abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:40:12 #101
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46542661
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Martineke het volgende:
Appelsap en Sander gefeliciteerd met Damian

hoe spreek je het uit, Demie-en, of echt Damjan (net zoals Damian van Rafael en Sylvia vd vaart)??
Dat eerste!
.
..
...
....
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:40:13 #102
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46542663
Een zoon Damian, gefeliciteerd!
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:41:42 #103
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46542722
goeie keus gefeli
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:52:29 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46543208
Jaaaah!
Appelsandertje blijkt Damian te heten!
Van harte allebei! Veel sterkte met je herstel Appelsap en Sandertje, sterkte met je gezin achter moeten laten in het zkh.... Dat lijkt me zó rot als nieuwbakken vader...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46543410
Weer een vers beebje! (Dat lijkt me idd rot, Moonah! Maar hij loopt vast op roze - pardon, blauwe - wolkjes ).
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:06:53 #106
103793 kozakken
Living the life
pi_46543778
Gefeliciteerd met Damian
pi_46543972
Appelsap en Sandertje, van harte met jullie zoon. En nu gaan genieten...

Morgen komt de foto van Sifra.
pi_46544160
jaa een kerel!!! gefeliciteerd met jullie Damian!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46549880
Gefeliciteerd met Damian! Geniet ervan, het is zoooo leuk!
pi_46549896
Appeltje en Sander... GEFELICITEERD met Damian!!!!
Leuke naam voor een appelsandertje
Balen dat het toch met een ks moest. Flinke tegenvaller na al die slapeloze nachten en pijnlijke weeën.
Sterkte met het herstel!
pi_46549897
heel hartelijk gefeliciteerd appelsap & sandertje!
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:56:23 #112
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46550044
Appelsap en Sandertje; gefeliciteerd met jullie Damian!
Heel veel geluk samen!
pi_46550049
Appelsappie en Sandertje,van harte gefeliciteerd met jullie Zoon Damian
Kom lekker bij en ga lekker genieten.

Met mij alles goed,alweer 38 weken vandaag.Redelijk geslapen,maar 1x wakker en geen tv.deze keer
Gisteravond keek ik naar mijn voeten,omdat ze ineens zo zeer deden..... olifantenpootjes.......... Voeten omhoog en maar wrijven,maar helpt geen klap.Het is door de nacht iets minder geworden,maar nog niet echt.Ga zo meteen m'n laarzen maar aandoen,anders gaat dat niet meer als ik straks boodschappen wil doen
Dinsdag bij de vlos geweest,bloeddruk 125/80 en bijna 1,5 kilo erbij (dat waren de 2 zakken toffees)
Hartje leek eerst goed te gaan toen ze links luisterde,totdat hij ging draaien en ze rechts ging luisteren en toen hoorde je de interval weer om de 3 a 4 slagen en werd het helemaal onregelmatig.Je zou bijna denken dat het eraan ligt,hoe hij ligt in mijn buik Nou ja,volgende week weer,als t nog nodig is,we wachten af.
(Waar ik wel de kriebels van krijg.....wat zijn er toch veel ks de laatste tijd......... )
Groetjes,Minoes
pi_46550163
Ka-stone en partner gefeliciteerd met Sifra.

En Appelsappie en Sandertje van harte met Damian.

Hier alles even op een laag pitje, moet me tussen week 20 en 24 gaan melden bij de gyn ipv de vk.
Benieuwd wat er dan gaat gebeuren en wat een gyn voor me kan betekenen.
Vandaag een gesprekje op het werk met de baas en pz, of ze vervanging gaan regelen voor me want zoals het er nu uitziet kan ik niet werken tot aan week 34.
De fysio kan me niet helpen, en ik krijg van de week alleen nog een lesje in zitten,staan, bukken draaien in bed enz, puur houding en oplossingen bedenken voor als mijn buik (nog) dikker word.
Einde oefening dus, ik moet met deze pijn door tot aan het einde en het word waarschijnlijk niet minder (de pijn).
Ik wist van te voren al dat ik klachten zou gaan krijgen en mijn baas is al weken op de hoogte maar zo reageert die niet, getver gedoe allemaal. Ik wil lekker gaan werken voor zover dat gaat, alleen het gezeik over de uren dat ik er dan weer niet ben breken me een beetje op.
Als je je best doet is dat tegenwoordig niet meer genoeg, en als je eerlijk bent dan geeft een ander je wel het gevoel alsof je glashard staat te liegen (lees overdrijven).
Denk er nu al over na ontslag te nemen na mijn verof zo gezellig doen mijn collega's/baas.
Mama van Isa en Ties
pi_46550216
Appelsap en Sandertje van harte gefeliciteerd met Damian!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:19:32 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_46550287
sandertje en appelsap van harte gefeliciteerd met Damian
stormy waters...
sailin'
pi_46550288
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met jullie zoon!!

Welkom op deze wereld lieve kleine Damian
pi_46550870
Damian is er ! Van harte !

Marlieske, ik ben gewoon naar de ARBO arts gegaan. Aan mijn baas telefoon nummer gevraagd en zelf initiatief genomen. Die ARBO arts heeft een mooi briefje naar mijn baas geschreven en de boel was geregeld ! En precies hoe ik het wou !

Kleintje, hoe was je eerste yogo les ? Haha typefoutje, maar wel een leuke ! Ik ga over een week beginnen, volgens mij pas ik niet 1 trainingsbroek meer....
pi_46550917
denk dat je last hebt van zwangerschapsdementie
Ik ga niet op zwangerschapsyoga, ik ga mensendieck doen en ik ben nog niet begonnen. Ik wacht nog op het bericht wanneer ik mag beginnen.
pi_46551003
oh, dan is dat van iemand anders....ga ff kijken...yogo les, ik moest er even om lachen..

En je kamer ziet er leuk uit, of ben jij dat ook niet met al dat leuke lime groen en bloemenbehang ?
pi_46551025
hihi... ja... dat ben ik wel!
Tnx for the compliments.

Ben benieuwd hoe het met bibikuif is. En met haar dochtertje!
pi_46551026
Oh, pfffffff het was Marit....mijn hemel...en het is pas 10 uur
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:37:41 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46551796
Gefeliciteerd met de geboorte van Damian! Gelukkig is alles goed gegaan. Je hoort idd de laatste tijd veel ks-en.

Ik ben gisteren ook voor het eerst naar 'zwangerschapsgym' geweest. Na een stukje theorie een paar kleine oefeningen gedaan. Ik dacht nog: pfff, stelt niets voor. Maar toen ik thuis was voelde ik toch wel dat ik al een heeeeeele tijd niets meer had gedaan (en mijn meisje ging gewoon nog even lekker door met de oefeningen! )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:45:39 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46552026
Damian, daar heb ik nou fijne associaties bij! Die sexy Damian Grimaldi uit ATWT *zucht* Appelsap, sterkte met herstellen van de keizersnee en veel geluk met z'n drietjes.
pi_46552069
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Damian, daar heb ik nou fijne associaties bij! Die sexy Damian Grimaldi uit ATWT *zucht*
(zie mijn nick...)

Appelsap, van harte met jullie zoontje
pi_46552092
Toch nog gelukt. Gefeliciteerd met Damian
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46552421
Juuj!! Gefeliciteerd met Damian, Appel & Sandertje! Het duurde even, maar dan heb je ook wat
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46552489
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met jullie zoon
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:03:40 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46552559
Van harte met Damian
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 11:39:50 #130
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46553622
Appelsap en Sandertje van harte gefeliciteerd met Damian!! Hier helaas precies dezelfde ervaring met een keizersnee door niet vorderende ontsluiting. Het is niet wat je vantevoren in je hoofd had, maar het is het beste voor jullie zoontje. Appelsap heel veel sterkte met het herstellen, maar vooral heel veel genieten. En jij natuurlijk ook Sandertje Zijn er ook al foto's van jullie mannetje?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46554706
Van harte met de geboordte van Damian
Fake it till you make it...
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:45:43 #132
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46555502
Gefeliciteerd met de geboorte van Damian!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_46556428
Wat heeft Appelsandertje een mooie naam !

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!
♥ Love is Love ♥
pi_46556526
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Damian!
Geniet ervan!
pi_46556534
Hartelijk gefeliciteerd met DAMIAN!! Wat gaaf zeg, eindelijk is 'ie er...
Jammer dat het een keizersnee moest worden, wat heb je getobt meis... sterkte met het herstellen! En Sandertje, jammer dat je je vriendin en zoon moet achterlaten...jij ook sterkte!
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:00:55 #136
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46557641
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmis ik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 14:09:59 #137
43556 miss_dynastie
pi_46557891
Gefeliciteerd met Damian!
pi_46558305
Gefeliciteerd met Damian!

Kleintje, wat lees ik nu, heeft je baby als werktitel Pinda? Dacht dat ie wel Caro zou heten ofzo
Bedoel.. Britt en Romée heetten ook Ed en Eef
Leuk dat het zo goed gaat!

Andere dames ook succes met de zwangerschappen, t valt niet mee zo af en toe!
Screw them.
We're going home.
pi_46558473
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef CarOnline het volgende:
Kleintje, wat lees ik nu, heeft je baby als werktitel Pinda? Dacht dat ie wel Caro zou heten ofzo
Bedoel.. Britt en Romée heetten ook Ed en Eef
Leuk dat het zo goed gaat!
Nou, ik zat te denken... Edwin is een leuke naam voor een jongetje
Whoehahaha (kleur)

Op het moment heeft Pinda een andere werktitel gekregen van mij. Dozo.
Dochter/zoon
Sja... ik weet wat het is... Jerry niet!

Wie weet krijgt hij of zij wel jouw naam als echte naam
You never know!
pi_46558570
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Nou, ik zat te denken... Edwin is een leuke naam voor een jongetje
Whoehahaha (kleur)
Ja psies, daar dacht ik net ook nog aan!
quote:
Op het moment heeft Pinda een andere werktitel gekregen van mij. Dozo.
Dochter/zoon
Sja... ik weet wat het is... Jerry niet!

Wie weet krijgt hij of zij wel jouw naam als echte naam
You never know!
Nou, ik zou me zéér gevleid voelen, maar doe dat maar alleen bij een meisje oké!
Screw them.
We're going home.
pi_46561280
had ik het over yogoles ??
nouja, het was een yogA-les uiteraard
erg ontspannend, en ik denk ook wel dat er oefeningen langs gaan komen die ik voor de bevalling in mijn achterhoofd ga houden.
Ik ben alleen nogal nuchter, dus kon nog niet helemaal meegaan in het zweverige
maar wietweet ontdek ik nog iets in mezelf !

realiseerde me gisteren wel dat ik sinds ik deze week vrij ben
geen enkele harde buik meer gehad heb!
Toch de bevestiging dat ik wat rustiger aan zou moeten gaan doen dus.
Hoe ?
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:02:26 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46561555
Apelsap en Sandertje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, eindelijk is ie er dan!
Heel veel geluk samen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:45:05 #143
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46563036
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmis ik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
Het is inderdaad weer tijd dat de volgende uitrekendatum bekend gemaakt wordt! Suzanna!

Appelsappel en Sandertje van harte proficiat met jullie zoon.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46563079
Leuk Sandertje, dat je even verslag uit komt uitbrengen! Damian, leuke naam!

Vandaag weer naar de gyn geweest, bloeddruk bijna gelijk, onderdruk nu 96....spoortje eiwit in de urine en mijn hb ligt ook op het randje
Lekker dan, maar ik mocht wel weer naar huis gelukkig.
Maandag weer komen (of van het weekend gaan bevallen! )

Zit er in appelsap ook veel ijzer? Ik heb al een broodje appelstroop op. Mag geen thee/melk meer bij het eten, want dat breekt ijzer af..... Maar appelsap vind ik wel lekker de laatste tijd.
Nog andere ijzerhoudende tips? En raad me nou geen heras hekwerk aan he, dat kauwt zo lastig.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:52:34 #145
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46563356
Spinazie! En brocolli en andere groene groente.
Appelsap is lekker En appelstroop is ook heel erg goed.
Iedere golf van de zee,
pi_46563654
Veel vlees eten is geloof ik het effectiefst om je ijzerpeil omhoog te krijgen. In groene groente zit inderdaad veel ijzer, maar daar wordt veel minder van opgenomen (heb ik ooit van de dietiste gehoord iig).

edit - toch even gegoogled voor de zekerheid

IJzer komt in de voeding voor in 2 vormen. Heem-ijzer vind je vooral in vlees en vis en wordt goed door je lichaam opgenomen. Niet-heem-ijzer dat aanwezig is in groenten, fruit, brood, graanproducten en aardappelen wordt in het algemeen minder efficiënt opgenomen. Plantaardige voedingsmiddelen bevatten bovendien vaak oxalaten, fytaten en polyfenolen. Deze natuurlijke stoffen gaan in de darm een verbinding aan met ijzer waardoor het ijzer niet meer kan worden opgenomen en het lichaam als dusdanig weer verlaat. Dit verklaart onder andere het misverstand dat spinazie een goede ijzerbron is. Als je er een voedingsmiddelentabel op naslaat, zal je merken dat spinazie inderdaad relatief veel ijzer bevat. Vanwege het hoge gehalte aan oxalaten wordt er echter maar zeer weinig effectief van opgenomen.
Red de zeehond!
pi_46563737
Ik dacht dat vitamine C de opname van ijzer bevorderde. Dus sinaasappelsap bij het brood schijnt goed te zijn.. En veel spinazie eten
En anders misschien roosvicee ferro kopen. Het is smerig spul, maar het scheelt misschien toch wel..

als jellyrose edit kan ik het ook (zelfde bron denk ik):
- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:13:11 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_46564144
floradix, das een ijzerhoudend drankje, te koop bij de drogist. mengen met sinaasappelsap en het is goed te doen en het werkt ook erg goed

info
stormy waters...
sailin'
pi_46564260
spinazie is prima bron inderdaad... maar beter niet meer dan 1x/week eten ivm de nitraten !

augurken bevatten ook veel ijzer
vandaar dat 'de zwangere' daar naar zou grijpen misschien ?
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:10:01 #150
19529 Fendy
True Spirit
pi_46570195
Zo, ben effe druk in de luiers en er komen babietjes bij

Gefeliciteerd met Damian

Foto's?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_46572252
Spinazie bevat niet zoveel ijzer als vroeger beweerd werd hoor, is een komma-foutje geweest.
nog steeds en bron van ijzer, maar niet meer dan bijv. broccoli
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:05:56 #152
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46572634
Haaa, AppelsappieSanderBeeb is geboren!
Gefeliciteerd met Damian!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_46574029
xxxKarinxxx,er zit veel ijzer in groene groenten en roosvisee ferro,daar drink ik iedere dag een beker van .Niet echt lekker maar gewoon achter elkaar wegklokken.En als je dan die groente eet,dan moet je een half uur wachten voordat je melkprodukten neemt.Anders gaat de ijzeropname weer verloren.
Appelstroop scheen goed te zijn,maar dat is ook alweer achterhaald.Maar voor de zekerheid neem ik toch maar iedere dag een broodje ermee
Mijn hb zat vorige keer ook op het randje,maar toen hadden ze een te kleine druppel bloed genomen.De keer erna had ik weer 6,5 dat was weer goed.En je mag in de laatste periode op de 6,3 zitten.Hoe hoog zit je nu met je hb?En wat was je bloeddruk?.En wat gaan ze maandag doen?Inleiden of nog afwachten?

Groetjes,Minoes
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:37:36 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46574244
AppelSandertje heet Damian! Gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46582876
Bibikuif, ik hoop dat je je kindje ondertussen in je armen hebt!

Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met Damian!
pi_46585657
Damian van harte gefeliciteerd appelsap en sander! lekker genieten!!!

ik heb na de geweldige dinsdag (met het ) een prachtige woensdagavond gehad... we hebben een echo gehad... oooh wat een prachtig wonder! een klein wurmpie helemaal compleet en het beweegt, het is eigenwijs (net als moeders zegt manlief ) en wilde niet op de foto... hij/zij heeft van alles laten zien, slikken geeuwen, hikken, koppeltje duikelen, uitstrekken... oooh sorry, ik kan er nog wel uren over doorgaan... wat was dat mooi.... die twee voetjes bij elkaar, die kleine handjes bij zn hoofd... ooh sorry ik begin weer hihi ik ben verliefd

zal hier even 2 foto's neerzetten van de 6 die we gekregen hadden...

mooi he?
pi_46585888
Geweldig! Geniet er lekker van.
Hoeveel weken ben je nu???

Is er iets tegen die vreselijk smerige waterdunne afscheiding te doen?
Ik vind het me een partij ranzig.
Je stapt 's morgens uit bed, loopt naar de wc en het druppelt gewoon al langs je benen! GATVER!
pi_46586011
gwennert...fantastisch zeg !
ontzettend verbazingwekkend om zo je kleintje te zien he ?

Kleintje...hier ook hinderlijk meer afscheiding dan normaal! (hoewel..niet zo waterig als jij beschrijft gelukkig)
maar; zo min mogelijk aan doen is het beste!
laat je niet verleiden tot die vaginale zeepjes etc. want dat verstoort alleen maar!
pi_46586023
bibikuif ???
hoe staan de zaken er voor ?
pi_46586075
Nog geen nieuws van Bibi-beep ?Ik hoop dat het er al is hoor

Hier wederom een goede nacht,al 3 op een rij.Ik denk iedere keer,dat het nu wel over zal zijn.Meestal was het 1 goede nacht om 2 wakkere,maar nu niet.Misschien stilte voor de storm.
Verder links bovenin regelmatig een zeer gevoel,misschien z'n voeten Ook vaak harde buiken en sinds 2 dagen enorme olifantenpootjes Kan m'n laarzen bijna niet meer aan Dat word op m'n birckenstokkies schuiven de laatste paar dagen Schaambot doet zeer met lopen,oef...... Verder snaai ik alles op wat los en vast zit Lekkere spiegeleikoekjes(voor de paas)en chocolade-eitjes en bollino vla Kan maar beter aan de konijnenvoer,voordat ik straks plof

Groetjes,Minoes
pi_46586278
Enige wat ik inderdaad doe is het gewoon met water schoon houden, maar that's it.
Ook niet extra met washandjes etc want dan ga je het alleen maar irriteren volgens mij.
Heb het eigenlijk pas sinds kort. Het stinkt niet, het is gewoon helder wit en zeer dun...
pi_46586355
minoes...die nachten nu klinkt lekker !
die voeten minder, net als het pijnlijke schaambot
maar, die spiegeleikoekjes daarentegen !!!! Mmmmm

Kleintje, klinkt als "gewoon" de toename van afscheiding tijdens zwangerschap.
Ik vind het echter wel erg vervelend om het ook als een natte plek te gaan voelen als ik tijdens het werk ga verzitten bijvoorbeeld.
Geheel tegen het 'niets doen' in heb ik dan overdag weleens een heel dun, zo natuurlijk mogelijk inlegkruisje in ... kan ik tenminste verschonen!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:24:44 #163
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46587027
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:49 schreef marit1978 het volgende:
Geheel tegen het 'niets doen' in heb ik dan overdag weleens een heel dun, zo natuurlijk mogelijk inlegkruisje in ... kan ik tenminste verschonen!
Die gebruik is nu ook sinds een week ofzo - ik vond het toch niet helemaal fris om zonder te lopen (maar ik ben dan ook vrij panisch als het gaat om geurtjes/persoonlijke verzorging, ik kan me nu al druk maken om het feit dat ik straks aan het bevallen ben en ik had geen tijd gehad om me te scheren ofzo )
Red de zeehond!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:43:33 #164
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46587416
Wat betreft die afscheiding: hou wel in de gaten of het niet van kleur of geur verandert, want dat zou kunnen duiden op een vaginale infectie. Ik heb het zelf in het begin twee keer gehad. Heeft te maken met je hormoonspiegel (zoals alle kwaaltjes op dit moment volgens mij...)
De dokter schrijft je dan een zetpil voor en je bent er zo weer vanaf!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_46587695
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef minoes_ het volgende:

Mijn hb zat vorige keer ook op het randje,maar toen hadden ze een te kleine druppel bloed genomen.De keer erna had ik weer 6,5 dat was weer goed.En je mag in de laatste periode op de 6,3 zitten.Hoe hoog zit je nu met je hb?En wat was je bloeddruk?.En wat gaan ze maandag doen?Inleiden of nog afwachten?

Groetjes,Minoes
Goh de zkh zitten dus ook niet op 1 lijn, hb was 6,9! En dat vonden ze dus op het randje! Valt ook nog wel mee dus.
Nou ja, net maar weer 2 beschuitjes met appelstroop gegeten...kan in ieder geval geen kwaad.
Ik weet niet wat ze maandag gaan doen, ik verwacht niet dat ze het dan al gaan inleiden. Maar dat zal ook aan de bloeddruk liggen en de eiwitten..... Ik heb maandag wel weer mijn eigen gyn, dat scheelt.
Ik heb wel het idee dat ze er in het zkh niet al te lang meer mee wachten om me in te leiden. Beeb is er klaar voor, en mijn toestand wordt alleen maar minder dus....

Haha die eetbuien heb ik nu ook! Die kleine paaskoekjes mmmmm
Probeer me enigzins in te houden, want het is zo goed gegaan tijdens de zwangerschap, ga ik het aan het eind nog even verpesten zeker...
En daarbij komen de zuurbranden weer in alle hevigheid opzetten, ondanks de medicijnen.

Lastig die olifantenpootjes, lang leve de slippers! Ik kan gelukkig mijn laarzen enz nog aan, hou geen vocht vast.

Kleintje, die afscheiding, irri!! Hier ook hoor, maar niet alle dagen even erg.
Soms voel ik nattigheid en denk ik: "yo slijmprop!" maar nee hoor....weer niet

Ik hoop zo dat de bevalling dit weekend uit zichzelf begint!!
pi_46587824
inlegkruisjes
Ik moet er ook maar aan. Vind het vreselijk vieze kleffe dingen. Maar de hele tijd het gevoel hebben dat je in je broek pist is ook niet alles.

BIBIKUIF.... doet eens melden hoe het is!

Karin, ik hoop ook voor je dat het snel begint. Wanneer is het nachtje dat vriendje weg zou gaan???
pi_46587934
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef Kleintje het volgende:

Karin, ik hoop ook voor je dat het snel begint. Wanneer is het nachtje dat vriendje weg zou gaan???
Dat was vorige week, maar

Hij is niet gegaan!!!! haha

Donderpreek van zijn mama deed wonderen haha
Dit weekend heeft hij eigenlijk een weekend weg met de voetbal maar die skipt hij ook maar
(lijkt me toch ook wel verstandig....en hij wil ook helemaal niet meer mee nu)
pi_46587984
hihi, dat heeft zijn mama goed geregeld.
Snapte hij de bezwaren wel of bleef ie maar thuis 'omdat het moest'?
pi_46588113
Ja hij snapte het maar al te goed hoor, en toen zijn mama hem zei dat ze het echt onverantwoordelijk vond, en dat hij in de zomer ofzo maar weer die kant op moest gaan stemde hij meteen in.
Wat is dat met jongens en mama's????

Ik had hem eigenlijk zelf ook al wel zo ver dat hij niet ging, maar dat was wel met tegenzin, en alleen omdat ik het wou. Mopper mopper mopper
pi_46588704
Ow..... erg hé?Die mannen die altijd maar op stap willen/gaan Mijn moeder had ook zo'n donderpreek in gedachten,maar ik heb er wijselijk van af gebracht Ik wil alleen,dat ie niet meer drinkt,want wil niet met een dronken vent in het zh aankomen en hij heeft al een fobie voor het zh,dussseh....maar ff aan de fris.....en anders blijft ie maar thuis.En anders ga ik mijn zwangere buien maar es in de strijd gooien

Over inlegkruisjes,die gebruik ik al sinds ik 13 ben,dus ik weet niet beter Je wilt wel,dat geplak aan je slip is ook niks.En nu verschoon ik ze ook wel es 2x op een dag hoor,het is niet anders.Straks moeten we 2 van die gigantische kraamverbanden achter mekaar in een slip maat olifant douwen,dus dan is dit nog niks
Ow en ik gebruik de breathable van kotex

xxxKarinxxx,zullen we van t weekeind gaan werpen De meiden van mij gaan van vanavond t/m woe.avond naar hun vader,dus wij hebben wel even tijd Ze komen wel weer terug als t menneke is geboren hoor,maar nu hoeven we ze tenminste niet uit bed te plukken in de nacht.Zullen we......... ????

Groetjes,Minoes

[ Bericht 5% gewijzigd door minoes_ op 23-02-2007 11:45:06 ]
pi_46588735
qua inlegkruisjes: libresse invissible ultra dun ofzo... bevalt het beste omdat ik het nauwelijks merk

tja
jongens en mama's .. interessant onderwerp

ik ben helemaal enthousiast over http://kinderkamer.defotobehangsite.nl/kinderkamer.php?c=330&p=1271
(hoort hier niet..maar toch!)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:48:55 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46589074
quote:
[b]...

ik ben helemaal enthousiast over http://kinderkamer.defotobehangsite.nl/kinderkamer.php?c=330&p=1271
Hee, die kunstenaar stond op de 9 maanden beurs met allemaal van die leuke schilderijen!
Heel leuk idd!
pi_46589084
Ach, het is fijn dat ie het van iemand heeft begrepen Karin. Dat het niet meer alleen jouw schuld was, mopper mopper

gave tekening Marit!

Werp ze, Minoes en Karin!
pi_46591003
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:34 schreef minoes_ het volgende:

xxxKarinxxx,zullen we van t weekeind gaan werpen Zullen we......... ????

Groetjes,Minoes
Ja ik ben voor!!!!

Waar kan ik tekenen?
pi_46591244
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef marit1978 het volgende:

Ga je dat behang ook nemen Marit??? Ik vind het hartstikke leuk, fris en vrolijk!!

En BIBIKUIF, laat je horen!!!!!!

Enne Catootje is volgens mij van de aardbodem verdwenen......
pi_46591787
Karin en Minoes, gaan jullie dan maar gelijk ook voor een datumtweeling?

Zet em op hoor!

Bibi??? is er al een beeb?
pi_46595729
het zou dat behang best kunnen gaan worden ja .. pas precies op 'de korte' muur
de andere 3muren worden gewoon heel neutraal wit/creme
gordijntje in één van de kleuren van de tekening dan!
moet alleen nog even de prijs verwerken, is nogal wat !
Op die site staat ook het beertje-behang, wat ik eerder op het kamertjes-topic tegenkwam, dat is echter nog duurder !!!

Bibi kan niet anders dan bezig zijn... toch ???
pi_46596101
leuk marit. ik was vorige week op kraamvisite bij een collega en die had ook zo'n geweldige fotobehang-muur in de babykamer. ook op de korte muur inderdaad, stond geweldig!
pi_46608090
xxxKarinxxx,op af en toe een vervelend gevoel onderin,is er hier niks aan de hand.Maar ja,wat niet is,kan nog komen,toch Ze zeggen vaak,dat je de nacht(en) voor de bevalling goed slaapt,dus wat dat betreft...........
En de dames willen een datumtweeling,dusseh.....kom maar op

Groetjes,Minoes
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:20:56 #180
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46608282
minoes, daar klopt dan niets van. Er zijn hartstikke veel vrouwen die volkomen uitgeput een bevalling in gaan. Desondanks gun ik het niemand Succes LLM-ers!
Iedere golf van de zee,
pi_46609575
Neuk,dat hoor je ook wel vaak,maar ik ben niet gewend om dagen over een bevalling te doen,dat ken ik gelukkig niet.
Lijkt me idd.vreselijk en hoop het ook niet mee te maken.Maar je hoort ook wel,dat je de dag ervoor goed naar de wc gaat en redelijk slaapt,dus ik dacht,misschien...........
Ik ga nu trouwens plat,buik gaat weer erg zeer doen en is weer keihard.Slaap ze

Groetjes,Minoes
pi_46610384
Hoiii! Ik ben vanmiddag om 4 uur al weer thuis gekomen. Zou eigenlijk tot morgen of overmorgen moeten blijven maar ze vonden het zo goed gaan dat ik weg mocht.
Achteraf waren de verloskundige en kraamverzorgster het er niet zo mee eens maar toen was ik al thuis.

Nou even in het kort het verhaal.
Al 2 dagen voorweeën gehad voor het echt begon. Ik zou dus eigenlijk naar het ziekenhuis gaan voor een nachtje slapen maar dat is er niet meer van gekomen. In het begin van de avond begonnen de weeën toch écht door te zetten, Zullen wel weer voorweeën zijn dacht ik eerst.
Om 9 uur werd ik in het ziekenhuis verwacht. Om 8 uur nog even gaan douchen toen begon het écht door te zetten. Om de minuut kwamen ze. Ik raakte een beetje in paniek, ik was zo moe.
Verloskundige gebeld en ik bleek 3 cm ontsluiting te hebben. (half 9 's avonds.) Ze heeft mijn vliezen gebroken en ik moest naar het ziekenhuis voor een ruggeprik zodat ik een beetje kon slapen.
In het ziekenhuis ook nog aan de weeenopwekkers omdat de weeën te onregelmatig waren. Heb een uurtje of 3 kunnen slapen daarna begon ik de weeën weer te voelen en moest ik ze wegpuffen. Dat ging door tot half 9 's ochtends, op dat moment had ik tussen de 4 a 5 cm ontsluiting, dus nauwelijks iets erbij in 12 uur tijd. Toen is besloten om een keizersnee te doen. 3 kwartier later was ons kleine mannetje Damian er. Ik heb er zelf niet meer zoveel van meegekregen. Helemaal van de wereld door de moeheid.
Het was zwaar maar hij is zo lief en mooi. Hij lijkt op zijn papa. (morgen zal ik een foto plaatsen. Die heb ik hier op de laptop nog niet.)
De eerste 2 dagen is hij een beetje ziek geweest, maar nu doet hij het goed. Het is een heel rustig en tevreden mannetje. Hij wil het liefst alles meemaken en reageert al heel erg op geluid. Tilt zijn hoofdje al flink op.

Bedankt voor alle lieve reacties. Echt leuk om te lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:38:06 #183
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46611116
Appelsap, wat klink je heerlijk gelukkig verliefd!
Goed gedaan meis. Heel veel geluk gewenst voor Sandertje en jou met jullie Damian.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:44:26 #184
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46611324
Goed gedaan Appelsappie! Het klinkt als een jong tevreden gezinnetje
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:36:08 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46617175
Appelsap! Wat fijn dat je al thuis bent!
Rust maar lekker uit van deze uitputtingsslag. En ga maar heeeeeerlijk genieten van je gezinnetje....
pi_46617413
Appeltje, wat lekker dat je thuis bent.
Nogmaals gefelciiteerd.
Geniet er lekker van en rust goed uit
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 09:36:58 #187
81992 Githa
pi_46617479
Appelsap wat heerlijk, lekker thuis met je mannetje!
Nogmaals gefeliciteerd, lekker genieten nu...

Lishe, liesje, lies! hoe gaat het bij jou?
Je kruipt al aardig richting die magische 3 maanden grens, ik hoop dat hij idd zo magisch voor je zal zijn en je lekker niet meer misselijk bent!
pi_46617576
Appelsap, wat lekker zeg, je bent weer thuis!! Genietze... ik had je berichtje even over t hoofd gezien
Wat ik me afvroeg is waarom de vk zo snel je vliezen al heeft gebroken! Bij mij zijn ze twee keer pas helemaal op het einde gebroken, om het laatste deel 'te versnellen'...
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Haha... ik zie het nu pas dat je dit gepost hebt, en ik had het eigenlijk nog niet zo bekeken ... grappig!
En je mag het best over 'de volgende' hebben hoor, maar van mij mag dat wel even duren voordat ik weer zwanger ben. Ben dr effe klaar mee...
(heb dan ook respect voor zwangere dames hier... ik weet hoe rot ik me voelde vaak lichamelijk en ik weet ook dat er veel andere a.s. moeders ook niet op een roze wolk zweven qua gevoel! Veel sterkte!!)

[ Bericht 5% gewijzigd door Suzanna op 24-02-2007 10:05:35 ]
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:53:07 #189
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46617598
Appelsap, je bent er al! Nogmaals gefeliciteerd en geniet van jullie mannetje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46617631
Appelsappie,welkom thuis,wat ben je er al vlot Doe je wel rustig aan?Lekker genieten van je mannetje en voorzichtig met je buikkie Nogmaals van harte met Damian

Groetjes,Minoes
pi_46617661
Gefeliciteerd Appelsap!
pi_46617980
@Suzanna: ik denk dat de vk haar vliezen zo vroeg heeft gebroken omdat Appelsap al zo moe was van het vele voorwerk. correct me if I'm wrong..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46617992
Appelsap !
pi_46618026
Appelsappie lekker weer thuis. Doe rustig aan en geniet van Damian!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:46:48 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46618266
Appelsap, fijn dat je weer thuis bent!

Githa! Lief. Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen. Ik ga lekker vroeg naar bed.
En ja, bijna 3 maanden al! Het vliegt voorbij! Ik wil volgende week de stad in voor wat positiebroeken. Ik heb nog niet een echt buikje, maar mijn eigen broeken zitten wel te strak. ik kan niet wachten tot hij echt gaat groeien. Ik hoop op een mooie plofbuik deze keer. Bij Luuke had ik een mini. Papa heeft nesteldrang. De computerkamer wordt babykamer en nu komt er een computerscherm in de woonkamer. Die moet dus helemaal om, en hij is nu kabels aan het verleggen en de plinten af aan het maken. Ik heb zo'n zin in de heerlijk frobeldingetjes.... Behang en stofjes zoeken, verf.... Het ontwerp voor het geboortekaartje hebben we al... maar dat kan nog 100 keer veranderen! Hihi, ik zie dus vooral uit naar de leuke dingetjes die het voor Luuke ook wat echter maken. En een eerste pakje kopen.... En een knuffel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:02:30 #196
81992 Githa
pi_46618493
Je klinkt ook al heerlijk in de zevende hemel... lekker blijven zitten daar
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:25:38 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46618872
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:46 schreef Lishe het volgende:

Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen.
Wat fijn dat je minder misselijk bent. Lijkt me zo'n lastige allesoverheersende zwangerschapskwaal...
pi_46627660
appelsapje..welkom thuis weer !
wat zal dat lekker zijn zeg !

bibikuif..ik ben zó benieuwd naar hoe het bij jullie verlopen is de afgelopen dagen!

hier vandaag 'zware' dag gehad, jemig
maar; we hebben behang besteld hoor!
wat een getwijfel, dat wat ik eerst zelf aanwees als "Dät is het!"
lag nog geen 2min. later op de stapel: nee...zeker niet
maargoed. we zijn er uit. denk ik.
pi_46630347
Hallo allemaal

Was ik weer om me te melden

Leuk dat je even komt posten Appelsap, lekker rustig aan doen en genieten van je kleine man!
Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Marit, is het dat behang geworden dat je ons gister showde?

Hier is alles rustig, soms denk ik even dat het begint, maar na een tijdje is het weer voorbij. Alleen nog maar voorwerk dus. We moesten vandaag nog ff naar verjaardag van oma en kregen vanmi iemand voor de belastingpapieren, dus ik heb het wel gehad voor vandaag. Ben echt moe!
Dus ik ga zo eventjes liggen , anders mis ik de finale van XFactor nog vanavond haha

Maandag moet ik weer naar de gyn, en de kans dat ze me daar houden wordt ook alleen maar groter, dus kan zijn dat ik vanaf dan niet meer kan posten .....maar ik heb mijn moeder geleerd hoe ze een berichtje moet plaatsen, compleet met handleiding, dus dan zal zij onder mijn naam jullie op de hoogte houden. Maar voor hetzelfde geld mag ik wel weer mee naar huis maandag....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:30:14 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46630374
Appelsapje en Sander, veel geluk met Damian! Dank jullie wel voor het prachtige kaartje

Als nou de eerste drukte een beetje voorbij is, komen we de nieuwe aanwinst een keer bewonderen!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')