Appelsap wat heerlijk dat je zo snel naar huis mocht! Heb je al een beetje kunnen bijslapen nu of houdt Damian je wakker? Geniet ervan nu je thuis bent en laat je lekker verwennen!
Karin wat spannend dat je morgen naar de gyn gaat en misschien wel gelijk ingeleid kan gaan worden! Heel veel succes alvast!
Minous het lijkt wel alsof ik een verhaal van mezelf zit te lezen met wat je allemaal tikt. Sinds ik zo'n last heb van m'n rug slaap ik ook zo slecht, al kwam ik er later achter dat dat nieteens zozeer door m'n rug kwam, maar doordat ik steeds werd gewekt door harde buiken 's nachts. Op een gegeven moment dan kon ik niet meer liggen en ging ik maar eruit. Maar ook ik heb vorige week weer een paar goede nachten gehad
![]()
Ook dat vocht vasthouden is de laatste week hier een drama, eerst had ik een dik rechterbeen/enkel vanwege een beknelde ader maar m'n linkerbeen/enkel is helemaal vreselijk nu door het vocht. M'n laarzen ga ik nieteens meer proberen (die kon ik al niet meer aan), maar of ik m'n schoenen nog pas.... geen idee.
Enne, paaseitjes e.d.
![]()
Die heb ik ook al heel veel op
![]()
Ow, vandaag 37 weken, hoera