Naar een antwoordnummer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef welkominspace het volgende:
whehe of pizza laten bezorgen ofzo
UPC sturt geen lege dozen, maar apparaten en als je die aanneemt zit je aan een abonnement vast.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Djarum het volgende:
maar wat is dan de reden dat UPC een lege doos stuurt?
bijbehorende brief ofzo?
Ik stem voor lijm/honing/iets anders wat heel erg plakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Conflict het volgende:
Ik ben een pakket aan het samenstellen.
Ik heb nu:
- bierflesje
- Plastic tasje
- blikje tomatenpuree
- gloeilamp
- disneyland gids
Ik ga die doos helemaal volproppen.
Moet je het terugsturen in exact dezelfde doos, óf....?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Conflict het volgende:
Ik ben een pakket aan het samenstellen.
Ik heb nu:
- bierflesje
- Plastic tasje
- blikje tomatenpuree
- gloeilamp
- disneyland gids
Ik ga die doos helemaal volproppen.
"Bedankt voor uw interesse in de kapotte-tv-dienst. Wij hopen dat het abonnement u goed bevalt. Als u vragen heeft kunt u zeer moeilijk contact met ons opnemen."quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef Sneeuwvlok het volgende:
We moeten wel allemaal precies hetzelfde briefje erbij doen, iemand een idee wat we erop kunnen zetten?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw interesse in de kapotte-tv-dienst. Wij hopen dat het abonnement u goed bevalt. Als u vragen heeft kunt u zeer moeilijk contact met ons opnemen."
nee, je kan alles wat je graag naar UPC wil sturen in een doos stoppen en dan naar het postkantoor brengen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Moet je het terugsturen in exact dezelfde doos, óf....?
ja, dan kan upc je makkelijker opsporen via FOK! en een gerechtelijk bevel als iemand iets raars stuurt. (poeder, explosieven oid)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, je kan alles wat je graag naar UPC wil sturen in een doos stoppen en dan naar het postkantoor brengen.
Wel ff je verzendbewijsje op FOK! posten natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, dan kan upc je makkelijker opsporen via FOK! en een gerechtelijk bevel als iemand iets raars stuurt. (poeder, explosieven, M&M knuffels, deurklinken oid)
stuur die m&m knuffel maar naar mij op!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:53 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ik heb tot nu toe:
Crystal clear flesje
Verlopen Hcc pasje
een deurklink
Kapotte wekkerradio
Kapot douchegordijn
Een M&M knuffel![]()
Dat maak je er zelf van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, dan kan upc je makkelijker opsporen via FOK! en een gerechtelijk bevel als iemand iets raars stuurt. (poeder, explosieven oid)
yup, belicht alleen even de keerszijde van dit geweldige plan.quote:
nee, ook pakketten kunnen naar een antwoordnummer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
wil geen spelbreker oid zijn, maar gelden antwoordnummers niet alleen voor briefpost? Lees: het pakket wordt al geweigerd bij inleveren op postkantoor.
Wat wilt hij/zij dan doen? Alle pakketten niet aanemen? Ze krijgen ook nog echte dingen opgestuurt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu maar hopen dat er geen upc'ert zit mee te lezen![]()
Gewoon spullen, mag best.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat wilt hij/zij dan doen? Alle pakketten niet aanemen? Ze krijgen ook nog echte dingen opgestuurt.
Ja, daarom. Maakt niet uit als er een UPCer meeleest.quote:
Ja, maar dan weten ze waar het vandaan komt, en kunnen ze zich er psychisch op voorbereiden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat wilt hij/zij dan doen? Alle pakketten niet aanemen? Ze krijgen ook nog echte dingen opgestuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |