Mooi!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:39 schreef Sylvana het volgende:
Metalnight was echt leuk en gezellig
Knufffff Eveli![]()
Heidevolkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
wat een lelijke altos daar zeg, bah, enige wat te pruimen was waren m'n vrienden, bier en heidevolk
heidevolk was idd erg leuk jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
wat een lelijke altos daar zeg, bah, enige wat te pruimen was waren m'n vrienden, bier en heidevolk
hoe gaat het nu met je knie dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heidevolk![]()
wel kut dak nie kon, maargoed, knie boven alles
aaaaawquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef nijnja het volgende:
Hij leeft opzich alwel weer, maar voel hem nog steeds![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef nijnja het volgende:
hoe komt nek? of hoef ik dat niet te vragen?
Ik vind de rest er wel eng uitzien, wat is het toch achteruit gegaan met de deventer "metalscene" sinds die gothic huppelkutjes rondlopen zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef nijnja het volgende:
vind die toetsenist er wel eng uit zien![]()
Ik moet zeggen d'r liepen dr daar wel wat bij... Nah, dr stonden dr een paar vooraan, ik dacht eerst dat ze op hun knieën zaten maar die waren zijn gewoon echt zo kleinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik vind de rest er wel eng uitzien, wat is het toch achteruit gegaan met de deventer "metalscene" sinds die gothic huppelkutjes rondlopen zeg
Nee, ik zoek iemand die me op wil warmen, want mn cv-ketel is doodquote:
Gaat zn gangetje hoor, eindelijk vakantiequote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik zoek iemand die me op wil warmen, want mn cv-ketel is dood
Dus verwarming doet het niet en warme water ook niet, dus das beetje irritant
Hoest met jou dan? Moet er wel ff aan wennen hoor, jij in het zwart
Das altijd lekker jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje hoor, eindelijk vakantie
Op zoek, en examens leer ik niet voorquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das altijd lekker ja
Naja, als je gewoon naar school gaat, ik heb al 2 maanden vakantie en hoop toch wel snel een baantje te vinden, want 8 maanden vakantie anders vink wel beetje erg lang
Al druk voor je examens, of nog niet echt mee bezig? En al kamer gevonden in Tilburg, of nog op zoek?
Dat eerste zegt me niet zoveel, is dat leuk? En wat gaat er dan gebeuren in de kerk?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef zwaaibaai het volgende:
je vergeet Fu Manchu, Amplifier en El Cuapo Stunt Team...
En er gaat iets moois gebeuren in de Lebuinus kerk...
Ja zou wel willen, maar tis vrij duur, 25 euro of zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef piepster het volgende:
Sepultura is trouwens bijna uitverkocht volgens mij. Ik zou zo snel mogelijk kaartjes halen!
Taalpurist...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:27 schreef piepster het volgende:
http://www.myspace.com/fumanchu
PS Zwaaibaai: het is El Guapo Stuntteam
ja ja ja...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef piepster het volgende:
Klopt. En het leek me lastig googelen met een tikfout in de naam.
Eens. Maar de gemeente gaat maatregelen treffen. Wanneer weet ik niet. Dus voorlopig blijft het die frustrerende situatie.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Sorry, maar mag ik ff klagen over het station (voorkant)![]()
Ten eerste kun je nauwelijks je fiets kwijt op dat stukje stoep en ten tweede staan die stinkbussen vaak in de weg. Een gedoe om daar met de fiets snel weg te komen
Ik gooi mn fiets altijd tegenover station, voor het vogeleiland zegmaar, bij die rekken, zet ik hem vast met een 3dubbele ketting aan dat rekquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef Sylvana het volgende:
wat ben ik dan blij dak op 3 minuten lopen van het station afwoon
je fiets kun je daar idd niet normaal neerzetten en als je hem aan de andere kant neerzet, waar plek genoeg is en hij niet in de weg staat dan halen die lijers van Cabmio hem wel weg
nopequote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Sylvana het volgende:
heb je je jas trouwens al weer terug maaike?
Een mooi hardlooprondje voor beginners is Welle - Wilhelminabrug - Worpplantsoen - Spoorbrug - Welle.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef PteV het volgende:
Goeiemorgen
Valt er een beetje fatsoenlijk te hardlopen langs de ijsselkade? Zo ja, iemand tips?
Vanaf welke kant begin je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef PteV het volgende:
Goeiemorgen
Valt er een beetje fatsoenlijk te hardlopen langs de ijsselkade? Zo ja, iemand tips?
Hoeveel km is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:09 schreef klaarover het volgende:
[..]
Een mooi hardlooprondje voor beginners is Welle - Wilhelminabrug - Worpplantsoen - Spoorbrug - Welle.
1:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:02 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik woon zelf aan de badhuisstraat...rondje tussen de 5-10 kilometer zou tof zijn
Thanks! Klinkt als een tof rondje, zal het morgen direct eens gaan verkennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
1:
via de binnensingel linksaf de singel op (ook links af), bij de rotonde links af, doorrennen tot de ijssel, links ( alweer? ja alweer!) af de welle op. Doorrennen tot de Wilhelminabrug, voor de brug ( u raadt het al!) links af de bokkingshang op ( hoerenbuurt), voor de hoerenrij begint kan je namelijk de brug op, de ren je over, aan de andere kant via de worp (rechts voor de verandering )naar de spoorbrug, vlak voor de spoorbrug kan je ( jawel!!) linksaf, via het fietspad de spoorbrug op, aan de andere kant er weer af en je bent weer bij de singel.
Je kan het ook andersom doen, en dan moet je steeds rechts![]()
2:
Binnensingel en singel op, maar voor de rotonde de spoorbrug op ( rechts ), die oversteken, linksaf de worp op, bij de wilhelminabrug weer de brug op, aan de andere kant rechtdoor rennen en links aan houden, dan ren je de singel op.
enzovoort
Ah, mooi dat je succes hadquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Dank voor de reacties
Gelukkig had ik succes
jaquote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef Dizzee het volgende:
is de AH op het station vandaag (op zondags) ook open?
een vriend van me had het goed kunnen zien.. hij zei dat je nog maar een heel klein stukje zag en dat het dus geen complete maansverduistering was.. maar het zag er wel mooi uit volgens hemquote:Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:
np
Was de maansverduistering in Deventer nog een beetje te zien?
Ik ben bij mn ouders in Nijkerk en hier was het echt superhelder en dus heel goed te zien
Ik heb rond 1 uur even gekeken en het viel me op dat een deel van de maan door de schaduw heel mooi oranje achtig was.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een vriend van me had het goed kunnen zien.. hij zei dat je nog maar een heel klein stukje zag en dat het dus geen complete maansverduistering was.. maar het zag er wel mooi uit volgens hem
Lolquote:Op maandag 5 maart 2007 12:30 schreef PteV het volgende:
Ik was zo dronken als een tor en dacht overal manen te zien (waren de lantaarnpalen achteraf gezien)
Super! Het is alleen wel enorm irritant dat ik elke keer als ik naar school loop het begint te regenenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol
Hoe bevalt het in je nieuwe kamer?
Saxion idd, valt op zich prima te lopen ja, maar wordt nu toch wel tijd om m'n fiets te gaan maken. Staat al 3 weken op de kop in de eehhhh...tuin (weet niet hoe ik ons mooie grindtegelvloer van 4 bij 4 anders moet noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Waar zit je op school dan? Saxion en ROC aan de Singel zijn prima te lopen toch, als ik daar op school zou zitten zou ik niet eens op de fiets gaan.
Ik ben al 2 keer bij ROC Aventus op de Middelweg geweest, dat vind ik toch iets te ver om te lopenIk ga daar SPW doen en omdat ik al wel propedeuse SPH heb moest ik gister dus ff gesprek doen daar over mn vrijstellingen en krijg waarschijnlijk 1,5 jaar vrijstelling, dus dan hoef ik ook nog maar 1,5 jaar en ben ik februari 2009 klaar
En vandaag moest ik er nog ff snel heen om kopie van mn havo-diploma te brengen
een tuin kun je dat niet echt noemen neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef PteV het volgende:
[..]
Saxion idd, valt op zich prima te lopen ja, maar wordt nu toch wel tijd om m'n fiets te gaan maken. Staat al 3 weken op de kop in de eehhhh...tuin (weet niet hoe ik ons mooie grindtegelvloer van 4 bij 4 anders moet noemen)
Haha, d'r staan nu 4 fietsen, valt mee...binnenkort de teringzooi eens opruimen en de bbq tevoorschijn toveren voor als 't warm is...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
een tuin kun je dat niet echt noemen nee
alhoewel je er prima kunt bbqen ( als het is opgeruimd en er geen 10 fietsen staan)
edit: ga jij je pm es instellen
ja, maar nu hoef ik niet meer te pmen of je het leuk vind als ik vanavond voetbal kwam kijken als jij dat ook ging kijken tenminstequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, d'r staan nu 4 fietsen, valt mee...binnenkort de teringzooi eens opruimen en de bbq tevoorschijn toveren voor als 't warm is...
Ga PM nu instellen
Haha, net afgelopen jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar nu hoef ik niet meer te pmen of je het leuk vind als ik vanavond voetbal kwam kijken als jij dat ook ging kijken tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |