Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:03 schreef het.ismij het volgende:
Te zien aan aantal views zijn er wel redelijk wat met je eensch dat dit toch wel top 6 is.
Pijpen/in haar mond klaar komen om vervolgens alles uit te spugen (in badkamer ofzo) is trouwens ook wel killing.
Geef aan dat je het niet wil? zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
*Bij wijze van spreken dan
De ene keer is het goed te pruimen, de andere keer niet. Ligt er aan wat de man heeft gegeten of aan de geiligheid van een vrouw of ze het doorslikt of niet. In haar mond klaarkomen is sowieso lekker toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geef aan dat je het niet wil? zo moeilijk is dat niet.
Ook geen probleem.
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
Whehehe zijn er echt vrouwen die dat doen?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Godshand het volgende:
5)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was...met de geile sfeer
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
bang dat je haar niet knap genoeg vindt![]()
Nja voor de rest heeft de TS alles wel denk ik
Dat is wel ene omschrijving dat je denkt van,..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?
Situatie:
Metro2005 druk pompend op haar bezig
Zij: schat, ben ik wel knap genoeg voor je
Metro2005: Huh![]()
*zin weg
*
zoiets?
ik had een vers sinasappelsap dieetquote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De ene keer is het goed te pruimen, de andere keer niet. Ligt er aan wat de man heeft gegeten of aan de geiligheid van een vrouw of ze het doorslikt of niet. In haar mond klaarkomen is sowieso lekker toch?
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
*Zij bovenop en dan een heel rare voor achter beweging maken ipv op-neer.![]()
Maar (bijna) nog erger, meebewegen zodat je niet meer neukt en lekker stootmaar dat ze een beetje dom meebeweegt zodat er geeneens wrijving meer is
![]()
Disclaimer, als ze alles perfect doet geeft dat ook stof om over na te denken![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Situatie:
*zin weg
*
zoiets?
dat vind ik nog geeneens zo erg, meestal zijn ze dan op jouw aan het klaarrijden met hun klitje..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
natuurlijk, het doel van sex is er toch van te genieten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
*Zoals al eerder gemeld, compleet uit het ritme meebewegen.
Maar (bijna) nog erger, meebewegen zodat je niet meer neukt en lekker stootmaar dat ze een beetje dom meebeweegt zodat er geeneens wrijving meer is
![]()
* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet![]()
Disclaimer, als ze alles perfect doet geeft dat ook stof om over na te denken![]()
Lijkt er wel sterk op ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?
Is het niet de bedoeling dat beiden genieten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
natuurlijk, het doel van sex is er toch van te genieten?
als ik jou lig te likken en je voelt geen fuck, wil je ook maar liever een film gaan kijken..![]()
Hij klinkt niet echt als een goede minnaar inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Lijkt er wel sterk op ja.
ps: Dat rijden doet ze trouwens niet voor niks, amateur.![]()
misschien wel even...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat beiden genieten?
Als jouw ritme niet fijn is voor haar, moet ze dat maar gewoon zo laten?
Nope.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een goede minnaar inderdaad
Jij gunt haar kennelijk niet al te veel.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
misschien wel even...
zo iemand gunt me toch wel wat...
lik ik haar daarna wel weer klaar ofzo...
Ik krijg sterk die indruk inderdaad...en dan hebben ze het over vrouwen die slecht zijn in bedquote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef het.ismij het volgende:
Ligt het nou aan mij of is 1 een egoist in bed en de ander een prutser?
Dat is 1 moment, seks duurt iets langer, als het goed isquote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je je overgeeft aan je orgasme, denk je alleen maar aan je eigen genot. Dat is een moment van egoisme. Maar wel erg lekker..
is dat likken dan ook weer niet goed?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij gunt haar kennelijk niet al te veel.
dat moment indd,..maar er is meer dan dat ene moment van orgasme bij sex?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je je overgeeft aan je orgasme, denk je alleen maar aan je eigen genot. Dat is een moment van egoisme. Maar wel erg lekker..
Als een vrouw een keer niet goed in jouw ritme zit (want daar komt het op neer), is ze toch niet slecht in bed?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
is dat likken dan ook weer niet goed?
het gaat toch niet ALLEEN om neuken?
die ene keer dat ze niet goed in het ritme zit en ik haar bijstuur dat vind jij al meteen slecht...
ze komt heus wel aan dr trekken hoor..
en sowieso gaat de slechte sex minder worden naarmate je elkaar langer kent en van elkaar achter probeert te komen wat ieder lekker vindt...
Nee zeker niet, als alles geweldig gaat dan voel je dat beide wel aan denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?
Dat kan ook te maken hebben met wie er dominant is of wil zijn. Als je dominant bent ingesteld wil je zelf het ritme bepalen. En vica versa. In zo'n geval kan dus gewoon niet klikken in bed.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als een vrouw een keer niet goed in jouw ritme zit (want daar komt het op neer), is ze toch niet slecht in bed?
bij een one night stand vind ik dat niks, ondanks aanwijzingen dat je het liever anders wil...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als een vrouw een keer niet goed in jouw ritme zit (want daar komt het op neer), is ze toch niet slecht in bed?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef MissDeLuxe het volgende:
Ach als we moeten toch ergens goed in zijn
Nee, want gelukig hoef ik niet met jou naar bedquote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
bij een one night stand vind ik dat niks, ondanks aanwijzingen dat je het liever anders wil...
in een relatie zou dat snel over moeten zijn maar als ze dan nog niet leert...
tsja slecht in bed voor mij ja
voel je je nu aangesproken?
Ja maar dat is het 'm nu juist. Er zijn vrouwen die dat dus alleen maar doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is man!!!
Ennuh 2bier,.. joh voor dat even dat ze dat volop doet, lekker belangrijk,..
Kijk ut hoeft voor mij ook geen kwartier/half uur te duren. Maar dat even? Lekker boeiend?
Zij geniet, je ziet haar genieten,.. niks mis mee?
Maar jij vond haar wel slecht als ze een keer niet goed in het ritme zat.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
die ene keer dat ze niet goed in het ritme zit en ik haar bijstuur dat vind jij al meteen slecht...
Soms moet je inderdaad aan elkaar wennen en soms vliegt meteen het pleisterwerk al van de muren.quote:en sowieso gaat de slechte sex minder worden naarmate je elkaar langer kent en van elkaar achter probeert te komen wat ieder lekker vindt...
want?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Er zullen zeker wel vrouwen zijn die slecht zijn in bed, net als mannen.
Ik vind alleen niet alle voorbeelden goede argumenten om te stellen dat een vrouw slecht is...
Dan is het inderdaad om te huilen ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:43 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Ja maar dat is het 'm nu juist. Er zijn vrouwen die dat dus alleen maar doen.![]()
Stimuleert zowel klit als g-spot, is erg prettig voor vele vrouwen, is niet naar meer als ze krampend zit klaar te komen op jequote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
Met rug hol of bol zetten varieer je hoe de man naar binnen komt en hoe diep hij komt, als een meisje haar rug bolt doe je het waarschijnlijk wat te hard, zet ze haar rug zo om het wat minder fel te laten zijn waardoor ze geen pijn krijgt, wat minder diep, wat makkelijker om de klappen op te vangen.quote:* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet![]()
Volgens mij heb ik dat al uitgelegd.quote:
Is dit punt 7?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is 1 moment, seks duurt iets langer, als het goed is
Inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit punt 7?.
alhoewel dat stereotype natuurlijk meer iets voor het slecht sexende mannenlijstje is
ja als het verkeerde ritme is, is het niks... simpel, ik wordt dan niet goed gestimuleerd...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar jij vond haar wel slecht als ze een keer niet goed in het ritme zat..
[..]
Soms moet je inderdaad aan elkaar wennen en soms vliegt meteen het pleisterwerk al van de muren..
Doe je toch wat fout samen, want dat kan wel degelijk erg lekker zijn voor beiden, als jij een beetje meebeweegt bv, wat met je heupen op en neer gaat, of als je je bekkenbodem ritmisch aantrekt en ontspant en haar dat ook laat doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Nee zeker niet, als alles geweldig gaat dan voel je dat beide wel aan denk ik.
En over dat rijden dat begrijp ik wel en is ook lekker, maar als er alleen gereden wordt zonder dat er beweging zit tussen lul en vagina zeg maar is er voor de man nu eenmaal geen zak aan. face it.
geloof het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al uitgelegd.
hmm dat wordt niet altijd gewaardeerd omdat ze juist net over 1 punt van je bekken wil rijden...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe je toch wat fout samen, want dat kan wel degelijk erg lekker zijn voor beiden, als jij een beetje meebeweegt bv, wat met je heupen op en neer gaat, of als je je bekkenbodem ritmisch aantrekt en ontspant en haar dat ook laat doen.
Je moet ook niet als een gek in je eigen ritme gaan zitten stoten, maar harmonieus in het geldende ritme, daarmee kan je haar juist net dat extra setje geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
hmm dat wordt niet altijd gewaardeerd omdat ze juist net over 1 punt van je bekken wil rijden...
dus als jij dan als een gek gaat bewegen is het niet precies de juiste stimulatie van haar...
ik doe gewoon niks en laat haar gaan en geniet dan van haar vertrekkende gezicht als ze klaarkomt
kloon van dark?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen zijn sowieso walgelijk om sex mee te hebben, dit naast het gebrek aan vaardigheden...
Maarja, het alternatief is een kerel, of kleine hoefdieren.
Alhoewel dat laatste misschien zo gek nog niet is.
bij een meisje waarmee dat niet kan zou ik ws zowiezo niet veel meer proberen dan negerenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef 2biergraag het volgende:
Het is trouwens ook een grote pre dat het gewicht van de dame in kwestie dusdanig is dat je haar gemakkelijk in elke standje kunt manouvreren.
Smeerlapquote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen zijn sowieso walgelijk om sex mee te hebben, dit naast het gebrek aan vaardigheden...
Maarja, het alternatief is een kerel, of kleine hoefdieren.
Alhoewel dat laatste misschien zo gek nog niet is.
scherpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat we nog steeds kunnen concluderen dat de eerste zin van zijn OP klopt dames?
je moet het leren drinken... net als bierquote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
achter de huig bevinden zich geen smaakpapillenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef DOGMAN het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
je moet het leren drinken... net als bier
eenschquote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef malesubje2007 het volgende:
Wanneer ze alles "vies" vind wat ze wel van jou verwacht. Zoals tussen het neuken door beffen, maar niet pijpen tussendoor, want dat is vies. Als je de uitwisseling van allerhande vloeistoffen vies vind, moet je uberhaupt niet aan sex beginnen.
sex=vies=lekker
quote:3)Als je haar aan het neuken bent, denkt ze heel behulpzaam te zijn door volstrekt uit het ritme te gaan bewegen
Was het maar waar. Bij m'n ex brandde die zooi door m'n keel heen, Stroh 80 was er niks bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...
Mjah, de keren dat ik stiekem naar de tv keek tijdens de seks, had dat toch vooral te maken met het gezelschap en zijn activiteiten, niet dat de tv nou zo boeiend was.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
met van alles en nog wat bezig zijn behalve sex. Praten over de afwas die nog staat of over andere nutteloze zaken.
Vies van sperma zijn en bang dat je haar niet knap genoeg vindt![]()
Nja voor de rest heeft de TS alles wel denk ik
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef Catannl het volgende:
Ik herken de punten hier wel...
Oa mijn ex was ook zo'n type.. Behoorlijk passief. Denkt dat afzuigen ook echt zuigen moet zijn.. (au)... nam rukken ook wat te letterlijk vaak. En lag tijdens het neuken boodschappenlijstjes te maken...![]()
En nee, het lag niet aan mij... Andere dames hadden daar geen last van... Maar ook daar zaten types bij die niet konden pijpen... maar ja, alles is te leren.
Bij mijn huidige vriendin niet veel op te merken....... Rukt soms te hard, maar dat is nog jeugdige enthousiasme
![]()
Hoezo?quote:
'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef jpg97 het volgende:
Vrouwen denken ook altijd dat ze goed zijn in bed als hun partner klaar komt.
Wij, mannen komen altijd wel klaar. Dat betekend nog niet dat jullie goed zijn in bed.
Ik maakte een typoquote:
Dat is waar dit topic over gaat, inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
Denk ook niet dat er één dame is die dat beweert... Toch blijft het een kwestie van smaak, wat jij niet lekker vind, kan je buurman helemaal geweldig vinden, dus imo is dit topic echt dikke bullshit allemaal...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
helaas dames, jullie zijn niet allemaal perfect in bed!!![]()
![]()
![]()
![]()
het topic loopt aardig goed dus blijkbaar is er een blik der herkenning..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er één dame is die dat beweert... Toch blijft het een kwestie van smaak, wat jij niet lekker vind, kan je buurman helemaal geweldig vinden, dus imo is dit topic echt dikke bullshit allemaal...Komt een beetje over alsof jij een god in bed bent ofzow...
![]()
Waarom zou ik...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry, ga je nu al je exen afbellen om te vragen hoe goed je nu werkelijk was?
wat betreft nummer 5 heb ik niet afgesproken hoor...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef dabadbass het volgende:
Als dit soort dingen gebeuren als in de top 6 staan, dan praat je daar toch samen over?
Zodat het voor alletwee een genot is? Of is dit voor vele users een taboe?
ZIt niet te zeiken, het is toch geen bloemschikken???quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
- getrut over 'zachtjes aan', tis geen fucking bloemschikken
- je voorhuid zo hard naar achter rammen dat je er nog 5 dagen last van hebt
- tanden in je eikel en dan niet knabbelen maar bijten
Hmmm, boodschappenlijstjes dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
- doodse stilte
- vieze ongepaste praat over 'pik in roomtaartje' etc
1-0 voor missdeluxequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
ZIt niet te zeiken, het is toch geen bloemschikken???![]()
slijmbal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef Concordsky het volgende:
[..]
1-0 voor missdeluxe
al heeft die gast wel gelijk
Meer van :quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Situatie:
*zin weg
*
zoiets?
Daar zitten inderdaad enorme verschillen in ja, de ene pijpt je goddelijk klaar en de ander is driekwartier bezig en dan heb je nog zoiets vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef B-FliP het volgende:
Heb eigenlijk weinig vrouwen meegemaakt met wie de seks slecht was... Pijpen is wel een enorm
verschil, sommigen zijn natuurtalenten waarbij je hoopt dat ze nooit ophoud, en anderen denken dat je
totaal geen gevoel in je pielemans hebt en nemen alleen de top van je eikel in de mond en zuigen eraan
alsof t een festini-ijsje is waar t fruit uit moet... auw...
Tja, en passief gedrag in bed vind ik altijd een btje minder... Ik hou van passie, niet van passief...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:06 schreef Camplo het volgende:
Zo'n wijf dat je gaat rukken als een dolle hond waarbij je van angst en schrik bijna in elkaar kruipt van de pijn![]()
![]()
Jij bent welkom om eens te komen bloemschikken, wat zal je poepertje rauw zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
ZIt niet te zeiken, het is toch geen bloemschikken???![]()
Nee je longen uit je lijf kreunen en alleen leuke geile praat...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hmmm, boodschappenlijstjes dan maar?
Jij hebt echt een kutleven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef soylent het volgende:
[..]
!
Goed rukken is een kunst inderdaad..
En verder ook...Je lopen op te geilen tot je echt gek wordt maar dan niet verder willen Passiviteit, alleen maar 'meedoen' maar niet zelf initiatief tonen Alleen maar standaard penetratie willen Wel ranzige shit willen maar het niet durven zeggen. Vies zijn van zichzelf, ja okee er zijn voor iedereen grenzen, snowballen hoeft voor mij ook niet, ik ga er althans niet naar op zoek, maar na het beffen moet er gewoon getongzoend kunnen worden hoor. Onzekere praat uitslaan, klagen over haar lichaam, wanneer je een verlekkerde uitspraak doet over d'r lichaam/ass/tieten/vormen terugpraten als 'Valt wel mee hoor' of 'Gekkie' Ja ik heb ook een bierbuik, dat wil nog niet zeggen dat ik jou ga beledigen als je me een complimentje durft te maken
Niks zeggen of niet communiceren (met blikken, lachjes, gekreun etc.) tijdens de seks ![]()
Niet willen vrijen tijdens de ongesteldheid (who cares, bovendien zo niet dan kan er toch nog wel gezoend/gevingerd/gepijpt etc. worden) Gaan giebelen of "Hi hi dat kietelt", hou toch op alsjeblieft Door het bed zakken dat is leuk, daar lach ik om, bij minder grappige dingen moet er gewoon doorgegaan worden.
Maar goed. Meestal vind ik seks wel leuk hoor.
Vrouwen die medelijden hebben kunnen een PM sturen. Hoewel, misschien moet ik eerst een document met huisregels opstellenquote:
Zeikschuitquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
- geen aandacht voor je ballen bij het aftrekken/ pijpen
- suf cq zouteloos pijpen, telkens dezelfde suffe beweging/actie en nog de foute ook
- op je rijden en hem er telkens uit laten floepen
- niet aan anaal doen
- passieve dode vogeltjes
- doodse stilte
- getrut over 'zachtjes aan', tis geen fucking bloemschikken
- je voorhuid zo hard naar achter rammen dat je er nog 5 dagen last van hebt
- tanden in je eikel en dan niet knabbelen maar bijten
- niet willen zoenen tijdens de sex
- geen enkel initiatief in bed
- niet slikken en mekkeren over een paar vlekken
- zeiken over gordijnen die per se nog dicht moeten halverwege
- rytmisch talent van een bezeten hamster met parkeerproblemen
- vieze ongepaste praat over 'pik in roomtaartje' etc
- ... als je dr ziet denken ... ff kijken wat ik nog voor boodschappen moet doen --> oplossing droog int poepertje
- valse schaamte over dikke bovenbenen etc..
- dr tieten niet vast mogen houden tijdens het pijpen
- vrouwen die na 4 klaarkomen het genoeg vinden, ik bepaal wel wanneer het genoeg is...![]()
Dat was em wel weer ff![]()
Hahahahahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:06 schreef Camplo het volgende:
Zo'n wijf dat je gaat rukken als een dolle hond waarbij je van angst en schrik bijna in elkaar kruipt van de pijn![]()
![]()
of iig hun gezichtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
Omg ik zie het he-le-maal voor me
!
Ik denk dat veel vrouwen gewoon meer porno moeten kijken, ok het is allemaal nep, maar dan weten ze misschien dat ze er niet als een mol in winterslaap bij moeten gaan liggen, leren ze dat tanden + eikel = meestal very bad en dat zaad op je huid echt niet voor dodelijke infecties gaat zorgen en dat je best eens een geluidje mag maken, who cares of de buren het horen![]()
Misschien zit jij wel niet goed in haar ritmequote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef Winkey het volgende:
[..]
Lekker vrouw-onterend ben jij zeg![]()
enige antwoord hierop is:quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef Winkey het volgende:
[..]
Lekker vrouw-onterend ben jij zeg![]()
quote:Hobbies/interesses: Arabieren
het gaat niet om personen het gaat om feitenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
Ik kan ook nog wel een heel lijstje maken van mannen die slecht in bed zijn...
Je moet op elkaar af kunnen stemmen. Het is niet zo dat zij alles moet doen waar jij van houdt, nee andersom moet het ook zo zijn... En daar zijn mannen nu net even wat meer egoistischer in!
Ik vraag me wel af hoe oud de gemiddelde man hier is, en hoeveel sex-partners hij gehad heeft...
21, 8 sexpartners en +/- 15 met seksuele handelingen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
Je moet op elkaar af kunnen stemmen. Het is niet zo dat zij alles moet doen waar jij van houdt, nee andersom moet het ook zo zijn... En daar zijn mannen nu net even wat meer egoistischer in!
Ik vraag me wel af hoe oud de gemiddelde man hier is, en hoeveel sex-partners hij gehad heeft...
Iemand op het werk vertelde dat vrouwen van 29 en ouder ongelofelijk goed zijn in bed... dus ik kan nog circa 10 jaar met kneuzinnen vertoeven alvorens het echte werk begintquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Winkey het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik weet wat mijn goede kwaliteiten zijn, maar ook mijn mindere...![]()
Het gaat wel om de ervaring die je hebt. Iemand die net 3 jaar sexueel actief is, heeft vaak een jongere vriendin die net zo onervaren is. Neem sex met een oudere vrouw (10 jaar verschil ofzo) en ze laat je alle hoeken van de kamer zien...
Ik had dat ook met een oudere man, terwijl ik ze toch nooit hoor klagen![]()
Ongetwijfeld. Niemand zegt dat ik perfect ben,.. al kom ik wel in de buurt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef Winkey het volgende:
Kijk en dat bedoel ik... Jullie komen zelf net kijken![]()
1) je moet zelf nog een hoop leren ook al denk je van niet met je 21 jaar.
en geen vaste partner.quote:2) je partner die wrs van dezelfde leeftijd is moet ook nog veel leren...
quote:en dat leer je niet door er niet over te praten of elkaar af te zeiken![]()
Nou dat is fijn om te horen dat ik ongelooflijk goed in bed benquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iemand op het werk vertelde dat vrouwen van 29 en ouder ongelofelijk goed zijn in bed... dus ik kan nog circa 10 jaar met kneuzinnen vertoeven alvorens het echte werk begint![]()
Weerwoord aan onze bevindingen is niet echt nuttig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef Winkey het volgende:
@het.ismij: tuurlijk mag dat, maar wij vrouwen mogen dan toch ook een weerwoord geven![]()
Be my guest.quote:Wees blij dat ik hier geen lijstje neer zet![]()
Maar wel leerzaam voor jullie maar ook voor ons. Niet alles wat jullie aankaarten ligt aan de vrouw alleen hequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef het.ismij het volgende:
Weerwoord aan onze bevindingen is niet echt nuttig?
Ik zal wel een lijstje maken, maar dat zal morgen pas worden of vanavond laat. Ik ga nu mijn bordje leeg eten, en daarna werken. Ben pas tegen half 12 terug...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef het.ismij het volgende:
Be my guest.![]()
Ik zal kijken of ik er iets in kan vinden dat ik doe.
Verbetering is nooit weg![]()
![]()
True. Iets met communicatie. maar het is wle de makkelijkste uitwegquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef Winkey het volgende:
[..]
Maar wel leerzaam voor jullie maar ook voor ons. Niet alles wat jullie aankaarten ligt aan de vrouw alleen he![]()
Ik zie um wel verschijnen.quote:Ik zal wel een lijstje maken, maar dat zal morgen pas worden of vanavond laat. Ik ga nu mijn bordje leeg eten, en daarna werken. Ben pas tegen half 12 terug...
nieuw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef Winkey het volgende:
Zal ik hem hier plaatsen of in een nieuw topic met hier een link?
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
26 en ver in de double digits inmiddels. Sexueel actief sinds mijn 15de en sekspartners tussen de 16-32 jaren oud gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
17 en 4, waarvan 2 die overeenkomsten hebben met de eigenschappen uit dit topic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
Wrom mannen toch altijd te moeten reageren in een vrouwentopic ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was... met de geile sfeer
de TT is een oproep aan mannen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom mannen toch altijd te moeten reageren in een vrouwentopic ?
Lemming !quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
de TT is een oproep aan mannen hoor
![]()
deze was eerder, daarna kwam Erodome met haar oproep aan vrouwen (de lemming dus)quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lemming !![]()
Of ik moet echt slapen.
Ik denk dat jij of beter had moeten lezen? of eerder had moeten gaan slapenquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lemming !![]()
Of ik moet echt slapen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef nVincible het volgende:
*Zij bovenop en dan een heel rare voor achter beweging maken ipv op-neer.
*Zoals al eerder gemeld, compleet uit het ritme meebewegen.
* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet
Die dusDie laatste is is vreselijk...
ga even naar je eigen topic.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Typisch, dat het in dit topic lijkt alsof de seks alleen voor de man is. Als de vrouw initiatief toont (meebewegen), is het niet goed. Als de vrouw niks doet zodat de man door kan raggen, is het ook niet goed. Maakt ze herrie, is het niet goed. Is ze doodstil, is het niet goed. Wil ze zelf genieten, is het ook niet goed. Wat willen jullie nou??
Zou het niet fijn zijn als vrouwen ook iets van dit topic leren dan? Maar als iedere user zichzelf al tegenspreekt, wat voor conclusie moet je dan trekken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ga even naar je eigen topic.![]()
EN laat ons lekker bashen.
Jij gaat je sexleven verbeteren naar aanleiding van een topic op fok ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou het niet fijn zijn als vrouwen ook iets van dit topic leren dan? Maar als iedere user zichzelf al tegenspreekt, wat voor conclusie moet je dan trekken?
Owned!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jij gaat je sexleven verbeteren naar aanleiding van een topic op fok ?
* Camplo profiel checkt om tips te geven voor stomende sex.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou het niet fijn zijn als vrouwen ook iets van dit topic leren dan? Maar als iedere user zichzelf al tegenspreekt, wat voor conclusie moet je dan trekken?
Lol, gothic omdat ik één keer in mn hele leven eens experimenteer met zwart?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
* Camplo] profiel checkt om tips te geven voor stomende sex.[/me]
[me=Camplo gothic detect....
*weer een illusie armer is
Okay dan mag je komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lol, gothic omdat ik één keer in mn hele leven eens experimenteer met zwart?
Als in: "Oh schat steek je lekkere pik maar snel in mijn roomtaartje hmm" ?quote:vieze ongepaste praat over 'pik in roomtaartje' etc
Ze gebruikte iets andere bewoordingen, maar ik heb het ooit meegemaakt. Inderdaad ik moest heel erg lachen vooral en toen vroeg ik dr zich maar weer aan te kleden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef covie het volgende:
[..]
Als in: "Oh schat steek je lekkere pik maar snel in mijn roomtaartje hmm" ?
Oke, geile praat tijdens de sex is niks mis mee, zolang er niet een heel boek wordt voorgelezen, maar dit maakt mij ook niet echt geil nee![]()
Ik denk dat mijn vriend eerst verbaast is, en daarna heel hard gaat lachen, en ondertussen vraagt hij dan, zei je nou pik in mijn roomtaart?
Dit is de originele ja!quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
deze was eerder, daarna kwam Erodome met haar oproep aan vrouwen (de lemming dus)
slaap lekker![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:19 schreef Darkwolf het volgende:
En betreft die laatste, in mijn geval zou ik zeggen: GEIL!
de mannelijke fokkers willen je volgens mij graag wat bijleren hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef flexje het volgende:
Ik haat het als vrouwen niet spuiten
jawel. Maar dat is toch helemaal niet standaardquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef flexje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord?
8 v/d 10 keer spuit mn (s)(ex)vriendin...
als jij niet moeilijk doet.. doen wij ook niet moeilijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef DOGMAN het volgende:
vrouwen die heel moeilijk doen over anale sex
bah, moet er niet aan denken dat een meisje iets met mijn kont gaat doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
als jij niet moeilijk doet.. doen wij ook niet moeilijk![]()
kun je toevoegen aan het lijstjequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bah, moet er niet aan denken dat een meisje iets met mijn kont gaat doen
Heb je deze ervaring ja?.. wat een aardig meisje zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Godshand het volgende:
ook slecht voor de sex: jij valt een keer slap, en dan worden zij kwaad
de volgende dagen mag je aanhoren of het nu wel gaat lukken... het gemenere soort zegt ook nog eens: mijn ex KON altijd!
tja.. in principe kan je dr genoeg op terugzeggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
Heb je deze ervaring ja?.. wat een aardig meisje zeg![]()
ik heb het 2x meegemaakt zelfsquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
Heb je deze ervaring ja?.. wat een aardig meisje zeg![]()
Nee joh, misschien is het in jou geval wel heel normaalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb het 2x meegemaakt zelfs
misschien heb ik een vertekend beeld nu van vrouwen
Ook nog een mooie, dan bepalen dat je niet mag rukken want dan is madame beledigd..: 'alsof je dat nodig hebt met haar'...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Godshand het volgende:
ohja werd in de lemming topic geopperd door vrouwen maar soms is het voor ons ook irritant:
- jij hebt zin maar zij heeft geen zin...
kan wel heel ego klinken maar is toch zo...
je kijkt naar dr en je denkt: ik wil dr... zij zegt paar x nee..
kan je gaan afrukken ergens, maar toch is dan bij mij binnen een half uur weer dat gevoel terug
als zij nooit sex wil wel? das toch heel simpel, lijkt mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ook nog een mooie, dan bepalen dat je niet mag rukken want dan is madame beledigd..: 'alsof je dat nodig hebt met haar'...
Ik bedoel niet per se nooit. Stel, zij heeft geen zin, jij moet dat oude zaad kwijt en dan mag je niet rukken van haar. Want dan voelt mevrouw zich minderwaardig, alsof de man in kwestie dan tekort komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als zij nooit sex wil wel? das toch heel simpel, lijkt mij
Lol, dat word dan een serieus uurtje spanking... En dan zo hard dat ze de volgende dag niet meer kan zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb het 2x meegemaakt zelfs
misschien heb ik een vertekend beeld nu van vrouwen
Precies, exact dezelfde logica waar vrouwen complete topics over mannen mee voljenken.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef MissDeLuxe het volgende:
Sorry Koen maar dat was al wel duidelijk inmiddels![]()
als ik er niet moeilijk over zou doen zou ik wel homo zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
als jij niet moeilijk doet.. doen wij ook niet moeilijk![]()
Naar mijn idee wordt rukken toch al een heel stuk leuker als je er wat glijmiddel bijvoegt, dan kan je leuke dingetjes uithalenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:08 schreef Koentje3 het volgende:
Of vrouwen die je op willen geilen en vervolgens als een bezetene aan je piemel gaan trekken, waardoor de voorhuid de hele tijd voor je eikel en achter je eikel gaat.. NEE dat is NIET fijn als er nog niks geen vocht is.
gewoon eerst met veel speeksel natpijpen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Naar mijn idee wordt rukken toch al een heel stuk leuker als je er wat glijmiddel bijvoegt, dan kan je leuke dingetjes uithalen
Nou ja, laten we zeggen dat de mannen het meestal wel waarderen een beetje glijmiddel erbij
Ik had het niet over anaal bij een man.... alhoewel sommigen niet vies zijn van bijvoorbeeld een vinger in hun euhmm nou jah je weet wat ik bedoel... maar goed dat maakt hen nog niet meteen homoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:13 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
als ik er niet moeilijk over zou doen zou ik wel homo zijn
het gezelschap is beter maar het neuken verwordt tot stokvechten
en daarmee zo mogelijk nog slechter als met gleufdieren
ervaring of van horen zeggen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:25 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
Ik had het niet over anaal bij een man.... alhoewel sommigen niet vies zijn van bijvoorbeeld een vinger in hun euhmm nou jah je weet wat ik bedoel... maar goed dat maakt hen nog niet meteen homo
zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Naar mijn idee wordt rukken toch al een heel stuk leuker als je er wat glijmiddel bijvoegt, dan kan je leuke dingetjes uithalen
Nou ja, laten we zeggen dat de mannen het meestal wel waarderen een beetje glijmiddel erbij
Jij niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jij gaat je sexleven verbeteren naar aanleiding van een topic op fok ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef Karina het volgende:
Tip voor alle mannen vrouwen: LEES dit topic, of vrouwen mannen, lees het voor aan je man/vriend vrouw/vriendin.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
Nah, op speciaal verzoek van MUUS dan maar even.
Hier: wat vinden jongens nou echt lekker tijdens de sex?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
Wáárom denk je dan in gódsnaam dat het stevig vastpakken en masseren van de ballen wél fijn is?
Heb echt een keer een vrouw een tik op haar handen moeten geven omdat ze als een overijverig eekhoorntje m'n ballen aan het kraken was.
Eh, het leek mij ook niet lekker het werd me van de week toch gevraagd... Ik durf het alleen niet zo goed omdat het mij best pijnlijk lijkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef naamloos.txt het volgende:
- Vroun die niet kan pijpen: tanden gebruiken (NEEJ DAT IS NIET LEKKER TRUT)
Het is pijnlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Eh, het leek mij ook niet lekker het werd me van de week toch gevraagd... Ik durf het alleen niet zo goed omdat het mij best pijnlijk lijkt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
Naja, dan ben ik ook wel weer zo ludiek om haar even flink in haar clit te knijpen om de boodschap nog even te verduidelijken, maar for fucks sake, als ik zere ballen heb, word ik misselijk en heb ik niet eens zín meer in seks.
Held!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
- Briljant verhaal -
aanzwengelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
geen initiatief, niet openstaan voor dingen, moeten aanzwengelen... allemaal waardeloos
Met andere woorden, ze mag niet bewegen maar ze mag ook niet stilliggen... Uhh yeah. Make up your mind.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Godshand het volgende:
3)Als je haar aan het neuken bent, denkt ze heel behulpzaam te zijn door volstrekt uit het ritme te gaan bewegen
4)Ze ligt er als een lijk bij
En je weet zeker dat dit niet het hele idee erachter was?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
Naja, dan ben ik ook wel weer zo ludiek om haar even flink in haar clit te knijpen om de boodschap nog even te verduidelijken, maar for fucks sake, als ik zere ballen heb, word ik misselijk en heb ik niet eens zín meer in seks.
Een symbolische zwengel he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
aanzwengelen?
waar zit de hendel dan?
Wou jij zeggen dat je het begrip "ritme" niet kent?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze mag niet bewegen maar ze mag ook niet stilliggen... Uhh yeah. Make up your mind.
Dat jouw bedpartners elk excuus aangrijpen om maar zover mogelijk van je grot verwijderd te raken betekent nog niet dat iedereen dergelijke belabberde bedprestaties tentoonspreidt meisje...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef Sessy het volgende:
En je weet zeker dat dit niet het hele idee erachter was?
LOL het was maar een theorie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat jouw bedpartners elk excuus aangrijpen om maar zover mogelijk van je grot verwijderd te raken betekent nog niet dat iedereen dergelijke belabberde bedprestaties tentoonspreidt meisje...
Nee ik wil zeggen dat mijn ex het begrip ritme niet kende. Daar was het dus echt stilliggen of uit rhitme meebewegen. Ja of dat hij stil lag en ik het rhytme bepaalde. Op zich ook niet mis.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je het begrip "ritme" niet kent?
Het is waar dat mannen heel wisselend reageren op dingen, de een gaat al helemaal overstuur als je alleen al naar de ballen kijkt, de ander vraagt om meer terwijl je denkt, tja...euhhh, liever nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Sessy het volgende:
[..]
LOL het was maar een theorie.
Mijn vriend houdt er dan weer van als ik zijn ballen vast pak en sort of... zo'n kommetje makend met de hand die tegen zijn buik (ja of venusheuvel of hoe je dat ook moet noemen) aan duw... Maar weer niet knijpend nee, dat ga ik ook niet proberen. Dat lijkt mij niet bevorderlijk. Maar ik weet ook redelijk zeker dat hoewel mijn huidige vriend hiervan houdt, een volgende vriend hier misschien wel helemaal niet van gediend is. Maar vroeger had ik mij dat niet gerealiseerd, toen ging ik ervan uit dat als mijn eerste vriendje iets lekker vond, iedereen dat wel lekker zou vinden...
Misschien had dat meisje een masochistische ex, kasta?
wat hij zegt, gewoon dat als ik hem dr instoot, zij nog xtra harder tegeningaat zodat je het kletsen van haar billen tegen mijn lichaam hoort en..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je het begrip "ritme" niet kent?
eensch.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen kunnen best zeuren hoe ontiegenlijk slecht wij mannen in bed zijn..
maar zelf kunnen ze er ook niet altijd alles van (hoewel sommige je proberen op te geilen met het idee dat dit volstrekt niet het geval is)
Even de slechte sexmomenten op een rijtje die ik tot nog toe heb meegemaakt:
1)Ze pijpt niet maar likt er wat lafjes aan
2)Ze pijpt wel, maar laat dr tanden over je gevoelige eikel raggen![]()
3)Als je haar aan het neuken bent, denkt ze heel behulpzaam te zijn door volstrekt uit het ritme te gaan bewegen
4)Ze ligt er als een lijk bij
5)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was...met de geile sfeer
6)als ze je aftrekt denkt ze dat het zoiets is als letterlijk je sappen dr uit persen... ondanks wat opmerkingen dat dit niet de goede manier is gaat ze door of wordt ze boos
goed dit is een rijtje, iemand nog aanvullingen of die het juist NIET met me eens is?
![]()
snel doorslikken mee eens!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...
als je het uitspuugt blijft denk ik de smaak nog langer hangen ook
omgquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
snel doorslikken mee eens!
maar als je dan zegt dat het vies is en je vriend vervolgens de rest van de avond niet wil zoenen omdat ie zijn vieze kwakkie niet wil proeven..
![]()
Cumshots sowieso.quote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef Suyu het volgende:
voor mij is het vervelend als een vrouw geen enkel teken vertoond van dat er sex gaande is, als ze bewegingsloos stil blijft liggen, of de hele tijd geluiden maakt en grimassen trekt als of het zwaar zeer doet, en als je dan vraagd wat er is dat er dan niets is, dan vergaat voor mij de zin ook wel, dat uitspugen van het zaad vind ik ook zwaar vernederend op zulke momenten. verder geen enkele sexualiteit vertonen en op geen enkel moment zelf het initiatief neemd, doet me erg nadenken over de sex.
de relatie is verder best goed, alleen dit onderwerp ligt wat gevoellig.
Je weet hopenlijk wel dat met een strak en mooi gezichtje klaarkomen alleen in de film voorkomt he?quote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef Suyu het volgende:
voor mij is het vervelend als een vrouw geen enkel teken vertoond van dat er sex gaande is, als ze bewegingsloos stil blijft liggen, of de hele tijd geluiden maakt en grimassen trekt als of het zwaar zeer doet, en als je dan vraagd wat er is dat er dan niets is, dan vergaat voor mij de zin ook wel, dat uitspugen van het zaad vind ik ook zwaar vernederend op zulke momenten. verder geen enkele sexualiteit vertonen en op geen enkel moment zelf het initiatief neemd, doet me erg nadenken over de sex.
de relatie is verder best goed, alleen dit onderwerp ligt wat gevoellig.
Gottegot, wat een sneu kneusje ben jij zegquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als de neus van een vrouw bij het pijpen in de weg zit.
Is jouw neus dan seven inches long?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gottegot, wat een sneu kneusje ben jij zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |