Precies, en niet hier tussen die paar debielen die proberen carnaval te vieren in een stad waar het niet leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die parade ziet er ook vrij sneu uit. Vergelijk dat eens met onder de rivieren. Als je als een debiel wilt gedragen, doe het dan goed![]()
And proud of itquote:Op maandag 19 februari 2007 18:39 schreef Freshthinking het volgende:
Carnaval leeft niet in Deventer![]()
Ook weer waarquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Sylvana het volgende:
ik heb geen geld om naar kroeg te gaan, heb nog 9 cent, dus daar kom je niet zo ver mee
ik ga ook niet echt vaak uit, niet echt vrienden hier in de buurt, maar 1 hier in Deventer en 2 in Zwolle en rest allemaal ver weg in Randstad, Limburg of Groningen/Frieslandquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook weer waar, maargoed ik zit qua geld wel redelijk goed, maar aan uitgaan geef ik het niet uit, heb toch geen gezellige vrienden daarvoor
Precies, hier vooral Brabanders, maar dan heb je het carnavalgedoe weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ga ook niet echt vaak uit, niet echt vrienden hier in de buurt, maar 1 hier in Deventer en 2 in Zwolle en rest allemaal ver weg in Randstad, Limburg of Groningen/Friesland
owja, moet ik nog steeds es langs gaan om vrijwilliger te worden, misschien dak dan wat meer mensen leer kennen hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:27 schreef nijnja het volgende:
overigens, donderdag ga ik wel naar't Burger
Haha dat zou ook nog kunnen, kan je geloof ik ook nog zelf aangeven wanneer je wil tappen (beperkt), maar zo kan je dus wel 'gratis' concerten bijwonen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja, moet ik nog steeds es langs gaan om vrijwilliger te worden, misschien dak dan wat meer mensen leer kennen hier
Je moet minstens 2x per maand beschikbaar zijn, maar als je het voor de gratis concerten doet zal het je wel vies gaan tegenvallen gezien het op een drukke avond flink doorwerken is. Heb het zelf ook gedaan, echter helaas door tijdgebrek veroorzaakt door m'n vorige werkgever was ik er mee gestopt. Wellicht dat ik het weer ga doen, maar voorlopig nog ff nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat zou ook nog kunnen, kan je geloof ik ook nog zelf aangeven wanneer je wil tappen (beperkt), maar zo kan je dus wel 'gratis' concerten bijwonen.
Weet niet helemaal hoe het gaat, een vriend van me doet het ook
maargoed donderdag komt dr wel een leuk bandje (in mijn ogen), dus daar ga ik even van genieten
jammer dat dat donderdag is en niet vrijdag, want nou had ik dus geen geld, naja, volgende keer beterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef nijnja het volgende:
Ik kom dr verder niet zo vaak, heb dr 1 keer zelf gestaan met spijkerpop ofzo, verder een keer Epica, en donderdag After Forever, een paar keer wat workshops maar dat is't ook wel
Dankjeschoon, ben niet zo`n concertganger verder, en in 't burger komt ook niet heel vaak iets wat ik aan kan horenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jammer dat dat donderdag is en niet vrijdag, want nou had ik dus geen geld, naja, volgende keer beter
veel plezier alvast iig
Op megadeth naquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:00 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nog niet in Burgerweeshuis naar concerten geweest, want kwam er steeds pas achteraf achter dat er een leuk concert wasDus nou maar geabonneerd op de agenda tijdje terug
Concerten waar ik wel geweest ben: The Offspring ( HMH), Rammstein ( Ahoy) Megadeth ( 013) Kamelot ( de Boerderij ) en Fields of Rock ( Goffertpark)
Nee, niet echt geld voorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:47 schreef nijnja het volgende:
jij nog concerten of iets staan dan voor komende periode?
Haha dat is altijd fijn, als je niet van die mensen hebt die het dubbele vragen ofzo, alleen ik ga even mijn vingers verzorgen, zijn een beetje erg roodquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, niet echt geld voor
Wilde wel heel graag kaarten voor Red Hot CHilli Pepeprs die 24 juni naar Goffertpark komen, maar vorige week is voorverkoop al begonnen, dus zal al wel uitverkocht zijn. Misschien dat ik in maart als ik weer wat geld heb iemand op marktplaats ofzo tref die zijn kaarten voor redelijke prijs wil verkopen. Met Rammstein ook gelukt, gewoon tegen kostprijs kaart via internet gekocht
Das altijd open, behalve maandag avondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Piep of zwaai, tot hoe laat is het burgercafe ook al weer open doordeweeks? Als het al open is![]()
Openingstijdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Piep of zwaai, tot hoe laat is het burgercafe ook al weer open doordeweeks? Als het al open is![]()
Daar heb ik alleen de eerste paar nummers maar van meegekregen, maar was niet echt mijn party... Daarnaast was het ook niet echt druk, er was maar 1 bar openen en een vrij gemeleerd publiek...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef piepster het volgende:
@ whoops: ben je nog bij de balkan beats dansavond geweest die aansloot op het concert? Zo ja, hoe was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |