Huh? Stonden er bomen in ons Smedenstraatjequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef PteV het volgende:
Oooh, ze hebben alle bomen weggehaald in de smedenstraat [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Huh? Stonden er bomen in ons Smedenstraatje
kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef maaike1987 het volgende:
er zitten me echt een hoop verkeerde mannen in deventer
![]()
hahah nogalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter?wat een foute sjakies overal zeg.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hoezo?
* Misanthroopia pakt koffie en koekjes en gaat eens zitten voor een goed verhaal![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Eveli het volgende:
Yeah theorie rijbewijs B gehaald, 0 fouten.
ik ga hier ook nooit uit, vandaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenis er in een zaak 1 foute man weet ik hem te vinden.. ken jij niet nog een leuke vrijgezellige man
![]()
hahaha oke dan is het goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik ga hier ook nooit uit, vandaar
en ja, ik ben vrijgezel
en nee, dit is geen hint.
als je huisbaas betaald, heb je binnen 5 werkdagen weer tv. Heb je hem al gesproken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Aaaaarrrg, mn huisbaas heeft de kabelrekening niet betaald en nu zit ik al sinds dinsdag zonder tv en internet thuis en het gaat nog wel ff duren ook
ja, heb hem van de week gesproken, maar gister had ie nog steeds niet betaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als je huisbaas betaald, heb je binnen 5 werkdagen weer tv. Heb je hem al gesproken?
ja door ervaring weet ik dit ja
Jupquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:06 schreef zwaaibaai het volgende:
En aan je foto's te zien heb je mijn hardlooprondje gedaan!
Wandelen rules hoor. Zolang je maar in beweging bent. En de route is erg mooi, mijn tempo gaat er vaak aan omdat ik alleen maar om me heen aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
JupDoe ik nou elke dag, alleen ik hardloop niet, ik wandel gewoon
Misschien dat het ooit nog wel veradert wordt in hardlopen, maar voorlopig hou ik het gewoon bij lekker wandelen
Ik doe er ruim een uur over, en idd erg mooi uitzicht, helemaal nu die uiterwaarden helemaal volgestroomd zijn. Elke dag weer ontdekken hoeveel het water nu weer gezakt is enzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wandelen rules hoor. Zolang je maar in beweging bent. En de route is erg mooi, mijn tempo gaat er vaak aan omdat ik alleen maar om me heen aan het kijken ben.
Daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik doe er ruim een uur over, en idd erg mooi uitzicht, helemaal nu die uiterwaarden helemaal volgestroomd zijn. Elke dag weer ontdekken hoeveel het water nu weer gezakt is enzo
En van de week ook 124 foto's gemaakt dus tijdens dat uurtje wandelenquote:
Oorbelletje in .quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
thnxquote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef maaike1987 het volgende:
zijn inderdaad leuke foto's sylvanadit weekend in amsterdam wezen stappen.. moesten wachten op de eerst trein.. dus lag er pas om 9 uur in
![]()
gezelligquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef PteV het volgende:
Donderdagavond hebben we een pokeravond en daarna gaan we met z'n allen de stad in
Eindelijkquote:Meer ruimte voor horeca op Brink
DEVENTER - Er kunnen zich weer nieuwe horecaondernemers vestigen aan de Brink in Deventer. De laatste jaren was dit nagenoeg onmogelijk. Er werden geen nieuwe vergunningen uitgegeven, omdat de hoeveelheid horeca aan het stadsplein aan zijn taks zat.
Burgemeester en wethouders hebben het nieuwe horecabeleid vastgesteld. Daarin worden geen restricties meer gesteld aan het aantal horecabedrijven aan de Brink. Ook mogen de bestaande bedrijven uitbreiden naar bijvoorbeeld de eerste etage. De gemeenteraad neemt waarschijnlijk nog voor de zomer een besluit over de voorstellen.
Ligt er aan wat voor mannen je zoekt...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenis er in een zaak 1 foute man weet ik hem te vinden.. ken jij niet nog een leuke vrijgezellige man
![]()
wat is 2 voor de prijs van 1? 2 foute mannen voor de prijs van 1?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor mannen je zoekt...
Zulke:![]()
Zoeen:![]()
Of zoeentje:![]()
Tis trouwens tot en met zaterdag 2 voor de prijs van 1 :p
Wat jij wilquote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat is 2 voor de prijs van 1? 2 foute mannen voor de prijs van 1?
Volgens mij voldoet bijna elke man daar aan! Ligt er ook aan waar je gaat stappen in Deventer (ontopic!quote:Ik zoek gewoon een lieve man die trouw aan mij kan zijn![]()
en hij moet humor hebben en je moet er wel mee kunnen praten..
is toch niet zoveel gevraagd![]()
hahah ik weet hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Wat jij wilIk bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik geen pimp ben voor vrijgezelle mannen
![]()
[..]
Volgens mij voldoet bijna elke man daar aan! Ligt er ook aan waar je gaat stappen in Deventer (ontopic!) he, sommige kroegen zitten nou eenmaal vol met foute types.
![]()
![]()
![]()
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah ik weet hetmaar een man die trouw is is moeilijk te vinden hoor
![]()
Deventer is wel een fijne stad om te wonen vind ik.. durf in ieder geval alleen terug naar huis te fietsen![]()
dat is waar.. rivierenwijk en keizerslanden zijn af te radenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.
Opzich heb ik dat gevoel ook wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
durf in ieder geval alleen terug naar huis te fietsen![]()
Heb vandaag je rondje eens gelopen zwaaibaai! Relaxed rondje hoor, alleen op de spoorbrug flink wind tegen, was even bikkelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.
De wind tegen op de spoorbrug of de wilhelmina brug is inderdaad soms ernstig pokkelen: schuim op je bek, zure bovenbenen, the works. Maar je hebt wel de ruimte en ik vind het erg relaxed lopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef PteV het volgende:
[..]
Heb vandaag je rondje eens gelopen zwaaibaai! Relaxed rondje hoor, alleen op de spoorbrug flink wind tegen, was even bikkelen
Mwah kut wijken inderdaad maar Borgele Knutteldorp enzo zijn net zo erg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is waar.. rivierenwijk en keizerslanden zijn af te raden![]()
Dat heb ik ook begrepen van mijn ouders die daar wonen. Vlak achter hen, achter het winkelcentrum schijnt het steeds erger te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef Canisfire het volgende:
De vijfhoek wordt trouwens ook steeds kutter. bomberjack en co hebben een volksverhuizing gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |