Precies, en niet hier tussen die paar debielen die proberen carnaval te vieren in een stad waar het niet leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die parade ziet er ook vrij sneu uit. Vergelijk dat eens met onder de rivieren. Als je als een debiel wilt gedragen, doe het dan goed![]()
And proud of itquote:Op maandag 19 februari 2007 18:39 schreef Freshthinking het volgende:
Carnaval leeft niet in Deventer![]()
Ook weer waarquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Sylvana het volgende:
ik heb geen geld om naar kroeg te gaan, heb nog 9 cent, dus daar kom je niet zo ver mee
ik ga ook niet echt vaak uit, niet echt vrienden hier in de buurt, maar 1 hier in Deventer en 2 in Zwolle en rest allemaal ver weg in Randstad, Limburg of Groningen/Frieslandquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook weer waar, maargoed ik zit qua geld wel redelijk goed, maar aan uitgaan geef ik het niet uit, heb toch geen gezellige vrienden daarvoor
Precies, hier vooral Brabanders, maar dan heb je het carnavalgedoe weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ga ook niet echt vaak uit, niet echt vrienden hier in de buurt, maar 1 hier in Deventer en 2 in Zwolle en rest allemaal ver weg in Randstad, Limburg of Groningen/Friesland
owja, moet ik nog steeds es langs gaan om vrijwilliger te worden, misschien dak dan wat meer mensen leer kennen hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:27 schreef nijnja het volgende:
overigens, donderdag ga ik wel naar't Burger
Haha dat zou ook nog kunnen, kan je geloof ik ook nog zelf aangeven wanneer je wil tappen (beperkt), maar zo kan je dus wel 'gratis' concerten bijwonen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja, moet ik nog steeds es langs gaan om vrijwilliger te worden, misschien dak dan wat meer mensen leer kennen hier
Je moet minstens 2x per maand beschikbaar zijn, maar als je het voor de gratis concerten doet zal het je wel vies gaan tegenvallen gezien het op een drukke avond flink doorwerken is. Heb het zelf ook gedaan, echter helaas door tijdgebrek veroorzaakt door m'n vorige werkgever was ik er mee gestopt. Wellicht dat ik het weer ga doen, maar voorlopig nog ff nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat zou ook nog kunnen, kan je geloof ik ook nog zelf aangeven wanneer je wil tappen (beperkt), maar zo kan je dus wel 'gratis' concerten bijwonen.
Weet niet helemaal hoe het gaat, een vriend van me doet het ook
maargoed donderdag komt dr wel een leuk bandje (in mijn ogen), dus daar ga ik even van genieten
jammer dat dat donderdag is en niet vrijdag, want nou had ik dus geen geld, naja, volgende keer beterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef nijnja het volgende:
Ik kom dr verder niet zo vaak, heb dr 1 keer zelf gestaan met spijkerpop ofzo, verder een keer Epica, en donderdag After Forever, een paar keer wat workshops maar dat is't ook wel
Dankjeschoon, ben niet zo`n concertganger verder, en in 't burger komt ook niet heel vaak iets wat ik aan kan horenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jammer dat dat donderdag is en niet vrijdag, want nou had ik dus geen geld, naja, volgende keer beter
veel plezier alvast iig
Op megadeth naquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:00 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nog niet in Burgerweeshuis naar concerten geweest, want kwam er steeds pas achteraf achter dat er een leuk concert wasDus nou maar geabonneerd op de agenda tijdje terug
Concerten waar ik wel geweest ben: The Offspring ( HMH), Rammstein ( Ahoy) Megadeth ( 013) Kamelot ( de Boerderij ) en Fields of Rock ( Goffertpark)
Nee, niet echt geld voorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:47 schreef nijnja het volgende:
jij nog concerten of iets staan dan voor komende periode?
Haha dat is altijd fijn, als je niet van die mensen hebt die het dubbele vragen ofzo, alleen ik ga even mijn vingers verzorgen, zijn een beetje erg roodquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, niet echt geld voor
Wilde wel heel graag kaarten voor Red Hot CHilli Pepeprs die 24 juni naar Goffertpark komen, maar vorige week is voorverkoop al begonnen, dus zal al wel uitverkocht zijn. Misschien dat ik in maart als ik weer wat geld heb iemand op marktplaats ofzo tref die zijn kaarten voor redelijke prijs wil verkopen. Met Rammstein ook gelukt, gewoon tegen kostprijs kaart via internet gekocht
Das altijd open, behalve maandag avondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Piep of zwaai, tot hoe laat is het burgercafe ook al weer open doordeweeks? Als het al open is![]()
Openingstijdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Piep of zwaai, tot hoe laat is het burgercafe ook al weer open doordeweeks? Als het al open is![]()
Daar heb ik alleen de eerste paar nummers maar van meegekregen, maar was niet echt mijn party... Daarnaast was het ook niet echt druk, er was maar 1 bar openen en een vrij gemeleerd publiek...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef piepster het volgende:
@ whoops: ben je nog bij de balkan beats dansavond geweest die aansloot op het concert? Zo ja, hoe was dat?
Jupquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef PteV het volgende:
Zoo, eindelijk weer internet. Nu dus live vanuit de badhuisstraatWoon jij boven die modewinkel tegenover Freek Sylvana?
Maar als het rustig is wil het ook wel eens half 1 worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:28 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Das altijd open, behalve maandag avondEn dan tot een uur of 2...
![]()
Ok. Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de eerste paar nummers maar van meegekregen, maar was niet echt mijn party... Daarnaast was het ook niet echt druk, er was maar 1 bar openen en een vrij gemeleerd publiek...Beetje een onsamenhangend zootje, maar dat kan ook aan mijn staat gelegen hebben...
Klinkt wel goed iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef Eveli het volgende:
@ nijnja en sylvana aankomende vrijdag organiseert jongerencentrum Walhalla een metalnight met o.a. de Nederlandse folkmetalband Heidevolk!Toegang is maar 5 euro, in de voorverkoop 3.
Interesse?
Okquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
JupNouja, meer tegenover Al Dino Moda, maar dat zit er naast
Maar is nog steeds boven dezelfde winkel dan ( La Mode)
Geen idee, hoe laat was dat? Ben zelf alleen rond 2 uur ff de stad in geweest om NEE-NEE sticker te halen bij de bieb, maar verder niet buiten geweest ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef PteV het volgende:
[..]
OkDan loop ik elke ochtend onder je raam door
wat was er vanmiddag trouwens aan de hand bij de kerk? Stonden ineens 3 politie-auto's...
Dankje voor de info, even kijken of ik kan en wie dr eventueel mee zouden kunnen gaan, iig dankquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef Eveli het volgende:
@ nijnja en sylvana aankomende vrijdag organiseert jongerencentrum Walhalla een metalnight met o.a. de Nederlandse folkmetalband Heidevolk!Toegang is maar 5 euro, in de voorverkoop 3.
Interesse?
we verzamelen toch bij mij thuis, Eveli neemt nog stel mensen mee, dus wat mij betreft mag je ook gewoon hierheen komen als je toch gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dankje voor de info, even kijken of ik kan en wie dr eventueel mee zouden kunnen gaan, iig dank
Mag ik dan even weten wat/waar hierheen isquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we verzamelen toch bij mij thuis, Eveli neemt nog stel mensen mee, dus wat mij betreft mag je ook gewoon hierheen komen als je toch gaat
Nou het was meer mijn idee om, met die vriendin van mij, langs jouw huis te gaan en jou op te halen (en eventueel nijnja nogquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we verzamelen toch bij mij thuis, Eveli neemt nog stel mensen mee, dus wat mij betreft mag je ook gewoon hierheen komen als je toch gaat
aha ook prima, maakt mij niks uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:35 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nou het was meer mijn idee om, met die vriendin van mij, langs jouw huis te gaan en jou op te halen (en eventueel nijnja nog) en dan langs het station die anderen ophalen.
Hij is in murphy's gestolenquote:
Nou ik weet niet wat voor spullen jij allemaal in huis hebt, maar het is een stevig slot en heb het al geprobeerd open te laten maken door iemand, maar die persoon is dat niet gelukt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef piepster het volgende:
Kan je je slot niet openknippen dan? Beetje suf om je fiets niet meer te gebruiken alleen maar omdat ie op slot zit.
Aanpappen met zo'n vent van Cambio die altijd die fietsen weghaalt bij het stationquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat voor spullen jij allemaal in huis hebt, maar het is een stevig slot en heb het al geprobeerd open te laten maken door iemand, maar die persoon is dat niet gelukt.
En nee ik heb als gemiddelde student geen spullen in huis om een slot open te knippen![]()
Mooi!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:39 schreef Sylvana het volgende:
Metalnight was echt leuk en gezellig
Knufffff Eveli![]()
Heidevolkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
wat een lelijke altos daar zeg, bah, enige wat te pruimen was waren m'n vrienden, bier en heidevolk
heidevolk was idd erg leuk jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
wat een lelijke altos daar zeg, bah, enige wat te pruimen was waren m'n vrienden, bier en heidevolk
hoe gaat het nu met je knie dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heidevolk![]()
wel kut dak nie kon, maargoed, knie boven alles
aaaaawquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef nijnja het volgende:
Hij leeft opzich alwel weer, maar voel hem nog steeds![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef nijnja het volgende:
hoe komt nek? of hoef ik dat niet te vragen?
Ik vind de rest er wel eng uitzien, wat is het toch achteruit gegaan met de deventer "metalscene" sinds die gothic huppelkutjes rondlopen zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef nijnja het volgende:
vind die toetsenist er wel eng uit zien![]()
Ik moet zeggen d'r liepen dr daar wel wat bij... Nah, dr stonden dr een paar vooraan, ik dacht eerst dat ze op hun knieën zaten maar die waren zijn gewoon echt zo kleinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik vind de rest er wel eng uitzien, wat is het toch achteruit gegaan met de deventer "metalscene" sinds die gothic huppelkutjes rondlopen zeg
Nee, ik zoek iemand die me op wil warmen, want mn cv-ketel is doodquote:
Gaat zn gangetje hoor, eindelijk vakantiequote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik zoek iemand die me op wil warmen, want mn cv-ketel is dood
Dus verwarming doet het niet en warme water ook niet, dus das beetje irritant
Hoest met jou dan? Moet er wel ff aan wennen hoor, jij in het zwart
Das altijd lekker jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje hoor, eindelijk vakantie
Op zoek, en examens leer ik niet voorquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das altijd lekker ja
Naja, als je gewoon naar school gaat, ik heb al 2 maanden vakantie en hoop toch wel snel een baantje te vinden, want 8 maanden vakantie anders vink wel beetje erg lang
Al druk voor je examens, of nog niet echt mee bezig? En al kamer gevonden in Tilburg, of nog op zoek?
Dat eerste zegt me niet zoveel, is dat leuk? En wat gaat er dan gebeuren in de kerk?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef zwaaibaai het volgende:
je vergeet Fu Manchu, Amplifier en El Cuapo Stunt Team...
En er gaat iets moois gebeuren in de Lebuinus kerk...
Ja zou wel willen, maar tis vrij duur, 25 euro of zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef piepster het volgende:
Sepultura is trouwens bijna uitverkocht volgens mij. Ik zou zo snel mogelijk kaartjes halen!
Taalpurist...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:27 schreef piepster het volgende:
http://www.myspace.com/fumanchu
PS Zwaaibaai: het is El Guapo Stuntteam
ja ja ja...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef piepster het volgende:
Klopt. En het leek me lastig googelen met een tikfout in de naam.
Eens. Maar de gemeente gaat maatregelen treffen. Wanneer weet ik niet. Dus voorlopig blijft het die frustrerende situatie.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Sorry, maar mag ik ff klagen over het station (voorkant)![]()
Ten eerste kun je nauwelijks je fiets kwijt op dat stukje stoep en ten tweede staan die stinkbussen vaak in de weg. Een gedoe om daar met de fiets snel weg te komen
Ik gooi mn fiets altijd tegenover station, voor het vogeleiland zegmaar, bij die rekken, zet ik hem vast met een 3dubbele ketting aan dat rekquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef Sylvana het volgende:
wat ben ik dan blij dak op 3 minuten lopen van het station afwoon
je fiets kun je daar idd niet normaal neerzetten en als je hem aan de andere kant neerzet, waar plek genoeg is en hij niet in de weg staat dan halen die lijers van Cabmio hem wel weg
nopequote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Sylvana het volgende:
heb je je jas trouwens al weer terug maaike?
Een mooi hardlooprondje voor beginners is Welle - Wilhelminabrug - Worpplantsoen - Spoorbrug - Welle.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef PteV het volgende:
Goeiemorgen
Valt er een beetje fatsoenlijk te hardlopen langs de ijsselkade? Zo ja, iemand tips?
Vanaf welke kant begin je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef PteV het volgende:
Goeiemorgen
Valt er een beetje fatsoenlijk te hardlopen langs de ijsselkade? Zo ja, iemand tips?
Hoeveel km is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:09 schreef klaarover het volgende:
[..]
Een mooi hardlooprondje voor beginners is Welle - Wilhelminabrug - Worpplantsoen - Spoorbrug - Welle.
1:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:02 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik woon zelf aan de badhuisstraat...rondje tussen de 5-10 kilometer zou tof zijn
Thanks! Klinkt als een tof rondje, zal het morgen direct eens gaan verkennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
1:
via de binnensingel linksaf de singel op (ook links af), bij de rotonde links af, doorrennen tot de ijssel, links ( alweer? ja alweer!) af de welle op. Doorrennen tot de Wilhelminabrug, voor de brug ( u raadt het al!) links af de bokkingshang op ( hoerenbuurt), voor de hoerenrij begint kan je namelijk de brug op, de ren je over, aan de andere kant via de worp (rechts voor de verandering )naar de spoorbrug, vlak voor de spoorbrug kan je ( jawel!!) linksaf, via het fietspad de spoorbrug op, aan de andere kant er weer af en je bent weer bij de singel.
Je kan het ook andersom doen, en dan moet je steeds rechts![]()
2:
Binnensingel en singel op, maar voor de rotonde de spoorbrug op ( rechts ), die oversteken, linksaf de worp op, bij de wilhelminabrug weer de brug op, aan de andere kant rechtdoor rennen en links aan houden, dan ren je de singel op.
enzovoort
Ah, mooi dat je succes hadquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Dank voor de reacties
Gelukkig had ik succes
jaquote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef Dizzee het volgende:
is de AH op het station vandaag (op zondags) ook open?
een vriend van me had het goed kunnen zien.. hij zei dat je nog maar een heel klein stukje zag en dat het dus geen complete maansverduistering was.. maar het zag er wel mooi uit volgens hemquote:Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:
np
Was de maansverduistering in Deventer nog een beetje te zien?
Ik ben bij mn ouders in Nijkerk en hier was het echt superhelder en dus heel goed te zien
Ik heb rond 1 uur even gekeken en het viel me op dat een deel van de maan door de schaduw heel mooi oranje achtig was.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een vriend van me had het goed kunnen zien.. hij zei dat je nog maar een heel klein stukje zag en dat het dus geen complete maansverduistering was.. maar het zag er wel mooi uit volgens hem
Lolquote:Op maandag 5 maart 2007 12:30 schreef PteV het volgende:
Ik was zo dronken als een tor en dacht overal manen te zien (waren de lantaarnpalen achteraf gezien)
Super! Het is alleen wel enorm irritant dat ik elke keer als ik naar school loop het begint te regenenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol
Hoe bevalt het in je nieuwe kamer?
Saxion idd, valt op zich prima te lopen ja, maar wordt nu toch wel tijd om m'n fiets te gaan maken. Staat al 3 weken op de kop in de eehhhh...tuin (weet niet hoe ik ons mooie grindtegelvloer van 4 bij 4 anders moet noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Waar zit je op school dan? Saxion en ROC aan de Singel zijn prima te lopen toch, als ik daar op school zou zitten zou ik niet eens op de fiets gaan.
Ik ben al 2 keer bij ROC Aventus op de Middelweg geweest, dat vind ik toch iets te ver om te lopenIk ga daar SPW doen en omdat ik al wel propedeuse SPH heb moest ik gister dus ff gesprek doen daar over mn vrijstellingen en krijg waarschijnlijk 1,5 jaar vrijstelling, dus dan hoef ik ook nog maar 1,5 jaar en ben ik februari 2009 klaar
En vandaag moest ik er nog ff snel heen om kopie van mn havo-diploma te brengen
een tuin kun je dat niet echt noemen neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef PteV het volgende:
[..]
Saxion idd, valt op zich prima te lopen ja, maar wordt nu toch wel tijd om m'n fiets te gaan maken. Staat al 3 weken op de kop in de eehhhh...tuin (weet niet hoe ik ons mooie grindtegelvloer van 4 bij 4 anders moet noemen)
Haha, d'r staan nu 4 fietsen, valt mee...binnenkort de teringzooi eens opruimen en de bbq tevoorschijn toveren voor als 't warm is...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
een tuin kun je dat niet echt noemen nee
alhoewel je er prima kunt bbqen ( als het is opgeruimd en er geen 10 fietsen staan)
edit: ga jij je pm es instellen
ja, maar nu hoef ik niet meer te pmen of je het leuk vind als ik vanavond voetbal kwam kijken als jij dat ook ging kijken tenminstequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, d'r staan nu 4 fietsen, valt mee...binnenkort de teringzooi eens opruimen en de bbq tevoorschijn toveren voor als 't warm is...
Ga PM nu instellen
Haha, net afgelopen jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar nu hoef ik niet meer te pmen of je het leuk vind als ik vanavond voetbal kwam kijken als jij dat ook ging kijken tenminste
Das sportief van jequote:Op donderdag 8 maart 2007 02:38 schreef Sylvana het volgende:
Nee Ajax-fan, maar Europees voor iedereen, alleen maar goed voor Nederlands voetbal als clubs in Europa veel punten bij elkaar verzamelen op Uefa-lijst![]()
knap van je als je dan boven mijn geschreeuw uitkwamquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das sportief van je
Als je gister trouwens zo rond de 85e minuut een orgastische schreeuw hebt gehoord door de Smedenstraat.... Dat was ik toen Alex scoorde
was jij dat.. ik wist wel dat ik iets hoordequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das sportief van je
Als je gister trouwens zo rond de 85e minuut een orgastische schreeuw hebt gehoord door de Smedenstraat.... Dat was ik toen Alex scoorde
hey, nog een bijna buurvrouwquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das sportief van je
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Maar ik ben heul geen meisje
![]()
Woont iedereen hier in de Smedenstraat ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was jij dat.. ik wist wel dat ik iets hoorde![]()
Ik heb toch echt geen tieten hoor. jammer genoegquote:
Noordenbergstraat represent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Woont iedereen hier in de Smedenstraat ofzo
o nee hoor.. maar fiets er wel eens doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Woont iedereen hier in de Smedenstraat ofzo
die hoef je niet te betalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef Hillz het volgende:
hebben jullie laatst ook een rekening van de gemeente Deventer ontvangen? 420 euro (!!) voor afvalheffing en rioolrechten.
Waarom niet?quote:
Wel als je werkt, of eigenlijk: wanneer je teveel verdient.quote:
leuk om te weten dat ik te veel verdien danquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Wel als je werkt, of eigenlijk: wanneer je teveel verdient.
Maar goed, als je als student meer dan 15.000 per jaar verdient heb je daar nog niets aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef Dizzee het volgende:
als student kan je een bezwaarschrift indienen. formulieren liggen op het gemeentehuis.
15.000 is de limiet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Maar goed, als je als student meer dan 15.000 per jaar verdient heb je daar nog niets aan.
ja de ijssel ligt er inderdaad nu mooi bijquote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik heb net heerlijk een uurtje gewandeld met dit mooie weer
Richting IJssel gelopen, langs IJssel richting spoorbrug, spoorbrug over, door Worpplantsoen naar Wilhelminabrug, die over, en dan weer langs de IJssel terug naar huis. Uurtje over gedaan, gewoon rustig gewandeld en in park nog even gekletst met een jongetje met een leuke hond. Denk wel dat ik dat rondje vaker ga lopen als het mooi weer is, erg leuk rondje om te wandelen en dan krijg ik ook nog es beweging en morgen neem ik mn fototoestel ook wel mee, zijn erg mooie foto's te maken nu de uiterwaarden volgestroomd zijn![]()
ik wil ze hier ook wel posten hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 16:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ja de ijssel ligt er inderdaad nu mooi bijga je je foto's ook hier posten?
Ik loop ook wel vaker s'avonds rondje langs de ijssel.. heel mooi dan.. en als ik niet alleen zou zijn zou het ook romantisch kunnen zijn![]()
Ik moet het nog doen met mijn mp 3 spelen..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wil ze hier ook wel posten hoor
en ja, dat probleem heb ik ook, zou ook liever romantisch samen met iemand wandelen, maar nou blijft het ook alleen maar bij romantisch samen met mn iPod wandelen
Afgelopen zaterdag hingen er anders veel om me vriendin heenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen met mijn mp 3 spelen..die momenteel ook nog eens zoek is ook
![]()
volgens mij zijn er ook helemaal geen leuke vrijgezellige jongens in deventer![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef maaike1987 het volgende:
volgens mij zijn er ook helemaal geen leuke vrijgezellige jongens in deventer![]()
dan moet je maar dicht bij haar blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hingen er anders veel om me vriendin heen
sorry jij bent wel een schatjequote:
Laten we romantisch langs de IJssel gaan lopen...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
sorry jij bent wel een schatjeniet mijn type maar wel lief
![]()
deze week gaan we gezellig saampjes wat doen he?![]()
Ik kan geen vijf minuten naar de WCquote:Op maandag 12 maart 2007 18:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je maar dicht bij haar blijvenen de jongens doorsturen
![]()
maak eens even snel een fobo aan danquote:
inderdaad maak maar eens snel een fobo aanquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maak eens even snel een fobo aan dan
ik bne het al meer dan een jaar en ook wel zat inmiddels
Volgens mij zoek jij niet goedquote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen met mijn mp 3 spelen..die momenteel ook nog eens zoek is ook
![]()
Ha! Maar ondertussen wil je me welquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha bied jij je aan(grapje he even voor de duidelijkheid
)
hoezo zoek ik niet goed![]()
Gistermiddag heb ik al voor de tweede keer dit jaar aan de Brink in het zonnetje op het terras gezeten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef scarefreak het volgende:
Gisteren zaten er alweer veel mensen langs de IJsel van de zon te genieten
begin maart, moet niet gekker worden
Wij wouden zaterdag gaan, zonnebril opgedaan, hup op naar de brink....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Gistermiddag heb ik al voor de tweede keer dit jaar aan de Brink in het zonnetje op het terras gezeten...
Dat belooft veel goeds...
Dat was ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef scarefreak het volgende:
Gisteren zaten er alweer veel mensen langs de IJsel van de zon te genieten
begin maart, moet niet gekker worden
en je vraagt mij niet eens meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Gistermiddag heb ik al voor de tweede keer dit jaar aan de Brink in het zonnetje op het terras gezeten...
Dat belooft veel goeds...
Dat rondje loop ik ook inderdaad vaak, al dan niet hard.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik heb net heerlijk een uurtje gewandeld met dit mooie weer
Richting IJssel gelopen, langs IJssel richting spoorbrug, spoorbrug over, door Worpplantsoen naar Wilhelminabrug, die over, en dan weer langs de IJssel terug naar huis. Uurtje over gedaan, gewoon rustig gewandeld en in park nog even gekletst met een jongetje met een leuke hond. Denk wel dat ik dat rondje vaker ga lopen als het mooi weer is, erg leuk rondje om te wandelen en dan krijg ik ook nog es beweging en morgen neem ik mn fototoestel ook wel mee, zijn erg mooie foto's te maken nu de uiterwaarden volgestroomd zijn![]()
Congrats!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Eveli het volgende:
Yeah theorie rijbewijs B gehaald, 0 fouten.
Huh? Stonden er bomen in ons Smedenstraatjequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef PteV het volgende:
Oooh, ze hebben alle bomen weggehaald in de smedenstraat [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Huh? Stonden er bomen in ons Smedenstraatje
kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef maaike1987 het volgende:
er zitten me echt een hoop verkeerde mannen in deventer
![]()
hahah nogalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter?wat een foute sjakies overal zeg.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hoezo?
* Misanthroopia pakt koffie en koekjes en gaat eens zitten voor een goed verhaal![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Eveli het volgende:
Yeah theorie rijbewijs B gehaald, 0 fouten.
ik ga hier ook nooit uit, vandaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenis er in een zaak 1 foute man weet ik hem te vinden.. ken jij niet nog een leuke vrijgezellige man
![]()
hahaha oke dan is het goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik ga hier ook nooit uit, vandaar
en ja, ik ben vrijgezel
en nee, dit is geen hint.
als je huisbaas betaald, heb je binnen 5 werkdagen weer tv. Heb je hem al gesproken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Aaaaarrrg, mn huisbaas heeft de kabelrekening niet betaald en nu zit ik al sinds dinsdag zonder tv en internet thuis en het gaat nog wel ff duren ook
ja, heb hem van de week gesproken, maar gister had ie nog steeds niet betaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als je huisbaas betaald, heb je binnen 5 werkdagen weer tv. Heb je hem al gesproken?
ja door ervaring weet ik dit ja
Jupquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:06 schreef zwaaibaai het volgende:
En aan je foto's te zien heb je mijn hardlooprondje gedaan!
Wandelen rules hoor. Zolang je maar in beweging bent. En de route is erg mooi, mijn tempo gaat er vaak aan omdat ik alleen maar om me heen aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
JupDoe ik nou elke dag, alleen ik hardloop niet, ik wandel gewoon
Misschien dat het ooit nog wel veradert wordt in hardlopen, maar voorlopig hou ik het gewoon bij lekker wandelen
Ik doe er ruim een uur over, en idd erg mooi uitzicht, helemaal nu die uiterwaarden helemaal volgestroomd zijn. Elke dag weer ontdekken hoeveel het water nu weer gezakt is enzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wandelen rules hoor. Zolang je maar in beweging bent. En de route is erg mooi, mijn tempo gaat er vaak aan omdat ik alleen maar om me heen aan het kijken ben.
Daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik doe er ruim een uur over, en idd erg mooi uitzicht, helemaal nu die uiterwaarden helemaal volgestroomd zijn. Elke dag weer ontdekken hoeveel het water nu weer gezakt is enzo
En van de week ook 124 foto's gemaakt dus tijdens dat uurtje wandelenquote:
Oorbelletje in .quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
thnxquote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef maaike1987 het volgende:
zijn inderdaad leuke foto's sylvanadit weekend in amsterdam wezen stappen.. moesten wachten op de eerst trein.. dus lag er pas om 9 uur in
![]()
gezelligquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef PteV het volgende:
Donderdagavond hebben we een pokeravond en daarna gaan we met z'n allen de stad in
Eindelijkquote:Meer ruimte voor horeca op Brink
DEVENTER - Er kunnen zich weer nieuwe horecaondernemers vestigen aan de Brink in Deventer. De laatste jaren was dit nagenoeg onmogelijk. Er werden geen nieuwe vergunningen uitgegeven, omdat de hoeveelheid horeca aan het stadsplein aan zijn taks zat.
Burgemeester en wethouders hebben het nieuwe horecabeleid vastgesteld. Daarin worden geen restricties meer gesteld aan het aantal horecabedrijven aan de Brink. Ook mogen de bestaande bedrijven uitbreiden naar bijvoorbeeld de eerste etage. De gemeenteraad neemt waarschijnlijk nog voor de zomer een besluit over de voorstellen.
Ligt er aan wat voor mannen je zoekt...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenis er in een zaak 1 foute man weet ik hem te vinden.. ken jij niet nog een leuke vrijgezellige man
![]()
wat is 2 voor de prijs van 1? 2 foute mannen voor de prijs van 1?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor mannen je zoekt...
Zulke:![]()
Zoeen:![]()
Of zoeentje:![]()
Tis trouwens tot en met zaterdag 2 voor de prijs van 1 :p
Wat jij wilquote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat is 2 voor de prijs van 1? 2 foute mannen voor de prijs van 1?
Volgens mij voldoet bijna elke man daar aan! Ligt er ook aan waar je gaat stappen in Deventer (ontopic!quote:Ik zoek gewoon een lieve man die trouw aan mij kan zijn![]()
en hij moet humor hebben en je moet er wel mee kunnen praten..
is toch niet zoveel gevraagd![]()
hahah ik weet hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Wat jij wilIk bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik geen pimp ben voor vrijgezelle mannen
![]()
[..]
Volgens mij voldoet bijna elke man daar aan! Ligt er ook aan waar je gaat stappen in Deventer (ontopic!) he, sommige kroegen zitten nou eenmaal vol met foute types.
![]()
![]()
![]()
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah ik weet hetmaar een man die trouw is is moeilijk te vinden hoor
![]()
Deventer is wel een fijne stad om te wonen vind ik.. durf in ieder geval alleen terug naar huis te fietsen![]()
dat is waar.. rivierenwijk en keizerslanden zijn af te radenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.
Opzich heb ik dat gevoel ook wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
durf in ieder geval alleen terug naar huis te fietsen![]()
Heb vandaag je rondje eens gelopen zwaaibaai! Relaxed rondje hoor, alleen op de spoorbrug flink wind tegen, was even bikkelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.
De wind tegen op de spoorbrug of de wilhelmina brug is inderdaad soms ernstig pokkelen: schuim op je bek, zure bovenbenen, the works. Maar je hebt wel de ruimte en ik vind het erg relaxed lopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef PteV het volgende:
[..]
Heb vandaag je rondje eens gelopen zwaaibaai! Relaxed rondje hoor, alleen op de spoorbrug flink wind tegen, was even bikkelen
Mwah kut wijken inderdaad maar Borgele Knutteldorp enzo zijn net zo erg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is waar.. rivierenwijk en keizerslanden zijn af te raden![]()
Dat heb ik ook begrepen van mijn ouders die daar wonen. Vlak achter hen, achter het winkelcentrum schijnt het steeds erger te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef Canisfire het volgende:
De vijfhoek wordt trouwens ook steeds kutter. bomberjack en co hebben een volksverhuizing gehad.
bronquote:Schietpartij aan Brinkgreverweg
DEVENTER - Aan de Brinkgreverweg in Deventer heeft zich aan het begin van de avond een schietpartij voorgedaan. Daarbij is één gewonde gevallen.
Volgens de politie zijn er zeven tot tien schoten op deze persoon afgevuurd. Het slachtoffer is in de 1e Pauwenlandstraat aangetroffen en naar het ziekenhuis gebracht. Naar verluidt zou de schietpartij zich in of in de omgeving van de coffeeshop aan de Brinkgreverweg hebben voorgedaan, maar de politie kan dat niet bevestigen. De wijde omgeving is afgezet voor het politieonderzoek.
Dat zei een Deventernaar die voor de Plus stond...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Dizzee het volgende:
14 jaar??
Shop dus bij dominio's pizzaquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef whoops het volgende:
Als ik het goed gehoord heb is er vanavond rond zeven uur een schietpartij geweest bij de Beestenmarkt... Ik wilde naar de plus en toen stond er allemaal politie ter hoogte van de snackbar en de fietsenwinkel... Er schijnt een jongen van 14 neergeschoten te zijn...
Een vriendin van me is er net gaan wonen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:31 schreef scarefreak het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_probleemwijken.html
Nou.. wie hier woont daar?
Ja dat moet je natuurlijk ook niet doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
ik heb van de week mn hamstring gescheurd, dus dat rondje IJssel wandelen zit er hier voorlopig niet meer in
verkeerde beweging gemaakt met sporten :Squote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk ook niet doen!
Wat is er gebeurd?
2 maanden totale rust en op krukken lopen en daarna rustig aan opbouwen met wandelen/fietsen en kan wel 3 maanden duren voor ik alles weer normaal kan en weer met krachttraining mag beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef scarefreak het volgende:
En hoelang moet je nu rustig aandoen?
je hebt in elk geval weer internet..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
2 maanden totale rust en op krukken lopen en daarna rustig aan opbouwen met wandelen/fietsen en kan wel 3 maanden duren voor ik alles weer normaal kan en weer met krachttraining mag beginnen
nee, ook nog niet, zit nu bij mn ouders, thuis nog steeds geen internet en tvquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je hebt in elk geval weer internet..
Bij wie heb je het aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ook nog niet, zit nu bij mn ouders, thuis nog steeds geen internet en tv
zeiden eerst dat het uiterlijk afgelopen donderdag het weer zou doen, deed ie het gister nog niet, weer gebeld en nou zeggen ze uiterlijk aankomende dinsdag, dus daar maar op hopen dan...
mn huisbaas had de rekening niet betaald, dus waren we 13 maart afgesloten, 14 maart heeft hij de rekening betaald en dan duurt het 7 werkdagen voordat het opnieuw aangesloten wordt, dus als het goed is maandag dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij wie heb je het aangevraagd dan?
Ik wacht al twee maanden op m'n aansluiting via TELE2.
Ze kunnen bij TELE2 m'n postcode niet matchen met de straatnaam
Dat is zeker vet jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Canisfire het volgende:
Ey dever vriendjes.
Ik ben gewoon van af mei 5 maanden in italie voor stage.
Hoe pwhat is dat!
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij wie heb je het aangevraagd dan?
Ik wacht al twee maanden op m'n aansluiting via TELE2.
Ze kunnen bij TELE2 m'n postcode niet matchen met de straatnaam
Animatie team op een camping.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is zeker vet ja
Wat voor stage ga je daar doen dan?
Oeh dat is zeker leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Animatie team op een camping.
400 euries per maand![]()
Uiteraard gratis inwoning en eten ^^quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh dat is zeker leuk om te doen jaWel zwaar, ben wel de hele dag bezig, maar wel lekker en gratis kost en inwoning op het park/hotell ook nog zeker?
Bij mij exact hetzelfde, ook de Leeuwenbrugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrug
Boos mailtje gestuurd en daarop werd ik gebeld met de mededeling dat ze er alles aan zouden doen om internet/tv/telefoon/router etc. op tijd zouden leveren. We kijken het dus even aan.
Reken er maar niet op..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrug
Boos mailtje gestuurd en daarop werd ik gebeld met de mededeling dat ze er alles aan zouden doen om internet/tv/telefoon/router etc. op tijd zouden leveren. We kijken het dus even aan.
Ik kan niet wachten tot het zomer is en ik daar lekker op het terrasje kan zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben gisteravond in de Fred & Douwe geweest.. was toch echt best wel gezellig daar![]()
als het niet te druk is ja...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben gisteravond in de Fred & Douwe geweest.. was toch echt best wel gezellig daar![]()
Heej, die zag ik vanmiddag op het terras zitten bij de kokkel en het zwijn!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:49 schreef Sylvana het volgende:
ik ga dinsdag naar Sara Kroos in de schouwburg
Het was echt SUPERquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Heej, die zag ik vanmiddag op het terras zitten bij de kokkel en het zwijn!
Je hoorde haar van drie terrasjes af al brullen
Maar hoe was de show?
Ben je al wat verder gekomen met je internetverbinding?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef whoops het volgende:
Als ik het goed gehoord heb is er vanavond rond zeven uur een schietpartij geweest bij de Beestenmarkt... Ik wilde naar de plus en toen stond er allemaal politie ter hoogte van de snackbar en de fietsenwinkel... Er schijnt een jongen van 14 neergeschoten te zijn...
Haha, ja ok het is wel een hippe tent.quote:Op maandag 2 april 2007 09:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als het wat drukker is is ook best gezellig.. komen daar best leuke mannen![]()
Zij durfde het tenminste maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:24 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K0YdsWGRSxk
Een stadsgenoot om trots op te zijn![]()
quote:
Kan best zo zijn, maar je kan ook over zangtalent beschikken en niet durven meedoen aan zo'n talentenjacht.quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nee sorry, sommige mensen hebben gewoon echt geen zelfkennis en leven in een fantasiewereld die begint bij de linkerkant van hun hersenen en eindigt bij de rechterhelft van hun hersenen
Ja, maar dan zijn er altijd nog wel mensen in je omgeving die dat zeggen..quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef Eveli het volgende:
[..]
Kan best zo zijn, maar je kan ook over zangtalent beschikken en niet durven meedoen aan zo'n talentenjacht.
Inderdaad inderdaadquote:
Hartstikke leuke tent inderdaad. Zit er vanaf nu elke laatste vrijdag van de maand, want ik ben gebombardeerd tot degene die elke keer de bedrijfsborrel moet regelenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef maaike1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |