Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:03 schreef het.ismij het volgende:
Te zien aan aantal views zijn er wel redelijk wat met je eensch dat dit toch wel top 6 is.
Pijpen/in haar mond klaar komen om vervolgens alles uit te spugen (in badkamer ofzo) is trouwens ook wel killing.
Geef aan dat je het niet wil? zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
*Bij wijze van spreken dan
De ene keer is het goed te pruimen, de andere keer niet. Ligt er aan wat de man heeft gegeten of aan de geiligheid van een vrouw of ze het doorslikt of niet. In haar mond klaarkomen is sowieso lekker toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geef aan dat je het niet wil? zo moeilijk is dat niet.
Ook geen probleem.
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
*Bij wijze van spreken dan
Whehehe zijn er echt vrouwen die dat doen?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Godshand het volgende:
5)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was...met de geile sfeer
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
bang dat je haar niet knap genoeg vindt![]()
Nja voor de rest heeft de TS alles wel denk ik
Dat is wel ene omschrijving dat je denkt van,..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?
Situatie:
Metro2005 druk pompend op haar bezig
Zij: schat, ben ik wel knap genoeg voor je
Metro2005: Huh![]()
*zin weg
*
zoiets?
ik had een vers sinasappelsap dieetquote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De ene keer is het goed te pruimen, de andere keer niet. Ligt er aan wat de man heeft gegeten of aan de geiligheid van een vrouw of ze het doorslikt of niet. In haar mond klaarkomen is sowieso lekker toch?
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
*Zij bovenop en dan een heel rare voor achter beweging maken ipv op-neer.![]()
Maar (bijna) nog erger, meebewegen zodat je niet meer neukt en lekker stootmaar dat ze een beetje dom meebeweegt zodat er geeneens wrijving meer is
![]()
Disclaimer, als ze alles perfect doet geeft dat ook stof om over na te denken![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?
Situatie:
Metro2005 druk pompend op haar bezig
Zij: schat, ben ik wel knap genoeg voor je
Metro2005: Huh![]()
*zin weg
*
zoiets?
dat vind ik nog geeneens zo erg, meestal zijn ze dan op jouw aan het klaarrijden met hun klitje..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
natuurlijk, het doel van sex is er toch van te genieten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
*Zoals al eerder gemeld, compleet uit het ritme meebewegen.
Maar (bijna) nog erger, meebewegen zodat je niet meer neukt en lekker stootmaar dat ze een beetje dom meebeweegt zodat er geeneens wrijving meer is
![]()
* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet![]()
Disclaimer, als ze alles perfect doet geeft dat ook stof om over na te denken![]()
Lijkt er wel sterk op ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?
Is het niet de bedoeling dat beiden genieten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
natuurlijk, het doel van sex is er toch van te genieten?
als ik jou lig te likken en je voelt geen fuck, wil je ook maar liever een film gaan kijken..![]()
Hij klinkt niet echt als een goede minnaar inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Lijkt er wel sterk op ja.
ps: Dat rijden doet ze trouwens niet voor niks, amateur.![]()
misschien wel even...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat beiden genieten?
Als jouw ritme niet fijn is voor haar, moet ze dat maar gewoon zo laten?
Nope.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een goede minnaar inderdaad
Jij gunt haar kennelijk niet al te veel.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
misschien wel even...
zo iemand gunt me toch wel wat...
lik ik haar daarna wel weer klaar ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |