Ik vind van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vreemd. Zijn jullie top users ofzo?
Je krijgt de nieuwe als je www vervangt door labs.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef Mike het volgende:
Heeft er iemand een screenshot? Ik heb geen idee of ik het oude of het nieuwe heb.
Als je dat vakje eronder ook aanvinkt, dan krijg je ook de oude lay-out bij personen weer te zien! Goede tipquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je een account hebt op imdb kan je de oude layout nog gebruiken bij de film pagina's. Moet je bij site preferences display full credits aanvinken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je een account hebt op imdb kan je de oude layout nog gebruiken bij de film pagina's. Moet je bij site preferences display full credits aanvinken.
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Baalde al van de nieuwe layout, echt volstrekt onoverzichtelijk en irritant. Toch een beetje idioot dat ik speciaal voor een fatsoenlijke layout weer een oude account af heb moeten stoffen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.
Erg relaxt! Nu maar hopen dat ze niet net als FOK! die oude lay-out er compleet uitwerkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.
hier niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raar,nu toch weer de oude lay-out
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |