Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:03 schreef het.ismij het volgende:
Te zien aan aantal views zijn er wel redelijk wat met je eensch dat dit toch wel top 6 is.
Pijpen/in haar mond klaar komen om vervolgens alles uit te spugen (in badkamer ofzo) is trouwens ook wel killing.
Geef aan dat je het niet wil? zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
*Bij wijze van spreken dan
De ene keer is het goed te pruimen, de andere keer niet. Ligt er aan wat de man heeft gegeten of aan de geiligheid van een vrouw of ze het doorslikt of niet. In haar mond klaarkomen is sowieso lekker toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geef aan dat je het niet wil? zo moeilijk is dat niet.
Ook geen probleem.
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
Whehehe zijn er echt vrouwen die dat doen?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Godshand het volgende:
5)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was...met de geile sfeer
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
bang dat je haar niet knap genoeg vindt![]()
Nja voor de rest heeft de TS alles wel denk ik
Dat is wel ene omschrijving dat je denkt van,..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?
Situatie:
Metro2005 druk pompend op haar bezig
Zij: schat, ben ik wel knap genoeg voor je
Metro2005: Huh![]()
*zin weg
*
zoiets?
ik had een vers sinasappelsap dieetquote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De ene keer is het goed te pruimen, de andere keer niet. Ligt er aan wat de man heeft gegeten of aan de geiligheid van een vrouw of ze het doorslikt of niet. In haar mond klaarkomen is sowieso lekker toch?
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
*Zij bovenop en dan een heel rare voor achter beweging maken ipv op-neer.![]()
Maar (bijna) nog erger, meebewegen zodat je niet meer neukt en lekker stootmaar dat ze een beetje dom meebeweegt zodat er geeneens wrijving meer is
![]()
Disclaimer, als ze alles perfect doet geeft dat ook stof om over na te denken![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zegt ze dan pas tijdens de sex?
Situatie:
Metro2005 druk pompend op haar bezig
Zij: schat, ben ik wel knap genoeg voor je
Metro2005: Huh![]()
*zin weg
*
zoiets?
dat vind ik nog geeneens zo erg, meestal zijn ze dan op jouw aan het klaarrijden met hun klitje..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
natuurlijk, het doel van sex is er toch van te genieten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
*Zoals al eerder gemeld, compleet uit het ritme meebewegen.
Maar (bijna) nog erger, meebewegen zodat je niet meer neukt en lekker stootmaar dat ze een beetje dom meebeweegt zodat er geeneens wrijving meer is
![]()
* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet![]()
Disclaimer, als ze alles perfect doet geeft dat ook stof om over na te denken![]()
Lijkt er wel sterk op ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?
Is het niet de bedoeling dat beiden genieten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
natuurlijk, het doel van sex is er toch van te genieten?
als ik jou lig te likken en je voelt geen fuck, wil je ook maar liever een film gaan kijken..![]()
Hij klinkt niet echt als een goede minnaar inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Lijkt er wel sterk op ja.
ps: Dat rijden doet ze trouwens niet voor niks, amateur.![]()
misschien wel even...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat beiden genieten?
Als jouw ritme niet fijn is voor haar, moet ze dat maar gewoon zo laten?
Nope.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een goede minnaar inderdaad
Jij gunt haar kennelijk niet al te veel.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
misschien wel even...
zo iemand gunt me toch wel wat...
lik ik haar daarna wel weer klaar ofzo...
Ik krijg sterk die indruk inderdaad...en dan hebben ze het over vrouwen die slecht zijn in bedquote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef het.ismij het volgende:
Ligt het nou aan mij of is 1 een egoist in bed en de ander een prutser?
Dat is 1 moment, seks duurt iets langer, als het goed isquote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je je overgeeft aan je orgasme, denk je alleen maar aan je eigen genot. Dat is een moment van egoisme. Maar wel erg lekker..
is dat likken dan ook weer niet goed?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij gunt haar kennelijk niet al te veel.
dat moment indd,..maar er is meer dan dat ene moment van orgasme bij sex?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je je overgeeft aan je orgasme, denk je alleen maar aan je eigen genot. Dat is een moment van egoisme. Maar wel erg lekker..
Als een vrouw een keer niet goed in jouw ritme zit (want daar komt het op neer), is ze toch niet slecht in bed?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
is dat likken dan ook weer niet goed?
het gaat toch niet ALLEEN om neuken?
die ene keer dat ze niet goed in het ritme zit en ik haar bijstuur dat vind jij al meteen slecht...
ze komt heus wel aan dr trekken hoor..
en sowieso gaat de slechte sex minder worden naarmate je elkaar langer kent en van elkaar achter probeert te komen wat ieder lekker vindt...
Nee zeker niet, als alles geweldig gaat dan voel je dat beide wel aan denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bij jou moet ze dus bewegingloos blijven liggen. zodat jij kunt stoten zoals jij het lekker vindt?
Dat kan ook te maken hebben met wie er dominant is of wil zijn. Als je dominant bent ingesteld wil je zelf het ritme bepalen. En vica versa. In zo'n geval kan dus gewoon niet klikken in bed.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als een vrouw een keer niet goed in jouw ritme zit (want daar komt het op neer), is ze toch niet slecht in bed?
bij een one night stand vind ik dat niks, ondanks aanwijzingen dat je het liever anders wil...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als een vrouw een keer niet goed in jouw ritme zit (want daar komt het op neer), is ze toch niet slecht in bed?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef MissDeLuxe het volgende:
Ach als we moeten toch ergens goed in zijn
Nee, want gelukig hoef ik niet met jou naar bedquote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
bij een one night stand vind ik dat niks, ondanks aanwijzingen dat je het liever anders wil...
in een relatie zou dat snel over moeten zijn maar als ze dan nog niet leert...
tsja slecht in bed voor mij ja
voel je je nu aangesproken?
Ja maar dat is het 'm nu juist. Er zijn vrouwen die dat dus alleen maar doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is man!!!
Ennuh 2bier,.. joh voor dat even dat ze dat volop doet, lekker belangrijk,..
Kijk ut hoeft voor mij ook geen kwartier/half uur te duren. Maar dat even? Lekker boeiend?
Zij geniet, je ziet haar genieten,.. niks mis mee?
Maar jij vond haar wel slecht als ze een keer niet goed in het ritme zat.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
die ene keer dat ze niet goed in het ritme zit en ik haar bijstuur dat vind jij al meteen slecht...
Soms moet je inderdaad aan elkaar wennen en soms vliegt meteen het pleisterwerk al van de muren.quote:en sowieso gaat de slechte sex minder worden naarmate je elkaar langer kent en van elkaar achter probeert te komen wat ieder lekker vindt...
want?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Er zullen zeker wel vrouwen zijn die slecht zijn in bed, net als mannen.
Ik vind alleen niet alle voorbeelden goede argumenten om te stellen dat een vrouw slecht is...
Dan is het inderdaad om te huilen ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:43 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Ja maar dat is het 'm nu juist. Er zijn vrouwen die dat dus alleen maar doen.![]()
Stimuleert zowel klit als g-spot, is erg prettig voor vele vrouwen, is niet naar meer als ze krampend zit klaar te komen op jequote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef 2biergraag het volgende:
Met rug hol of bol zetten varieer je hoe de man naar binnen komt en hoe diep hij komt, als een meisje haar rug bolt doe je het waarschijnlijk wat te hard, zet ze haar rug zo om het wat minder fel te laten zijn waardoor ze geen pijn krijgt, wat minder diep, wat makkelijker om de klappen op te vangen.quote:* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet![]()
Volgens mij heb ik dat al uitgelegd.quote:
Is dit punt 7?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is 1 moment, seks duurt iets langer, als het goed is
Inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit punt 7?.
alhoewel dat stereotype natuurlijk meer iets voor het slecht sexende mannenlijstje is
ja als het verkeerde ritme is, is het niks... simpel, ik wordt dan niet goed gestimuleerd...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar jij vond haar wel slecht als ze een keer niet goed in het ritme zat..
[..]
Soms moet je inderdaad aan elkaar wennen en soms vliegt meteen het pleisterwerk al van de muren..
Doe je toch wat fout samen, want dat kan wel degelijk erg lekker zijn voor beiden, als jij een beetje meebeweegt bv, wat met je heupen op en neer gaat, of als je je bekkenbodem ritmisch aantrekt en ontspant en haar dat ook laat doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Nee zeker niet, als alles geweldig gaat dan voel je dat beide wel aan denk ik.
En over dat rijden dat begrijp ik wel en is ook lekker, maar als er alleen gereden wordt zonder dat er beweging zit tussen lul en vagina zeg maar is er voor de man nu eenmaal geen zak aan. face it.
geloof het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al uitgelegd.
hmm dat wordt niet altijd gewaardeerd omdat ze juist net over 1 punt van je bekken wil rijden...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe je toch wat fout samen, want dat kan wel degelijk erg lekker zijn voor beiden, als jij een beetje meebeweegt bv, wat met je heupen op en neer gaat, of als je je bekkenbodem ritmisch aantrekt en ontspant en haar dat ook laat doen.
Je moet ook niet als een gek in je eigen ritme gaan zitten stoten, maar harmonieus in het geldende ritme, daarmee kan je haar juist net dat extra setje geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
hmm dat wordt niet altijd gewaardeerd omdat ze juist net over 1 punt van je bekken wil rijden...
dus als jij dan als een gek gaat bewegen is het niet precies de juiste stimulatie van haar...
ik doe gewoon niks en laat haar gaan en geniet dan van haar vertrekkende gezicht als ze klaarkomt
kloon van dark?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen zijn sowieso walgelijk om sex mee te hebben, dit naast het gebrek aan vaardigheden...
Maarja, het alternatief is een kerel, of kleine hoefdieren.
Alhoewel dat laatste misschien zo gek nog niet is.
bij een meisje waarmee dat niet kan zou ik ws zowiezo niet veel meer proberen dan negerenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef 2biergraag het volgende:
Het is trouwens ook een grote pre dat het gewicht van de dame in kwestie dusdanig is dat je haar gemakkelijk in elke standje kunt manouvreren.
Smeerlapquote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen zijn sowieso walgelijk om sex mee te hebben, dit naast het gebrek aan vaardigheden...
Maarja, het alternatief is een kerel, of kleine hoefdieren.
Alhoewel dat laatste misschien zo gek nog niet is.
scherpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat we nog steeds kunnen concluderen dat de eerste zin van zijn OP klopt dames?
je moet het leren drinken... net als bierquote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
achter de huig bevinden zich geen smaakpapillenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef DOGMAN het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
je moet het leren drinken... net als bier
eenschquote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef malesubje2007 het volgende:
Wanneer ze alles "vies" vind wat ze wel van jou verwacht. Zoals tussen het neuken door beffen, maar niet pijpen tussendoor, want dat is vies. Als je de uitwisseling van allerhande vloeistoffen vies vind, moet je uberhaupt niet aan sex beginnen.
sex=vies=lekker
quote:3)Als je haar aan het neuken bent, denkt ze heel behulpzaam te zijn door volstrekt uit het ritme te gaan bewegen
Was het maar waar. Bij m'n ex brandde die zooi door m'n keel heen, Stroh 80 was er niks bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...
Mjah, de keren dat ik stiekem naar de tv keek tijdens de seks, had dat toch vooral te maken met het gezelschap en zijn activiteiten, niet dat de tv nou zo boeiend was.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
met van alles en nog wat bezig zijn behalve sex. Praten over de afwas die nog staat of over andere nutteloze zaken.
Vies van sperma zijn en bang dat je haar niet knap genoeg vindt![]()
Nja voor de rest heeft de TS alles wel denk ik
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef Catannl het volgende:
Ik herken de punten hier wel...
Oa mijn ex was ook zo'n type.. Behoorlijk passief. Denkt dat afzuigen ook echt zuigen moet zijn.. (au)... nam rukken ook wat te letterlijk vaak. En lag tijdens het neuken boodschappenlijstjes te maken...![]()
En nee, het lag niet aan mij... Andere dames hadden daar geen last van... Maar ook daar zaten types bij die niet konden pijpen... maar ja, alles is te leren.
Bij mijn huidige vriendin niet veel op te merken....... Rukt soms te hard, maar dat is nog jeugdige enthousiasme
![]()
Hoezo?quote:
'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef jpg97 het volgende:
Vrouwen denken ook altijd dat ze goed zijn in bed als hun partner klaar komt.
Wij, mannen komen altijd wel klaar. Dat betekend nog niet dat jullie goed zijn in bed.
Ik maakte een typoquote:
Dat is waar dit topic over gaat, inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
Denk ook niet dat er één dame is die dat beweert... Toch blijft het een kwestie van smaak, wat jij niet lekker vind, kan je buurman helemaal geweldig vinden, dus imo is dit topic echt dikke bullshit allemaal...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
helaas dames, jullie zijn niet allemaal perfect in bed!!![]()
![]()
![]()
![]()
het topic loopt aardig goed dus blijkbaar is er een blik der herkenning..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er één dame is die dat beweert... Toch blijft het een kwestie van smaak, wat jij niet lekker vind, kan je buurman helemaal geweldig vinden, dus imo is dit topic echt dikke bullshit allemaal...Komt een beetje over alsof jij een god in bed bent ofzow...
![]()
Waarom zou ik...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry, ga je nu al je exen afbellen om te vragen hoe goed je nu werkelijk was?
wat betreft nummer 5 heb ik niet afgesproken hoor...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef dabadbass het volgende:
Als dit soort dingen gebeuren als in de top 6 staan, dan praat je daar toch samen over?
Zodat het voor alletwee een genot is? Of is dit voor vele users een taboe?
ZIt niet te zeiken, het is toch geen bloemschikken???quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
- getrut over 'zachtjes aan', tis geen fucking bloemschikken
- je voorhuid zo hard naar achter rammen dat je er nog 5 dagen last van hebt
- tanden in je eikel en dan niet knabbelen maar bijten
Hmmm, boodschappenlijstjes dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
- doodse stilte
- vieze ongepaste praat over 'pik in roomtaartje' etc
1-0 voor missdeluxequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
ZIt niet te zeiken, het is toch geen bloemschikken???![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |