abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46538324
wat vinden jongens nou echt lekker tijdens de sex? tips!
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:45:35 #2
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46538363
Liggen en het laten gebeuren
pi_46538399
haha nee.. ik heb nog een ander topic, dat gaat over onzekerheid en initiatief nemen..je kan mij niet zeggen dat jongens het leuk vinden als je alleen maar plat op je rug ligt. dus tips?
pi_46538454
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef didie het volgende:
haha nee.. ik heb nog een ander topic, dat gaat over onzekerheid en initiatief nemen..je kan mij niet zeggen dat jongens het leuk vinden als je alleen maar plat op je rug ligt. dus tips?
Jongens vinden het leuk als je alleen maar plat op je rug ligt. Dat zeg ik je.
pi_46538500
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Jongens vinden het leuk als je alleen maar plat op je rug ligt. Dat zeg ik je.
En dat je niet allemaal van die kutvragen stelt...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_46538507
juist jah.. dan weet k niet met welke jongens jij te maken hebt gehad. maargoed ik wil zelf juist initiatief nemen..dus ..
pi_46538528
die stel k ook niet.....
pi_46538611
Vraag hem hoe het met zijn moeder gaat, scoor je punten mee.......
pi_46538628
Mhhh, nou gepijpt worden is altijd wel leuk natuurlijk. tenzij ze een hap uit je snikkel zou nemen ofzo
When god said "Let there be light" Chuck Norris said "Say please".
pi_46538643
Je gaf net in je andere topic aan dat je wilde weten wat jongens nu echt willen in bed.. Dus heb ik het topic gesloten..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46538648
het zou fijn zijn als er serieus op gereageerd word.....
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:55:17 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46538684
Meedoen en zorgen voor afwisseling.

Strelen over zijn rug. De ene keer stevig met de benen om hem heen; de andere keer eens de nagels in de rug zetten.

Niets zo vervelend als een meid die plat gaat liggen en niet eens een hand optilt

Oh en voor wat hoort wat: niet verwachten te worden gebeft zonder eens te pijpen. Niet vewachten te worden gevingerd zonder zelf zijn penis in je hand te nemen. Van de andere kant ook: niet pijpen als de jongen je niet wil beffen.

In kort: meedoen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46538723
ik doe ook wel mee hoor, maar wil graag meeeer zegmaar. doordat ik onzeker ben vind k t moeilijk nieuwe dingen uit mezelf te proberen snapje?
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:59:10 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46538830
Dan vraag aan je vriend om eerlijk tegen je te zijn: vraag hem eerlijk wat je beter kunt doen. Wat hij lekker zou vinden. Wat jij over nadenkt als je met jezelf speelt en wat jij graag bij jou gedaan wilt hebben.

Niet bang of verlegen zijn. Gewoon eerlijk zijn.

Definieer voor jezelf wat dat 'meer'is waar je het over hebt. Want daar ligt je antwoord toch?

Oh en ik ben flink ouder dan jij en al heel lang single dus verwacht niet dat ik overal antwoord op heb
pi_46538872
Had in je vorige topic ook al gereageerd, dus plak het hier ook nog maar even....

Anubis1984 - woensdag 21 februari 2007 @ 20:51
Ik denk dat je vriend er erg blij mee zal zijn als je gewoon jezelf bent tussen de lakens.
Ga niks forceren, daar schiet je niks mee op. Praat er met hem over, wat hij lekker vindt, en ga samen lekker op ontdekkingstocht. Hij kan je ook stimuleren als je dingen goeddoet, subtiel even laten weten dat hij het lekker vindt, door geluiden te maken, zeggen dat het lekker is of je op een andere manier even een teken geven. Dit zal voor jezelf ook zeer goed werken omdat je zelfvertrouwen dan groeit, je doet het immers goed.
Maar het belangrijkste is dat je je er zelf goed bij voelt, doe niks wat je niet wilt!
Proud property of hollander172
pi_46538893
mja ik zal het uitleggen..volgens mij zit dr een soort van beest in me die er niet uitkomt..ik zou um bv graag eens willen vastbinden ofzo..of dingen zoals dat. maar k durf het niet, ben bang iets fout et doen, of dat t raar gevodnen word...?
pi_46538930
jah ik zga het, maar die is gesloten! bedankt voor je reactie.. hij wilt idd dat ik mezelf ben, maar ook wilt hij dat ik niet zo onzeker ben.. het lijkt wel een soort faalangst..
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:02:05 #19
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46538939
anubis zegt ongeveer hetzelfde als ik

Oh en die laatste zin is zeer belangrijk.

Let er ook op dat je complimentjes geeft als iets lekker is. Want dan zal het de volgende keer nog eens gebeuren. Ook daar geld: eerlijk zijn want liegen over sex zorgt voor slechte sex
pi_46538963
dat is waar;) ik zeg het ook wel als ik iets lekker vind hoor, hij doet dat ook..maar ik vind het toch soms moeilijk om aan te geven enzo.. en vooral om nieuwe dingen te proberen..
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:04:52 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46539032
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef didie het volgende:
jah ik zga het, maar die is gesloten! bedankt voor je reactie.. hij wilt idd dat ik mezelf ben, maar ook wilt hij dat ik niet zo onzeker ben.. het lijkt wel een soort faalangst..
Hoe kun je met sex falen als vrouw? Kijk dat een man zijn penis niet omhoog krijgt ok. Maar een vrouw!? Indien een vrouw geen goede sex heeft is het de fout van de man (te snel, te langzaam, niet genoeg tijd nemen (of teveel tijd)).

Oh en als je hem graag eens vast wil binden: neem een panty of een sjaal en begin daar eens mee. Gewoon zachtjes om zijn polsen en om spijlen van het bed of een tafel ofzo Niet meteen met kettingen aankomen

Oh en vooraf niets tegen hem zeggen over dat vastbinden en zijn handen terugduwen als hij wilt 'ontsnappen'.
pi_46539050
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef didie het volgende:
mja ik zal het uitleggen..volgens mij zit dr een soort van beest in me die er niet uitkomt..ik zou um bv graag eens willen vastbinden ofzo..of dingen zoals dat. maar k durf het niet, ben bang iets fout et doen, of dat t raar gevodnen word...?
Vastbinden is niet raar, dat doet iedereen wel een keertje of ehm, 100. Gewoon even een "zo, nu doen we het op mijn manier" moment, da's gezond.

Wat kan er fout gaan? Je moet hem niet te strak vastbinden, want op zich is het wel zo leuk als het bloed nog overal goed kan doorstromen, maar voor de rest? Neuh, gaat niks fout, hoor.
Vastbinden en gaan met die banaan. Hij zal al zo opkijken van het feit dát je dat doet, dan kan de rest ook niet meer stuk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46539123
dat si waar, het is ook niet raar, maar de stap ernaartoe vind k gewoon moeilijk. ik ben trouwens 19, en dit is de 1e jongen waar ik zegmaar sex mee heb gehad..en alles is dus voor het eerst. misschoien is het nu allemaal iets beter te begrijpen..
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:07:48 #24
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46539148
We zijn het wel erg eens he Muus en Anubis
pi_46539152
Je kan idd bijna niet falen, sowieso in seks niet. Alles is te leren, en de basics zijn in principe hetzelfde. Als er af en toe wat bijgestuurd moet worden hoef je je daar ook niet meteen onzeker over te voelen, jij kan immers niet voelen wat hij voelt
Maar blijf gewoon achter je keuzes staan, en doe zoveel mogelijk waar je zin in hebt, dit wordt al door veel mannen als erg opwindend beschouwd
Proud property of hollander172
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')