ga even naar je eigen topic.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Typisch, dat het in dit topic lijkt alsof de seks alleen voor de man is. Als de vrouw initiatief toont (meebewegen), is het niet goed. Als de vrouw niks doet zodat de man door kan raggen, is het ook niet goed. Maakt ze herrie, is het niet goed. Is ze doodstil, is het niet goed. Wil ze zelf genieten, is het ook niet goed. Wat willen jullie nou??
Zou het niet fijn zijn als vrouwen ook iets van dit topic leren dan? Maar als iedere user zichzelf al tegenspreekt, wat voor conclusie moet je dan trekken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ga even naar je eigen topic.![]()
EN laat ons lekker bashen.
Jij gaat je sexleven verbeteren naar aanleiding van een topic op fok ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou het niet fijn zijn als vrouwen ook iets van dit topic leren dan? Maar als iedere user zichzelf al tegenspreekt, wat voor conclusie moet je dan trekken?
Owned!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jij gaat je sexleven verbeteren naar aanleiding van een topic op fok ?
* Camplo profiel checkt om tips te geven voor stomende sex.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou het niet fijn zijn als vrouwen ook iets van dit topic leren dan? Maar als iedere user zichzelf al tegenspreekt, wat voor conclusie moet je dan trekken?
Lol, gothic omdat ik één keer in mn hele leven eens experimenteer met zwart?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
* Camplo] profiel checkt om tips te geven voor stomende sex.[/me]
[me=Camplo gothic detect....
*weer een illusie armer is
Okay dan mag je komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lol, gothic omdat ik één keer in mn hele leven eens experimenteer met zwart?
Als in: "Oh schat steek je lekkere pik maar snel in mijn roomtaartje hmm" ?quote:vieze ongepaste praat over 'pik in roomtaartje' etc
Ze gebruikte iets andere bewoordingen, maar ik heb het ooit meegemaakt. Inderdaad ik moest heel erg lachen vooral en toen vroeg ik dr zich maar weer aan te kleden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef covie het volgende:
[..]
Als in: "Oh schat steek je lekkere pik maar snel in mijn roomtaartje hmm" ?
Oke, geile praat tijdens de sex is niks mis mee, zolang er niet een heel boek wordt voorgelezen, maar dit maakt mij ook niet echt geil nee![]()
Ik denk dat mijn vriend eerst verbaast is, en daarna heel hard gaat lachen, en ondertussen vraagt hij dan, zei je nou pik in mijn roomtaart?
Dit is de originele ja!quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
deze was eerder, daarna kwam Erodome met haar oproep aan vrouwen (de lemming dus)
slaap lekker![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:19 schreef Darkwolf het volgende:
En betreft die laatste, in mijn geval zou ik zeggen: GEIL!
de mannelijke fokkers willen je volgens mij graag wat bijleren hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef flexje het volgende:
Ik haat het als vrouwen niet spuiten
jawel. Maar dat is toch helemaal niet standaardquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef flexje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord?
8 v/d 10 keer spuit mn (s)(ex)vriendin...
als jij niet moeilijk doet.. doen wij ook niet moeilijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef DOGMAN het volgende:
vrouwen die heel moeilijk doen over anale sex
bah, moet er niet aan denken dat een meisje iets met mijn kont gaat doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
als jij niet moeilijk doet.. doen wij ook niet moeilijk![]()
kun je toevoegen aan het lijstjequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bah, moet er niet aan denken dat een meisje iets met mijn kont gaat doen
Heb je deze ervaring ja?.. wat een aardig meisje zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Godshand het volgende:
ook slecht voor de sex: jij valt een keer slap, en dan worden zij kwaad
de volgende dagen mag je aanhoren of het nu wel gaat lukken... het gemenere soort zegt ook nog eens: mijn ex KON altijd!
tja.. in principe kan je dr genoeg op terugzeggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
Heb je deze ervaring ja?.. wat een aardig meisje zeg![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |