antwoordnummer is gratis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn wel dure geintjes dan
En die grindtegels dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
antwoordnummer is gratis.
Ook vis ja
vis?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zend er ook één namens mij.
Of een doos met blikken soepquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die grindtegels dan?
En wat zal het postkantoor wel niet zeggen als jij elka dag met pakketje grindtegel aan komt zetten...
Je kan beter een zooi waspoeder sturen!
ik heb al eens een lege doos met alleen een boze brief gestuurdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef welkominspace het volgende:
zend namens mij een hele grote(bijna) lege doos met in het midden ee donsveertje
ow ik heb hier nog een joekel van een defecte kleurentelevisie staan, die zal ik ook eens naar UPC sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef SuperRogier het volgende:
Interesse in een +/- 50 tal defecte teuleviesies?![]()
beste is naar het antwoordnummer van de digitale televisie. Vandaar mijn haat, ze sturen zomaar dozen naar iedereen, dan ga ik ook zomaar dozen naar hun sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:21 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Kunnen we niet met zn alle, op dezelfde dag, allemaal nutteloze pakketjes naar dat antwoordnummer sturen?
* Sneeuwvlok doet mee
Oke, Wanneer moeten ze verstuurd worden, of iig aankomen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef Conflict het volgende:
Antwoordnummer 2711, 3600 VA te Maarssen
Dat is 'm
Op 22 februari de spullen naar het postkantoor brengenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, Wanneer moeten ze verstuurd worden, of iig aankomen?![]()
UPC stuurt heel Nederland een doos, daarom ga ik spullen naar UPC sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:29 schreef Djarum het volgende:
heb het waarschijnlijk gemist, maar waarom doe je dit?
neemt niet weg natuurlijk dat het een toffe actie is haha!
dit is geen experimentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:31 schreef welkominspace het volgende:
-->LEF ?
Oke.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Op 22 februari de spullen naar het postkantoor brengen
Het moet in een doos en mag niet zwaarder dan 30 KG zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef heiden6 het volgende:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen
22 februari!
Goede actie, is iets voor dat nieuwe subforum. Ik heb al eens een waarschuwingsbrief naar de Postcodeloterij gestuurd dat als ze niet stopten met spammen, ik een dode koe ofzo zou opsturen naar hun antwoordnummer.
Ik doe zeker mee.Heb (toevallig) ook nog een kapotte t.v. staan. Moet dat per sé in een doos, weet iemand dat?
Mijn kat is 3 dagen dood, moet zoiets in een geventileerde doos?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef heiden6 het volgende:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen
22 februari!
Goede actie, is iets voor dat nieuwe subforum. Ik heb al eens een waarschuwingsbrief naar de Postcodeloterij gestuurd dat als ze niet stopten met spammen, ik een dode koe ofzo zou opsturen naar hun antwoordnummer.
Ik doe zeker mee.Heb (toevallig) ook nog een kapotte t.v. staan. Moet dat per sé in een doos, weet iemand dat?
Puik. Geen idee wat dat dingetje weegt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het moet in een doos en mag niet zwaarder dan 30 KG zijn.
Maar wél een ludieke actie!quote:
Je kan 'm ook in noppenfolie inpakken en dan een sicker erop.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Puik. Geen idee wat dat dingetje weegt.
En niemand kan me wat maken want het is absuluut niet verboden om spullen zomaar te versturen en oproepen tot spullen versturen evenmin.quote:
Nee, da's niet leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef welkominspace het volgende:
mag het ook wat buskruit zijn ofzo?
Of als ze de doos openmaken dat er dan een knal volgt dmv trektouwtjes
Dan haalt het zeker weten het nieuws
Doe gewoon man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef welkominspace het volgende:
dan ben je strafbaar in zake van terrorisme enzo..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef welkominspace het volgende:
Naar een antwoordnummer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef welkominspace het volgende:
whehe of pizza laten bezorgen ofzo
UPC sturt geen lege dozen, maar apparaten en als je die aanneemt zit je aan een abonnement vast.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Djarum het volgende:
maar wat is dan de reden dat UPC een lege doos stuurt?
bijbehorende brief ofzo?
Ik stem voor lijm/honing/iets anders wat heel erg plakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Conflict het volgende:
Ik ben een pakket aan het samenstellen.
Ik heb nu:
- bierflesje
- Plastic tasje
- blikje tomatenpuree
- gloeilamp
- disneyland gids
Ik ga die doos helemaal volproppen.
Moet je het terugsturen in exact dezelfde doos, óf....?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Conflict het volgende:
Ik ben een pakket aan het samenstellen.
Ik heb nu:
- bierflesje
- Plastic tasje
- blikje tomatenpuree
- gloeilamp
- disneyland gids
Ik ga die doos helemaal volproppen.
"Bedankt voor uw interesse in de kapotte-tv-dienst. Wij hopen dat het abonnement u goed bevalt. Als u vragen heeft kunt u zeer moeilijk contact met ons opnemen."quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef Sneeuwvlok het volgende:
We moeten wel allemaal precies hetzelfde briefje erbij doen, iemand een idee wat we erop kunnen zetten?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw interesse in de kapotte-tv-dienst. Wij hopen dat het abonnement u goed bevalt. Als u vragen heeft kunt u zeer moeilijk contact met ons opnemen."
nee, je kan alles wat je graag naar UPC wil sturen in een doos stoppen en dan naar het postkantoor brengen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Moet je het terugsturen in exact dezelfde doos, óf....?
ja, dan kan upc je makkelijker opsporen via FOK! en een gerechtelijk bevel als iemand iets raars stuurt. (poeder, explosieven oid)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, je kan alles wat je graag naar UPC wil sturen in een doos stoppen en dan naar het postkantoor brengen.
Wel ff je verzendbewijsje op FOK! posten natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, dan kan upc je makkelijker opsporen via FOK! en een gerechtelijk bevel als iemand iets raars stuurt. (poeder, explosieven, M&M knuffels, deurklinken oid)
stuur die m&m knuffel maar naar mij op!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:53 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ik heb tot nu toe:
Crystal clear flesje
Verlopen Hcc pasje
een deurklink
Kapotte wekkerradio
Kapot douchegordijn
Een M&M knuffel![]()
Dat maak je er zelf van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, dan kan upc je makkelijker opsporen via FOK! en een gerechtelijk bevel als iemand iets raars stuurt. (poeder, explosieven oid)
yup, belicht alleen even de keerszijde van dit geweldige plan.quote:
nee, ook pakketten kunnen naar een antwoordnummer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
wil geen spelbreker oid zijn, maar gelden antwoordnummers niet alleen voor briefpost? Lees: het pakket wordt al geweigerd bij inleveren op postkantoor.
Wat wilt hij/zij dan doen? Alle pakketten niet aanemen? Ze krijgen ook nog echte dingen opgestuurt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu maar hopen dat er geen upc'ert zit mee te lezen![]()
Gewoon spullen, mag best.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat wilt hij/zij dan doen? Alle pakketten niet aanemen? Ze krijgen ook nog echte dingen opgestuurt.
Ja, daarom. Maakt niet uit als er een UPCer meeleest.quote:
Ja, maar dan weten ze waar het vandaan komt, en kunnen ze zich er psychisch op voorbereiden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat wilt hij/zij dan doen? Alle pakketten niet aanemen? Ze krijgen ook nog echte dingen opgestuurt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:18 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
zo, heb net ook even wat in een doosje staan laden:
Kapotte nokia lader
Kapotte nokia
Kopotte oordopjes
Kapot nokia frontje
Vastgelopen modelauto motertje
Een steen.![]()
![]()
Duitse kranten.![]()
Een banaan![]()
Een of ander kapot computer diplay
En een leeg snoep zakje.
Zal hem ff dichttapen en wegzetten anders gaat het stinken
Die banaan is juist goed, dat gaat schimmelen enzo.quote:
Zak met stront is nog te goed voor ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:17 schreef Angelotus het volgende:
een plastic zak vol warme urine gaat ik sturen! Leuk!
fuck it zij modems versturen , ik modem versturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef postmortum het volgende:
ik heb eigenlijk niks wat ik kwijt moet![]()
kapotte modem uit 2000 , maar dat is sentiment en die wil ik liever niet kwijt![]()
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
fuck it zij modems versturen , ik modem versturen![]()
Kun je hier eigenlijk een boete voor krijgen?
Kan je hem niet opgraven oid, of wat heb je ermee gedaan, doergespoelt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef PeZu het volgende:
had ik dit gisteren geweten dan ik mijn gpwnde muis er heen gestuurd
met de groeten van de Fok Spammersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw interesse in de kapotte-tv-dienst. Wij hopen dat het abonnement u goed bevalt. Als u vragen heeft kunt u zeer moeilijk contact met ons opnemen."
ik gaf een katop straat een midnight snackquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:54 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Kan je hem niet opgraven oid, of wat heb je ermee gedaan, doergespoelt?![]()
Oke,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gaf een katop straat een midnight snack![]()
stuur de kat dan opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gaf een katop straat een midnight snack![]()
die is wegquote:
Ja, daar heb je ze meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
ik wil er een briefje bij sturen ,maar zoveel lef heb ik niet![]()
het volgende briefje zou ik willen schrijven:
Aaangezien jullie modems sturen waar mensen niet om gevraagd hebben krijgen jullie een mooie moden van mij
![]()
Hoe moet deze in mijn computer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:04 schreef PeZu het volgende:
ik ga ook een brief schrijven dan
beste upc,
mijn muis doet wat raar, zou u er ewven naa rkunnen kijken?
bvd,
B st Claire
en dan vinden ze ditquote:
Ja rotzooi sturen, dat getuigt echt van fatsoenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie
toegekomen 'aanbod'. Bij dit 'aanbod' wordt een UPC Mediabox
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
van electronica aan mensen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu,
en een hoop werk voor de ontvangers van de paketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje
dat u hén toezendt wordt geweigerd of teruggestuurd indien zij
geen gebruik willen maken van uw 'aanbod'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen
van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het
in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw 'aanbieding', stuur ik u bij deze
mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit
u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
'enig' fatsoensbesefquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja rotzooi sturen, dat getuigt echt van fatsoen
Verbagger is een keer niet al die topics met deze kutreactie'squote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef Camplo het volgende:
LEES DIT NIET.
Je zal gekust worden op de eerstkomende vrijdag door de liefde van je leven.
Morgen is de laatste dag van je leven.
Mits je dit bericht in drie andere topics plaatst, dan sterf je binnen twee dagen.
Kopieer en plak dit bericht om gered te worden.
dus je doet mee? dan voeg ik je toe aan mn lijstje!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:47 schreef Piovan het volgende:
Ik heb nog een paar beeldschermen staan.
heb ik toch gedaan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie maakt er een briefJE dan die erbij moet
haa betraptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Gratis dozen bij de supermarkt hoor
owkee! op naar de superquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Gratis dozen bij de supermarkt hoor
Ik doe mee...quote:
Ik ga mischien meedoenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ik zet ook even lijstje op deze pagina
Oke, dus even een lijstje van mensen die (zeker) meedoen?Conflict Sneeuwvlok welkominspace -skippybal- postmortum Angelotus jaguar Aoristus Kimsalabim
Dit lijstje is nog niet definitief ofzo, wil je eraf, of erbij, stuur mij dan maar een pm oid.![]()
Oja,
Als je me een pm stuurt, is het misschien leuk om erbij te zetten wát je verstuurt.![]()
Ik ga even kijken of er wat vrienden van me mee gaan/willen doen![]()
m'n contract bij @home met de klantinfo doorgekrast...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Angelotus het volgende:
Leuk! Ik stuur wel een leeg blikje bier met een reclamefolder van @home
ja ja ja, da's nog leuker hehehe!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef isama het volgende:
[..]
m'n contract bij @home met de klantinfo doorgekrast...
wehehe, en een rekening van kpn van 0euri die we steeds krijgen...(ze zijn gek daaro)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Angelotus het volgende:
[..]
ja ja ja, da's nog leuker hehehe!![]()
DAt wordt veel popcorn vreten tot de 22e danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef Kimsalabim het volgende:
[..]
Ik doe mee...
Ik heb de popcorn alvast gepakt
gniffel *wrijft als gargamel in mun handen* dat wordt loik!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:07 schreef isama het volgende:
[..]
wehehe, en een rekening van kpn van 0euri die we steeds krijgen...(ze zijn gek daaro)
Als ik mij niet vergis is dat:quote:
Het is bij wet gewoon toegestaan diensten ongevraagd aan te bieden.quote:Geachte heer/mevrouw,
afgeleverd. Ongevraagd.
Lulargument m.b.t het milieu en laat anders maar zien waarom.quote:Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
Nou...veronderstellen en vooringenomen is ook een kunst hequote:In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
Ja en als ze merken dat jij een of andere schadelijk spul hebt toegestuurd,quote:Om mijn ongenoegen te uiten over uw 'aanbieding', stuur ik u bij deze
enig fatsoensbesef.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef sanni het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is dat:
- CEVA Logistics iov UPC NL
Antwoordnummer 6000
3600 VA Maarsen
[..]
Het is bij wet gewoon toegestaan diensten ongevraagd aan te bieden.
[..]
Lulargument m.b.t het milieu en laat anders maar zien waarom.
Verder, is de gemoedstoestand van de bezorgers jouw probleem?
Of ben je begonnen vakbondsmedewerker te worden?
[..]
Nou...veronderstellen en vooringenomen is ook een kunst he![]()
Je krijgt als ik goed geinformeerd bent alle benodigde informatie bij
aflvering meegeleverd en je kan vragen stellen aan de bezorgers
inzake het evt contract en daar vooropgestelde proefperiode.
[..]
Ja en als ze merken dat jij een of andere schadelijk spul hebt toegestuurd,
waarbij de kans bestaat dat het ze kan beschadigen - of het nu drollen,oud
papier oid is - kan je zelf er nog last mee krijgen. Immers de stempel van je
verstuurde brief, het afgeven van de doos bij het Postkantoor -er hangen
immers camera's - en het ontvangstbewijs van afgifte van het pakket.![]()
Kortom je bent zo te traceren..sukkel!
![]()
mislukte " ik ga stoer doen " bij UPC bashtopic![]()
Gek hé in Tilburg hebben we geen UPC maar @homequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zo'n doos helemaal niet gekregen...
Waar zijn ze eigenlijk bezorgd?
Dus óók jij doet mee??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb hier een verroeste opklap bbq staan met adressticker er al op, zeg maar wanneer hij op de bus moet. Kut UPC.
Die mag je wel naar mij sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, net tijdens het hond uitlaten, een bord met "te koop" uit iemands tuin gerukt!!!111!EINZ!!![]()
![]()
Nee, het wordt een stille hint wat er met UPC moet gebeurenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die mag je wel naar mij sturen
diefstal is dus wel strafbaar he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, net tijdens het hond uitlaten, een bord met "te koop" uit iemands tuin gerukt!!!111!EINZ!!![]()
![]()
vertel dat upc eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
diefstal is dus wel strafbaar he?
Haha, wil dat trouwens zeggen, dat als UPC hem niet terugstuurd, dat ze doen aan heling?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
diefstal is dus wel strafbaar he?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Haha, wil dat trouwens zeggen, dat als UPC hem niet terugstuurd, dat ze doen aan heling?![]()
![]()
Lijkt wel een bompakket manquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:18 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
zo, heb net ook even wat in een doosje staan laden:
Kapotte nokia lader
Kapotte nokia
Kopotte oordopjes
Kapot nokia frontje
Vastgelopen modelauto motertje
Een steen.
Duitse kranten.
Een banaan
Een of ander kapot computer diplay
En een leeg snoep zakje.
Zal hem ff dichttapen en wegzetten anders gaat het stinken
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, het wordt een stille hint wat er met UPC moet gebeuren![]()
![]()
Of wil je hem op je hoofd plakken, en jezelf versturen?![]()
Je mag me er wel op vervoeren, maar daar houdt mijn hulp op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Machtig mooi ditWie helpt me mijn oude bankstel in te pakken en bij het postkantoor af te leveren?
![]()
das wekl een idee zegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Machtig mooi ditWie helpt me mijn oude bankstel in te pakken en bij het postkantoor af te leveren?
![]()
Als jij naakt op mn bank gaat liggen, zal ik jou eens lekker vervoerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je mag me er wel op vervoeren, maar daar houdt mijn hulp op.
Zelfs als ik naakt voor je lig breng je me nog weg?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij naakt op mn bank gaat liggen, zal ik jou eens lekker vervoeren
Ik breng je in hoger sferen wel te verstaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zelfs als ik naakt voor je lig breng je me nog weg?
Bwhaha sure, jij welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik breng je in hoger sferen wel te verstaan
én terechtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef Krupelhintsje het volgende:
Dat gaat UPC een hoop geld kosten, al die pakketjes ontvangen!!
omdat hoogeveen gedekt word door multikabel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom heb ik geen post van UPC
Door wat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
omdat hoogeveen gedekt word door multikabel?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Haha, wil dat trouwens zeggen, dat als UPC hem niet terugstuurd, dat ze doen aan heling?![]()
![]()
leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Rabrynil het volgende:
Ik zal mijn collega bij UPC Binnendienst even op dit topic wijzen
Tot 30 kg, werd hierboven ergens in 't topic genoemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
is het opsturen van een doos van 10 kg gratis dan met een antw #?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
Om mijn ongenoegen te uiten over uw 'aanbieding', stuur ik u bij deze
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
Kijk eens boven je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Doe je wel een briefje erbij?
Dat doet UPC n.l. ook als ze jou een pakje sturen
zie ge-edite post boven je!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Doe je wel een briefje erbij?
Dat doet UPC n.l. ook als ze jou een pakje sturen
Wie/wat ga je opsturen ? Je huisgenote ? De vuilniston (met inhoud wellicht?) of een volle vuilniszak ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:37 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenote heeft de vuilniston niet aan de straat gezet, nu kan er geen vuilniszak meer bij.
Dit topic heeft nu mijn probleem opgelost![]()
Huisgenote is bijna nooit thuis, dus daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie/wat ga je opsturen ? Je huisgenote ? De vuilniston (met inhoud wellicht?) of een volle vuilniszak ?
Oud papier opsturen?quote:![]()
Heb hier een doos staan waar je gerust een koelkast in kan stoppen en dan zit die koelkast er nog niet klem in. Helaas staat de doos in de weg en wordt maandag het oud papier op gehaald (zit oud papier in die doos). Ergo: doos gaat met het oud papier mee en ik weet niets om op te sturen (oud ijzer verkoop ik bij de ijzerboerVerder niets om op te sturen).
Wel een tof idee ! Zit hier te proesten van het lachen![]()
van pearlquote:
hoiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Queen_Bee het volgende:
En toch ben ik tegen die brief van Erik
haha, ook leuk jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
Wij garanderen niets, net als UPCquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
heb nog een berg afval van de verbouwing waar ik vanaf moet
als je mij kan garanderen dat ik die shit kan opsturen naar upc ben ik blij
doe ik mee.
ik stuur van zoon 20 paketten door heel nederland van verschillende post kantoren
deze is idd leukerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
lees het topicque!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:22 schreef arucard het volgende:
Waarheen moeten we het eigenlijk sturen?
Welk adres ?
Een uitdraai van dit topic lijkt me handiger, gezien de kwaliteit van het door UPC aangeboden internet is de kans groot dat ze dit topic niet eens kunnen vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
moet de link naar dit thread niet in de brief? ^^
Gewoon een correct geadresseerd pakketje afleveren bij het postkantoor en de PTT (ik weiger het TNT te noemen) doet de rest.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan je het dan gratis versturen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een uitdraai van dit topic lijkt me handiger, gezien de kwaliteit van het door UPC aangeboden internet is de kans groot dat ze dit topic niet eens kunnen vinden.
goede vraagquote:Op zondag 18 februari 2007 00:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan je het dan gratis versturen?
Gewoon dat antwoord nummer met adres erop schrijven. Kosten worden doormiddel van het antwoordnummer verhaalt op UPCquote:
Dat kunnen ze weigeren, idem als antwoordadressen pakketen..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:57 schreef LennyKravitz het volgende:
vroeg me af...
Als je nou gewoon een brievenbuspakje... zonder porto... gewoon in de brievenbus om de hoek gooit... en naar een normaal adres (niet antwoordnummer) van UPC... dan krijgen ze het pakje + boete ook... en ze weten toch niet waarheen ze het moeten terugsturen...
Ja, vooral doenquote:Op zondag 18 februari 2007 10:49 schreef postmortum het volgende:
zal ik een foto maken van wat ik opstuur ?![]()
maak ik vandaag de fotoquote:
Maandag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef jaguar het volgende:
pom tie dom
maandag pakketje ff posten
banaan heb ik er maar niet in gedaan, dat is iets te smerig
mijn kapoote modem met pleister is wel leuk hequote:Op zondag 18 februari 2007 11:13 schreef Conflict het volgende:
Je moet het natuurlijk wel lleuk houden, geen vieze dingen of dode dieren, gewoon spullen opsturen, dan kan niemand je iets maken.
Ik vind kapotte televisies wel tof, ik heb er ook nog een staan hier.
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:13 schreef Conflict het volgende:
Je moet het natuurlijk wel lleuk houden, geen vieze dingen of dode dieren, gewoon spullen opsturen, dan kan niemand je iets maken.
Ik vind kapotte televisies wel tof, ik heb er ook nog een staan hier.
ja!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn kapoote modem met pleister is wel leuk he![]()
Wat zat erin, een grindtegel?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja!
Misschien is het slim om allemaal ongeveer even grote dozen als die van de mediabox te gebruiken, dan valt het daar niet zo op.
Op dat antwoordnummer krijgen ze dagelijks tientallen pakketten, dus ze weigeren echt niks.
Ik heb eens een doos met een brief gestuurd en die is ook niet retour gekomen.
ik weet niet hoe groor zo'n doos is, mijn 56 kb/s modem past ook wel in een envelopquote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja!
Misschien is het slim om allemaal ongeveer even grote dozen als die van de mediabox te gebruiken, dan valt het daar niet zo op.
Op dat antwoordnummer krijgen ze dagelijks tientallen pakketten, dus ze weigeren echt niks.
Ik heb eens een doos met een brief gestuurd en die is ook niet retour gekomen.
poepchinees!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
Lekker volwassen.... Kneus!
Een hele oudequote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
LCD of CRT? TFT verdienen ze niet![]()
Als je zeker weet dat je hem verstuurd, erover heen plassen, en vervolgens met een schuursponje schuren?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:23 schreef postmortum het volgende:
hoe krijg ik stickers van mijn modem af?
Jij bent degene die de pakketjes aan moet gaan pakken?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
upc-ert in da housequote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
ik verstuur dat ding zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je hem verstuurd, erover heen plassen, en vervolgens met een schuursponje schuren?![]()
Succes met m'n "te koop" bordquote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
lauw water en aftershave doet het ookquote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je hem verstuurd, erover heen plassen, en vervolgens met een schuursponje schuren?![]()
Die had in LEF gemoeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Alvast deeltje 2![]()
FOK! gaat UPC pesten #2
dat is een puik plan!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga hier denk ik een FP-post van maken.
Kan wel denk ik, ik heb er ook een "Te koop" bord bij zittenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef Piovan het volgende:
Ik krijg ineens een graftakken goed idee.
Mag het zo zwaar worden als je zelf wilt?
Zoja, dan kan ik een plaatsnaambord versturen
Nu wel! Dicht!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:35 schreef Conflict het volgende:
die andere is nog niet vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |