Whehe...nou zie ik het...ben dan ook duidelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Illyria het volgende:
Kijk eens wat verder dan de voorpagina, sukkeltjes.
Zucht, het IQ is hier ook niet bepaald je van het he?
Paar maanden ??? dat niet, ik heb namelijk vorige week nog op gekeken en toen was het hier nog niet zoals nu.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat 'drastische' wel meevallen...alleen de verplaatsing van de search is wat wennen.
Het is ondertussen overigens al een paar maanden zo.
www.imdb.com en lukraak een film opzoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef Canisfire het volgende:
Wat is er veranderd of moet ik me daarvoor inloggen?
Executive Decision bij United 93quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef Mike het volgende:
Die recommendations zijn wel heel apart:
Ik krijg bij Casablanca o.a. Silent Hill als aanrader.
Ik vind dat op zich geinig, maar dan moet het wel kloppen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Die recommendations vind ik dan wel weer prettig.
Die waren er altijd al, je moest alleen op `show recommendations´ klikken ipv dat ze al op de pagina zelf stonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Die krijg je ook bij Hannibal Risingquote:Op maandag 19 februari 2007 11:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich geinig, maar dan moet het wel kloppen.
Naast Silent Hill kreeg ik ook nog een standup show van Eddie Izzard bij Casablanca.
Dat weet ik. Maar ze zijn nu wat meer in-your-face. Maar zoals Mike zegt snijden ze niet altijd hout. Ach, die recommendations zijn er toch alleen maar om commerciele redenen. Ik wordt een aap als een film met minder dan 1000 votes als recommendation wordt gegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Illyria het volgende:
[..]
Die waren er altijd al, je moest alleen op `show recommendations´ klikken ipv dat ze al op de pagina zelf stonden.
Bij Ningen no Joken worden de 2 vervolgen als recommendation gegevenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:11 schreef cwk het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze zijn nu wat meer in-your-face. Maar zoals Mike zegt snijden ze niet altijd hout. Ach, die recommendations zijn er toch alleen maar om commerciele redenen. Ik wordt een aap als een film met minder dan 1000 votes als recommendation wordt gegeven.
Hmm.. En bij Saving Private Ryan wordt Zvezda aangeraden. Ik neem terug wat ik zei. Nu nog een aap worden. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Ningen no Joken worden de 2 vervolgen als recommendation gegeven.
Waar kun je dat dan instellen? Wil wel graag terug naar de oude layout, de nieuwe is veel te bloated en hysterisch. Fijne van IMDb was altijd juist dat het zo lekker rustig en overzichtelijk was.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
Wheee als ingelogde heb je het recht om de oude look te hebben.
Open ff een apart topique over de recommendations anders, dit is offtopique. Het gaat hier om de nieuwe layout en niet om een feature die er al jaren in zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef Mike het volgende:
Whehehe....ook Mulholland Drive krijgt Silent Hill als aanrader. Daar is vast veel sponsorgeld mee gemoeid.
Het zit nu opeens opvallend in de layout, dus tja. Maar het lijkt me nu duidelijk en ik zal erover ophouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Illyria het volgende:
[..]
Open ff een apart topique over de recommendations anders, dit is offtopique. Het gaat hier om de nieuwe layout en niet om een feature die er al jaren in zit.
Inderdaad, erg overzichtelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Hier: http://www.imdb.com/register/siteprefsquote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Waar kun je dat dan instellen? Wil wel graag terug naar de oude layout, de nieuwe is veel te bloated en hysterisch. Fijne van IMDb was altijd juist dat het zo lekker rustig en overzichtelijk was.
Sorry, miss moviefreak/imdbf5'erquote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Illyria het volgende:
Kijk eens wat verder dan de voorpagina, sukkeltjes.
Zucht, het IQ is hier ook niet bepaald je van het he?
Meestal weet ik nog wel wat ik een film had gegeven zonder dat ik daar naar moet gaan zoeken. In 98% van de gevallen toch.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bovendien kan je nu meteen zien wat je een film hebt gegeven. Dat vind ik zwaar relax. Hoef je niet meer heel je vote-history door te zoeken om te kijken wat je een film gaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |