Als je een film een waardering geeft, kun je hem via Your Ratings (in de weergaveoptie met alleen tekst) naar andere lijsten kopiëren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Zat net echt onwijs te zoeken en kan het nog steeds niet vinden.. en toen dacht ik laat ik even Fok checken.. maar ben dus niet de enige met dit probleem.
Je kunt nog steeds films toevoegen aan je mymovies: pending lijst. Als je die lijst opent, kun je op het knopje Edit list drukken en dan kun je zoeken naar de film die je wil toevoegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik heb een jaar geleden een lijst aangemaakt met films. Nu wilde ik vandaag deze lijst weer eens gaan bijwerken. Maar nu kan ik niets meer toevoegen aan deze lijst(mymovies: pending)
Ik kan wel een nieuwe lijst aanmaken(watchhist) maar ik wou graag alle films in dezelfde lijst hebben. weet iemand toevallig hoe dit moet? hoe ik bijvoorbeeld twee lijsten aan samenvoegen?
Ik kom eigenlijk nooit op de startpagina van IMDb, dus ik weet niet hoe lang het al in gebruik is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zag vandaag een Nederlandse beschrijving bij de trailers, gebeurt dat vaker? Was me in elk geval nog niet eerder opgevallen, heb verder geen vorm van lokalisatie aanstaan.
[ afbeelding ]
Wat een onzin weer. Alsof Helen Mirren in aanmerking zou moeten komen de rol van Megan Fox in Transformersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
De SAG en AFTRA (2 acteursvakbonden) hebben trouwens aan IMDb gevraagd om de geboortedatums/leeftijden van acteurs niet meer te vermelden, want dan kan er niet meer op leeftijd gediscrimineerd worden.
Want die leeftijden zijn uiteraard enkel daar terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |