Nee, maar dat zouden ze wel moeten toevoegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Net alsof dat vroeger wel kon...
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef cwk het volgende:
Dat kon altijd al.
Maar laat je blijdschap daar niet minder om zijn.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:07 schreef SoupNazi het volgende:
wtf, je kunt nu ook op keywoorden zoeken.![]()
http://imdb.com/keyword/bank-robbery/
Nou als je alle Adventure films hoger dan een 7 bv .. dan zou ik het wel handig vinden dat ik ook op alfabet kan sorteren ipv op release date. Via Excel en dan sorteren is best wel omslachtig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef cwk het volgende:
En wat, pray tell, is daar zo verdomde handig aan dan? Je kan zelf de lijst kopieren in Excel en op alfabetische volgorde zetten als je dat zo graag wil.
Maar het lijkt me dat de doorsnee bezoeker eerder is geinteresseerd in de hoeveelheid films van een acteur die een cijfer hoger dan 7,1 o.i.d. heeft, dan het aantal films van hem die beginnen met een B.![]()
Ja links zijn onderstreept.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Falco het volgende:
Zijn alle linkjes nu opeens zo enorm lelijk onderstreept of zie ik spoken?
Ik vind het ook een irritante en lelijke feature.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Lambiekje het volgende:
Tjeempie alweer een nieuwe feature.
Als je nu zoekt krijg je ook plaatjes bij de films : bijvoorbeeld als je zoekt naar Speed
M'n eerste indruk was CSS fucked up. Nog een keer wat gezocht en weer en weer. Nee vind maar raar dat de linker menu opeens verdwijnt. Voor me gevoel klopt het niet. je kan uiteraard wel weer de plaatjes uitzetten bij je prefrences maar dan is meteen alles weer uit.
Het mag wel met plaatjes maar doe het dan wel in de oude style zodat we nog een linker menu hebben. Dit is niks zo.
Juist, moet je gelijk zo naar de rand van het scherm kijken. Ziet er gewoon jammer uit zo, maar misschien zijn ze nog bezig..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Lambiekje het volgende:
Het mag wel met plaatjes maar doe het dan wel in de oude style zodat we nog een linker menu hebben. Dit is niks zo.
ja dat idee had ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Ziet er uit alsof het kapot is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
666 is Damien uit The Omen.
We zijn 16 maanden verder, maar nu kan dit dus niet meer. Ik zit ineens weer tegen die priegelig kleine castfoto's aan te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Can I change my user preferences to keep the old design?
Yes, but this will be a temporary option while we gather your feedback and resolve any outstanding bugs.
Exact. Toen ik las wat California net quote zag ik het nut niet meer van terugschakelen. Sterker nog, het is eigenlijk best fijn. It makes you wanna click.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na de overschakeling heb ik het gewoon zo laten staan, dus ik weet ondertussen al niet meer hoe het vroeger was.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:23 schreef JelleS het volgende:
Ik hoopte al even dat ik gewoon uitgelogd was... helaas
Zoiets? http://www.noiroftheweek.com/ Simpel maar veel werk maar leukquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef cwk het volgende:
Altijd het idee gehad om zelf zo'n soort film van de dag-pagina op te zetten, met een klein groepje recensenten/enthousiastelingen. Zou leuk zijn. Simpel maar leuk.
Graag gedaan.quote:
We kunnen er natuurlijk een topic van makenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef cwk het volgende:
Altijd het idee gehad om zelf zo'n soort film van de dag-pagina op te zetten, met een klein groepje recensenten/enthousiastelingen. Zou leuk zijn. Simpel maar leuk.
Leuk idee.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef Gorro het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk een topic van maken
Goed idee!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
We maken even een film.fok.nl subsite aan.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:04 schreef Gorro het volgende:
Ik heb er ook aanzitten te denken om mijn reviewtjes site ( http://gorro.student.utwente.nl/films ) waar ik de stukjes voor uit het "Welke film heb jij vandaag/pas gezien"-topic op verzamel met plaatjes erbij, om te toveren tot een blog, maar nog niet de tijd/zin gevonden om dat daadwerkelijk uit te voeren.
Bijvoorbeeld en met een werkende search ofzoquote:
Ik meen dat er tijdje terug plannen waren voor een film subsite idd, maar is nooit van de grond gekomen volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
We maken even een film.fok.nl subsite aan.
Dankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom op IRC hoor.
Dat verspillen sloeg eigenlijk op het irc'en zelf...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef cwk het volgende:
Goed dat je dat tussen aanhalingstekens zet. Want het is serieus minder dan 2 minuten werk.
Het is vooral een nevenactiviteit. Af en toe Bart aanhoren, een Chris Evans grapje naar Mike toe maken. Je besteedt er gemiddeld ongeveer evenveel tijd aan als aan zo'n vervelende huisgenoot die een obligaat 'goh-het-is-me-toch-wat-gesprekje' afdwingt als ie lang je deur loopt op weg naar de Lidl.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat verspillen sloeg eigenlijk op het irc'en zelf...
Damn. Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit dit topic te lezen en ik denk waar hebben ze het over... ik zie nix nieuws... blijkt het meerdan een jaar oud te zijn
Nee, je moet alleen even op 'more' klikken achter de overlijdensdatum.quote:
lde kolommen links en rechts zijn nu helemaal wit mete en kopjequote:
om de een of andere reden blijft dat een 1998 look hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef eleusis het volgende:
Eén ding is zeker: die discussieforums binnen een film blijven echt kut werken.
Helaas...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef victorinox het volgende:
Of er is een storing op de website of ze hebben de Power Search op een vreselijke manier aangepast.
Ik vind het nu onoverzichtelijk en tevens kan ik niet meer in mijn Vote-History zoeken.
Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik die graag.
http://www.imdb.com/board/bd0000040/flat/155850805quote:As of last night, we have retired the IMDb Power Search, and replaced it with a new Advanced Title Search: http://www.imdb.com/search/title. The old system had been around for a very long time and could no longer be supported.
Keep in mind that in the last ten years we have added *zero* features to the Power Search, yet introduced many bugs. (The results it gave were likely incomplete and/or buggy). Also, keeping the system around made it more difficult for us to add new features to the site. This change is the first step in making the entire search a much better experience.
The new system fixes a huge number of bugs that people frequently complained about in the old system, (e.g. not being able to filter by TV/episodes), and also gives a much richer experience for viewing the results.
Unfortunately, with this first step, we were unable to retain the personalization features (such as filtering your results by your MyMovies or Vote History) as they are not supported by our new technology. However, we are committed to enhancing this new technology, and we will be adding features based on user feedback and usage patterns. Keep watching.
We are also now able to provide an Advanced Name Search on the consumer site. Please check it out: http://www.imdb.com/search/name and let us know what you think.
Thank you,
The Boards Administrators
Voornamelijk de "exclude vote history" functie gebruikte ik veel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Mike het volgende:
Wat vervelend dat die functie eruit is, was een van de dingen die ik het meest gebruikte.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Mike het volgende:
Wat vervelend dat die functie eruit is, was een van de dingen die ik het meest gebruikte.
Ik kom er net achter dat de functie weer terug is (in Beta vorm)quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die functie zou trouwens terugkeren, heb ik mij laten vertellen.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat de functie weer terug is (in Beta vorm)![]()
Dat kun je veranderen als je naar je account gaat -> site preferences -> title display default: originalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef victorinox het volgende:
Wanneer was deze "vernieuwing" doorgevoerd?
Zwartboek
Misschien leuk bij Zuid-Koreaanse titels, maar ik vind het niks.
Phew gelukkig. Zag er niet uit, die niet originele titels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen als je naar je account gaat -> site preferences -> title display default: original
thxquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen als je naar je account gaat -> site preferences -> title display default: original
Godzijdank, die Engelstaligen willen andere talen simpelweg negeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoe komen ze op zo'n achterlijk idee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat de fuck hebben ze nu weer gedaan
De overzichtspagina's van namen en films is echt compleet overhoop gegooid, met véél te veel afbeeldingen. Je scrollt je helemaal suf nu!
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie nog steeds de oude.
In Chrome, in IE is 't de nieuwe, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer.
Ik zie hier in Chrome, IE8 en Firefox de nieuwe. Doe eens CTRL+F5 anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie nog steeds de oude.
In Chrome, in IE is 't de nieuwe, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer.
Nog steeds de ouwe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie hier in Chrome, IE8 en Firefox de nieuwe. Doe eens CTRL+F5 anders.
Vreemd. Zijn jullie top users ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nog steeds de ouwe.
Gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |