Appelsap stond dus nog ingelogd.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Leef je maar uit hoor, mijn reputatie valt toch niet meer te redden!
Over 14 jaar post Damian per ongeluk onder jouw naam: 'Hé Dana, lekker ding, doe je webcam eens aan!'quote:Op zondag 25 februari 2007 20:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Appelsap stond dus nog ingelogd.
Jaaaaaa!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Leef je maar uit hoor, mijn reputatie valt toch niet meer te redden!
Ja dat is een hangplant hoor!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef pinquit het volgende:!!! sandertje toch
hangt dr nou iemand boven m met een hangplant?
Even een berichtje van mij, het "mannetje" dat bij Sidn3y hoort....quote:Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef Sidn3y het volgende:
Waarschijnlijk hebben we nog heel veel dingen nodig, maar daar komen we hopelijk snel genoeg achter![]()
Dat is vlot gedaan danquote:Op maandag 26 februari 2007 03:23 schreef Watje5 het volgende:
[..]
Even een berichtje van mij, het "mannetje" dat bij Sidn3y hoort....
We zijn er nog niet achter wat we nodig hebben, maar daar komen we vanaf vandaag vanzelf achter...
We zijn namelijk sinds 4 uurtjes papa en mama..
Ons meisje heeft de naam Elise Laetitia gekregen, is 48 cm lang en weegt 3695 (of was het 3685, staat ergens opgeschreven) gram.
Moeder en dochter mogen een nachtje in het ziekenhuis slapen, dus Sidn3y zal op zn vroegst morgen zelf wat achterlaten hier...
wat rot zeg dat je zo geprikt moet worden. ik moest bij mijn 2e zelf suiker prikken, 4 x pd zon klein vingerprikje. ietsie makkelijker als 3 x naar het zkh.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben vanochtend al 2 keer naar het ziekenhuis geweest om mijn suiker te prikken. Dat doe ik ook nooit weer vrijwillig... Vanochtend ging het direct goed. Maar om 11 uur was het echt een gedoe. Eerst 2 keer links geprikt, niks geraakt. Vervolgens rechts, maar op de zijkant van de elleboog. En dat is dus veel gevoeliger. En daar krijgen ze amper iets uit, maar waarschijnlijk/hopelijk genoeg voor de test. Uiteindelijk zo'n 25 minuten gezellig met de priksters gekletst, terwijl zij me bijna niet meer durfden te prikken.
Ik vraag me af waar ze me om 3 uur gaan prikken. Want links is al blauwig, en rechts was ook geen succes.
En dan is er ook nog een griepje onderweg (rugpijn, koortsig, keelpijn). Heb al 2 nachten rot geslapen door mijn rug.
Maar ik ben nog steeds happy, aangezien frutsel nog lekker beweegt, en onze slaapkamer over een weekje wel klaar zal zijn
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heel raar idee hoor, over 2 daagjes worden we papa en mama!! Ben blij en emo en alles tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |