Nog steeds de ouwe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie hier in Chrome, IE8 en Firefox de nieuwe. Doe eens CTRL+F5 anders.
Vreemd. Zijn jullie top users ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nog steeds de ouwe.
Gelukkig.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vreemd. Zijn jullie top users ofzo?
Je krijgt de nieuwe als je www vervangt door labs.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef Mike het volgende:
Heeft er iemand een screenshot? Ik heb geen idee of ik het oude of het nieuwe heb.
Als je dat vakje eronder ook aanvinkt, dan krijg je ook de oude lay-out bij personen weer te zien! Goede tipquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je een account hebt op imdb kan je de oude layout nog gebruiken bij de film pagina's. Moet je bij site preferences display full credits aanvinken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je een account hebt op imdb kan je de oude layout nog gebruiken bij de film pagina's. Moet je bij site preferences display full credits aanvinken.
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Baalde al van de nieuwe layout, echt volstrekt onoverzichtelijk en irritant. Toch een beetje idioot dat ik speciaal voor een fatsoenlijke layout weer een oude account af heb moeten stoffen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.
Erg relaxt! Nu maar hopen dat ze niet net als FOK! die oude lay-out er compleet uitwerkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een andere optie bij site preferences gezet: Show previous title and name page design (reference view). Dan zijn de film en personenpagina's precies zoals het was zonder dat je volledige credits enzo hoeft aan te zetten.
hier niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raar,nu toch weer de oude lay-out
Het lijkt per browser te verschillen. Mensen met mozilla hebben er iig wel "last" vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef Gorro het volgende:
Ik ben de nieuwe layout nog niet tegengekomen (behalve wat screenshots hier). Blijft een beetje een raar en inconsistent verhaal.
Mensen met Chrome ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijkt per browser te verschillen. Mensen met mozilla hebben er iig wel "last" van
Ik gebruik dus Chrome en heb de nieuwe layout nooit gezien. Dat bedoel ik met inconsistent. Misschien omdat ik altijd ingelogd ben op mijn account dat dat het anders maakt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mensen met Chrome ook.
Maar ik heb alles weer terug kunnen zetten zoals het eerst was.
Die nieuwe layout van de acteurs pagina is echt dramatisch en onoverzichtelijk.
Misschien dat ze de instellingen bij je account default op oude layout hebben gezet. Anders best vreemd dat sommige het wel hebben en anderen niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik gebruik dus Chrome en heb de nieuwe layout nooit gezien. Dat bedoel ik met inconsistent. Misschien omdat ik altijd ingelogd ben op mijn account dat dat het anders maakt?
Ik gebruik IE en ben ook altijd ingelogd, maar ik had die verandering (als ik de berichtjes hier op fok bekijk) al zo'n 2 weken voor de rest hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik gebruik dus Chrome en heb de nieuwe layout nooit gezien. Dat bedoel ik met inconsistent. Misschien omdat ik altijd ingelogd ben op mijn account dat dat het anders maakt?
Beter, de oude lay-out is veel prettigers, een stuk compacter ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Son-Goku het volgende:
Waar zit die optie om de oude layout weer terug te krijgen? Ik kan hem niet vinden
<edit> laat maar, al gevonden![]()
site preferences -> Show previous title and name page design (reference view) aanvinken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:38 schreef Nepthys het volgende:
Wat een hoop Nederlandstalige films zijn er opeens binnengekomen in de top 250, hè? 'U spreekt met uw moordenaar', 'Terug naar de toekomst', 'De sterrenoorlog'.
account -> site preferences -> title display country: original.
Dat lijkt mij ook een handige feature. Is toch vaak iets wat ik op zoek bij een film. Kan alleen niet uitvinden hoe je het doet? Of kan het alleen in de nieuwe lay-out?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef Gorro het volgende:
De Metascore toevoeging van Metacritic is ook wel een aardige nieuwe feature.
Ik gebruik idd de nieuwe layout en daar staat het sinds vandaag bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een handige feature. Is toch vaak iets wat ik op zoek bij een film. Kan alleen niet uitvinden hoe je het doet? Of kan het alleen in de nieuwe lay-out?
Wat ook wel heel vervelend is: Add to My Movies werkt niet. Ik hoop dat ze dat snel fixen want een film toevoegen is op dit moment nogal wat werk. Daarnaast is het ook ontzettend traag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:45 schreef Nepthys het volgende:
Daar gaan we weer... MyMovies is dit keer aan de beurt voor een upgrade.
Er zijn nu nieuwe opties om je lijsten meteen op periode/waardering/genre etc te filteren.
Voor de rest is het nu maximaal 250 films van je lijst per pagina, standaard de uitgebreide info aan, lijsten die niet goed gesorteerd worden en nog meer irritante dingen.
quote:Thanks so much to everyone who has taken the time to give feedback and report problems. It'll take us a while to get through every piece of feedback, but there are a few large themes and we are working to address them. Once we work through these, we'll begin to address some of the other issues that you have reported.
Biggest issues so far:
1. My Movies button gives an error.
The My Movies button has been removed from most of the site and will be entirely removed by next Monday. Please use the Watchlist button on title pages, or add items directly to your list.
2. The date in my 'date added' field is incorrect.
This is a bug. We are working to correct the data now. It should be fixed by Monday. I'll post a follow when our work is complete.
3. It's way too hard to add a movie to my My Movies lists from the title page now.
After reading your feedback and frustration, we have begun building a button that will allow you to add an item to any list from the title page. It will take roughly a week for us to get the feature out. Please bear with us while we build it.
4. I'd like to see the more compact view with no images by default.
After reading your feedback on this, we're planning to build a preference that allows you to select the view that you want to see all lists with. We'll get this out in the next week or two. I'll post back once it is available.
In the mean time, Gore-Girl has suggested this workaround "Go to your movie list, set it up how you want (ie. compact list view, alphabetical order etc etc) , then bookmark this as it shows in your browser. Now whenever you need to access your list, click on that bookmark" Thank you Gore-Girl.
5. I'd like to see all of my items on a single page. 100 is just not enough.
For technical reasons, it's very costly for us to show all items. I'd like to look for other ways to help with this issue. Can those of you who use control-f to find items in your list help me by explaining the ways and reasons that you use it. So that we can look for ways to improve the experience for you.
Also, you can see 250 items at a time in compact view. In #4, we'll make it possible for you to set that as your default view.
6. The concept of pending lists is confusing. Where is the pending tab?
You are right, that was confusing. We've moved all of your lists out of the pending state. Most of you should no longer see that tab.
7. We'd like more documentation on how this system is supposed to work?
We'll produce a set of documentation using the set of questions that folks have posted in this thread. If you have requests for activities that you'd like documented, please add them in a follow up post and I'll make sure we cover them in our list.
8. Why did you remove My Movies from the navigation. I'm having trouble finding it.
We will re-add My Movies to the Movies section of our nav bar with our next content push.
9. There is no add to Watchlist button in the data-centered or old view of title pages. What am I supposed to use?
We are not planning to add new features to the data-centered or old view of title pages. We've had strong feedback from many of the users of those pages that they want little change and few bells and whistles on that page, and are respecting that request. If we get feedback from a large group of those users, we will consider adding the add to list button to that page once we have completed #3.
Thanks so much for taking the time to write feedback, and for being patient with us during this transition.
Jordan
dus dit. Zat net echt onwijs te zoeken en kan het nog steeds niet vinden.. en toen dacht ik laat ik even Fok checken.. maar ben dus niet de enige met dit probleem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat ook wel heel vervelend is: Add to My Movies werkt niet. Ik hoop dat ze dat snel fixen want een film toevoegen is op dit moment nogal wat werk. Daarnaast is het ook ontzettend traag.
Als je een film een waardering geeft, kun je hem via Your Ratings (in de weergaveoptie met alleen tekst) naar andere lijsten kopiëren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Zat net echt onwijs te zoeken en kan het nog steeds niet vinden.. en toen dacht ik laat ik even Fok checken.. maar ben dus niet de enige met dit probleem.
Je kunt nog steeds films toevoegen aan je mymovies: pending lijst. Als je die lijst opent, kun je op het knopje Edit list drukken en dan kun je zoeken naar de film die je wil toevoegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik heb een jaar geleden een lijst aangemaakt met films. Nu wilde ik vandaag deze lijst weer eens gaan bijwerken. Maar nu kan ik niets meer toevoegen aan deze lijst(mymovies: pending)
Ik kan wel een nieuwe lijst aanmaken(watchhist) maar ik wou graag alle films in dezelfde lijst hebben. weet iemand toevallig hoe dit moet? hoe ik bijvoorbeeld twee lijsten aan samenvoegen?
Ik kom eigenlijk nooit op de startpagina van IMDb, dus ik weet niet hoe lang het al in gebruik is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zag vandaag een Nederlandse beschrijving bij de trailers, gebeurt dat vaker? Was me in elk geval nog niet eerder opgevallen, heb verder geen vorm van lokalisatie aanstaan.
[ afbeelding ]
Wat een onzin weer. Alsof Helen Mirren in aanmerking zou moeten komen de rol van Megan Fox in Transformersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
De SAG en AFTRA (2 acteursvakbonden) hebben trouwens aan IMDb gevraagd om de geboortedatums/leeftijden van acteurs niet meer te vermelden, want dan kan er niet meer op leeftijd gediscrimineerd worden.
Want die leeftijden zijn uiteraard enkel daar terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |