Whehe...nou zie ik het...ben dan ook duidelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Illyria het volgende:
Kijk eens wat verder dan de voorpagina, sukkeltjes.
Zucht, het IQ is hier ook niet bepaald je van het he?
Paar maanden ??? dat niet, ik heb namelijk vorige week nog op gekeken en toen was het hier nog niet zoals nu.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat 'drastische' wel meevallen...alleen de verplaatsing van de search is wat wennen.
Het is ondertussen overigens al een paar maanden zo.
www.imdb.com en lukraak een film opzoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef Canisfire het volgende:
Wat is er veranderd of moet ik me daarvoor inloggen?
Executive Decision bij United 93quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef Mike het volgende:
Die recommendations zijn wel heel apart:
Ik krijg bij Casablanca o.a. Silent Hill als aanrader.
Ik vind dat op zich geinig, maar dan moet het wel kloppen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Die recommendations vind ik dan wel weer prettig.
Die waren er altijd al, je moest alleen op `show recommendations´ klikken ipv dat ze al op de pagina zelf stonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Die krijg je ook bij Hannibal Risingquote:Op maandag 19 februari 2007 11:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich geinig, maar dan moet het wel kloppen.
Naast Silent Hill kreeg ik ook nog een standup show van Eddie Izzard bij Casablanca.
Dat weet ik. Maar ze zijn nu wat meer in-your-face. Maar zoals Mike zegt snijden ze niet altijd hout. Ach, die recommendations zijn er toch alleen maar om commerciele redenen. Ik wordt een aap als een film met minder dan 1000 votes als recommendation wordt gegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Illyria het volgende:
[..]
Die waren er altijd al, je moest alleen op `show recommendations´ klikken ipv dat ze al op de pagina zelf stonden.
Bij Ningen no Joken worden de 2 vervolgen als recommendation gegevenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:11 schreef cwk het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze zijn nu wat meer in-your-face. Maar zoals Mike zegt snijden ze niet altijd hout. Ach, die recommendations zijn er toch alleen maar om commerciele redenen. Ik wordt een aap als een film met minder dan 1000 votes als recommendation wordt gegeven.
Hmm.. En bij Saving Private Ryan wordt Zvezda aangeraden. Ik neem terug wat ik zei. Nu nog een aap worden. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Ningen no Joken worden de 2 vervolgen als recommendation gegeven.
Waar kun je dat dan instellen? Wil wel graag terug naar de oude layout, de nieuwe is veel te bloated en hysterisch. Fijne van IMDb was altijd juist dat het zo lekker rustig en overzichtelijk was.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
Wheee als ingelogde heb je het recht om de oude look te hebben.
Open ff een apart topique over de recommendations anders, dit is offtopique. Het gaat hier om de nieuwe layout en niet om een feature die er al jaren in zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef Mike het volgende:
Whehehe....ook Mulholland Drive krijgt Silent Hill als aanrader. Daar is vast veel sponsorgeld mee gemoeid.
Het zit nu opeens opvallend in de layout, dus tja. Maar het lijkt me nu duidelijk en ik zal erover ophouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Illyria het volgende:
[..]
Open ff een apart topique over de recommendations anders, dit is offtopique. Het gaat hier om de nieuwe layout en niet om een feature die er al jaren in zit.
Inderdaad, erg overzichtelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Hier: http://www.imdb.com/register/siteprefsquote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Waar kun je dat dan instellen? Wil wel graag terug naar de oude layout, de nieuwe is veel te bloated en hysterisch. Fijne van IMDb was altijd juist dat het zo lekker rustig en overzichtelijk was.
Sorry, miss moviefreak/imdbf5'erquote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Illyria het volgende:
Kijk eens wat verder dan de voorpagina, sukkeltjes.
Zucht, het IQ is hier ook niet bepaald je van het he?
Meestal weet ik nog wel wat ik een film had gegeven zonder dat ik daar naar moet gaan zoeken. In 98% van de gevallen toch.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bovendien kan je nu meteen zien wat je een film hebt gegeven. Dat vind ik zwaar relax. Hoef je niet meer heel je vote-history door te zoeken om te kijken wat je een film gaf.
Graag gedaanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef cwk het volgende:
Naja, het kan me bij nader inzien niets bommen. Ik blijf gewoon de oude lay-out gebruiken.
Bedankt daarvoor Illyria![]()
Staat in de FAQ wel dat dit maar tijdelijk is, totdat ze een aantal bugs hebben verwijderd. Dus uiteindelijk zal je toch over moeten op het nieuwequote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef cwk het volgende:
Naja, het kan me bij nader inzien niets bommen. Ik blijf gewoon de oude lay-out gebruiken.
Bedankt daarvoor Illyria![]()
Hoe dan? Het is gewoon zwart/blauw op wit. Blijft toch altijd de rustigste combinatie qua lezen...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef Patch het volgende:
damn...
ik vind het kleurgebruik erg storend...
Belachelijk. Hoe durft die gratis database mij dingen op te leggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef washandje het volgende:
Staat in de FAQ wel dat dit maar tijdelijk is, totdat ze een aantal bugs hebben verwijderd. Dus uiteindelijk zal je toch over moeten op het nieuwe
ik vind het storendquote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef washandje het volgende:
Hoe dan? Het is gewoon zwart/blauw op wit. Blijft toch altijd de rustigste combinatie qua lezen...
PIK !quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef cwk het volgende:
Je moet de politiek in Patch.
Langer dan vandaag? Ik kom (bijna) elke dag op imdb. En schrok me dood vanochtend in eerste instantie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die layout verandering bestaat al langer dan vandaag en zo drastisch vind ik em niet
Search-balkje verplaatst plaatjes iets andere plek, vind het een beetje Amazon-achtige look en feel hebben, maar drastische verandering? Neh..
Wil net zeggen. Gisteren was `t nog nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Langer dan vandaag? Ik kom (bijna) elke dag op imdb. En schrok me dood vanochtend in eerste instantie.
Ja das waar. Dat vond ik ook niet zo ergquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb even verder gekeken, mja... klopt. Maar het search-balkje op de beginpagina is al langer verplaatst dat bedoelde ik.
Oh? Ik zag 'm vandaag pas voor het eerst en kijk er vrijwel elke dag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die layout verandering bestaat al langer dan vandaag en zo drastisch vind ik em niet
Dat doen ze toch niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind dat ze niet de hele credits op de eerste pagina moeten zetten
Moet je zeker voor geregistreerd en ingelogd zijn? Niet dat het me erg veel boeit ofzo. Vind het wel goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
http://us.imdb.com/register/siteprefs
Use former title & name page design: X
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
http://us.imdb.com/register/siteprefs
Use former title & name page design: X
Het was bij bepaalde films al ingesteld en bij anderen had je de oude layout nog. Klinkt vreemd wellicht, maar zo heb ik het wel ervaren de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Langer dan vandaag? Ik kom (bijna) elke dag op imdb. En schrok me dood vanochtend in eerste instantie.
Ja, dat zag ik ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef Falco het volgende:
Je kan nu ook simpel je stemmen verwijderenEindelijk is mijn stem bij de verkeerde Lolita weg
.
Ik twijfel ook wel, maar ben 95% zeker dat ik had gestemd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef JelleS het volgende:
Heb ik ook wel eens, alhoewel ik dan toch vaak twijfel of ik niet gewoon ben vergeten te stemmen.
Onder je eigen vote staan 2 links eentje met 'delete vote' en de andere 'vote history'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe gaat dat verwijderen van stemmen nu dan? Ik klikte er laatst per ongeluk eentje aan met het touchpad, en kon zo snel niks vinden...
Ik heb inmiddels een stel verkeerd gestemde films ingetrokken, ik heb me daar altijd aangestoordquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, da's dan nieuw, want dat kon toen nog niet
Aan de hand van IP-adressen kan gezien worden in welk land je zit. Ook best wel een redelijk coole featurequote:Op woensdag 28 februari 2007 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
He nog een coole feature toevoeging.
Als je naar nieuwe films zoekt Ghost Rider bv dan zie je op de pagina daar een regel opgenomen
Release date:29 March 2007 (Netherlands).
Als het niet draait in NL dan ze je de release dat van USA.
** misschien moet je daar wel voor aangemeld zijn .. om te bepalen welk land je zit.
Voorheen moest je best wel een hoop in het wilde weg klikken om te zien wanneer de relaease voor NL staat. Nu is he zowat het eerste wat je leest over de filmquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Aan de hand van IP-adressen kan gezien worden in welk land je zit. Ook best wel een redelijk coole feature.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
He nog een coole feature toevoeging.
Als je naar nieuwe films zoekt Ghost Rider bv dan zie je op de pagina daar een regel opgenomen
Release date:29 March 2007 (Netherlands).
Als het niet draait in NL dan ze je de release dat van USA.
** misschien moet je daar wel voor aangemeld zijn .. om te bepalen welk land je zit.
Nee, maar dat zouden ze wel moeten toevoegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Net alsof dat vroeger wel kon...
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef cwk het volgende:
Dat kon altijd al.
Maar laat je blijdschap daar niet minder om zijn.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:07 schreef SoupNazi het volgende:
wtf, je kunt nu ook op keywoorden zoeken.![]()
http://imdb.com/keyword/bank-robbery/
Nou als je alle Adventure films hoger dan een 7 bv .. dan zou ik het wel handig vinden dat ik ook op alfabet kan sorteren ipv op release date. Via Excel en dan sorteren is best wel omslachtig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef cwk het volgende:
En wat, pray tell, is daar zo verdomde handig aan dan? Je kan zelf de lijst kopieren in Excel en op alfabetische volgorde zetten als je dat zo graag wil.
Maar het lijkt me dat de doorsnee bezoeker eerder is geinteresseerd in de hoeveelheid films van een acteur die een cijfer hoger dan 7,1 o.i.d. heeft, dan het aantal films van hem die beginnen met een B.![]()
Ja links zijn onderstreept.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Falco het volgende:
Zijn alle linkjes nu opeens zo enorm lelijk onderstreept of zie ik spoken?
Ik vind het ook een irritante en lelijke feature.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Lambiekje het volgende:
Tjeempie alweer een nieuwe feature.
Als je nu zoekt krijg je ook plaatjes bij de films : bijvoorbeeld als je zoekt naar Speed
M'n eerste indruk was CSS fucked up. Nog een keer wat gezocht en weer en weer. Nee vind maar raar dat de linker menu opeens verdwijnt. Voor me gevoel klopt het niet. je kan uiteraard wel weer de plaatjes uitzetten bij je prefrences maar dan is meteen alles weer uit.
Het mag wel met plaatjes maar doe het dan wel in de oude style zodat we nog een linker menu hebben. Dit is niks zo.
Juist, moet je gelijk zo naar de rand van het scherm kijken. Ziet er gewoon jammer uit zo, maar misschien zijn ze nog bezig..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Lambiekje het volgende:
Het mag wel met plaatjes maar doe het dan wel in de oude style zodat we nog een linker menu hebben. Dit is niks zo.
ja dat idee had ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Ziet er uit alsof het kapot is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
666 is Damien uit The Omen.
We zijn 16 maanden verder, maar nu kan dit dus niet meer. Ik zit ineens weer tegen die priegelig kleine castfoto's aan te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Can I change my user preferences to keep the old design?
Yes, but this will be a temporary option while we gather your feedback and resolve any outstanding bugs.
Exact. Toen ik las wat California net quote zag ik het nut niet meer van terugschakelen. Sterker nog, het is eigenlijk best fijn. It makes you wanna click.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na de overschakeling heb ik het gewoon zo laten staan, dus ik weet ondertussen al niet meer hoe het vroeger was.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:23 schreef JelleS het volgende:
Ik hoopte al even dat ik gewoon uitgelogd was... helaas
Zoiets? http://www.noiroftheweek.com/ Simpel maar veel werk maar leukquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef cwk het volgende:
Altijd het idee gehad om zelf zo'n soort film van de dag-pagina op te zetten, met een klein groepje recensenten/enthousiastelingen. Zou leuk zijn. Simpel maar leuk.
Graag gedaan.quote:
We kunnen er natuurlijk een topic van makenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef cwk het volgende:
Altijd het idee gehad om zelf zo'n soort film van de dag-pagina op te zetten, met een klein groepje recensenten/enthousiastelingen. Zou leuk zijn. Simpel maar leuk.
Leuk idee.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef Gorro het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk een topic van maken
Goed idee!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
We maken even een film.fok.nl subsite aan.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:04 schreef Gorro het volgende:
Ik heb er ook aanzitten te denken om mijn reviewtjes site ( http://gorro.student.utwente.nl/films ) waar ik de stukjes voor uit het "Welke film heb jij vandaag/pas gezien"-topic op verzamel met plaatjes erbij, om te toveren tot een blog, maar nog niet de tijd/zin gevonden om dat daadwerkelijk uit te voeren.
Bijvoorbeeld en met een werkende search ofzoquote:
Ik meen dat er tijdje terug plannen waren voor een film subsite idd, maar is nooit van de grond gekomen volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
We maken even een film.fok.nl subsite aan.
Dankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom op IRC hoor.
Dat verspillen sloeg eigenlijk op het irc'en zelf...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef cwk het volgende:
Goed dat je dat tussen aanhalingstekens zet. Want het is serieus minder dan 2 minuten werk.
Het is vooral een nevenactiviteit. Af en toe Bart aanhoren, een Chris Evans grapje naar Mike toe maken. Je besteedt er gemiddeld ongeveer evenveel tijd aan als aan zo'n vervelende huisgenoot die een obligaat 'goh-het-is-me-toch-wat-gesprekje' afdwingt als ie lang je deur loopt op weg naar de Lidl.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat verspillen sloeg eigenlijk op het irc'en zelf...
Damn. Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit dit topic te lezen en ik denk waar hebben ze het over... ik zie nix nieuws... blijkt het meerdan een jaar oud te zijn
Nee, je moet alleen even op 'more' klikken achter de overlijdensdatum.quote:
lde kolommen links en rechts zijn nu helemaal wit mete en kopjequote:
om de een of andere reden blijft dat een 1998 look hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef eleusis het volgende:
Eén ding is zeker: die discussieforums binnen een film blijven echt kut werken.
Helaas...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef victorinox het volgende:
Of er is een storing op de website of ze hebben de Power Search op een vreselijke manier aangepast.
Ik vind het nu onoverzichtelijk en tevens kan ik niet meer in mijn Vote-History zoeken.
Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik die graag.
http://www.imdb.com/board/bd0000040/flat/155850805quote:As of last night, we have retired the IMDb Power Search, and replaced it with a new Advanced Title Search: http://www.imdb.com/search/title. The old system had been around for a very long time and could no longer be supported.
Keep in mind that in the last ten years we have added *zero* features to the Power Search, yet introduced many bugs. (The results it gave were likely incomplete and/or buggy). Also, keeping the system around made it more difficult for us to add new features to the site. This change is the first step in making the entire search a much better experience.
The new system fixes a huge number of bugs that people frequently complained about in the old system, (e.g. not being able to filter by TV/episodes), and also gives a much richer experience for viewing the results.
Unfortunately, with this first step, we were unable to retain the personalization features (such as filtering your results by your MyMovies or Vote History) as they are not supported by our new technology. However, we are committed to enhancing this new technology, and we will be adding features based on user feedback and usage patterns. Keep watching.
We are also now able to provide an Advanced Name Search on the consumer site. Please check it out: http://www.imdb.com/search/name and let us know what you think.
Thank you,
The Boards Administrators
Voornamelijk de "exclude vote history" functie gebruikte ik veel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Mike het volgende:
Wat vervelend dat die functie eruit is, was een van de dingen die ik het meest gebruikte.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Mike het volgende:
Wat vervelend dat die functie eruit is, was een van de dingen die ik het meest gebruikte.
Ik kom er net achter dat de functie weer terug is (in Beta vorm)quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die functie zou trouwens terugkeren, heb ik mij laten vertellen.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat de functie weer terug is (in Beta vorm)![]()
Dat kun je veranderen als je naar je account gaat -> site preferences -> title display default: originalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef victorinox het volgende:
Wanneer was deze "vernieuwing" doorgevoerd?
Zwartboek
Misschien leuk bij Zuid-Koreaanse titels, maar ik vind het niks.
Phew gelukkig. Zag er niet uit, die niet originele titels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen als je naar je account gaat -> site preferences -> title display default: original
thxquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen als je naar je account gaat -> site preferences -> title display default: original
Godzijdank, die Engelstaligen willen andere talen simpelweg negeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoe komen ze op zo'n achterlijk idee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat de fuck hebben ze nu weer gedaan
De overzichtspagina's van namen en films is echt compleet overhoop gegooid, met véél te veel afbeeldingen. Je scrollt je helemaal suf nu!
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie nog steeds de oude.
In Chrome, in IE is 't de nieuwe, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer.
Ik zie hier in Chrome, IE8 en Firefox de nieuwe. Doe eens CTRL+F5 anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie nog steeds de oude.
In Chrome, in IE is 't de nieuwe, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer.
Nog steeds de ouwe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie hier in Chrome, IE8 en Firefox de nieuwe. Doe eens CTRL+F5 anders.
Vreemd. Zijn jullie top users ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nog steeds de ouwe.
Gelukkig.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vreemd. Zijn jullie top users ofzo?
Je krijgt de nieuwe als je www vervangt door labs.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef Mike het volgende:
Heeft er iemand een screenshot? Ik heb geen idee of ik het oude of het nieuwe heb.
Als je dat vakje eronder ook aanvinkt, dan krijg je ook de oude lay-out bij personen weer te zien! Goede tipquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je een account hebt op imdb kan je de oude layout nog gebruiken bij de film pagina's. Moet je bij site preferences display full credits aanvinken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je een account hebt op imdb kan je de oude layout nog gebruiken bij de film pagina's. Moet je bij site preferences display full credits aanvinken.
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Baalde al van de nieuwe layout, echt volstrekt onoverzichtelijk en irritant. Toch een beetje idioot dat ik speciaal voor een fatsoenlijke layout weer een oude account af heb moeten stoffen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.
Erg relaxt! Nu maar hopen dat ze niet net als FOK! die oude lay-out er compleet uitwerkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.
hier niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raar,nu toch weer de oude lay-out
Het lijkt per browser te verschillen. Mensen met mozilla hebben er iig wel "last" vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef Gorro het volgende:
Ik ben de nieuwe layout nog niet tegengekomen (behalve wat screenshots hier). Blijft een beetje een raar en inconsistent verhaal.
Mensen met Chrome ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijkt per browser te verschillen. Mensen met mozilla hebben er iig wel "last" van
Ik gebruik dus Chrome en heb de nieuwe layout nooit gezien. Dat bedoel ik met inconsistent. Misschien omdat ik altijd ingelogd ben op mijn account dat dat het anders maakt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mensen met Chrome ook.
Maar ik heb alles weer terug kunnen zetten zoals het eerst was.
Die nieuwe layout van de acteurs pagina is echt dramatisch en onoverzichtelijk.
Misschien dat ze de instellingen bij je account default op oude layout hebben gezet. Anders best vreemd dat sommige het wel hebben en anderen niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik gebruik dus Chrome en heb de nieuwe layout nooit gezien. Dat bedoel ik met inconsistent. Misschien omdat ik altijd ingelogd ben op mijn account dat dat het anders maakt?
Ik gebruik IE en ben ook altijd ingelogd, maar ik had die verandering (als ik de berichtjes hier op fok bekijk) al zo'n 2 weken voor de rest hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik gebruik dus Chrome en heb de nieuwe layout nooit gezien. Dat bedoel ik met inconsistent. Misschien omdat ik altijd ingelogd ben op mijn account dat dat het anders maakt?
Beter, de oude lay-out is veel prettigers, een stuk compacter ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Son-Goku het volgende:
Waar zit die optie om de oude layout weer terug te krijgen? Ik kan hem niet vinden
<edit> laat maar, al gevonden![]()
site preferences -> Show previous title and name page design (reference view) aanvinken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:38 schreef Nepthys het volgende:
Wat een hoop Nederlandstalige films zijn er opeens binnengekomen in de top 250, hč? 'U spreekt met uw moordenaar', 'Terug naar de toekomst', 'De sterrenoorlog'.
account -> site preferences -> title display country: original.
Dat lijkt mij ook een handige feature. Is toch vaak iets wat ik op zoek bij een film. Kan alleen niet uitvinden hoe je het doet? Of kan het alleen in de nieuwe lay-out?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef Gorro het volgende:
De Metascore toevoeging van Metacritic is ook wel een aardige nieuwe feature.
Ik gebruik idd de nieuwe layout en daar staat het sinds vandaag bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een handige feature. Is toch vaak iets wat ik op zoek bij een film. Kan alleen niet uitvinden hoe je het doet? Of kan het alleen in de nieuwe lay-out?
Wat ook wel heel vervelend is: Add to My Movies werkt niet. Ik hoop dat ze dat snel fixen want een film toevoegen is op dit moment nogal wat werk. Daarnaast is het ook ontzettend traag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:45 schreef Nepthys het volgende:
Daar gaan we weer... MyMovies is dit keer aan de beurt voor een upgrade.
Er zijn nu nieuwe opties om je lijsten meteen op periode/waardering/genre etc te filteren.
Voor de rest is het nu maximaal 250 films van je lijst per pagina, standaard de uitgebreide info aan, lijsten die niet goed gesorteerd worden en nog meer irritante dingen.
quote:Thanks so much to everyone who has taken the time to give feedback and report problems. It'll take us a while to get through every piece of feedback, but there are a few large themes and we are working to address them. Once we work through these, we'll begin to address some of the other issues that you have reported.
Biggest issues so far:
1. My Movies button gives an error.
The My Movies button has been removed from most of the site and will be entirely removed by next Monday. Please use the Watchlist button on title pages, or add items directly to your list.
2. The date in my 'date added' field is incorrect.
This is a bug. We are working to correct the data now. It should be fixed by Monday. I'll post a follow when our work is complete.
3. It's way too hard to add a movie to my My Movies lists from the title page now.
After reading your feedback and frustration, we have begun building a button that will allow you to add an item to any list from the title page. It will take roughly a week for us to get the feature out. Please bear with us while we build it.
4. I'd like to see the more compact view with no images by default.
After reading your feedback on this, we're planning to build a preference that allows you to select the view that you want to see all lists with. We'll get this out in the next week or two. I'll post back once it is available.
In the mean time, Gore-Girl has suggested this workaround "Go to your movie list, set it up how you want (ie. compact list view, alphabetical order etc etc) , then bookmark this as it shows in your browser. Now whenever you need to access your list, click on that bookmark" Thank you Gore-Girl.
5. I'd like to see all of my items on a single page. 100 is just not enough.
For technical reasons, it's very costly for us to show all items. I'd like to look for other ways to help with this issue. Can those of you who use control-f to find items in your list help me by explaining the ways and reasons that you use it. So that we can look for ways to improve the experience for you.
Also, you can see 250 items at a time in compact view. In #4, we'll make it possible for you to set that as your default view.
6. The concept of pending lists is confusing. Where is the pending tab?
You are right, that was confusing. We've moved all of your lists out of the pending state. Most of you should no longer see that tab.
7. We'd like more documentation on how this system is supposed to work?
We'll produce a set of documentation using the set of questions that folks have posted in this thread. If you have requests for activities that you'd like documented, please add them in a follow up post and I'll make sure we cover them in our list.
8. Why did you remove My Movies from the navigation. I'm having trouble finding it.
We will re-add My Movies to the Movies section of our nav bar with our next content push.
9. There is no add to Watchlist button in the data-centered or old view of title pages. What am I supposed to use?
We are not planning to add new features to the data-centered or old view of title pages. We've had strong feedback from many of the users of those pages that they want little change and few bells and whistles on that page, and are respecting that request. If we get feedback from a large group of those users, we will consider adding the add to list button to that page once we have completed #3.
Thanks so much for taking the time to write feedback, and for being patient with us during this transition.
Jordan
dus dit. Zat net echt onwijs te zoeken en kan het nog steeds niet vinden.. en toen dacht ik laat ik even Fok checken.. maar ben dus niet de enige met dit probleem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat ook wel heel vervelend is: Add to My Movies werkt niet. Ik hoop dat ze dat snel fixen want een film toevoegen is op dit moment nogal wat werk. Daarnaast is het ook ontzettend traag.
Als je een film een waardering geeft, kun je hem via Your Ratings (in de weergaveoptie met alleen tekst) naar andere lijsten kopiėren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Zat net echt onwijs te zoeken en kan het nog steeds niet vinden.. en toen dacht ik laat ik even Fok checken.. maar ben dus niet de enige met dit probleem.
Je kunt nog steeds films toevoegen aan je mymovies: pending lijst. Als je die lijst opent, kun je op het knopje Edit list drukken en dan kun je zoeken naar de film die je wil toevoegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik heb een jaar geleden een lijst aangemaakt met films. Nu wilde ik vandaag deze lijst weer eens gaan bijwerken. Maar nu kan ik niets meer toevoegen aan deze lijst(mymovies: pending)
Ik kan wel een nieuwe lijst aanmaken(watchhist) maar ik wou graag alle films in dezelfde lijst hebben. weet iemand toevallig hoe dit moet? hoe ik bijvoorbeeld twee lijsten aan samenvoegen?
Ik kom eigenlijk nooit op de startpagina van IMDb, dus ik weet niet hoe lang het al in gebruik is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zag vandaag een Nederlandse beschrijving bij de trailers, gebeurt dat vaker? Was me in elk geval nog niet eerder opgevallen, heb verder geen vorm van lokalisatie aanstaan.
[ afbeelding ]
Wat een onzin weer. Alsof Helen Mirren in aanmerking zou moeten komen de rol van Megan Fox in Transformersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
De SAG en AFTRA (2 acteursvakbonden) hebben trouwens aan IMDb gevraagd om de geboortedatums/leeftijden van acteurs niet meer te vermelden, want dan kan er niet meer op leeftijd gediscrimineerd worden.
Want die leeftijden zijn uiteraard enkel daar terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |