Je moet ook niet als een gek in je eigen ritme gaan zitten stoten, maar harmonieus in het geldende ritme, daarmee kan je haar juist net dat extra setje geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
hmm dat wordt niet altijd gewaardeerd omdat ze juist net over 1 punt van je bekken wil rijden...
dus als jij dan als een gek gaat bewegen is het niet precies de juiste stimulatie van haar...
ik doe gewoon niks en laat haar gaan en geniet dan van haar vertrekkende gezicht als ze klaarkomt
kloon van dark?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen zijn sowieso walgelijk om sex mee te hebben, dit naast het gebrek aan vaardigheden...
Maarja, het alternatief is een kerel, of kleine hoefdieren.
Alhoewel dat laatste misschien zo gek nog niet is.
bij een meisje waarmee dat niet kan zou ik ws zowiezo niet veel meer proberen dan negerenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef 2biergraag het volgende:
Het is trouwens ook een grote pre dat het gewicht van de dame in kwestie dusdanig is dat je haar gemakkelijk in elke standje kunt manouvreren.
Smeerlapquote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen zijn sowieso walgelijk om sex mee te hebben, dit naast het gebrek aan vaardigheden...
Maarja, het alternatief is een kerel, of kleine hoefdieren.
Alhoewel dat laatste misschien zo gek nog niet is.
scherpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat we nog steeds kunnen concluderen dat de eerste zin van zijn OP klopt dames?
je moet het leren drinken... net als bierquote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
*Bij wijze van spreken dan
achter de huig bevinden zich geen smaakpapillenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef DOGMAN het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kwak sperma in je mond hebben wat smaakt en ruikt als kikkerdril*, nee dat is bevordelijk voor het liefdesleven.
*Bij wijze van spreken dan
je moet het leren drinken... net als bier
eenschquote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef malesubje2007 het volgende:
Wanneer ze alles "vies" vind wat ze wel van jou verwacht. Zoals tussen het neuken door beffen, maar niet pijpen tussendoor, want dat is vies. Als je de uitwisseling van allerhande vloeistoffen vies vind, moet je uberhaupt niet aan sex beginnen.
sex=vies=lekker
quote:3)Als je haar aan het neuken bent, denkt ze heel behulpzaam te zijn door volstrekt uit het ritme te gaan bewegen
Was het maar waar. Bij m'n ex brandde die zooi door m'n keel heen, Stroh 80 was er niks bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...
Mjah, de keren dat ik stiekem naar de tv keek tijdens de seks, had dat toch vooral te maken met het gezelschap en zijn activiteiten, niet dat de tv nou zo boeiend was.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
met van alles en nog wat bezig zijn behalve sex. Praten over de afwas die nog staat of over andere nutteloze zaken.
Vies van sperma zijn en bang dat je haar niet knap genoeg vindt![]()
Nja voor de rest heeft de TS alles wel denk ik
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef Catannl het volgende:
Ik herken de punten hier wel...
Oa mijn ex was ook zo'n type.. Behoorlijk passief. Denkt dat afzuigen ook echt zuigen moet zijn.. (au)... nam rukken ook wat te letterlijk vaak. En lag tijdens het neuken boodschappenlijstjes te maken...![]()
En nee, het lag niet aan mij... Andere dames hadden daar geen last van... Maar ook daar zaten types bij die niet konden pijpen... maar ja, alles is te leren.
Bij mijn huidige vriendin niet veel op te merken....... Rukt soms te hard, maar dat is nog jeugdige enthousiasme
![]()
Hoezo?quote:
'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef jpg97 het volgende:
Vrouwen denken ook altijd dat ze goed zijn in bed als hun partner klaar komt.
Wij, mannen komen altijd wel klaar. Dat betekend nog niet dat jullie goed zijn in bed.
Ik maakte een typoquote:
Dat is waar dit topic over gaat, inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
Denk ook niet dat er één dame is die dat beweert... Toch blijft het een kwestie van smaak, wat jij niet lekker vind, kan je buurman helemaal geweldig vinden, dus imo is dit topic echt dikke bullshit allemaal...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
helaas dames, jullie zijn niet allemaal perfect in bed!!![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |