Jongens vinden het leuk als je alleen maar plat op je rug ligt. Dat zeg ik je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef didie het volgende:
haha nee.. ik heb nog een ander topic, dat gaat over onzekerheid en initiatief nemen..je kan mij niet zeggen dat jongens het leuk vinden als je alleen maar plat op je rug ligt. dus tips?
En dat je niet allemaal van die kutvragen stelt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jongens vinden het leuk als je alleen maar plat op je rug ligt. Dat zeg ik je.
Hoe kun je met sex falen als vrouw? Kijk dat een man zijn penis niet omhoog krijgt ok. Maar een vrouw!? Indien een vrouw geen goede sex heeft is het de fout van de man (te snel, te langzaam, niet genoeg tijd nemen (of teveel tijd)).quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef didie het volgende:
jah ik zga het, maar die is gesloten! bedankt voor je reactie.. hij wilt idd dat ik mezelf ben, maar ook wilt hij dat ik niet zo onzeker ben.. het lijkt wel een soort faalangst..
Vastbinden is niet raar, dat doet iedereen wel een keertje of ehm, 100. Gewoon even een "zo, nu doen we het op mijn manier" moment, da's gezond.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef didie het volgende:
mja ik zal het uitleggen..volgens mij zit dr een soort van beest in me die er niet uitkomt..ik zou um bv graag eens willen vastbinden ofzo..of dingen zoals dat. maar k durf het niet, ben bang iets fout et doen, of dat t raar gevodnen word...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |