Wat ik me nou afvraag...dit is om je bekkenbodemspieren aan te sterken... is er ook zoiets om die spieren te leren ontspannen?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef poemojn het volgende:
Voor de liefhebbers hierhttp://www.ouders.nl/mpro2007-epino.htm
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:19 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met bibikuif en Catootje????
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Over rare uitspraken in babyzaker e.d. heb ik ook een mooie. Was ik in de Prenatal in Alphen en zag een jurk bij de positiekleding hangen ( ik was nog zwanger ). De verkoopster vond dat hij me helemaal te gek stond, maar ik was niet zeker van de kleur en het motief enzo. Uiteindelijk besloot ik hem niet te kopen.
Zegt ze: 'wilt U er in de laatste weken dan niet tóch nog even mooi uit zien?'
Daar gaat zn pa dan mee aan de haal....quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij lijkt op Sander!
Echt!
Hou er eens een biertje naast?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Daar gaat zn pa dan mee aan de haal....
Jaaaaa!!!quote:
Mooi zo beebquote:Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!![]()
Zeker nu ik na vannacht weet dat hij ook heel rustig een nacht door kan slapen
quote:
En dan ook nog een wit lijntje erom heen zeker?quote:Hou er eens een biertje naast?
Ik plaats De Foto niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja he! Dat was ook het eerste dat ik dacht!
Wat een heerlijk binkie zeg!
[..]
En dan ook nog een wit lijntje erom heen zeker?![]()
Hier word ik echt helemáál niet nieuwsgierig van, hoor...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, ik zei een paar weken geleden al 'alleen met toestemming van papa' in de hoop dat Sander gelijk zou zeggen 'Och, maakt niet uit hoor', maar helaas...
Leef je maar uit hoor, mijn reputatie valt toch niet meer te redden!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, ik zei een paar weken geleden al 'alleen met toestemming van papa' in de hoop dat Sander gelijk zou zeggen 'Och, maakt niet uit hoor', maar helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |