Dat eerste!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Martineke het volgende:
Appelsap en Sander gefeliciteerd met Damian
hoe spreek je het uit, Demie-en, of echt Damjan (net zoals Damian van Rafael en Sylvia vd vaart)??
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Damian, daar heb ik nou fijne associaties bij! Die sexy Damian Grimaldi uit ATWT *zucht*![]()
![]()
Nou, ik zat te denken... Edwin is een leuke naam voor een jongetjequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef CarOnline het volgende:
Kleintje, wat lees ik nu, heeft je baby als werktitel Pinda? Dacht dat ie wel Caro zou heten ofzo
Bedoel.. Britt en Romée heetten ook Ed en Eef
Leuk dat het zo goed gaat!
Ja psies, daar dacht ik net ook nog aan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou, ik zat te denken... Edwin is een leuke naam voor een jongetje
Whoehahaha (kleur)![]()
Nou, ik zou me zéér gevleid voelen, maar doe dat maar alleen bij een meisje oké!quote:Op het moment heeft Pinda een andere werktitel gekregen van mij. Dozo.
Dochter/zoon
Sja... ik weet wat het is... Jerry niet!
Wie weet krijgt hij of zij wel jouw naam als echte naam
You never know!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmisik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word
ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
Die gebruik is nu ook sinds een week ofzo - ik vond het toch niet helemaal fris om zonder te lopen (maar ik ben dan ook vrij panisch als het gaat om geurtjes/persoonlijke verzorging, ik kan me nu al druk maken om het feit dat ik straks aan het bevallen ben en ik had geen tijd gehad om me te scheren ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:49 schreef marit1978 het volgende:
Geheel tegen het 'niets doen' in heb ik dan overdag weleens een heel dun, zo natuurlijk mogelijk inlegkruisje in ... kan ik tenminste verschonen!
Goh de zkh zitten dus ook niet op 1 lijn, hb was 6,9! En dat vonden ze dus op het randje! Valt ook nog wel mee dus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef minoes_ het volgende:
Mijn hb zat vorige keer ook op het randje,maar toen hadden ze een te kleine druppel bloed genomen.De keer erna had ik weer 6,5 dat was weer goed.En je mag in de laatste periode op de 6,3 zitten.Hoe hoog zit je nu met je hb?En wat was je bloeddruk?.En wat gaan ze maandag doen?Inleiden of nog afwachten?
Groetjes,Minoes![]()
Dat was vorige week, maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef Kleintje het volgende:
Karin, ik hoop ook voor je dat het snel begint. Wanneer is het nachtje dat vriendje weg zou gaan???
Hee, die kunstenaar stond op de 9 maanden beurs met allemaal van die leuke schilderijen!quote:[b]...
ik ben helemaal enthousiast over http://kinderkamer.defotobehangsite.nl/kinderkamer.php?c=330&p=1271
(hoort hier niet..maar toch!)
Ja ik ben voor!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:34 schreef minoes_ het volgende:
xxxKarinxxx,zullen we van t weekeind gaan werpenZullen we.........
![]()
![]()
????
Groetjes,Minoes![]()
Ga je dat behang ook nemen Marit??? Ik vind het hartstikke leuk, fris en vrolijk!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef marit1978 het volgende:
ik ben helemaal enthousiast over http://kinderkamer.defotobehangsite.nl/kinderkamer.php?c=330&p=1271
(hoort hier niet..maar toch!)
Haha... ik zie het nu pas dat je dit gepost hebt, en ik had het eigenlijk nog niet zo bekekenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmisik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word
ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
Wat fijn dat je minder misselijk bent. Lijkt me zo'n lastige allesoverheersende zwangerschapskwaal...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:46 schreef Lishe het volgende:
Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |