ik heb het 2x meegemaakt zelfsquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
Heb je deze ervaring ja?.. wat een aardig meisje zeg![]()
Nee joh, misschien is het in jou geval wel heel normaalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb het 2x meegemaakt zelfs
misschien heb ik een vertekend beeld nu van vrouwen
Ook nog een mooie, dan bepalen dat je niet mag rukken want dan is madame beledigd..: 'alsof je dat nodig hebt met haar'...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Godshand het volgende:
ohja werd in de lemming topic geopperd door vrouwen maar soms is het voor ons ook irritant:
- jij hebt zin maar zij heeft geen zin...
kan wel heel ego klinken maar is toch zo...
je kijkt naar dr en je denkt: ik wil dr... zij zegt paar x nee..
kan je gaan afrukken ergens, maar toch is dan bij mij binnen een half uur weer dat gevoel terug
als zij nooit sex wil wel? das toch heel simpel, lijkt mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ook nog een mooie, dan bepalen dat je niet mag rukken want dan is madame beledigd..: 'alsof je dat nodig hebt met haar'...
Ik bedoel niet per se nooit. Stel, zij heeft geen zin, jij moet dat oude zaad kwijt en dan mag je niet rukken van haar. Want dan voelt mevrouw zich minderwaardig, alsof de man in kwestie dan tekort komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als zij nooit sex wil wel? das toch heel simpel, lijkt mij
Lol, dat word dan een serieus uurtje spanking... En dan zo hard dat ze de volgende dag niet meer kan zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb het 2x meegemaakt zelfs
misschien heb ik een vertekend beeld nu van vrouwen
Precies, exact dezelfde logica waar vrouwen complete topics over mannen mee voljenken.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah ha, dus als ze zich niet aanpast aan wat JIJ lekker vindt, doet ze het verkeerd?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef MissDeLuxe het volgende:
Sorry Koen maar dat was al wel duidelijk inmiddels![]()
als ik er niet moeilijk over zou doen zou ik wel homo zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
als jij niet moeilijk doet.. doen wij ook niet moeilijk![]()
Naar mijn idee wordt rukken toch al een heel stuk leuker als je er wat glijmiddel bijvoegt, dan kan je leuke dingetjes uithalenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:08 schreef Koentje3 het volgende:
Of vrouwen die je op willen geilen en vervolgens als een bezetene aan je piemel gaan trekken, waardoor de voorhuid de hele tijd voor je eikel en achter je eikel gaat.. NEE dat is NIET fijn als er nog niks geen vocht is.
gewoon eerst met veel speeksel natpijpen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Naar mijn idee wordt rukken toch al een heel stuk leuker als je er wat glijmiddel bijvoegt, dan kan je leuke dingetjes uithalen
Nou ja, laten we zeggen dat de mannen het meestal wel waarderen een beetje glijmiddel erbij
Ik had het niet over anaal bij een man.... alhoewel sommigen niet vies zijn van bijvoorbeeld een vinger in hun euhmm nou jah je weet wat ik bedoel... maar goed dat maakt hen nog niet meteen homoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:13 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
als ik er niet moeilijk over zou doen zou ik wel homo zijn
het gezelschap is beter maar het neuken verwordt tot stokvechten
en daarmee zo mogelijk nog slechter als met gleufdieren
ervaring of van horen zeggen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:25 schreef MissDeLuxe het volgende:
[..]
Ik had het niet over anaal bij een man.... alhoewel sommigen niet vies zijn van bijvoorbeeld een vinger in hun euhmm nou jah je weet wat ik bedoel... maar goed dat maakt hen nog niet meteen homo
zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Naar mijn idee wordt rukken toch al een heel stuk leuker als je er wat glijmiddel bijvoegt, dan kan je leuke dingetjes uithalen
Nou ja, laten we zeggen dat de mannen het meestal wel waarderen een beetje glijmiddel erbij
Jij niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jij gaat je sexleven verbeteren naar aanleiding van een topic op fok ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef Karina het volgende:
Tip voor alle mannen vrouwen: LEES dit topic, of vrouwen mannen, lees het voor aan je man/vriend vrouw/vriendin.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
Nah, op speciaal verzoek van MUUS dan maar even.
Hier: wat vinden jongens nou echt lekker tijdens de sex?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef kastanova het volgende:
Wáárom denk je dan in gódsnaam dat het stevig vastpakken en masseren van de ballen wél fijn is?
Heb echt een keer een vrouw een tik op haar handen moeten geven omdat ze als een overijverig eekhoorntje m'n ballen aan het kraken was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |