Ik meen dat er tijdje terug plannen waren voor een film subsite idd, maar is nooit van de grond gekomen volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
We maken even een film.fok.nl subsite aan.
Dankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom op IRC hoor.
Dat verspillen sloeg eigenlijk op het irc'en zelf...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef cwk het volgende:
Goed dat je dat tussen aanhalingstekens zet. Want het is serieus minder dan 2 minuten werk.
Het is vooral een nevenactiviteit. Af en toe Bart aanhoren, een Chris Evans grapje naar Mike toe maken. Je besteedt er gemiddeld ongeveer evenveel tijd aan als aan zo'n vervelende huisgenoot die een obligaat 'goh-het-is-me-toch-wat-gesprekje' afdwingt als ie lang je deur loopt op weg naar de Lidl.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat verspillen sloeg eigenlijk op het irc'en zelf...
Damn. Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit dit topic te lezen en ik denk waar hebben ze het over... ik zie nix nieuws... blijkt het meerdan een jaar oud te zijn
Nee, je moet alleen even op 'more' klikken achter de overlijdensdatum.quote:
lde kolommen links en rechts zijn nu helemaal wit mete en kopjequote:
om de een of andere reden blijft dat een 1998 look hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef eleusis het volgende:
Eén ding is zeker: die discussieforums binnen een film blijven echt kut werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |