Ohhhh arme appelsap
![]()
Ik hoop echt zo dat ze je echt niet langer meer zo door laten gaan, wat zal jij afgepeigerd zijn! Wel een heel goed idee dat ze er nu aan gaan werken. Ik hoop dat je lekker zal slapen vannacht, zal je zeker goed doen! Welterusten alvast en wellicht morgen jullie Uk??
Gwennert wat fijn zeg dat je weer van het hartje hebt kunnen genieten! Blijft zo'n speciaal *slik* moment!
Kleintje, ik ben ook heel benieuwd naar jullie echo van vandaag! Hoe was het?
Hier nog geen babynieuws en ben weer thuis (sorry, toen ik thuis kwam lag Alyssa, nog steeds heel beroerd, te slapen dus ik ben er gelijk naast gaan liggen omdat dat een unicum is) Heb nu 2 uur bijgeslapen wat wel lekker is!
In het zh allemaal onderzoekjes gehad en er zit nog vruchtwater bij beeb, ze gaan het nog gewoon aankijken. Door het CTG zagen ze dat mijn baarmoeder wel aan het rommelen is en met het inwendig onderzoek verloor ik de slijmprop (nu weet ik jammergenoeg wel dat dat ook weinig hoeft te betekenen
![]()
) Ach ja, we hebben een goede generale repetitie gehad vannacht en moeten het dus maar weer afwachten al heb ik wel wat meer krampjes. Misschien dat het strippen gister toch iets heeft gedaan...
Voor donderdag staat er weer een afspraak, een zgn. M10-opname (????) ik moet naar de verloskamers komen waar ik een bed krijg en heel de middag onderzocht wordt, De bekende dingetjes, bloed, CTG, echo, urine denk ik. We zullen zien al hoop ik dat we niet aan de donderdag toekomen..
Dankjulliewel voor het meeleven! Lief!!