abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46591787
Karin en Minoes, gaan jullie dan maar gelijk ook voor een datumtweeling?

Zet em op hoor!

Bibi??? is er al een beeb?
Fake it till you make it...
pi_46595729
het zou dat behang best kunnen gaan worden ja .. pas precies op 'de korte' muur
de andere 3muren worden gewoon heel neutraal wit/creme
gordijntje in één van de kleuren van de tekening dan!
moet alleen nog even de prijs verwerken, is nogal wat !
Op die site staat ook het beertje-behang, wat ik eerder op het kamertjes-topic tegenkwam, dat is echter nog duurder !!!

Bibi kan niet anders dan bezig zijn... toch ???
pi_46596101
leuk marit. ik was vorige week op kraamvisite bij een collega en die had ook zo'n geweldige fotobehang-muur in de babykamer. ook op de korte muur inderdaad, stond geweldig!
pi_46608090
xxxKarinxxx,op af en toe een vervelend gevoel onderin,is er hier niks aan de hand.Maar ja,wat niet is,kan nog komen,toch Ze zeggen vaak,dat je de nacht(en) voor de bevalling goed slaapt,dus wat dat betreft...........
En de dames willen een datumtweeling,dusseh.....kom maar op

Groetjes,Minoes
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:20:56 #180
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46608282
minoes, daar klopt dan niets van. Er zijn hartstikke veel vrouwen die volkomen uitgeput een bevalling in gaan. Desondanks gun ik het niemand Succes LLM-ers!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46609575
Neuk,dat hoor je ook wel vaak,maar ik ben niet gewend om dagen over een bevalling te doen,dat ken ik gelukkig niet.
Lijkt me idd.vreselijk en hoop het ook niet mee te maken.Maar je hoort ook wel,dat je de dag ervoor goed naar de wc gaat en redelijk slaapt,dus ik dacht,misschien...........
Ik ga nu trouwens plat,buik gaat weer erg zeer doen en is weer keihard.Slaap ze

Groetjes,Minoes
pi_46610384
Hoiii! Ik ben vanmiddag om 4 uur al weer thuis gekomen. Zou eigenlijk tot morgen of overmorgen moeten blijven maar ze vonden het zo goed gaan dat ik weg mocht.
Achteraf waren de verloskundige en kraamverzorgster het er niet zo mee eens maar toen was ik al thuis.

Nou even in het kort het verhaal.
Al 2 dagen voorweeën gehad voor het echt begon. Ik zou dus eigenlijk naar het ziekenhuis gaan voor een nachtje slapen maar dat is er niet meer van gekomen. In het begin van de avond begonnen de weeën toch écht door te zetten, Zullen wel weer voorweeën zijn dacht ik eerst.
Om 9 uur werd ik in het ziekenhuis verwacht. Om 8 uur nog even gaan douchen toen begon het écht door te zetten. Om de minuut kwamen ze. Ik raakte een beetje in paniek, ik was zo moe.
Verloskundige gebeld en ik bleek 3 cm ontsluiting te hebben. (half 9 's avonds.) Ze heeft mijn vliezen gebroken en ik moest naar het ziekenhuis voor een ruggeprik zodat ik een beetje kon slapen.
In het ziekenhuis ook nog aan de weeenopwekkers omdat de weeën te onregelmatig waren. Heb een uurtje of 3 kunnen slapen daarna begon ik de weeën weer te voelen en moest ik ze wegpuffen. Dat ging door tot half 9 's ochtends, op dat moment had ik tussen de 4 a 5 cm ontsluiting, dus nauwelijks iets erbij in 12 uur tijd. Toen is besloten om een keizersnee te doen. 3 kwartier later was ons kleine mannetje Damian er. Ik heb er zelf niet meer zoveel van meegekregen. Helemaal van de wereld door de moeheid.
Het was zwaar maar hij is zo lief en mooi. Hij lijkt op zijn papa. (morgen zal ik een foto plaatsen. Die heb ik hier op de laptop nog niet.)
De eerste 2 dagen is hij een beetje ziek geweest, maar nu doet hij het goed. Het is een heel rustig en tevreden mannetje. Hij wil het liefst alles meemaken en reageert al heel erg op geluid. Tilt zijn hoofdje al flink op.

Bedankt voor alle lieve reacties. Echt leuk om te lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:38:06 #183
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46611116
Appelsap, wat klink je heerlijk gelukkig verliefd!
Goed gedaan meis. Heel veel geluk gewenst voor Sandertje en jou met jullie Damian.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:44:26 #184
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46611324
Goed gedaan Appelsappie! Het klinkt als een jong tevreden gezinnetje
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:36:08 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46617175
Appelsap! Wat fijn dat je al thuis bent!
Rust maar lekker uit van deze uitputtingsslag. En ga maar heeeeeerlijk genieten van je gezinnetje....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46617413
Appeltje, wat lekker dat je thuis bent.
Nogmaals gefelciiteerd.
Geniet er lekker van en rust goed uit
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 09:36:58 #187
81992 Githa
pi_46617479
Appelsap wat heerlijk, lekker thuis met je mannetje!
Nogmaals gefeliciteerd, lekker genieten nu...

Lishe, liesje, lies! hoe gaat het bij jou?
Je kruipt al aardig richting die magische 3 maanden grens, ik hoop dat hij idd zo magisch voor je zal zijn en je lekker niet meer misselijk bent!
pi_46617576
Appelsap, wat lekker zeg, je bent weer thuis!! Genietze... ik had je berichtje even over t hoofd gezien
Wat ik me afvroeg is waarom de vk zo snel je vliezen al heeft gebroken! Bij mij zijn ze twee keer pas helemaal op het einde gebroken, om het laatste deel 'te versnellen'...
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Martineke het volgende:
Suzanna ik zit nu naar jou ondertitel te kijken en vraag me af hoe je het eigenlijk voor elkaar hebt gekregen, die geboortedata kan ik allemaal ergens aan linken. 11-11 begint carnaval, 6-12 sinterklaas (niet iedereen viert dat op 5 dec) en 25-12 kerstmis ik vind het knap! ben benieuwd of de volgende ook zon leuke datum word ik neem aan dat die ook nog wel zal komen aangezien je zei dat je een groot gezin wou van minstens 5 kinders
Haha... ik zie het nu pas dat je dit gepost hebt, en ik had het eigenlijk nog niet zo bekeken ... grappig!
En je mag het best over 'de volgende' hebben hoor, maar van mij mag dat wel even duren voordat ik weer zwanger ben. Ben dr effe klaar mee...
(heb dan ook respect voor zwangere dames hier... ik weet hoe rot ik me voelde vaak lichamelijk en ik weet ook dat er veel andere a.s. moeders ook niet op een roze wolk zweven qua gevoel! Veel sterkte!!)

[ Bericht 5% gewijzigd door Suzanna op 24-02-2007 10:05:35 ]
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:53:07 #189
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46617598
Appelsap, je bent er al! Nogmaals gefeliciteerd en geniet van jullie mannetje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46617631
Appelsappie,welkom thuis,wat ben je er al vlot Doe je wel rustig aan?Lekker genieten van je mannetje en voorzichtig met je buikkie Nogmaals van harte met Damian

Groetjes,Minoes
pi_46617661
Gefeliciteerd Appelsap!
pi_46617980
@Suzanna: ik denk dat de vk haar vliezen zo vroeg heeft gebroken omdat Appelsap al zo moe was van het vele voorwerk. correct me if I'm wrong..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46617992
Appelsap !
pi_46618026
Appelsappie lekker weer thuis. Doe rustig aan en geniet van Damian!
Fake it till you make it...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:46:48 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46618266
Appelsap, fijn dat je weer thuis bent!

Githa! Lief. Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen. Ik ga lekker vroeg naar bed.
En ja, bijna 3 maanden al! Het vliegt voorbij! Ik wil volgende week de stad in voor wat positiebroeken. Ik heb nog niet een echt buikje, maar mijn eigen broeken zitten wel te strak. ik kan niet wachten tot hij echt gaat groeien. Ik hoop op een mooie plofbuik deze keer. Bij Luuke had ik een mini. Papa heeft nesteldrang. De computerkamer wordt babykamer en nu komt er een computerscherm in de woonkamer. Die moet dus helemaal om, en hij is nu kabels aan het verleggen en de plinten af aan het maken. Ik heb zo'n zin in de heerlijk frobeldingetjes.... Behang en stofjes zoeken, verf.... Het ontwerp voor het geboortekaartje hebben we al... maar dat kan nog 100 keer veranderen! Hihi, ik zie dus vooral uit naar de leuke dingetjes die het voor Luuke ook wat echter maken. En een eerste pakje kopen.... En een knuffel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:02:30 #196
81992 Githa
pi_46618493
Je klinkt ook al heerlijk in de zevende hemel... lekker blijven zitten daar
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:25:38 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46618872
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:46 schreef Lishe het volgende:

Het gaat goed hoor. 's avonds nog misselijk maar dat is wel goed te doen.
Wat fijn dat je minder misselijk bent. Lijkt me zo'n lastige allesoverheersende zwangerschapskwaal...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46627660
appelsapje..welkom thuis weer !
wat zal dat lekker zijn zeg !

bibikuif..ik ben zó benieuwd naar hoe het bij jullie verlopen is de afgelopen dagen!

hier vandaag 'zware' dag gehad, jemig
maar; we hebben behang besteld hoor!
wat een getwijfel, dat wat ik eerst zelf aanwees als "Dät is het!"
lag nog geen 2min. later op de stapel: nee...zeker niet
maargoed. we zijn er uit. denk ik.
pi_46630347
Hallo allemaal

Was ik weer om me te melden

Leuk dat je even komt posten Appelsap, lekker rustig aan doen en genieten van je kleine man!
Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Marit, is het dat behang geworden dat je ons gister showde?

Hier is alles rustig, soms denk ik even dat het begint, maar na een tijdje is het weer voorbij. Alleen nog maar voorwerk dus. We moesten vandaag nog ff naar verjaardag van oma en kregen vanmi iemand voor de belastingpapieren, dus ik heb het wel gehad voor vandaag. Ben echt moe!
Dus ik ga zo eventjes liggen , anders mis ik de finale van XFactor nog vanavond haha

Maandag moet ik weer naar de gyn, en de kans dat ze me daar houden wordt ook alleen maar groter, dus kan zijn dat ik vanaf dan niet meer kan posten .....maar ik heb mijn moeder geleerd hoe ze een berichtje moet plaatsen, compleet met handleiding, dus dan zal zij onder mijn naam jullie op de hoogte houden. Maar voor hetzelfde geld mag ik wel weer mee naar huis maandag....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:30:14 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46630374
Appelsapje en Sander, veel geluk met Damian! Dank jullie wel voor het prachtige kaartje

Als nou de eerste drukte een beetje voorbij is, komen we de nieuwe aanwinst een keer bewonderen!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')