleppen hier , dan wordt ons kleintje op 28-2 geboren in "zwangerschap en geboorte deel 282" (aangezien dit deeltje 281 bijna vol is)

Minoes, doe je mee met mij???? Ik wil niet alleen bevallen hoor, het idee dat er iemand mee ligt te puffen lijkt me wel wat....dus maak er ff werk van . (woensdag dan he)
pi_46697294
Ow xxxKarinxxx Het komt nu echt echt echt dichtbij voor jullie en je hebt ook al lekker wat ontsluiting Meid,misschien zet t straks wel door,door al dat gewroet vandaag Inleiden is wel heftig geloof ik,maar die bloeddruk vind ik niet fijn klinken hoor Ik wil best met je meedoen,maar zat eig.aan komende nacht te denken,lijkt je dat wat Ik kan nu ook niet meer zonder pijn op de fiets zittten,ik word er flauw van onderhand.Ik loop al weken dat iedere stap me zeer doet,maar als ik me nu ook al niet meer op de fiets kan verplaatsen,dan word het wel erg vervelend De auto is ook niet leuk meer,buik hangt op m'n benen en geheid harde buiken de hele tijd,bléhg..........oftewel.......ik wil bevallen!!!! Maar ja,heb niks te willen geloof ik,eerst morgenmiddag om 14:45u maar weer es naar de vlos.Ik ga nu wel even liggen/zitten op de bank,buik heeft weer dat scheurende zere gevoel bovenin,auwie
xxxKarinxx,hou vol meissie

Sidn3y,geeft niks hoor,dat je eerder bent Meid,maar wat een turbo bevalling Doe voorzichtig aan met je hb,laat je hubbie een fles roosvisee ferro voor je halen.Verder veel tukkies doen en lekker babystaren

Groetjes,Minoes
pi_46697569
Zo, net de derde keer bloed geprikt. Die dame zat hoofdschuddend naar mijn armen te kijken. Rechts een beginnende blauwe plek, met al flink wat bloedophoping onderhuids. Links uitslag van de tape die ze gebruiken voor het watje.
Maar deze dame was slim, en aangezien er niet zoveel bloed nodig was, heeft ze het uit mijn vinger gehaald. Dus een piepklein gaatje in mijn vinger, en zo heeft ze meer bloed gekregen dan de dame van de 2e prik (terwijl zij me die blauwe plek heeft bezorgd).
En volgende keer mag ik gewoon vragen om een vingerprik voor de 2e en 3e bloedafname..
En nou nog even hopen op een goede uitslag.
pi_46698266
Minoes, het mag ook vannacht hoor, ik heb ook liever dat het uit zichzelf komt, dus bij deze: DEAL!

Het rommelt ook wel een beetje door het gewroet van vandaag....

Deepfreeze, tjonge het is wat, ze prikken je helemaal lek daar!
pi_46698407
Sidney en Watje, gefeliciteerd!

Karin veel suc6 in het ziekenhuis hoop voor je dat het dan eindelijk gaat gebeuren!

Ik ben van het weekend bij van Asten in Tilburg geweest (een grote kinderzaak), mijn man moest werken dus tja dan schiet je ff alleen naar binnen. Wilde alleen ff een overtrekje, matrasje en een dekentje halen dus kan ik best alleen af dacht ik zo.
De verkopers helpen je dan niet zo aardig als waneer je met z'n tweetjes binnen komt lopen, valt mij op. Vorige keer dat we er binnen rond wandelden is er wel 5x gevraagd of ze konden helpen en nu moest ik continu vragen of ik asjeblieft geholpen kon worden. Alsof ik geen pinpas in mn tas heb zitten?
Uiteindelijk dus maar op gegeven en het overtekje en dekentje afgerekent het matrasje doe ik later wel met manlief. Die hadden ze te veel soorten en puzzelen is niet echt mn hobby.

baby dump in eindhoven is hellemaal rampzalig daar liepen we n tijd terug met zn tweetjes rondom de enorme keuze aan kinderwagens, hulp was dus wenselijk.
Maar nee hoor het personeel (5 stuks) bleef lekker koffie leuten hoe vragend we ze ook aankeken.
Verder geen ruk te doen in de hele winkel maar helpen hoooo maar.
Vind er nu al geen ruk meer aan, aan baby spullen kopen. A.s. zondag is die zaak in Tilburg open, dan rennen we naar binnen kopen alles wat ons te binnen schiet en dan rennen we er langs de kassa weer uit om snel te betalen en ons daarna bij de dichtsbijzijnde Mc Donalds vol te proppen, tja hormonen hé maar nee tis niet mijn hobby. Als de mensen nou eens wat aardiger waren in die winkels dan zou dat 300% schelen.
Mama van Isa en Ties
  maandag 26 februari 2007 @ 16:22:58 #298
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46698450
Watje5 en Sidn3y , gefeliciteerd met Elise. Wat een snelle bevalling!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:07:12 #299
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46699952
Gefelicitaart met Elise! wat is dat snel gegaan!
pi_46704708
Sidn3y en wathe 5 van harte

Karin wat spannend!! Succes woensdag

Ik ga dus niet naar de sauna, want volgens de vk is at absoluut geen goed idee Krijg nu een gezichtsbehandeling, rug, schouder en nek massage, epileren etc. etc.
Heerlijk zo'n "verwendag" !
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_46705048
vreemd advies van je vk !

sauna kan zeker wel .. alleen in eerste 3 maanden niet te heet, om te voorkomen dat je lichaam een 'koortssituatie' nabootst.
Dit zou evt. niet goed zijn voor het vruchtje, maar je bent al verder toch !?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')