Zo, iets meer tijd.
Appelsappie in het ziekenhuis... lekker slapen meissie. Maar.... een ruggeprik betekent misschien dat er niet veel geslapen wordt. Wie weet lig je nu gigantisch te bevallen.
Bibikuif, wat een tegenvaller, terug uit het ziekenhuis. Misschien maar goed ook, even bij je zieke meisje zijn.
Ka-stone, wat klink je heerlijk... geniet lekker van je meisje! Hoop dat we snel een foto te zien krijgen!
LIef dat er zoveel mensen aan me hebben gedacht vanmiddag.
Ik was op en top zenuwachtig. Mijn moeder was vanuit Braboland helemaal hierheen gekomen, we zouden het babykamertje opknappen. Maar ik wilde niet meer. Ik wilde eerst de echo hebben, was zo bang dat het niet goed zat. En dan zit je met een babykamertje...
Dus we zijn de stad in geweest en hebben in de uitverkoop bij zeeman en hans textiel wat leuke kleertjes gekocht. Bij de babywinkel heeft mijn ma een slabbertje gekocht waarop 'papa's kanjer' staat. Die heeft Jerry cadeau gekregen.
Jerry wilde inderdaad niet weten wat het was, ik wel. Ik lag op de tafel en uk lag heerlijk in een stuitligging. En diep in slaap, dus het was onmogelijk om alles goed te zien. Ik typte vanmiddag dat het lipje en het stuitje nog bekeken moest worden, maar dit is niet waar. Het is het stuitje (kijken of de ruggegraat goed gesloten is) en het maagje. Daar kon nu niet goed naar gekeken worden.
Ze heeft alles goed uitgelegd en op een gegeven moment zag ik iets...
De monitor waarop zij kijkt stond voor mijn gezicht, tussen mij, mijn moeder en jerry in. Dus ik zei zonder geluid 'het is een .... !'
Waarop deze verloskundige begon te lachen en zei 'goed opgemerkt, het klopt'.
Totaal tegen mijn verwachtingen in. Maar het maakt me echt niets uit. Ik vind het geweldig.
5 maart mag ik weer, om 18.15 uur. Dan gaan we kijken of de kleine er beter voorligt zodat we het maagje en het onderste deel van het ruggetje beter kunnen bekijken.
Wat een straf, nog een keer kijken.
Ik heb echo foto's meegekregen. Ik moet ze nog scannen. Maar morgen gaan we eerst het kamertje behangen. Daarna scan ik ze in.
Ik ga nu niet gericht shoppen ondanks dat ik weet wat het is. Jerry wil het niet weten dus ik wil op die manier ook niets verklappen. Dat kan later ook nog. Mocht ie het wel willen weten dan hoor ik het vanzelf wel. Maar my lips are sealed (zo lang ik dat kan).
Zet het dus niet open en bloot hier neer i.v.m. de meelezers, maar indien je het echt wil weten dan stuur je maar een berichtje
![]()
Trusten en ik hoop dat er morgen mooie baby's bij zijn!!!!