abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46631286
xxxkarinxxx, dat is ook spannend allemaal. Lijkt me zo'n rare gedachte dat je naar het ziekenhuis gaat en thuis komt met een baby. Of wil je liever thuis bevallen ?
pi_46638234
Nou ik heb geen keus....met die bloeddruk van mij sta ik al een tijd onder controle van de gyn in het zkh, en moet ik in het zkh bevallen. Ik zal ook een nachtje moeten blijven.
Vind het inmiddels ook prima hoor, weet dit al vanaf week 28.
Het is een beetje onzeker allemaal, maandag kan het zijn dat ze me houden om het te gaan inleiden, maar kan ook zijn dat ze me weer naar huis sturen.....
Aan de ene kant denk ik, laat ze het maar gaan inleiden. De baby is er nu wel klaar voor, heeft een goed gewicht enz, en we zijn er zelf inmiddels ook wel aan toe....
Maar aan de andere kant....je hoort dat inleiden ook niet echt fijn is, weeenstormen enz. Ik zou het liefst willen dat het uit zichzelf begint. Maar ik zit me nu ook alleen maar op te fokken.....met die hoge bloeddruk en eiwitten in de urine zit ik niet meer zo lekker thuis.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:19:52 #203
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46638705
hoe gaat het met bibikuif en Catootje????
pi_46647489
Jeetje karin, dat lijkt me idd niet prettig thuiszitten.
Hopelijk begint het vandaag nog vanzelf, of hoor je morgen in het ziekenhuis goed nieuws.

Hier gaat alles prima, druk de boel aan het verbouwen.
Had me vanochtend voorgenomen eens heerlijk uit te slapen en de hele ochtend op bed te blijven liggen.
Alleen daar dacht mini anders over .... ik werd om half 9 gewoon wakker getrapt hihi. Net zolang totdat ik mijn bed uitging (ok wel nog eerst een kwartiertje van dat getrappel genoten ) ... toen werd mini weer rustig.

Zo maar een poging tot bankhangen doen. Wie weet mag dat wel van mini.
pi_46647817
xxxKarinxxx,alvast heel veel sterkte voor morgen en ik ben benieuwd of je mag/moet blijven.Het kindje gaat voor,moet je maar denken en het heeft nu vast een mooi maatje dus nu kan ie wel komen

Groetjes,Minoes
  zondag 25 februari 2007 @ 10:09:54 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46647846
Appelsap en Sandertje, gefeliciteerd met jullie Damian!
Ben wel heel benieuwd naar een foto'tje hoor!
pi_46648548
Appelsap wat heerlijk dat je zo snel naar huis mocht! Heb je al een beetje kunnen bijslapen nu of houdt Damian je wakker? Geniet ervan nu je thuis bent en laat je lekker verwennen!

Karin wat spannend dat je morgen naar de gyn gaat en misschien wel gelijk ingeleid kan gaan worden! Heel veel succes alvast!

Minous het lijkt wel alsof ik een verhaal van mezelf zit te lezen met wat je allemaal tikt. Sinds ik zo'n last heb van m'n rug slaap ik ook zo slecht, al kwam ik er later achter dat dat nieteens zozeer door m'n rug kwam, maar doordat ik steeds werd gewekt door harde buiken 's nachts. Op een gegeven moment dan kon ik niet meer liggen en ging ik maar eruit. Maar ook ik heb vorige week weer een paar goede nachten gehad
Ook dat vocht vasthouden is de laatste week hier een drama, eerst had ik een dik rechterbeen/enkel vanwege een beknelde ader maar m'n linkerbeen/enkel is helemaal vreselijk nu door het vocht. M'n laarzen ga ik nieteens meer proberen (die kon ik al niet meer aan), maar of ik m'n schoenen nog pas.... geen idee.
Enne, paaseitjes e.d. Die heb ik ook al heel veel op

Ow, vandaag 37 weken, hoera
pi_46649557
Lishe, wat klink je verliefd op je ukkie. Fijn dat de misselijkheid een stuk is weggetrokken.

Spannend morgen Karin. Ben benieuwd of ze je gelijk houden in het z'huis.

Sidn3y, ook al 37 weken. Dus klaar om je iedere dag te melden! Hopelijk beval je snel zodat je niet teveel last hebt van al dat vocht!

Wij zijn gisteren het land doorgecrosst. Gingen naar Veenendaal, Babymax en babydump en daarna naar de broer van Jerry. Wat vielen die winkels tegen zeg. Als je eenmaal je kamertje en kinderwagen hebt besteld vind ik er weinig 'speciaals' meer aan. Overal hetzelfde, alleen de prijzen verschillen en hoe overzichtelijk de winkel is. Wel bijzonder wat voor prijzen ze rekenen. 6 hydrofiele luiers voor 13,95!!!! Bij de Hema zijn er 6 voor 6,95!!! Vind dat een enorm verschil!
Hebben ook maar weinig gekocht!
pi_46650824
ik meld me weer eens
Geen nieuws.....

Nog steeds geen bericht van Bibi???? Hmmmm dat duurt nu ook wel lang zeg, die hebben hun beebje allang mag ik toch hopen

Ja die prijsverschillen zijn soms enorm, maar ook de manier waarop ze je helpen! Tjonge bij babydump is het me erg tegengevallen. Willen ze niet even laten zien hoe je een inklapbare box inklapt enz....
Bij een andere winkel wou ze me perse een of andere nieuwe fles aanpraten, maar ik heb al Avent in huis, dus ik hoefde die andere fles niet. Nou dan wist ze zeker dat ons kindje wel zou stikken in de voeding....nou moe! Doe toch normaal mens!! Ben boos weggelopen.
pi_46650882
Nahh Karin, wat een raar mens zeg.. Waar gaat dat over..

BIj de Zeeman heb je ook hydrofiele luiers, niet duur en net zo goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46651053
Bij Babydump vroegen ze waarmee ze konden helpen.
'we kijken even rond'
Ow, hier zijn onze garantiebepalingen... blabla.
Dus wij zeggen dat we al een kamertje hebben, een box en een kinderwagen.
Ow, het gaat dus om de kleine dingen, de aankleding. Dat heeft geen haast hoor, zo te zien heeft u nog heel erg lang de tijd.
Met andere woorden 'wat doet u hier, waarom verspilt u mijn tijd'.

Maar dat van jou 'stikken in de voeding' dat vind ik wel erg schandalig om te zeggen!
pi_46651251
Jeetje Karin, dat iemand dat durft te zeggen zo

Tsja kleintje als je alle "grote" dingen al hebt, dan ben je blijkbaar niet meer lucratief genoeg.

Hier vorige week een half uur minstens kunnen wachten in de prenatal voor we een kinderwagen konden bestellen... Er was van de meer dan 10 medewerksters in de grote prenatal hier er maar 1!!! die dat mocht doen... de rest had er blijkbaar geen verstand van.

Dat bleek ook wel, want gedurende dat half uur wachten hebben we menige klant de verkeerde richting uitgestuurd zien worden door het overige personeel....

"ik zoek een mee rij plankje voor achter de kinderwagen"
"dan moet u even daar en daar kijken, die blauwe dozen"
(dat waren dus de buggy ophang systemen voor aan de fiets) enz...
pi_46651962
Voor de liefhebbers hier http://www.ouders.nl/mpro2007-epino.htm
pi_46652507
Jeetje wat een gekke dingen hebben jullie meegemaakt in de babyzaken zeg. Bij ons geen gekke dingen gelukkig. Wel dat ze ons bij het kamertje gelijk een hele uitzet wilden aansmeren (matrasje, lakentjes, hemeltje etc, maar dat vonden we veel te duur daar) en bij de kinderwagen een voetenzak en lakensetje enzo (ook te duur, en die voetenzak kan makkelijk nog even wachten die heb ik in de zomer toch niet nodig). Die hydrofiele luiers, die heb ik bij de Hema gekocht met nog eens 50% extra kassakorting dus iets van 3,50 voor 6 stuks. Waarschijnlijk hebben we nog heel veel dingen nodig, maar daar komen we hopelijk snel genoeg achter (matrasje voor ledikant hebben we trouwens nogsteeds niet, maar we hebben eerst een wiegje dus dat matrasje heeft geen haast).
pi_46652847
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef poemojn het volgende:
Voor de liefhebbers hier http://www.ouders.nl/mpro2007-epino.htm
Wat ik me nou afvraag...dit is om je bekkenbodemspieren aan te sterken... is er ook zoiets om die spieren te leren ontspannen?
Na jarenlang paardrijden worden die spieren erg sterk en stug en is het moeilijker om ze te ontspannen...
pi_46654889
Bij de yoga heb ik leren ontspannen Kleintje. Jij ging toch ook nog een cursus volgen? Daar komt dat vast te sprake.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46654965
ja, heb me opgegeven voor mensendieck, die doen het meest aan de ontspanning van de bekkenbodemspieren, tenminste, dat begreep ik hier van de thuiszorg.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:44:50 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46658369
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:19 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met bibikuif en Catootje????
Dat wil ik ook wel weten!
Ik heb vooral over Catootje al een poosje niets anders gehoord dan dat ze zich niet meer meldde...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46658872
Nou weet ik niet of ik dat al had gedaan, maar Appelsap en Sandertje van harte met jullie zoon

Volgende week ga ik naar de sauna, lekker zo'n arrangement maar nou lees ik in het ene boekje dat je wel mag terwijl je ergens anders weer leest dat het verstandig is juist niet naar de sauna te gaan
Wie heeft er ervaring?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 25 februari 2007 @ 16:01:10 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46658970
Over rare uitspraken in babyzaker e.d. heb ik ook een mooie. Was ik in de Prenatal in Alphen en zag een jurk bij de positiekleding hangen ( ik was nog zwanger ). De verkoopster vond dat hij me helemaal te gek stond, maar ik was niet zeker van de kleur en het motief enzo. Uiteindelijk besloot ik hem niet te kopen.
Zegt ze: 'wilt U er in de laatste weken dan niet tóch nog even mooi uit zien?'
pi_46659152
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Over rare uitspraken in babyzaker e.d. heb ik ook een mooie. Was ik in de Prenatal in Alphen en zag een jurk bij de positiekleding hangen ( ik was nog zwanger ). De verkoopster vond dat hij me helemaal te gek stond, maar ik was niet zeker van de kleur en het motief enzo. Uiteindelijk besloot ik hem niet te kopen.
Zegt ze: 'wilt U er in de laatste weken dan niet tóch nog even mooi uit zien?'
!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_46661096
Karin succes morgen in het ziekenhuis!

Ik had jullie nog een foto beloofd.

Mijn vliezen zijn inderdaad gebroken door de VK omdat ik zo moe was.

Lief met duimpje in zijn mond.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:59:56 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46661253
Damian wat een mooi mannete
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46661349
Mooi mannetje appelsap
Fake it till you make it...
pi_46661590
aaaaah wat een schatje!!!! Lief lief lief lief
  zondag 25 februari 2007 @ 17:18:00 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46661971
Hij lijkt op Sander!

Echt!

Hou er eens een biertje naast?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 17:29:12 #227
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46662465
Wat een mooi mannetje, Appelsap en Sandertje. Echt heel lief!
pi_46662469
Je mag op zich wel naar de sauna beaker, zeker als je het gewend bent. Het is wel verstandig korter en minder heet te gaan dan normaal. En extra rustig aan doen.

Mooi ongekreukeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 februari 2007 @ 17:33:11 #229
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46662604
Wat een schatje! Damian! Die handjes!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
pi_46662887
Wow... wat een prachtkerel!!!
Super mooi mannetje appelsap! Die ziet er zo mooi ongekreukeld uit. Helemaal af...
pi_46662953
Agossie wat een schatje
  zondag 25 februari 2007 @ 17:51:25 #232
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46663332
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij lijkt op Sander!

Echt!

Daar gaat zn pa dan mee aan de haal....
.
..
...
....
  zondag 25 februari 2007 @ 17:55:16 #233
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46663492
Wat een schatje! Jullie zijn zeker wel trots!
Karin, succes morgen in ziekenhuis!
  zondag 25 februari 2007 @ 17:56:11 #234
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46663526
Wat een mooi knap kereltje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 25 februari 2007 @ 18:01:28 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46663750
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Daar gaat zn pa dan mee aan de haal....

Ben je gelukkig Sandertje?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_46664040
wat is ie leuk

ik ga vaker naar de sauna, dus ik ga ervan uit dat het nu ook wel goed gaat en anders ga ik wat meer zwemmen en in het bubbelbad zitten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_46664047
Awww wat een poeppie Appelsap
En heel schattig dat duimpje
  zondag 25 februari 2007 @ 18:14:12 #238
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46664225
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben je gelukkig Sandertje?
Jaaaaa!!!

Zeker nu ik na vannacht weet dat hij ook heel rustig een nacht door kan slapen
.
..
...
....
  zondag 25 februari 2007 @ 18:14:15 #239
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46664230
Wat is Damian lief!!!
  zondag 25 februari 2007 @ 18:28:20 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46664764
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Jaaaaa!!!

Zeker nu ik na vannacht weet dat hij ook heel rustig een nacht door kan slapen
Mooi zo beeb

Volgens mij ben jij zo'n hele leuke, ongecompliceerde vader waar dat joch een boel aan gaat hebben. En appelsap heb ik helemaal torenhoog zitten, dus ik voorzie een pracht van een jeugd voor Damian

Daarna gaat hij aan het bier en achter de vrouwen aan, maar dat duurt nog heul lang
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 18:52:38 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46665670
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij lijkt op Sander!

Echt!
Ja he! Dat was ook het eerste dat ik dacht!
Wat een heerlijk binkie zeg!
quote:
En dan ook nog een wit lijntje erom heen zeker?
  zondag 25 februari 2007 @ 18:54:47 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46665761
Ik zie een mooi appelig kindje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46665899
Lief ventje, appelsap!
pi_46666014
Appelsappie,wat kijkt ie al wijs de wereld in Tjee,wat een mooi jongetje zeg Gaat alles goed met je?Rustig aan doen hé?

Hier veel harde buiken en zere plekken.Soms ook even iets krampachtig gevoel,maar dat is meer door het wroeten met z'n hoofd beneden denk ik Van mij mag t vannacht wel beginnen,ik ben er klaar voor

Groetjes,Minoes
  zondag 25 februari 2007 @ 19:06:15 #245
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46666248
Ik duim voor je Minoes!
  zondag 25 februari 2007 @ 19:20:44 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46666824
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja he! Dat was ook het eerste dat ik dacht!
Wat een heerlijk binkie zeg!
[..]

En dan ook nog een wit lijntje erom heen zeker?
Ik plaats De Foto niet!

Let op! Ik plaats 'm niet!

Dat vereist welhaast bovenmenselijke zelfbeheersing
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2007 @ 19:27:59 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46667071
Same here, ik zei een paar weken geleden al 'alleen met toestemming van papa' in de hoop dat Sander gelijk zou zeggen 'Och, maakt niet uit hoor', maar helaas...
  zondag 25 februari 2007 @ 19:34:35 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46667331
Damian is echt een heel mooi jongetje!! Appelsap en sandertje, nogmaals van harte!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 25 februari 2007 @ 19:36:57 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46667415
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, ik zei een paar weken geleden al 'alleen met toestemming van papa' in de hoop dat Sander gelijk zou zeggen 'Och, maakt niet uit hoor', maar helaas...
Hier word ik echt helemáál niet nieuwsgierig van, hoor...
pi_46669854
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Leef je maar uit hoor, mijn reputatie valt toch niet meer te redden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')