abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46487737
Dat zou ook nog kunnen ja dat ze na de ctg meteen moest blijven...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:24:59 #277
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46487741
He appelsappie, wat naar dat het allemaal niet doorzet!!
het komt iig wel, dat staat vast gut weet even niks zinnigs te zeggen, kan toch niet iets zeggen waardoor de baby eruit komt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:29:18 #278
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46487864
Arm appelsapje, ik hoop echt dat het mogelijk is om je op te nemen en dat je daar dan wel je rust krijgt want als je al zo vermoeid straks de bevalling in moet dat lijkt me ook niets. Heel veel sterkte.
Lekker douchen!
pi_46487933
Pinquit misschien moeten we met zijn allen een liedje zingen voor Appelsandertje...

We hebben een A,
we hebben een P,
we hebben een P,
we hebben een E,
we hebben een L,
we hebben een S,
we hebben een A,
we hebben een N,
we hebben een D,
we hebben een E,
we hebben een R,
we hebben een T,
we hebben een J,
we hebben een E... En nu met zijn allen...

We hebben trouwens ook een B,
we hebben een I,
we hebben een B,
we hebben een I,
we hebben een B,
we hebben een A,
we hebben een B,
we hebben een Y. We hebben een Bibibaby...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46487951
appelsap, sterkte meis, hoop dat het niet te lang meer duurt en je vlug jullie ukkie vast mogen houden.

ik heb vanmorgen het hartje gehoord, wat een heerlijk geluid! ben verder vreselijk beroerd, maar zo spugen als kleintje en lishe hoef ik gelukkig niet... maar daarom ben ik wat stilletjes en horen jullie me niet... sorry

ka-stone, van harte gefeliciteerd met de kleine sifra!
pi_46488049
Appelsap goed dat je gebeld hebt!

Bibikuif, ben heel benieuwd hoe het gaat, moeten we nog puffen of is er al een beebje?
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 14:17:15 #282
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46489336
Appelsap ik hoop dat ze een plekkie voor je hebben in het ziekenhuis zodat je in ieder geval kunt bijkomen

Gwennert wat heerlijk dat je het hebt gehoord
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46490205
Ben net nog even langs de VK geweest en had nog geen verdere ontsluiting. Wel was de baarmoedermond nu zo goed als helemaal week (was 2 dagen geleden nog matig) en de baby was nog een stuk dieper ingedaald. Is het toch niet allemaal voor niks geweest.
Vanavond om 9 uur word ik in het ziekenhuis verwacht dan krijg ik een hartfilmpje om te kijken of de baby het nog goed doet en daarna slapen. En dan mag het liedje van Mibos wel gaan werken.
Dankjewel allemaal.

Ik krijg het vermoeden dat Bibikuif in het ziekenhuis is gebleven.

Gwennert, jammer dat je zo beroerd bent!
Leuk hè het hartje. Heb ik net ook nog gehoord, blijft leuk.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:56:48 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46490547
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef Mibos het volgende:
We hebben een A,
we hebben een P,
we hebben een P,
we hebben een E,
we hebben een L,
we hebben een S,
we hebben een A,
we hebben een N,
we hebben een D,
we hebben een E,
we hebben een R,
we hebben een T,
we hebben een J,
we hebben een E... En nu met zijn allen...

We hebben trouwens ook een B,
we hebben een I,
we hebben een B,
we hebben een I,
we hebben een B,
we hebben een A,
we hebben een B,
we hebben een Y. We hebben een Bibibaby...
* haakt in....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:57:54 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46490590
Succes vannacht, appelsap. Toch fijn dat het niet allemaal voor niks is geweest, en nu maar hopen dat het eindelijk eens gaat doorzetten. Spannend!

Ka-Stone gefeliciteerd!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:58:34 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46490615
Kleintje, heb je je echo al gehad?
Weet nog zóóó goed dat wij hem kregen. We waren zo gigantisch onder de indruk....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:09:50 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46491001
Gwennert, wat fijn! Het hartje klinkt zo mooi he? Ik vind het ook nog wat onwennig om hier te posten. Maar ik neem aan dat dat vanzelf gaat komen. Lekker samen zwangeren.

Appelsap, ik hoop dat je vannacht niet hoeft te slapen. Maar als het wel zo is dan hoop ik dat je een goede tuk maakt en morgen uitgerust aan de bevalling begint. Die voorweeen zijn geen pretje zo lang, maar het is echt voorwerk. Straks knal jij jullie Appelsandertje er gewoon huppakee uit. Succes!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46491240
Appelsap, heel veel succes met de allerlaatste loodjes!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:17:46 #289
19529 Fendy
True Spirit
pi_46491292
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:46 schreef appelsap het volgende:
Ben net nog even langs de VK geweest en had nog geen verdere ontsluiting. Wel was de baarmoedermond nu zo goed als helemaal week (was 2 dagen geleden nog matig) en de baby was nog een stuk dieper ingedaald. Is het toch niet allemaal voor niks geweest.
Vanavond om 9 uur word ik in het ziekenhuis verwacht dan krijg ik een hartfilmpje om te kijken of de baby het nog goed doet en daarna slapen. En dan mag het liedje van Mibos wel gaan werken.
Dankjewel allemaal.

Ik krijg het vermoeden dat Bibikuif in het ziekenhuis is gebleven.

Gwennert, jammer dat je zo beroerd bent!
Leuk hè het hartje. Heb ik net ook nog gehoord, blijft leuk.
Succes zeg...

En alle anderen natuurlijk ook....het ontbreekt me effies aan tjid om alles uitgebreid te lezen
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:19:15 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46491349
Spannend hoor allemaal! Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte. Uiteindelijk komen ze er toch wel uit! (zei ze dapper met nog 13 weken voor de boeg...)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_46493984
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef Lishe het volgende:
Appelsap, ik hoop dat je vannacht niet hoeft te slapen. Maar als het wel zo is dan hoop ik dat je een goede tuk maakt en morgen uitgerust aan de bevalling begint. Die voorweeen zijn geen pretje zo lang, maar het is echt voorwerk. Straks knal jij jullie Appelsandertje er gewoon huppakee uit. Succes!!
Hier sluit ik me volkomen bij aan!
Fake it till you make it...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:44:46 #292
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46494435
Appelsandertje, mag zich nu wel laten zien hoor! *hups deruit jij*
Appelsap .. Ik hoop dat het niet lang meer duurt voor jou..!

Ka-Stone-Familie van harte met jullie dochter Sifra!

Bibi Baby.. Ik hoop dat we snel weten hoe je heet.. Laat je maar snel zien !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:15:35 #293
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_46495539
Ohhhh arme appelsap Ik hoop echt zo dat ze je echt niet langer meer zo door laten gaan, wat zal jij afgepeigerd zijn! Wel een heel goed idee dat ze er nu aan gaan werken. Ik hoop dat je lekker zal slapen vannacht, zal je zeker goed doen! Welterusten alvast en wellicht morgen jullie Uk??

Gwennert wat fijn zeg dat je weer van het hartje hebt kunnen genieten! Blijft zo'n speciaal *slik* moment!

Kleintje, ik ben ook heel benieuwd naar jullie echo van vandaag! Hoe was het?

Hier nog geen babynieuws en ben weer thuis (sorry, toen ik thuis kwam lag Alyssa, nog steeds heel beroerd, te slapen dus ik ben er gelijk naast gaan liggen omdat dat een unicum is) Heb nu 2 uur bijgeslapen wat wel lekker is!

In het zh allemaal onderzoekjes gehad en er zit nog vruchtwater bij beeb, ze gaan het nog gewoon aankijken. Door het CTG zagen ze dat mijn baarmoeder wel aan het rommelen is en met het inwendig onderzoek verloor ik de slijmprop (nu weet ik jammergenoeg wel dat dat ook weinig hoeft te betekenen ) Ach ja, we hebben een goede generale repetitie gehad vannacht en moeten het dus maar weer afwachten al heb ik wel wat meer krampjes. Misschien dat het strippen gister toch iets heeft gedaan...

Voor donderdag staat er weer een afspraak, een zgn. M10-opname (????) ik moet naar de verloskamers komen waar ik een bed krijg en heel de middag onderzocht wordt, De bekende dingetjes, bloed, CTG, echo, urine denk ik. We zullen zien al hoop ik dat we niet aan de donderdag toekomen..

Dankjulliewel voor het meeleven! Lief!!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_46496716
arme alyssa..nogsteeds beroerd!
wel erg fijn dat je zo nog even twee uurtjes slaap/energie hebt kunnen opdoen joh!

dus:
alyssa nu snel opknappen..dan kan mama aan het werk !!!!
pi_46497564
Ben vandaag spullen als dekentjes, lakentjes etc etc etc wezen kopen...mijn hemel wat een spullen voor 2 flensjes....

Ik was de echo van Kleintje inderdaad vergeten, spannend. Volgens mij moest ze om 18.00 uur..

Alle LLM met of zonder zieke kinderen, met wee of zonder wee. Allemaal onwijs veel sterkte!
pi_46498858
Ik ben net terug!!!
Half uur liggen kijken.
Uk ziet er perfect uit!
Ik moet nog wel een keer terug omdat pinda er moeilijk voor lag. Dus 5 maart nog een keer om 18.15
Dan wil ze het bovenlipje en het stuitje nog bekijken!

Enne... Jerry weet niet wat het is! IKKE WEL!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:24:55 #297
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46499968
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet nog wel een keer terug
Bofkont!

Appelsapje, ik zet het liedje nu vast in hoor. 21 uur ga ik niet halen vrees ik....
Oftewel, sterkte vannacht, laat het maar gebeuren!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:33:50 #298
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46502668
Gwennert, fijn!

LIeve appelsap, ik heb met je te doen

Ka-Stone gefeliciteerd met jullie dochtertje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46503078
Ka-Stone, gefeliciteerd met je dochter!

En Appelsap en Sandertje, ik hoop dat het nu echt wel mag gebeuren bij jullie!

Ik dacht echt dat Bibikuif haar nieuwste boreling kwam melden, maar dat ukje wacht gewoon tot mama en grote zus er klaar voor zijn
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:02:38 #300
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46503905
Ik moest even komen melden dat Appelsapje naar het ziekenhuis onderweg is en daar een ruggenprik gaat krijgen!

Ik ga er nu zelf ook heen dus ik zal niet meer reageren.

Ik moest het even komen melden van Appelsap.
.
..
...
....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')