Het is waar dat mannen heel wisselend reageren op dingen, de een gaat al helemaal overstuur als je alleen al naar de ballen kijkt, de ander vraagt om meer terwijl je denkt, tja...euhhh, liever nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Sessy het volgende:
[..]
LOL het was maar een theorie.
Mijn vriend houdt er dan weer van als ik zijn ballen vast pak en sort of... zo'n kommetje makend met de hand die tegen zijn buik (ja of venusheuvel of hoe je dat ook moet noemen) aan duw... Maar weer niet knijpend nee, dat ga ik ook niet proberen. Dat lijkt mij niet bevorderlijk. Maar ik weet ook redelijk zeker dat hoewel mijn huidige vriend hiervan houdt, een volgende vriend hier misschien wel helemaal niet van gediend is. Maar vroeger had ik mij dat niet gerealiseerd, toen ging ik ervan uit dat als mijn eerste vriendje iets lekker vond, iedereen dat wel lekker zou vinden...
Misschien had dat meisje een masochistische ex, kasta?
wat hij zegt, gewoon dat als ik hem dr instoot, zij nog xtra harder tegeningaat zodat je het kletsen van haar billen tegen mijn lichaam hoort en..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je het begrip "ritme" niet kent?
eensch.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen kunnen best zeuren hoe ontiegenlijk slecht wij mannen in bed zijn..
maar zelf kunnen ze er ook niet altijd alles van (hoewel sommige je proberen op te geilen met het idee dat dit volstrekt niet het geval is)
Even de slechte sexmomenten op een rijtje die ik tot nog toe heb meegemaakt:
1)Ze pijpt niet maar likt er wat lafjes aan
2)Ze pijpt wel, maar laat dr tanden over je gevoelige eikel raggen![]()
3)Als je haar aan het neuken bent, denkt ze heel behulpzaam te zijn door volstrekt uit het ritme te gaan bewegen
4)Ze ligt er als een lijk bij
5)Een druppeltje sperma gemorst op dr bed, ze springt als een bezetene op en gooit meteen alle beddengoed in de was...met de geile sfeer
6)als ze je aftrekt denkt ze dat het zoiets is als letterlijk je sappen dr uit persen... ondanks wat opmerkingen dat dit niet de goede manier is gaat ze door of wordt ze boos
goed dit is een rijtje, iemand nog aanvullingen of die het juist NIET met me eens is?
![]()
snel doorslikken mee eens!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je het snel doorslikt ben je dr ook vanaf...
als je het uitspuugt blijft denk ik de smaak nog langer hangen ook
omgquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
snel doorslikken mee eens!
maar als je dan zegt dat het vies is en je vriend vervolgens de rest van de avond niet wil zoenen omdat ie zijn vieze kwakkie niet wil proeven..
![]()
Cumshots sowieso.quote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef Suyu het volgende:
voor mij is het vervelend als een vrouw geen enkel teken vertoond van dat er sex gaande is, als ze bewegingsloos stil blijft liggen, of de hele tijd geluiden maakt en grimassen trekt als of het zwaar zeer doet, en als je dan vraagd wat er is dat er dan niets is, dan vergaat voor mij de zin ook wel, dat uitspugen van het zaad vind ik ook zwaar vernederend op zulke momenten. verder geen enkele sexualiteit vertonen en op geen enkel moment zelf het initiatief neemd, doet me erg nadenken over de sex.
de relatie is verder best goed, alleen dit onderwerp ligt wat gevoellig.
Je weet hopenlijk wel dat met een strak en mooi gezichtje klaarkomen alleen in de film voorkomt he?quote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef Suyu het volgende:
voor mij is het vervelend als een vrouw geen enkel teken vertoond van dat er sex gaande is, als ze bewegingsloos stil blijft liggen, of de hele tijd geluiden maakt en grimassen trekt als of het zwaar zeer doet, en als je dan vraagd wat er is dat er dan niets is, dan vergaat voor mij de zin ook wel, dat uitspugen van het zaad vind ik ook zwaar vernederend op zulke momenten. verder geen enkele sexualiteit vertonen en op geen enkel moment zelf het initiatief neemd, doet me erg nadenken over de sex.
de relatie is verder best goed, alleen dit onderwerp ligt wat gevoellig.
Gottegot, wat een sneu kneusje ben jij zegquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als de neus van een vrouw bij het pijpen in de weg zit.
Is jouw neus dan seven inches long?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gottegot, wat een sneu kneusje ben jij zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |