thnxquote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef maaike1987 het volgende:
zijn inderdaad leuke foto's sylvanadit weekend in amsterdam wezen stappen.. moesten wachten op de eerst trein.. dus lag er pas om 9 uur in
![]()
gezelligquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef PteV het volgende:
Donderdagavond hebben we een pokeravond en daarna gaan we met z'n allen de stad in
Eindelijkquote:Meer ruimte voor horeca op Brink
DEVENTER - Er kunnen zich weer nieuwe horecaondernemers vestigen aan de Brink in Deventer. De laatste jaren was dit nagenoeg onmogelijk. Er werden geen nieuwe vergunningen uitgegeven, omdat de hoeveelheid horeca aan het stadsplein aan zijn taks zat.
Burgemeester en wethouders hebben het nieuwe horecabeleid vastgesteld. Daarin worden geen restricties meer gesteld aan het aantal horecabedrijven aan de Brink. Ook mogen de bestaande bedrijven uitbreiden naar bijvoorbeeld de eerste etage. De gemeenteraad neemt waarschijnlijk nog voor de zomer een besluit over de voorstellen.
Ligt er aan wat voor mannen je zoekt...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ach.. ik kom gewoon altijd de verkeerde mannen tegenis er in een zaak 1 foute man weet ik hem te vinden.. ken jij niet nog een leuke vrijgezellige man
![]()
wat is 2 voor de prijs van 1? 2 foute mannen voor de prijs van 1?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor mannen je zoekt...
Zulke:![]()
Zoeen:![]()
Of zoeentje:![]()
Tis trouwens tot en met zaterdag 2 voor de prijs van 1 :p
Wat jij wilquote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat is 2 voor de prijs van 1? 2 foute mannen voor de prijs van 1?
Volgens mij voldoet bijna elke man daar aan! Ligt er ook aan waar je gaat stappen in Deventer (ontopic!quote:Ik zoek gewoon een lieve man die trouw aan mij kan zijn![]()
en hij moet humor hebben en je moet er wel mee kunnen praten..
is toch niet zoveel gevraagd![]()
hahah ik weet hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Wat jij wilIk bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik geen pimp ben voor vrijgezelle mannen
![]()
[..]
Volgens mij voldoet bijna elke man daar aan! Ligt er ook aan waar je gaat stappen in Deventer (ontopic!) he, sommige kroegen zitten nou eenmaal vol met foute types.
![]()
![]()
![]()
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah ik weet hetmaar een man die trouw is is moeilijk te vinden hoor
![]()
Deventer is wel een fijne stad om te wonen vind ik.. durf in ieder geval alleen terug naar huis te fietsen![]()
dat is waar.. rivierenwijk en keizerslanden zijn af te radenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.
Opzich heb ik dat gevoel ook wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
durf in ieder geval alleen terug naar huis te fietsen![]()
Heb vandaag je rondje eens gelopen zwaaibaai! Relaxed rondje hoor, alleen op de spoorbrug flink wind tegen, was even bikkelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan in welke wijk je woont hoor.
De wind tegen op de spoorbrug of de wilhelmina brug is inderdaad soms ernstig pokkelen: schuim op je bek, zure bovenbenen, the works. Maar je hebt wel de ruimte en ik vind het erg relaxed lopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef PteV het volgende:
[..]
Heb vandaag je rondje eens gelopen zwaaibaai! Relaxed rondje hoor, alleen op de spoorbrug flink wind tegen, was even bikkelen
Mwah kut wijken inderdaad maar Borgele Knutteldorp enzo zijn net zo erg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is waar.. rivierenwijk en keizerslanden zijn af te raden![]()
Dat heb ik ook begrepen van mijn ouders die daar wonen. Vlak achter hen, achter het winkelcentrum schijnt het steeds erger te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef Canisfire het volgende:
De vijfhoek wordt trouwens ook steeds kutter. bomberjack en co hebben een volksverhuizing gehad.
bronquote:Schietpartij aan Brinkgreverweg
DEVENTER - Aan de Brinkgreverweg in Deventer heeft zich aan het begin van de avond een schietpartij voorgedaan. Daarbij is één gewonde gevallen.
Volgens de politie zijn er zeven tot tien schoten op deze persoon afgevuurd. Het slachtoffer is in de 1e Pauwenlandstraat aangetroffen en naar het ziekenhuis gebracht. Naar verluidt zou de schietpartij zich in of in de omgeving van de coffeeshop aan de Brinkgreverweg hebben voorgedaan, maar de politie kan dat niet bevestigen. De wijde omgeving is afgezet voor het politieonderzoek.
Dat zei een Deventernaar die voor de Plus stond...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Dizzee het volgende:
14 jaar??
Shop dus bij dominio's pizzaquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef whoops het volgende:
Als ik het goed gehoord heb is er vanavond rond zeven uur een schietpartij geweest bij de Beestenmarkt... Ik wilde naar de plus en toen stond er allemaal politie ter hoogte van de snackbar en de fietsenwinkel... Er schijnt een jongen van 14 neergeschoten te zijn...
Een vriendin van me is er net gaan wonen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:31 schreef scarefreak het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_probleemwijken.html
Nou.. wie hier woont daar?
Ja dat moet je natuurlijk ook niet doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
ik heb van de week mn hamstring gescheurd, dus dat rondje IJssel wandelen zit er hier voorlopig niet meer in
verkeerde beweging gemaakt met sporten :Squote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk ook niet doen!
Wat is er gebeurd?
2 maanden totale rust en op krukken lopen en daarna rustig aan opbouwen met wandelen/fietsen en kan wel 3 maanden duren voor ik alles weer normaal kan en weer met krachttraining mag beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef scarefreak het volgende:
En hoelang moet je nu rustig aandoen?
je hebt in elk geval weer internet..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
2 maanden totale rust en op krukken lopen en daarna rustig aan opbouwen met wandelen/fietsen en kan wel 3 maanden duren voor ik alles weer normaal kan en weer met krachttraining mag beginnen
nee, ook nog niet, zit nu bij mn ouders, thuis nog steeds geen internet en tvquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je hebt in elk geval weer internet..
Bij wie heb je het aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ook nog niet, zit nu bij mn ouders, thuis nog steeds geen internet en tv
zeiden eerst dat het uiterlijk afgelopen donderdag het weer zou doen, deed ie het gister nog niet, weer gebeld en nou zeggen ze uiterlijk aankomende dinsdag, dus daar maar op hopen dan...
mn huisbaas had de rekening niet betaald, dus waren we 13 maart afgesloten, 14 maart heeft hij de rekening betaald en dan duurt het 7 werkdagen voordat het opnieuw aangesloten wordt, dus als het goed is maandag dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij wie heb je het aangevraagd dan?
Ik wacht al twee maanden op m'n aansluiting via TELE2.
Ze kunnen bij TELE2 m'n postcode niet matchen met de straatnaam
Dat is zeker vet jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Canisfire het volgende:
Ey dever vriendjes.
Ik ben gewoon van af mei 5 maanden in italie voor stage.
Hoe pwhat is dat!
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij wie heb je het aangevraagd dan?
Ik wacht al twee maanden op m'n aansluiting via TELE2.
Ze kunnen bij TELE2 m'n postcode niet matchen met de straatnaam
Animatie team op een camping.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is zeker vet ja
Wat voor stage ga je daar doen dan?
Oeh dat is zeker leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Animatie team op een camping.
400 euries per maand![]()
Uiteraard gratis inwoning en eten ^^quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh dat is zeker leuk om te doen jaWel zwaar, ben wel de hele dag bezig, maar wel lekker en gratis kost en inwoning op het park/hotell ook nog zeker?
Bij mij exact hetzelfde, ook de Leeuwenbrugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrug
Boos mailtje gestuurd en daarop werd ik gebeld met de mededeling dat ze er alles aan zouden doen om internet/tv/telefoon/router etc. op tijd zouden leveren. We kijken het dus even aan.
Reken er maar niet op..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrug
Boos mailtje gestuurd en daarop werd ik gebeld met de mededeling dat ze er alles aan zouden doen om internet/tv/telefoon/router etc. op tijd zouden leveren. We kijken het dus even aan.
Ik kan niet wachten tot het zomer is en ik daar lekker op het terrasje kan zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben gisteravond in de Fred & Douwe geweest.. was toch echt best wel gezellig daar![]()
als het niet te druk is ja...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben gisteravond in de Fred & Douwe geweest.. was toch echt best wel gezellig daar![]()
Heej, die zag ik vanmiddag op het terras zitten bij de kokkel en het zwijn!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:49 schreef Sylvana het volgende:
ik ga dinsdag naar Sara Kroos in de schouwburg
Het was echt SUPERquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Heej, die zag ik vanmiddag op het terras zitten bij de kokkel en het zwijn!
Je hoorde haar van drie terrasjes af al brullen
Maar hoe was de show?
Ben je al wat verder gekomen met je internetverbinding?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef whoops het volgende:
Als ik het goed gehoord heb is er vanavond rond zeven uur een schietpartij geweest bij de Beestenmarkt... Ik wilde naar de plus en toen stond er allemaal politie ter hoogte van de snackbar en de fietsenwinkel... Er schijnt een jongen van 14 neergeschoten te zijn...
Haha, ja ok het is wel een hippe tent.quote:Op maandag 2 april 2007 09:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als het wat drukker is is ook best gezellig.. komen daar best leuke mannen![]()
Zij durfde het tenminste maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:24 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K0YdsWGRSxk
Een stadsgenoot om trots op te zijn![]()
quote:
Kan best zo zijn, maar je kan ook over zangtalent beschikken en niet durven meedoen aan zo'n talentenjacht.quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nee sorry, sommige mensen hebben gewoon echt geen zelfkennis en leven in een fantasiewereld die begint bij de linkerkant van hun hersenen en eindigt bij de rechterhelft van hun hersenen
Ja, maar dan zijn er altijd nog wel mensen in je omgeving die dat zeggen..quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef Eveli het volgende:
[..]
Kan best zo zijn, maar je kan ook over zangtalent beschikken en niet durven meedoen aan zo'n talentenjacht.
Inderdaad inderdaadquote:
Hartstikke leuke tent inderdaad. Zit er vanaf nu elke laatste vrijdag van de maand, want ik ben gebombardeerd tot degene die elke keer de bedrijfsborrel moet regelenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef maaike1987 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |