Das sportief van jequote:Op donderdag 8 maart 2007 02:38 schreef Sylvana het volgende:
Nee Ajax-fan, maar Europees voor iedereen, alleen maar goed voor Nederlands voetbal als clubs in Europa veel punten bij elkaar verzamelen op Uefa-lijst![]()
knap van je als je dan boven mijn geschreeuw uitkwamquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das sportief van je
Als je gister trouwens zo rond de 85e minuut een orgastische schreeuw hebt gehoord door de Smedenstraat.... Dat was ik toen Alex scoorde
was jij dat.. ik wist wel dat ik iets hoordequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das sportief van je
Als je gister trouwens zo rond de 85e minuut een orgastische schreeuw hebt gehoord door de Smedenstraat.... Dat was ik toen Alex scoorde
hey, nog een bijna buurvrouwquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das sportief van je
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Maar ik ben heul geen meisje
![]()
Woont iedereen hier in de Smedenstraat ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was jij dat.. ik wist wel dat ik iets hoorde![]()
Ik heb toch echt geen tieten hoor. jammer genoegquote:
Noordenbergstraat represent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Woont iedereen hier in de Smedenstraat ofzo
o nee hoor.. maar fiets er wel eens doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Woont iedereen hier in de Smedenstraat ofzo
die hoef je niet te betalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef Hillz het volgende:
hebben jullie laatst ook een rekening van de gemeente Deventer ontvangen? 420 euro (!!) voor afvalheffing en rioolrechten.
Waarom niet?quote:
Wel als je werkt, of eigenlijk: wanneer je teveel verdient.quote:
leuk om te weten dat ik te veel verdien danquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Wel als je werkt, of eigenlijk: wanneer je teveel verdient.
Maar goed, als je als student meer dan 15.000 per jaar verdient heb je daar nog niets aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef Dizzee het volgende:
als student kan je een bezwaarschrift indienen. formulieren liggen op het gemeentehuis.
15.000 is de limiet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Maar goed, als je als student meer dan 15.000 per jaar verdient heb je daar nog niets aan.
ja de ijssel ligt er inderdaad nu mooi bijquote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik heb net heerlijk een uurtje gewandeld met dit mooie weer
Richting IJssel gelopen, langs IJssel richting spoorbrug, spoorbrug over, door Worpplantsoen naar Wilhelminabrug, die over, en dan weer langs de IJssel terug naar huis. Uurtje over gedaan, gewoon rustig gewandeld en in park nog even gekletst met een jongetje met een leuke hond. Denk wel dat ik dat rondje vaker ga lopen als het mooi weer is, erg leuk rondje om te wandelen en dan krijg ik ook nog es beweging en morgen neem ik mn fototoestel ook wel mee, zijn erg mooie foto's te maken nu de uiterwaarden volgestroomd zijn![]()
ik wil ze hier ook wel posten hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 16:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ja de ijssel ligt er inderdaad nu mooi bijga je je foto's ook hier posten?
Ik loop ook wel vaker s'avonds rondje langs de ijssel.. heel mooi dan.. en als ik niet alleen zou zijn zou het ook romantisch kunnen zijn![]()
Ik moet het nog doen met mijn mp 3 spelen..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wil ze hier ook wel posten hoor
en ja, dat probleem heb ik ook, zou ook liever romantisch samen met iemand wandelen, maar nou blijft het ook alleen maar bij romantisch samen met mn iPod wandelen
Afgelopen zaterdag hingen er anders veel om me vriendin heenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen met mijn mp 3 spelen..die momenteel ook nog eens zoek is ook
![]()
volgens mij zijn er ook helemaal geen leuke vrijgezellige jongens in deventer![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef maaike1987 het volgende:
volgens mij zijn er ook helemaal geen leuke vrijgezellige jongens in deventer![]()
dan moet je maar dicht bij haar blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hingen er anders veel om me vriendin heen
sorry jij bent wel een schatjequote:
Laten we romantisch langs de IJssel gaan lopen...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
sorry jij bent wel een schatjeniet mijn type maar wel lief
![]()
deze week gaan we gezellig saampjes wat doen he?![]()
Ik kan geen vijf minuten naar de WCquote:Op maandag 12 maart 2007 18:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je maar dicht bij haar blijvenen de jongens doorsturen
![]()
maak eens even snel een fobo aan danquote:
inderdaad maak maar eens snel een fobo aanquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maak eens even snel een fobo aan dan
ik bne het al meer dan een jaar en ook wel zat inmiddels
Volgens mij zoek jij niet goedquote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen met mijn mp 3 spelen..die momenteel ook nog eens zoek is ook
![]()
Ha! Maar ondertussen wil je me welquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha bied jij je aan(grapje he even voor de duidelijkheid
)
hoezo zoek ik niet goed![]()
Gistermiddag heb ik al voor de tweede keer dit jaar aan de Brink in het zonnetje op het terras gezeten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef scarefreak het volgende:
Gisteren zaten er alweer veel mensen langs de IJsel van de zon te genieten
begin maart, moet niet gekker worden
Wij wouden zaterdag gaan, zonnebril opgedaan, hup op naar de brink....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Gistermiddag heb ik al voor de tweede keer dit jaar aan de Brink in het zonnetje op het terras gezeten...
Dat belooft veel goeds...
Dat was ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef scarefreak het volgende:
Gisteren zaten er alweer veel mensen langs de IJsel van de zon te genieten
begin maart, moet niet gekker worden
en je vraagt mij niet eens meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Gistermiddag heb ik al voor de tweede keer dit jaar aan de Brink in het zonnetje op het terras gezeten...
Dat belooft veel goeds...
Dat rondje loop ik ook inderdaad vaak, al dan niet hard.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik heb net heerlijk een uurtje gewandeld met dit mooie weer
Richting IJssel gelopen, langs IJssel richting spoorbrug, spoorbrug over, door Worpplantsoen naar Wilhelminabrug, die over, en dan weer langs de IJssel terug naar huis. Uurtje over gedaan, gewoon rustig gewandeld en in park nog even gekletst met een jongetje met een leuke hond. Denk wel dat ik dat rondje vaker ga lopen als het mooi weer is, erg leuk rondje om te wandelen en dan krijg ik ook nog es beweging en morgen neem ik mn fototoestel ook wel mee, zijn erg mooie foto's te maken nu de uiterwaarden volgestroomd zijn![]()
Congrats!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Eveli het volgende:
Yeah theorie rijbewijs B gehaald, 0 fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |