het gaat niet om personen het gaat om feitenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
Ik kan ook nog wel een heel lijstje maken van mannen die slecht in bed zijn...
Je moet op elkaar af kunnen stemmen. Het is niet zo dat zij alles moet doen waar jij van houdt, nee andersom moet het ook zo zijn... En daar zijn mannen nu net even wat meer egoistischer in!
Ik vraag me wel af hoe oud de gemiddelde man hier is, en hoeveel sex-partners hij gehad heeft...
21, 8 sexpartners en +/- 15 met seksuele handelingen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
Je moet op elkaar af kunnen stemmen. Het is niet zo dat zij alles moet doen waar jij van houdt, nee andersom moet het ook zo zijn... En daar zijn mannen nu net even wat meer egoistischer in!
Ik vraag me wel af hoe oud de gemiddelde man hier is, en hoeveel sex-partners hij gehad heeft...
Iemand op het werk vertelde dat vrouwen van 29 en ouder ongelofelijk goed zijn in bed... dus ik kan nog circa 10 jaar met kneuzinnen vertoeven alvorens het echte werk begintquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Winkey het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik weet wat mijn goede kwaliteiten zijn, maar ook mijn mindere...![]()
Het gaat wel om de ervaring die je hebt. Iemand die net 3 jaar sexueel actief is, heeft vaak een jongere vriendin die net zo onervaren is. Neem sex met een oudere vrouw (10 jaar verschil ofzo) en ze laat je alle hoeken van de kamer zien...
Ik had dat ook met een oudere man, terwijl ik ze toch nooit hoor klagen![]()
Ongetwijfeld. Niemand zegt dat ik perfect ben,.. al kom ik wel in de buurt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef Winkey het volgende:
Kijk en dat bedoel ik... Jullie komen zelf net kijken![]()
1) je moet zelf nog een hoop leren ook al denk je van niet met je 21 jaar.
en geen vaste partner.quote:2) je partner die wrs van dezelfde leeftijd is moet ook nog veel leren...
quote:en dat leer je niet door er niet over te praten of elkaar af te zeiken![]()
Nou dat is fijn om te horen dat ik ongelooflijk goed in bed benquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iemand op het werk vertelde dat vrouwen van 29 en ouder ongelofelijk goed zijn in bed... dus ik kan nog circa 10 jaar met kneuzinnen vertoeven alvorens het echte werk begint![]()
Weerwoord aan onze bevindingen is niet echt nuttig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef Winkey het volgende:
@het.ismij: tuurlijk mag dat, maar wij vrouwen mogen dan toch ook een weerwoord geven![]()
Be my guest.quote:Wees blij dat ik hier geen lijstje neer zet![]()
Maar wel leerzaam voor jullie maar ook voor ons. Niet alles wat jullie aankaarten ligt aan de vrouw alleen hequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef het.ismij het volgende:
Weerwoord aan onze bevindingen is niet echt nuttig?
Ik zal wel een lijstje maken, maar dat zal morgen pas worden of vanavond laat. Ik ga nu mijn bordje leeg eten, en daarna werken. Ben pas tegen half 12 terug...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef het.ismij het volgende:
Be my guest.![]()
Ik zal kijken of ik er iets in kan vinden dat ik doe.
Verbetering is nooit weg![]()
![]()
True. Iets met communicatie. maar het is wle de makkelijkste uitwegquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef Winkey het volgende:
[..]
Maar wel leerzaam voor jullie maar ook voor ons. Niet alles wat jullie aankaarten ligt aan de vrouw alleen he![]()
Ik zie um wel verschijnen.quote:Ik zal wel een lijstje maken, maar dat zal morgen pas worden of vanavond laat. Ik ga nu mijn bordje leeg eten, en daarna werken. Ben pas tegen half 12 terug...
nieuw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef Winkey het volgende:
Zal ik hem hier plaatsen of in een nieuw topic met hier een link?
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
26 en ver in de double digits inmiddels. Sexueel actief sinds mijn 15de en sekspartners tussen de 16-32 jaren oud gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
17 en 4, waarvan 2 die overeenkomsten hebben met de eigenschappen uit dit topic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef Winkey het volgende:
Wrom mannen toch altijd te moeten reageren in een vrouwentopic ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was... met de geile sfeer
de TT is een oproep aan mannen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom mannen toch altijd te moeten reageren in een vrouwentopic ?
Lemming !quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
de TT is een oproep aan mannen hoor
![]()
deze was eerder, daarna kwam Erodome met haar oproep aan vrouwen (de lemming dus)quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lemming !![]()
Of ik moet echt slapen.
Ik denk dat jij of beter had moeten lezen? of eerder had moeten gaan slapenquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lemming !![]()
Of ik moet echt slapen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef nVincible het volgende:
*Zij bovenop en dan een heel rare voor achter beweging maken ipv op-neer.
*Zoals al eerder gemeld, compleet uit het ritme meebewegen.
* Op z'n hondjes maakt ze haar rug niet mooi hol maar dom bol, alsof je een paard nadoet
Die dusDie laatste is is vreselijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |