quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef minoes_ het volgende:Mijn hb zat vorige keer ook op het randje,maar toen hadden ze een te kleine druppel bloed genomen.De keer erna had ik weer 6,5 dat was weer goed.En je mag in de laatste periode op de 6,3 zitten.Hoe hoog zit je nu met je hb?En wat was je bloeddruk?.En wat gaan ze maandag doen?Inleiden of nog afwachten?
Groetjes,Minoes
Goh de zkh zitten dus ook niet op 1 lijn, hb was 6,9! En dat vonden ze dus op het randje! Valt ook nog wel mee dus.
Nou ja, net maar weer 2 beschuitjes met appelstroop gegeten...kan in ieder geval geen kwaad.
Ik weet niet wat ze maandag gaan doen, ik verwacht niet dat ze het dan al gaan inleiden. Maar dat zal ook aan de bloeddruk liggen en de eiwitten..... Ik heb maandag wel weer mijn eigen gyn, dat scheelt.
Ik heb wel het idee dat ze er in het zkh niet al te lang meer mee wachten om me in te leiden. Beeb
![]()
is er klaar voor, en mijn toestand wordt alleen maar minder dus....
Haha die eetbuien heb ik nu ook! Die kleine paaskoekjes mmmmm
Probeer me enigzins in te houden, want het is zo goed gegaan tijdens de zwangerschap, ga ik het aan het eind nog even verpesten zeker...
En daarbij komen de zuurbranden weer in alle hevigheid opzetten, ondanks de medicijnen.
Lastig die olifantenpootjes, lang leve de slippers!
![]()
Ik kan gelukkig mijn laarzen enz nog aan, hou geen vocht vast.
Kleintje, die afscheiding, irri!! Hier ook hoor, maar niet alle dagen even erg.
Soms voel ik nattigheid en denk ik: "yo slijmprop!" maar nee hoor....weer niet
Ik hoop zo dat de bevalling dit weekend uit zichzelf begint!!